Oho! Aika hyvin Ootko sä syönyt yhtään mitään?Alkuperäinen kirjoittaja Kyy:Nostetaanpa, että kaikki bongaa tän Ja hehkutetaan samalla, että tää tehostartti on lähtenyt hyvin liikenteeseen, eilisestä paino pudonnut jo 1,8kg!
Mä otan tän ekan viikon sellaisilla pussiruuilla, 500kcal/pvä. Pitää olla tehokas startti, että pysyy motivaatio yllä! DAlkuperäinen kirjoittaja Sanriz:Oho! Aika hyvin Ootko sä syönyt yhtään mitään?Alkuperäinen kirjoittaja Kyy:Nostetaanpa, että kaikki bongaa tän Ja hehkutetaan samalla, että tää tehostartti on lähtenyt hyvin liikenteeseen, eilisestä paino pudonnut jo 1,8kg!
Mulla paino kans parin päivän aikana jo tipahtanu vähä, mutta ei saisi käydä vaa'alla niin usein ku eihän se totuutta näytä.. Mutta antaa se motivaatiota enemmän kun näkee että aina on pari sataa grammaa vähemmän..
Juu, perjantaina puntariin! Tsemppiä!Alkuperäinen kirjoittaja TuhmaHauva:Juu, siis en oo punnannu itteeni hetkeen... iltapaino on ollu taas 100 kg luokkaa (EI TARVII LAITTAA LIST>ALLE!!!!!!) joten nyt otan tässä tän viikon kuntosalia ja nutrilettiä ja punnaan ens perjantaina? Niinkös nyt toimitaan? Mun pitäsi saadaa 20 kiloa noin pois. tai edes 15.... ennen huhtikuun loppua....
Tervetuloa mukaan! Saanko udella sun tavoitetta? Mun mielestä kun sulla on jo hyvä paino. Mutta jokainenhan päättää itse mitä tavoittelee. Tsemppiä sinullekin!Alkuperäinen kirjoittaja laihaksi:Mä liityn kans mukaan
Lähtöpaino 54.7 ja pituus 160cm
:flower:Alkuperäinen kirjoittaja KerroTokiLisää:Eilinen paino 74,9 eli -800g Jee ekat viisi kiloa olis nyt sit saavutettu Sitten pudotetaan seuraavat viisi Isosti tsemppiä kaikille!!!!!