Nyt on kuulkaas Grace huonoss hapess..muoks.lääkärissä käyty ja..

wolt
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Alkuperäinen kirjoittaja wolt:
paranemisia :hug:
ite kanssa huonossa hapessa :/ kesken tärkeimmän työharjottelun(opintoihin liittyvää ) pukkas kuumetta, migreenin tynkää ja yrjö taudin ja ku lisäks kanssa 4-5h yössä unta ..
täällä sitten toilaillaan bunkan pohjalla..
jaiks, ei hyvä juttu :(
Mutta jos jotain hyvää niin se että nää on ohi meneviä ja jokainen ymmärtää työpaikallakin ettei sille itse mitään voi.
pomo oli kyllä ymmärtäväinen mutta tarttis treenata että saa näytöt läpi...
Mutta ehkä se oli huomautus/varotus että ressiä vähemmälle :/

kokeiles kurkkukipuun inkivääri teetä (kuumaan veteen puristettua sitruunaa, hunajaa ja raastettua inkivääriä), jos ois yhtään apuja :)

wolt
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
paranemisia :hug:
ite kanssa huonossa hapessa :/ kesken tärkeimmän työharjottelun(opintoihin liittyvää ) pukkas kuumetta, migreenin tynkää ja yrjö taudin ja ku lisäks kanssa 4-5h yössä unta ..
täällä sitten toilaillaan bunkan pohjalla..
jaiks, ei hyvä juttu :(
Mutta jos jotain hyvää niin se että nää on ohi meneviä ja jokainen ymmärtää työpaikallakin ettei sille itse mitään voi.
pomo oli kyllä ymmärtäväinen mutta tarttis treenata että saa näytöt läpi...
Mutta ehkä se oli huomautus/varotus että ressiä vähemmälle :/

kokeiles kurkkukipuun inkivääri teetä (kuumaan veteen puristettua sitruunaa, hunajaa ja raastettua inkivääriä), jos ois yhtään apuja :)
toi silmänisku ei kyl kuulunu tonne..

kokeiles kurkkukipuun inkivääri teetä (kuumaan veteen puristettua sitruunaa, hunajaa ja raastettua inkivääriä ), jos ois yhtään apuja :)
Toi on kyllä II-HAA-NAA, mä olen usein tehnyt, ja se tosiaan tuntuu raikastavan oloa. Mä juon usein myös piparminttuteetä kurkkukipuun, siis ihan piparminttua (tai minttua) kuivattuna mukiin, vettä perään ja pitkä haudutus. Samalla mä tökkään sitä minttua saunan löylyveteen, siellä sen saa sitten höyryhengityksenä ihanasti. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Miten pois kuitenkin se lääkäri, vaikka glitterienkelit varmaan kivoja onkin?
Juu juu :D tilaan huomenna ajan ja voi olla, että joudun tyttöjen kanssa menemään sairaanhoitajalle joka katsoo korvat ja jos jotain on niin sit lääkärille. Näin täällä meillä :/

wolt
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:
kokeiles kurkkukipuun inkivääri teetä (kuumaan veteen puristettua sitruunaa, hunajaa ja raastettua inkivääriä ), jos ois yhtään apuja :)
Toi on kyllä II-HAA-NAA, mä olen usein tehnyt, ja se tosiaan tuntuu raikastavan oloa. Mä juon usein myös piparminttuteetä kurkkukipuun, siis ihan piparminttua (tai minttua) kuivattuna mukiin, vettä perään ja pitkä haudutus. Samalla mä tökkään sitä minttua saunan löylyveteen, siellä sen saa sitten höyryhengityksenä ihanasti. :)
joo meillä kasvaa muuten toooosi runsas puska piparminttua partsilla..jos ei kerkee kaikkea käyttää niin täytyy kuivata valmiiksi :) *pistää ohjeen korvan taa*

se on piristävää ja se tuoksu..ah jos varsinkin sitruuna on kunnollisen sitruunan oloista :)

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
pikaista paranemista. hymiöitä en enää käytä.
Mistä moinen?
tuli sanomista niitten käyttämisestä.
tarkottaa sitä että jollekkin tuli tiimarin vihkossa sarake täyteen mun käyttämien hymiöiden kohdalta.

( muokkaus )
ne kertoo myös kaiken mun sielunelämästä.

Lunatic
tarkottaa sitä että jollekkin tuli tiimarin vihkossa sarake täyteen mun käyttämien hymiöiden kohdalta.

( muokkaus )
ok. =) :eek: :/ :headwall: :xmas: :D

Tämä jo lapsuudesta tuttu enkeli on vaan aina yhtä ihana. Ennen oli kuusenkarkkeja, joissa oli tää kiiltokuva. Ja paranemisia aapeelle.
Niin ja se kuva.
http://www.matkukuus.fi/kauppa/images/rafaeliso2.2_0903_8b9.gif
Mulla on jetlag, kun kävin miniristeilyllä Ruotsiin. Unohtelen asioita. B)

pikaista paranemista. hymiöitä en enää käytä.
Mistä moinen?

( muokkaus )
Kiitos päätön =)
Elä nyt ota tosissas mitä täällä kirjotetaan ;)

Toivottavasti alatte toipua ja tuutte terveeksi. Ikävää olla kipeenä ja lapset varsinkin.
Meillä nyt ei ole silleen väliä kun ei olla matkallekaan menossa niinku eräät :p
Miltä siellä näyttää onko potilas parantumassa?

Miten pois kuitenkin se lääkäri, vaikka glitterienkelit varmaan kivoja onkin?
O ouuu, olenko aistivinani mustasukkaisuutta ilmassa.
:LOL: tuskin nyt sentään :LOL:

Kiitos kaikille ihanista kuvista ja viesteistä :heart: ( ei koske tatskattua jätkää ) :$
Piristitte mua kiitos :heart:

Yhteistyössä