Hakutulokset

1. M

40+ so what! (vol. 4)

Mur-mur, kyllä meidän isi on kanssa sitä mökötystyyppiä, mutta minä olen keksinyt siihen konstin. Miehethän mököttävät siksi, että se on lapsuudesta jäänyt piirre heissä :D Alussa, kun mies mökötti, minähän tietysti viereen ruikuttamaan ja anteeks pyytelemään. Ja siitähän miehen itsetunto...
  2. M

40+ so what! (vol. 4)

Leena65: Selitys hyväksytty =) Mur-mur: Tää palsta onkin hyvä just siksi, että saa päästellä enempiä höyryjä ulos, purnata kunnolla jne... Siksihän me "siskot" täällä ollaan ja toisiamme tuemme :hug: Minustakin joskus tietty tuntuu sille, että tekis jättää koko mies ja olla oman...
  3. M

40+ so what! (vol. 4)

SS: Onnittelut uudesta työpaikasta :flower: ! Mur-mur: Mite se siu mies nyt noin puhkas sannoo. Minun mies ois saanut "turpiin" tuommosista puheista :kieh: Koittakaahan nyt saada välit oikoseksi, että ei mene tärkeät päivät ohi turhan mökötyksen vuoksi. Kyllä meidänkin isi mököttää...
  4. M

40+ so what! (vol. 4)

Niin, liiza, testaa jo!!!!!!!!!!!!! Täällä pakahdutaan jännityksestä!!!!!!!! Täällä ollut puhetta ovisksen ja vuodon välisen ajan lyhentymisestä. Näin ON! Minulla ollut ikiajat aina dpo14 kun täti rynnännyt paikalle. Nyt se pirulainen saapuu jo aina pari päivää liian aikasin :x ...sen...
  5. M

40+ so what! (vol. 4)

Hellouu!! Kiitos Inia listaamisesta minut taas rktt:iin =) Ovis oli tänä aamuna, tunnen sen aina: yhtäkkiä posket lehahtavat punaisiksi ja koko kropan peittää lämmön "pyrähdys" ja sitten lämpömittarikin heilahtaa 36,4:stä sinne 36,9:ään, missä se sitten pysyykin aina tädin tuloon asti...
  6. M

40+ so what! (vol. 4)

Hei pitkästä aikaa!!!!!!!! On ollut vähän kiireitä, etten ole kerennyt edes avata konetta. Mutta, mutta :o onpas täti nyt monet ottanut taas hoteisiinsa, voihan rähmä :/ mur-mur: sulla kuitenkin taisi olla yritystä, vaikka ei kai se saata paljon lohduttaa, ainakaan juuri nyt vielä...
  7. M

40+ so what! (vol. 4)

Päpsy: oisko sulla mahdollisuus laittaa sitä kuvaa, kun minä en osannut :ashamed: Tein 1. testi just 22kp, joten voisi olla aika samanlainen, kuin mitä minulla oli silloin...
  8. M

40+ so what! (vol. 4)

Päpsy: Hyvä hyvä hyvä hyvä!!!!!!!! Nyt tarroja sinne lähettelen ja peukkuja ylhäällä pitelen. Jadette :hug: ja Hastu :hug: Ymmärsinkö oikein, ettei Terrryllä kaikki toivo vielä ohi tässä kierrossa??? Omaa: Sen verran täysillä lähden nyt mukaan, että tilasin mammaksilta herkkiä...
  9. M

40+ so what! (vol. 4)

Heissan! Täällähän on taas paljon juttua tullut, kiva. Ja Terryllä ja Päpsyllä haamujakin testeissä, toivotaan niiden olevan vahvistuvia+++++++++++++++++++++++++ Tirlittanille tervetuloa mukaan haaveilemaan :wave: ON: Täällä vieläkin täti tihkuttaa, tällä kerralla tietysti nyt...
  10. M

40+ so what! (vol. 4)

Päikki: KAIKKI neuvot tervetulleita tädin hillitsemiseen!!!!!!!!! :attn: :attn: En minäkään mielelläni sitä kierukkaa ottais, mutta taitaa olla pakko, kun olo on aina niin kanttuvei kerran kuukaudessa. Ei jaksa tehdä mitään ja rautaa pakko syödä tädin vierailun ajan. Ja sitte kun se tädin...
  11. M

