Hakutulokset

1. harmaaja

Ammattisi??

Puutarhuri, tällä hetkellä opiskelen kirvesmieheksi, kesäkuussa olis tarkoitus valmistua. :D
  2. harmaaja

2kk ilman rahaa

Ei ole noin pitkät jonotusajat, max.2vkoa taitaa olla pisimmät. kannattaa mennä aamusta päivystys(vai-mikä-se-on) jonoon, sieltä saa apua heti samalle päivälle jos pystyy selvittämään, että rahaa ei ole. Oman kunnan sossuun vaan yhteys, monelta aamulla alkaa tuo päivystys. netistäkin varmaan löytyy.
  3. harmaaja

Ostaisiko näin kallista vaate pakettia?

En ostaisi.
  4. harmaaja

siiiis apuva!! mä tajusin tänään että mun lapsihan menee ensvuona eskariin:(

Niinpäs muuten menee meilläkin! :wave: Nopeasti nuo vuodet menny! :o :heart: :heart:
  5. harmaaja

2kk ilman rahaa

Sosiaalitoimistosta hakemaan toimeentulotukea.
  6. harmaaja

VAUVAKUTSUSI

Me pidettiin siskon kanssa kolmannelle siskolle vauvakutsut mut mitään leikkejä ei ollut. Syötiin ja oltiin yhdessä, kampaaja kävi tekemässä kampauksia, sinistä alkoholitonta boolia oli mihin laitettiin keltaisia kylpyankkoja uiskentelemaan, vauvan sukupuoli oli kaikille tiedossa joten teemaväri...
  7. harmaaja

Onko ketään joka saa TE-keskuksen tukea

Pyydä uudet, luulis saavan jos ovat hävinneet. :)
  8. harmaaja

miehestä ei ole töitä tekemään...

Mikä toi kuntouttava on? Meillä on mies aikamoinen lapamato kans.. :ashamed:
  9. harmaaja

Onko ketään joka saa TE-keskuksen tukea

Mies oli aiemmin TE-keskuksen maksamalla valmennuksella ja tais olla aina kuun loppu puolella se maksu. :)
  10. harmaaja

teidän mielestä ihania rotuja tähän kiitos:)

Amerikan akita :heart:
  11. harmaaja

LÄSKIN SULATTAJAT vko 1 *UUSI VUOSI*

Haluaa kans mukaan! Tänään eka laihispäivä ja painonvartijoiden pisteitä lasken. :) Pituus 172cm ja paino 85,7kg.
  12. harmaaja

**PINO UUSIEN PILTTI-KANSIEN PUOLESTA!! Kaikki mukaan!!**

:wave: :wave: :heart:
  13. harmaaja

Vauvakuvapinoa vaihteeksi :)

Kuopus 8kk. :heart: :heart:
  14. harmaaja

Ehkäisypino

Viime viikolla kävin laitattamassa kierukan, miten kauan tää tiputtelu kestää? Aiemmin oli nuvaring, tyytyväinen olin muuten mut on aika kallis kun 16e/kk. Menkat kestivät kolme päivää ja kivut hävisivät kokonaan.
  15. harmaaja

Missä mun menkat on??!

No alkoihan ne tänä aamuna vihdoin! :kieh: Nyt on kierukka paikallaan, alavatsa ihan tulessa van ei se laitto sattunu kyllä yhtään! :)
  16. harmaaja

kuinka monta on palstalla nyt

:wave:
  17. harmaaja

Missä mun menkat on??!

Höh. varmaan sattu tosi paljon, kun väkisin yritetään änkeä. :x
  18. harmaaja

Missä mun menkat on??!

Ai, senkö voi laittaa vaikka ei oo menkat. Mulle lääkäri sanoi, kun kävin papassa että hyvin varmasti kierukka menee paikalleen kun silloinkin meni se "testitikku" ihan hyvin sinne vaikka ei ollu menkat. :) kyllä meinasin tiistaina testata jos eivät ole alkaneet ennen sitä. :)

Yhteistyössä