LÄSKIN SULATTAJAT vko 1 *UUSI VUOSI*

Alkuperäinen kirjoittaja Kyy:
Nostetaanpa, että kaikki bongaa tän :D Ja hehkutetaan samalla, että tää tehostartti on lähtenyt hyvin liikenteeseen, eilisestä paino pudonnut jo 1,8kg! :D
Oho! :eek: Aika hyvin :D Ootko sä syönyt yhtään mitään? :LOL:

Mulla paino kans parin päivän aikana jo tipahtanu vähä, mutta ei saisi käydä vaa'alla niin usein ku eihän se totuutta näytä.. Mutta antaa se motivaatiota enemmän kun näkee että aina on pari sataa grammaa vähemmän.. :p

Kyy
Alkuperäinen kirjoittaja Sanriz:
Alkuperäinen kirjoittaja Kyy:
Nostetaanpa, että kaikki bongaa tän :D Ja hehkutetaan samalla, että tää tehostartti on lähtenyt hyvin liikenteeseen, eilisestä paino pudonnut jo 1,8kg! :D
Oho! :eek: Aika hyvin :D Ootko sä syönyt yhtään mitään? :LOL:

Mulla paino kans parin päivän aikana jo tipahtanu vähä, mutta ei saisi käydä vaa'alla niin usein ku eihän se totuutta näytä.. Mutta antaa se motivaatiota enemmän kun näkee että aina on pari sataa grammaa vähemmän.. :p
Mä otan tän ekan viikon sellaisilla pussiruuilla, 500kcal/pvä. Pitää olla tehokas startti, että pysyy motivaatio yllä! D

TuhmaHauva
Juu, siis en oo punnannu itteeni hetkeen... iltapaino on ollu taas 100 kg luokkaa (EI TARVII LAITTAA LIST>ALLE!!!!!!) joten nyt otan tässä tän viikon kuntosalia ja nutrilettiä ja punnaan ens perjantaina? Niinkös nyt toimitaan? Mun pitäsi saadaa 20 kiloa noin pois. tai edes 15.... ennen huhtikuun loppua....

Kyy
Alkuperäinen kirjoittaja TuhmaHauva:
Juu, siis en oo punnannu itteeni hetkeen... iltapaino on ollu taas 100 kg luokkaa (EI TARVII LAITTAA LIST>ALLE!!!!!!) joten nyt otan tässä tän viikon kuntosalia ja nutrilettiä ja punnaan ens perjantaina? Niinkös nyt toimitaan? Mun pitäsi saadaa 20 kiloa noin pois. tai edes 15.... ennen huhtikuun loppua....
Juu, perjantaina puntariin! :D Tsemppiä!

Itsellä tavoite pudottaa tänä vuonna 30kg. Jos hyvin menee, niin elokuun alkuun ois kaikki poissa. Jos menee huonommin (tai hitaammin) niin olen varautunut koko vuoteen. :D

miä mukaan :wave: pituus n.170cm ja paino..... *menee etsimään vaakaa....sukeltaa pölyjen sekaan sängyn alle

Muoks. elikäs 72.9kg näytti vaaka. Aina oon ollut pyöreä ja ihme ettei painoa ole enempää kertynyt vuosien varrella... 16 takaperin esikoisen odotuksen l.paino oli 69kg. Voiskos laskea että 1 lapsi lisännyt painoa 1kg:n :whistle:

CindyCrawford
Liityin tänään Kiloklubin jäseneksi, nyt pitääkin tutustua niihin sivuihin ja palveluun. Mullakin on tosi paljon urakkaa edessä, ja jos ajattelen miten paljon niin tulee sellainen toivoton en koskaan onnistu-olo.

läskiliisa
Hitto,mulla alkaa menkat ensviikolla ja se tietää jatkuvaa nälkää!!!
Tänään söin aamupalaksi 2 leipää ja vitalineajugutin.
lounas:iso kuppi pinaattikeittoa
päivällinen: 1pieni peruna,3lihapullaa ja punajuurisalaattia(ei kastiketta)+2leipää
välipala: 2 porkkanaa
äsken: 3 kananmunan munakas,maissia ja 4 broileripullaa
JA VOISIN VIELÄKI JATKAA SYÖMISTÄ!!!Voi kettu!!!

Turkilmas
Mun piti tulla tekemään uutta sulattajaketjua, mutta se olikin jo tehty :D. Kiva idea että ketju laitetaan tästä lähtien aina perjantaisin. Siis olettaen että se sopii kaikille? Toisaalta samapa tuo on että milloin itsensä punnitsee kun niitä tuloksia voi ilmoitella myös pitkin viikkoa.

Ohhoh miten paljon on tullut uusia. Jokunen muukin on päättänyt tehdä ryhtiliikkeen vuoden alusta. Hienoa :flower: .

Meillä ei edelleenkään ole vaakaa, pitää käydä naapurissa taas puntarilla.

Yhteistyössä