Leikkeleitä ei enää suositella leivän päälle.

vierailija
Mutta sen jälkeen, kun ilmastoasioista on alettu vouhottaa, on lihasta ja monesta muustakin asiasta tehty mörköjä. Oletteko huomanneet? Eli kyllä, tämä liittyy myös ilmastovouhotukseen, koska lihantuotannon hiilijalanjäljestä napistaan jatkuvasti ja siks täytyy rummuttaa myös lihan vaarallisuudesta, jotta ihmiset lakkais syömästä sitä. Myönnän olevani hieman foliohattu, mutta kun tarkemmin mietitte, niin pääsette tämänkin jutun takaa lopulta ilmastohömpötyksen jäljille.
Niin on. Kaikessa

vierailija
Mä yritän vähentää lihankäyttöä koska en tottavie tahdo toista kertaa syöpää itselleni.

Voin luvata, että kun pidät kättä aloillasi jotta saavat suhun neulan solumyrkkytiputusta varten, etkä uskalla edes liikahtaa koska suonet ovat kovettuneet jo aiemmista hoidoista ja toivot, ettei se nyt vaan repeä ni kiroat itseäsi siitä että olit aiemmin niin heikko ja söit ja teit kaikenlaista mikä edistää syövän syntymistä.
Luomulihaa voit syödä mut älä lisää siihen mitään teollista

Noh mä harvoin ees ostan leipää mut sillon kyl pitää olla metukkaa ja juustoa. Joku oli ostanut nostalgia päissään lauantaimakkaraa niin mäkin tein ja oli kyl pahaa mitähän sille tapahtui en kyl uudestaan osta. Mulle hampurilaiset se heikko k8hta. Ja eilen väsäsin pitkäst aikaa perunaa ja makkara kastikkeen. Perunat oli niin isoi et jakso yhen syödä ja kastiket toki fetasalaattia mukana ja pitkäst aikaa ostin myrttisen suolakurkkui😋. Nyt tää jamppa jännää et oisko tyttö huomen terve ni vois viedä tytön nepalilaiseen ja seiskalt olis liput teatteri näytökseen. Mut joo ite vois ihan hyvin luopuu leikkeist kokonaan ku niin harvoin leipää ostan. Mut joskus kyllä pakko ostaa subwayn kana teriyaki😋 noh ehkä vähän haikein mielin luopuisin marskin limpusta ja oolannin tummast leiväst ne parhaimmat mitä maistanut. Mut toisaalta pelkkä patonki ja kylmä cola on ollu herkkua joskus varsinki ulkomailla ei mitään ei edes voita ja hyvää on.

Yhteistyössä