LÄSKIN SULATTAJAT vko 1 *UUSI VUOSI*

Hei, voisinpa siirtyä tätä ketjua seuraamaan (jos vielä sopii liittyä) kun juttu näyttää luistavan.

Elikkä siis eka päivä oon alottanu karppauksen, melko löysällä linjalla toisin. On tuntunu tosi hyvältä ja sopii kyllä kaikista parhaiten mulle, mitä nyt oon näitä muita metodeita kokeillu. Mulla on aikas paljon pudotettavaa mutta eiköhän se tästä, hiljaa hyvä tulee vai kuinka ne sanoo :D Mulla vaan ei ikinä oikeen meinaa toi motivaatio riittää viikkoa pidemmälle joten nyt ollaan siis hyvällä mallilla ku viikko menny jo ja vielä oon innoissani :)

Elikkäs siis pituus 168, lähtöpaino oli 88 :ashamed: ja nyt viikon karpin jälkeen puntari näytti 84,7 :) Oon kyllä tosi tyytyväinen tohon! vaikken kyllä tiedä kuinka nopeasti yleensä karppauksessa paino tippuu, kokemuksia? Tietysti vaikuttaa toiki ku mulla tosiaan on tota massaa mistä lähteä.

Hellga heiluttelee!
Meillä puntarista patterit loppu,mut jahka pääsen kauppaan asti ostamaan uudet,niin ilmottelen luvut sit :D. Tai voin ilmottaa sit ens viikollakin,niin ei tarvitse alkaa moneen kertaan listaa päivitteleen. Nyt siis pari päivää oltu karppauksella(palstan innoittamana),ja tuntuu,et tämä sopii mulle kuin nenä päähän :D. Kaiken maailman nälkäkuureja on kokeiltu(kyllähän silläkin se -15kg lähti),mut tämmönen karppaus on paljon parempi :D. Eli -10kg ois kesään mennessä tavoitteena :)

Yhteistyössä