Nyt on kuulkaas Grace huonoss hapess..muoks.lääkärissä käyty ja..

Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44v:
Menehän sinäkin siitä naureskelemasta nukkumaan :D

Minä en osaa noita heiluvia hampaistoja laittaa joten saa nyt tuo naama kelvata jälleen kerran. Minä kun katsos olen jo keski-ikäinen niin me keski-ikäiset naiset emme osaa kaikkia nettihienouksia kuten te nuoremmat. Me ollaan vähän jo niinkuin outside!
Olenhan minäkin jo keski-ikänen, eikö 38v jo ole aika keskellä.. oikeesti oon varmaan jo loppusuoralla. Mutta en halua ajatella sitä.

OOOOKOOO sinä hassu hupakko, menen nukkumaan. Naurattaa noi sun kommentit kokoaika. :wave:

äiti 44v
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Menehän sinäkin siitä naureskelemasta nukkumaan :D

Minä en osaa noita heiluvia hampaistoja laittaa joten saa nyt tuo naama kelvata jälleen kerran. Minä kun katsos olen jo keski-ikäinen niin me keski-ikäiset naiset emme osaa kaikkia nettihienouksia kuten te nuoremmat. Me ollaan vähän jo niinkuin outside!
Olenhan minäkin jo keski-ikänen, eikö 38v jo ole aika keskellä.. oikeesti oon varmaan jo loppusuoralla. Mutta en halua ajatella sitä.

OOOOKOOO sinä hassu hupakko, menen nukkumaan. Naurattaa noi sun kommentit kokoaika. :wave:
Hyvät yöt sitten vaan ja vilkuttaisin jos osaisin mutten osaa sitäkään :(

vieras
Hyvät yöt sitten vaan ja vilkuttaisin jos osaisin mutten osaa sitäkään :(
:attn: : attn :
B) B )
:'( : ' (
:flower: : flower :
=) = )
:) : ) :hug: : hug :
:D : D
:headwall: : headwall :
:saint: : saint :
:LOL: : laugh :
:kieh: : kieh :
:( : (
:eek: : o
:heart: : heart :
:$ : $
:| : |
:ashamed: : ashamed :
:snotty: : snotty :
;) ; )
:whistle: : whistle :
:wave: : wave :
:p : p
:/ : /
:x : x
:xmas: : xmas :
|O | O

Välilyönnit pois.

Ja joihinkin pitää laittaa välilyönti perään että näkyy.
Esim /: niin / : ja välilyönti

Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
vai että yliluonnollinen..
On se ihmeellistä kun päättömältä lähtee välillä tai aika useinkin ihan järkeviä kommentteja. :D
Mut mitäs jos sä vaihtaisit nimimerkkiä niin lakkais nää päätönpäätön- letkautukset?

älä nyt enempää kehu tai sinuakin syytetään kohta jostain mitä ei ole tapahtunut.
en viitti vaihtaa, menee pian tuo vähäkin uskottavuus.

äiti 44v
Jihuu, olen taas oppinut uutta!

Kiitän avuliaita kanssahölisijöitäni täällä!!! Näette jatkossa minunkin teksteissäni jotain muuta kuin pelkkiä :) :D :( Kirjoitusteni tasoon ne ehkä eivät sinänsä mitään vaikuta mutta tuleehan jotain eloa ja väri kuitenkin.

Lunatic

Kiitän avuliaita kanssahölisijöitäni täällä!!! Näette jatkossa minunkin teksteissäni jotain muuta kuin pelkkiä :) :D :( Kirjoitusteni tasoon ne ehkä eivät sinänsä mitään vaikuta mutta tuleehan jotain eloa ja väri kuitenkin.
:flower:

Hieno juttu !

äiti 44v
On se ihmeellistä kun päättömältä lähtee välillä tai aika useinkin ihan järkeviä kommentteja. :D
Mut mitäs jos sä vaihtaisit nimimerkkiä niin lakkais nää päätönpäätön- letkautukset?

älä nyt enempää kehu tai sinuakin syytetään kohta jostain mitä ei ole tapahtunut.
Päällinen olisi ihan asiaa.

Leivänpäällinen? Takkipäällinen? :kieh: Saisit vastailla sitten kysymyksiin minkä päällinen oikein olet...

Höpö höpö :D

äiti 44v
Kiitos kiitos, vähästäkin tietoteknillisestä edistyksestä on tässä iässä oltava onnellinen!

Varsinkin kun perinteisesti olen hyvin uudistus-, muutos- ja tekniikkavastainen henkilö.

Nyt pitää hetkeksi lähteä suorittamaan kotiaskareita, nähdään!

Lunatic
Kiitos kiitos, vähästäkin tietoteknillisestä edistyksestä on tässä iässä oltava onnellinen!

Varsinkin kun perinteisesti olen hyvin uudistus-, muutos- ja tekniikkavastainen henkilö.

Nyt pitää hetkeksi lähteä suorittamaan kotiaskareita, nähdään!
Näkymiin. B)

Yhteistyössä