mistä mä sellasen tähän hätään kaivaisin (eppäilen myös että tuo isäntä ei kovin suopein silmin katselis)Alkuperäinen kirjoittaja vieras:pane mustaa miestä niin saat kunnon mulkun sisääs
Mitäs meinaat tehdä asialle?Alkuperäinen kirjoittaja Edna Birch:Muuta en pyydä :saint:
Jätä se sika ja hanki kunnon jättimulkkunen neekeri ja anna sen painaa sua kuivana anaaliin. Siinä sulle hardcore pano.Alkuperäinen kirjoittaja Edna Birch:mistä mä sellasen tähän hätään kaivaisin (eppäilen myös että tuo isäntä ei kovin suopein silmin katselis)Alkuperäinen kirjoittaja vieras:pane mustaa miestä niin saat kunnon mulkun sisääs
No hei ei välttämättä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:pane mustaa miestä niin saat kunnon mulkun sisääs
Alkoko jöpöttää?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jätä se sika ja hanki kunnon jättimulkkunen neekeri ja anna sen painaa sua kuivana anaaliin. Siinä sulle hardcore pano.Alkuperäinen kirjoittaja Edna Birch:mistä mä sellasen tähän hätään kaivaisin (eppäilen myös että tuo isäntä ei kovin suopein silmin katselis)Alkuperäinen kirjoittaja vieras:pane mustaa miestä niin saat kunnon mulkun sisääs
anteeks?Alkuperäinen kirjoittaja Edna Birch:Alkoko jöpöttää?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jätä se sika ja hanki kunnon jättimulkkunen neekeri ja anna sen painaa sua kuivana anaaliin. Siinä sulle hardcore pano.Alkuperäinen kirjoittaja Edna Birch:mistä mä sellasen tähän hätään kaivaisin (eppäilen myös että tuo isäntä ei kovin suopein silmin katselis)Alkuperäinen kirjoittaja vieras:pane mustaa miestä niin saat kunnon mulkun sisääs
jos sun otanta on ainoastaan aikuisviihdepuolelta napattu niin jaa-a. Eiköhän se meisselinmitta vaihtele ihonväristä riippumatta.Alkuperäinen kirjoittaja yks kysymys:miks mustilla on aina niin iso?
Musti on muutenkin iso koira?Alkuperäinen kirjoittaja yks kysymys:miks mustilla on aina niin iso?