Nyt on kuulkaas Grace huonoss hapess..muoks.lääkärissä käyty ja..

Takana huonosti nukuttuja öitä parin viikon ajalta kun kaikki lapset on sairastellut ja itsellänikin kurkku kipeenä...joku tauti noista sairastetuista on mitä ilmeisemmin mullekin tulossa.
Olen kuullut että en ole ainoa kun tätä on hirmuisesti ollut liikkeellä ja maailmassa on todella monella huonomminkin asiat, mut piristäkää mua jotenkin..saa halia myös :ashamed:

Rukoilijasirkka
Käykää lääkärissä, jos on kuumettakin. Saanalla oli korvat parantunut, mutta valkosoluarvo koholla, joten se sai jonkun monikirjoantibiootin, kun lääkäri sanoi, et kehukoissa on varmaan jotain. Jospa se on samaa tautia teillä?

Ja halaus! :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:
Anteeksi...eiks teidän välillä ollut jotain kränää!

Mutta parempia vointeja Gracelle!
Ei kait sellainen mitään poissulje. Voi olla ollutkin kränää. Voi olla että vielä tuleekin. Voi olla, että jotain muutakin on. Rehellisyyttä. Pidäkkeettömyyttä. Avoimuutta. Suorasukaisuutta. Ehkä? Kuitenkin siis kaikinpuolin aitoutta, teeskentelemättömyyttäkin. Hyviä asioita nuokin.

Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de Lis:
Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:
Anteeksi...eiks teidän välillä ollut jotain kränää!

Mutta parempia vointeja Gracelle!
Ei kait sellainen mitään poissulje. Voi olla ollutkin kränää. Voi olla ollä vielä tuleekin. Voi olla, että jotain muutakin on. Rehellisyyttä. Pidäkkeettömyyttä. Avoimuutta. Suorasukaisuutta. Ehkä? Kuitenkin siis kaikinpuolin aitoutta, teeskentelemättömyyttäkin. Hyviä asioita nuokin.
Varmasti tulee kränää, mutta asiat riitelee ainakin mun puolelta jos näin on. Mä tykkään Lunaticista sillä mä huomaan/ tunnen hänen kovan kuoren alla herkkyyden josta tykkään.
Toisaalta hänen kanssa kun sattuu samoihin ketjuihin koskaan ei voi olla mistään varma kuten tuo enkelikuva et onko jokin aidosti tarkoitettu niin kuin antaa ymmärtää, mut mä nyt kerkesin niin ajattelemaan, joten nolasin siinä suhteessa itseni tiedän..mut menkööt.

Mä haluan nähdä - olkoonkin et olen sinisilmäinen - että jokaisessa on jotakin hyvää.

Alkuperäinen kirjoittaja VÄSYTTÄÄÄÄÄÄÄÄ:
Mulla vähän sama tilanne. Liian kauan huonosti nukuttuja öitä, sairastavia lapsia, itsellä allergiaa, ei omaa aikaa jne.
Mutta kaipa se tästä...
:hug: Kyllä tästä selvitään ja hei, ainahan on valokyniä joilla saa mustat silmänaluset peitettyä B)

Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:
Tää kuva jotenkin kosketti. :)

Kyllä sä jaksat.
Tosi kaunis :heart:
Kiitos, kyllä se tästä kaikki nämä auki olevat asiatkin vaivaa työt tai lähinnä työttömyys..ja jos saan töitä miten jaksan ja näin, mut ei mitään vakavaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Tosi kaunis :heart:
Kiitos, kyllä se tästä kaikki nämä auki olevat asiatkin vaivaa työt tai lähinnä työttömyys..ja jos saan töitä miten jaksan ja näin, mut ei mitään vakavaa.
No kyllä ymmärrän. Se työkkärissä ramppaaminen ja lappujen toimittaminen on raivostuttavaa. :kieh: Onhan se tietenkin erilaista se arki, kun alkaa töissä käyminen, mutta kyllä sekin siitä lutviutuu ja varmasti alkaa sujua. :) Sama jännitys itsellänikin nyt edessä, kun alkaa koulu ja lapsilla päivähoito. :|

wolt
paranemisia :hug:
ite kanssa huonossa hapessa :/ kesken tärkeimmän työharjottelun(opintoihin liittyvää ) pukkas kuumetta, migreenin tynkää ja yrjö taudin ja ku lisäks kanssa 4-5h yössä unta ..
täällä sitten toilaillaan bunkan pohjalla..

Alkuperäinen kirjoittaja wolt:
paranemisia :hug:
ite kanssa huonossa hapessa :/ kesken tärkeimmän työharjottelun(opintoihin liittyvää ) pukkas kuumetta, migreenin tynkää ja yrjö taudin ja ku lisäks kanssa 4-5h yössä unta ..
täällä sitten toilaillaan bunkan pohjalla..
jaiks, ei hyvä juttu :(
Mutta jos jotain hyvää niin se että nää on ohi meneviä ja jokainen ymmärtää työpaikallakin ettei sille itse mitään voi.

Yhteistyössä