pomo oli kyllä ymmärtäväinen mutta tarttis treenata että saa näytöt läpi...Alkuperäinen kirjoittaja Grace:jaiks, ei hyvä juttuAlkuperäinen kirjoittaja wolt:paranemisia :hug:
ite kanssa huonossa hapessa :/ kesken tärkeimmän työharjottelun(opintoihin liittyvää ) pukkas kuumetta, migreenin tynkää ja yrjö taudin ja ku lisäks kanssa 4-5h yössä unta ..
täällä sitten toilaillaan bunkan pohjalla..
Mutta jos jotain hyvää niin se että nää on ohi meneviä ja jokainen ymmärtää työpaikallakin ettei sille itse mitään voi.
toi silmänisku ei kyl kuulunu tonne..Alkuperäinen kirjoittaja wolt:pomo oli kyllä ymmärtäväinen mutta tarttis treenata että saa näytöt läpi...Alkuperäinen kirjoittaja Grace:jaiks, ei hyvä juttuAlkuperäinen kirjoittaja wolt:paranemisia :hug:
ite kanssa huonossa hapessa :/ kesken tärkeimmän työharjottelun(opintoihin liittyvää ) pukkas kuumetta, migreenin tynkää ja yrjö taudin ja ku lisäks kanssa 4-5h yössä unta ..
täällä sitten toilaillaan bunkan pohjalla..
Mutta jos jotain hyvää niin se että nää on ohi meneviä ja jokainen ymmärtää työpaikallakin ettei sille itse mitään voi.
Mutta ehkä se oli huomautus/varotus että ressiä vähemmälle :/
kokeiles kurkkukipuun inkivääri teetä (kuumaan veteen puristettua sitruunaa, hunajaa ja raastettua inkivääriä), jos ois yhtään apuja
Kiitos, mä keräilen aineet ja kokeilenAlkuperäinen kirjoittaja wolt:kokeiles kurkkukipuun inkivääri teetä (kuumaan veteen puristettua sitruunaa, hunajaa ja raastettua inkivääriä), jos ois yhtään apuja
Toi on kyllä II-HAA-NAA, mä olen usein tehnyt, ja se tosiaan tuntuu raikastavan oloa. Mä juon usein myös piparminttuteetä kurkkukipuun, siis ihan piparminttua (tai minttua) kuivattuna mukiin, vettä perään ja pitkä haudutus. Samalla mä tökkään sitä minttua saunan löylyveteen, siellä sen saa sitten höyryhengityksenä ihanasti.Alkuperäinen kirjoittaja wolt:kokeiles kurkkukipuun inkivääri teetä (kuumaan veteen puristettua sitruunaa, hunajaa ja raastettua inkivääriä ), jos ois yhtään apuja
Juu juu tilaan huomenna ajan ja voi olla, että joudun tyttöjen kanssa menemään sairaanhoitajalle joka katsoo korvat ja jos jotain on niin sit lääkärille. Näin täällä meillä :/Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Miten pois kuitenkin se lääkäri, vaikka glitterienkelit varmaan kivoja onkin?
Napakka ja hauska viesti!Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Miten pois kuitenkin se lääkäri, vaikka glitterienkelit varmaan kivoja onkin?
:saint:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Miten pois kuitenkin se lääkäri, vaikka glitterienkelit varmaan kivoja onkin?
:xmas: uuu jeeAlkuperäinen kirjoittaja Fleur de Lis:Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie::saint:
:xmas:
joo meillä kasvaa muuten toooosi runsas puska piparminttua partsilla..jos ei kerkee kaikkea käyttää niin täytyy kuivata valmiiksi *pistää ohjeen korvan taa*Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Toi on kyllä II-HAA-NAA, mä olen usein tehnyt, ja se tosiaan tuntuu raikastavan oloa. Mä juon usein myös piparminttuteetä kurkkukipuun, siis ihan piparminttua (tai minttua) kuivattuna mukiin, vettä perään ja pitkä haudutus. Samalla mä tökkään sitä minttua saunan löylyveteen, siellä sen saa sitten höyryhengityksenä ihanasti.Alkuperäinen kirjoittaja wolt:kokeiles kurkkukipuun inkivääri teetä (kuumaan veteen puristettua sitruunaa, hunajaa ja raastettua inkivääriä ), jos ois yhtään apuja
O ouuu, olenko aistivinani mustasukkaisuutta ilmassa.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Miten pois kuitenkin se lääkäri, vaikka glitterienkelit varmaan kivoja onkin?
Mistä moinen?Alkuperäinen kirjoittaja päätön:pikaista paranemista. hymiöitä en enää käytä.
tuli sanomista niitten käyttämisestä.Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Mistä moinen?Alkuperäinen kirjoittaja päätön:pikaista paranemista. hymiöitä en enää käytä.
ok. =) :/ :headwall: :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:tuli sanomista niitten käyttämisestä.
tarkottaa sitä että jollekkin tuli tiimarin vihkossa sarake täyteen mun käyttämien hymiöiden kohdalta.
( muokkaus )
ne kertoo myös kaiken mun sielunelämästä.
Kiitos päätön =)Alkuperäinen kirjoittaja päätön:tuli sanomista niitten käyttämisestä.Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Mistä moinen?Alkuperäinen kirjoittaja päätön:pikaista paranemista. hymiöitä en enää käytä.
tarkottaa sitä että jollekkin tuli tiimarin vihkossa sarake täyteen mun käyttämien hymiöiden kohdalta.
( muokkaus )
ne kertoo myös kaiken mun sielunelämästä.
Meillä nyt ei ole silleen väliä kun ei olla matkallekaan menossa niinku eräätAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Toivottavasti alatte toipua ja tuutte terveeksi. Ikävää olla kipeenä ja lapset varsinkin.
tuskin nyt sentäänAlkuperäinen kirjoittaja Lunatic:O ouuu, olenko aistivinani mustasukkaisuutta ilmassa.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Miten pois kuitenkin se lääkäri, vaikka glitterienkelit varmaan kivoja onkin?