Missä mun menkat on??!

Mulla on menkat ainakin ollu ihan sekasin viimesen vuoden kun olen niin ahdistunut ja stressaantunut.Ja mulle kokeiltiin aikoinaan laittaa sitä kierukkaa ilman menkkoja ja voi tsiisus sentään että sattu!!! |O Lekuri sanoi että mulla on muutenkin tosi ahtaat paikat ja kierukka on tarkoitettu kai lähinnä alatiesynnyttäneille ja mulla on molemmat lapset sektiolla tulleet.Mutta mun mielestä ne kyllä laittaa ilman menkkojakin jos paikat antaa myöten mutta meikä ainaki huusi ku stalinin urut eikä kierukkaa saatu paikoilleen :x Mutta kannattaisko sun kuitenkin varmistaa ettet ole raskaana? Mun piti ainaki tehdä testi ennen kierukan laittoa.

Ai, senkö voi laittaa vaikka ei oo menkat. Mulle lääkäri sanoi, kun kävin papassa että hyvin varmasti kierukka menee paikalleen kun silloinkin meni se "testitikku" ihan hyvin sinne vaikka ei ollu menkat. :)

kyllä meinasin tiistaina testata jos eivät ole alkaneet ennen sitä. :)

Alkuperäinen kirjoittaja harmaaja:
Ai, senkö voi laittaa vaikka ei oo menkat. Mulle lääkäri sanoi, kun kävin papassa että hyvin varmasti kierukka menee paikalleen kun silloinkin meni se "testitikku" ihan hyvin sinne vaikka ei ollu menkat. :)

No mulle ainakin yritettiin laittaa sitä ilman menkkoja,muistaakseni taisi olla sama tilanne kuin sinulla että menkat oli myöhässä tms.mutta ei sitä sitten saatu paikoilleen :/

Alkuperäinen kirjoittaja Naurukohtaus:
Alkuperäinen kirjoittaja harmaaja:

No mulle ainakin yritettiin laittaa sitä ilman menkkoja,muistaakseni taisi olla sama tilanne kuin sinulla että menkat oli myöhässä tms.mutta ei sitä sitten saatu paikoilleen :/
Höh. varmaan sattu tosi paljon, kun väkisin yritetään änkeä. :x

Yhteistyössä