Hakutulokset

1. harmaaja

Missä mun menkat on??!

Kyllä voi, olen menossa ekaa kierukkaa laittamaan ja siihen pitäis olla menkat et voi laittaa. :)
  2. harmaaja

Mitä "jatkoksi"/mauksi lihapulliin?

Mä oon laittanu joskus salsaa, siis sitä mitä syödään tacojen ym. kans, tulee mukavan tulista. :p
  3. harmaaja

Missä mun menkat on??!

Kiiitoooos!! :D :flower:
  4. harmaaja

Missä mun menkat on??!

Halluun ne tänne, keskiviikkona oisi kierukan laitto ja eilen ois pitäny menkat alkaa.. :/ |O Liekkö taas myöhässä kun stressaan, onko muilla myöhästynyt menkat kun stressaa?
  5. harmaaja

kaavinnasta

Mulla on kaavinnasta jo niin kauan etten kunnolla muista mutta siis kaks päivää oli vuotamatta heti sen kaavinnan jälkeen? Kyllähän ne hyytymät ja kivut on ihan normaaleja kaavinnan jälkeen, soita päivystävälle terkkarille, osaisikohan hän vastata paremmin..
  6. harmaaja

Paljonko painat? entä pituus?

Mä oon 173/84, vuodessa on tippunut 10kg ja ensi vuonna toiset! Mä luotan siihen, että tuo paino tippuu pikkuhiljaa, jos laihdutan liian nopeesti niin kilot tulee takaisin. :) Tsemppiä kaikille laihduttajille!! :wave: :flower:
  7. harmaaja

...

Ootpa kaunis! Ja upea ilmestys kaikkiaan!! :flower: :flower:
  8. harmaaja

keskenmenoko!!?

Taitaa se keskenmeno olla. :hug: jos sulla on viikkoja jo 9, niin se alkio on isompi kuin pikkurillinpää, odottelet vaan tuleeko lisää hyytymiä ja jos menee tosi kipeeksi niin mene päivystykseen, kyllä ne siellä varmaan ultraavat ja katsovat onko kaikki ok vai ei. :hug:
  9. harmaaja

Huomenta palstalaiset!

Huomenta! Siskonpoika tulee meille lasten kans leikkimään siksi aikaa kun vanhempansa saavat joulusiivouksen tehtyä. :) Huomenna sit meidän joulusiivouspäivä. :xmas:
  10. harmaaja

Synnytyksen käynnistäminen?

Kuopuksen synnytys oli tämä, esikon synnytys lähti lapsivesien menolla ja kesti 8h 40min. Käynnistys aloitettiin oksitosiini-tipalla ja kun se ei vaikuttanut kunnolla niin puhkottiin lapsivedet, sen jälkeen se olikin menoa sit. :) Mitään istukan kalkkeutumista ei ollut, suurin käynistyksen...
  11. harmaaja

Ja meillä ainakin kysyivät äidinkin mielipidettä, että haluaako käynnistykseen.
  12. harmaaja

Mulla oli yliaikaistarkastuksessa viikkoja jo 42+0,paikat auki 4cm ja tiedossa 4 kiloinen vauva niin niillä kriteereillä pääsin käynnistykseen parin päivän päästä. Synnytys oli nopea ja helppo 3h 20min. :)
  13. harmaaja

Mitä jolulahjaksi Isän naisystävälle?

siinäpä se kysymys. En tunne häntä oikein hyvin, mutta haluaisin muistaa häntä kuitenkin jotenkin. Ehdotuksia?
  14. harmaaja

Onko teillä kasvanu vai vähentynyt seksihalut raskauden aikana??

Alussa vähentynyt ja lopussa lisääntynyt. :D **muoks** Ja mulla on ollut molemmilla sama, eli sukupuolella ei väliä.
  15. harmaaja

Saanko itkeä ihan luvan kanssa?

:hug:
  16. harmaaja

G: Millaisia luonteenpiirteitä yhdistäisit kuvassa näkyvän kampauksen kantajaan?

Aika tavallinen, täällä on suunnilleen joka toisella nuorella tuollaiset hiukset. :xmas:
  17. harmaaja

Onkohan vielä pitkäaikaisen toimeentulotukiasiakkaan mahdollista saada MLL lahjakorttia?? Itse en ole hakenut

Ne kortit on aikalailla varmaan jo haettu, kannattaa ihan itse ottaa itseään niskasta kiinni ja hakea sellaista ajoissa, eikä valittaa täällä. (ei millään pahalla) Ensi vuonna oot sitten viisaampi. :flower: :flower:
  18. harmaaja

Kertokaa yksi hauska, mieleenpainunut, pelottava, hurja, tmv. juttu synnytyksestänne!

Me oltiin mun vanhempien luona koiravahteina kun he olivat lomalla ja mulla oli rv40+. Päivällä siinä siivoilin, käytin koiraa ulkona ja saunottiin ym, oltiin vaan. Illalla sit klo.23 aikoihin käskin miehen lähtemään grillille hakemaan ruokaa, kun rupes niin hirveesti tekee mieli grilliruokaa...
  19. harmaaja

Inssi meni läpi :)

Onnea! :flower: Minä ajoin kortin viime toukokuussa ja muistan kun silloin jännitti lähteä yksin ajelemaan! :D Rauhallisesti vaan tällaisilla keleillä! :)

Yhteistyössä