Kiiitoooos!! :flower:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Ne on tulleet tänne. Odotas lähetän ne takaisin omalle omistajalleen |O :xmas: :wave: :wave:
Kyllä voi, olen menossa ekaa kierukkaa laittamaan ja siihen pitäis olla menkat et voi laittaa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eiks ainakin hormoonikierukka voi pitää menkat kokonaan poissa?
No mulle ainakin yritettiin laittaa sitä ilman menkkoja,muistaakseni taisi olla sama tilanne kuin sinulla että menkat oli myöhässä tms.mutta ei sitä sitten saatu paikoilleen :/Alkuperäinen kirjoittaja harmaaja:Ai, senkö voi laittaa vaikka ei oo menkat. Mulle lääkäri sanoi, kun kävin papassa että hyvin varmasti kierukka menee paikalleen kun silloinkin meni se "testitikku" ihan hyvin sinne vaikka ei ollu menkat.
kyllä meinasin tiistaina testata jos eivät ole alkaneet ennen sitä.
Höh. varmaan sattu tosi paljon, kun väkisin yritetään änkeä. :xAlkuperäinen kirjoittaja Naurukohtaus:No mulle ainakin yritettiin laittaa sitä ilman menkkoja,muistaakseni taisi olla sama tilanne kuin sinulla että menkat oli myöhässä tms.mutta ei sitä sitten saatu paikoilleen :/Alkuperäinen kirjoittaja harmaaja:Ai, senkö voi laittaa vaikka ei oo menkat. Mulle lääkäri sanoi, kun kävin papassa että hyvin varmasti kierukka menee paikalleen kun silloinkin meni se "testitikku" ihan hyvin sinne vaikka ei ollu menkat.
kyllä meinasin tiistaina testata jos eivät ole alkaneet ennen sitä.