LÄSKIN SULATTAJAT vko 1 *UUSI VUOSI*

vieras007
Haluaisin mukaan joukkoon. Tänään nimittäin tän eukon laihdutus/elämäntapamuutos pääsi käyntiin. Nyt tai ei koskaan.
Onko jollain mitään palkintoa odottamassa jos pääsee tavoitteeseen? Ja mitenkä kannattaisi aloitella urakka?

Eikös olis fiksumpaa aloittaa maanantaista, eikä perjantaista. Vai onko se perjantai punnituspäivä sen vuoksi, että porukan TÄYTYY saada herkutella viikonloppu?

Palailen listalle, mikäli punnituspäivä muuttuu maanantaiksi...ihan jo senkin vuoksi, että kiloklubin käyttäjänä viikko alkaa maanantaina, eikä perjantaina.

Kyy
Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:
Eikös olis fiksumpaa aloittaa maanantaista, eikä perjantaista. Vai onko se perjantai punnituspäivä sen vuoksi, että porukan TÄYTYY saada herkutella viikonloppu?

Palailen listalle, mikäli punnituspäivä muuttuu maanantaiksi...ihan jo senkin vuoksi, että kiloklubin käyttäjänä viikko alkaa maanantaina, eikä perjantaina.
Aloitettiin siis nyt uusi vuosi heti ensimmäisestä päivästä eli perjantaista uudella systeemillä. Eli uusi pino perjantaina, mutta painonsa saa ilmoittaa myös maanantaina, jos tykkää vanhasta systeemistä. :D

Nyt tämä palvelee paremmin kaikkia kun painonsa saa ilmoittaa sekä perjantaina että maanantaina. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kyy:

Aloitettiin siis nyt uusi vuosi heti ensimmäisestä päivästä eli perjantaista uudella systeemillä. Eli uusi pino perjantaina, mutta painonsa saa ilmoittaa myös maanantaina, jos tykkää vanhasta systeemistä. :D

Nyt tämä palvelee paremmin kaikkia kun painonsa saa ilmoittaa sekä perjantaina että maanantaina. :D
Ahaa, no sitten :) laita mun kohdalle näin

terapian tarpeessa.....alk.4.1.........................NYT +-0kg...

Kyy
Alkuperäinen kirjoittaja Kyy:

Ahaa, no sitten :) laita mun kohdalle näin

terapian tarpeessa.....alk.4.1.........................NYT +-0kg...
Päivitetty! :D

Kannatti liittyä tähän,syön kahta kauheammin :ashamed: Lievästi sanottuna korvien välissä kun se nälkä pamahti samantien päälle kun päätti että yrittää pudottaa painoaan :headwall: :LOL: Tällä ekalla viikolla taidan vaan kerätä lisää painoa :snotty:

kyy
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Kannatti liittyä tähän,syön kahta kauheammin :ashamed: Lievästi sanottuna korvien välissä kun se nälkä pamahti samantien päälle kun päätti että yrittää pudottaa painoaan :headwall: :LOL: Tällä ekalla viikolla taidan vaan kerätä lisää painoa :snotty:
Kyllä se siitä. Mulle on joskus käynyt samoin! Kiinnitä huomio ruuan laatuun niin kyllä se nälkäkin lähtee! :D Ja keksi tekemistä aina kun nälkä meinaa yllättää, lähde esim. lenkille. (hyvä neuvo näillä pakkasilla)

marru
Heippa! Nyt vasta huomasin tämmösen keskustelun. Ja jos vain mahdollista niin pääsisinkö mukaan. Minun ihanaiset mitat oli viikko sitten 167cm 78kg ja nyt tänään pituus sama, mutta paino 77kg. Tavoitteeni on 69kg, ainakin alkuunsa, katotaan sitten kuinka innostun.

No jos mä nyt sitten kans, kun vähän niinku tuli tehtyä uusenvuoden lupaus painon pudotuksesta. Vaikka viimeks ommistuin kyllä laistamaan, vaikka pati kertaa ketjussa kävinkin :snotty:
Pituus 162 ja paino 78 kiloa.

Saanko tulla mukaan. Olen kyllä raskaana vielä kevääseen, et en oikeestaan aio puottaa sen kummemmin painoa, mut ei sen enää tarvis nousta ku max kilo/kk. Pituutta 168 ja painoa tänä aamuna 75,7kg. :/ Lähtöpaino oli 71kg. Ja tavoite etten paina viimeisilläänkään yli 80kg.
Sais täältä tsemppiä niin, että malttais syödä terveellisesti, eikä vetäis herkkuja, niinku nyt. :x

Yhteistyössä