Apteekin First signal ... ?????

kipinäkenkä: Siis nytkö olet äskettäin testannut...ettet olisi raskaana??? Minulla nimittäin kyseinen testi ei ikinä ole antanut mitään haamuja negakierroissa, ei edes roskishaamuja, mutta nyt plussakierrossa selvä viiva dpo10, joka tosin päättyi varhaiseen keskenmenoon.
  12. M

40+ so what! (vol. 4)

Päiviä kaikille :wave: Elossa täällä ollaan =) ja ihan hyvä mieli jo. Joku ihmetteli miten raskaushormooni putosi mulla niin äkkiä, kun se veritesti pe:na näytti vielä plussaa... no, olihan siinä apteekin omassa eilen vielä sellainen haamujen haamu, mutta ei enää mikään selkeä viiva...
  13. M

40+ so what! (vol. 4)

Nyt pikaisesti ennen töiden alkua, kirjoitan huomenna lisää kun enemmän aikaa. Veritesti labrassa näytti vielä eilen plussaa, mutta pieni vuoto alkoi illalla. Tänä aamuna apteekin omaan testiin en enää saanut mitään viivaa :( ja yöllä alkoi kunnon vuoto. Joten tänään on siis periaatteessa...
  14. M

40+ so what! (vol. 4)

Heisalaheijaa!! Pikaisesti täältä työkoneelta: äsken alkoi kauhee tuskakipu alamasussa ja kn on pehmee kuin vanukkaaseen ois tökännyt, eli se taitaa olla sitten tässä. Tein sillon ke-iltana toisen testin ja se näytti todella selvän plussan. Nyt kuitenkin on sellainen olo, että ei mitään...
  15. M

40+ so what! (vol. 4)

Moi :wave: Mahdotontako: En käytä lugesteronia, ihan luomulla tässä mennään. Terry64: rktt= raskaana kunnes toisin todistetaan =) ON: Eilen menkkajuili koko loppupäivän, joten liekö irronnut!?!?!?! Tänään ei enää niinkään paljon. Pitänee huomenna testata uudelleen, tuleeko enää...
  16. M

40+ so what! (vol. 4)

Kiitos onnen toivotuksista!!!!!! Terry64: Arvaa vaan miten hyvälle tuntu nähhä vihonkin viimein toisenkin viivan hennosti piirtyvän testiin. Karvat nousi pystyyn ja iho kananlihalle. mur-mur: laittasin kuvan, vaan kun en osaa. Ehkä kun viiva vähän tummus, niin yritän jollain lailla...
  17. M

40+ so what! (vol. 4)

Terry64: Minulla oli myös esikoisen aikana vahvat oireet jo viikko ovuloinnin jälkeen. Muutenkin herkkävatsaisena ja herkästi reagoivana kaikkeen tunnistan myös raskausoireet ajoissa. Ja negakierroissa ei koskaan ole mitään vastaavia oireita, paitsi tuo menkkajomotus, jota nyt hiukan pelkään...
  18. M

40+ so what! (vol. 4)

Ynnäilin äsken tähän astisia oireita ja tein oikein listan: Dpo6 lähtien: kahvipöydässä etova olo, elohiiri silmässä useaan otteeseen, jano ja kuiva suu dpo7: aamulla menkkajomotus, ilmavaivat koko ajan:D dpo8: kovat vihlaisut emättimessä ja kohdun seutuvilla, tissit arat ja yhtä...
  19. M

40+ so what! (vol. 4)

Huomenta, hohhoijaa, väsyttää vieläkin |O Ja JIHUUUUU, testissä kaksi viivaa. Testiviiva tietty nyt vielä vaalea, mutta selvä viiva kuitenkin!!!!!!! Se, miksi en hirveästi vielä osaa rulettaa, on tämä joka aamuöinen menkkakipuilu sängyssä????????? Ärsyttävää, kun se yleensä on tieto...
  20. M

40+ so what! (vol. 4)

Uudi: IHANA UUTINEN, SIIS AIVAN MAHTAVA!!!!!!!!!!!!!!!!! :heart: :heart: :heart: :flower: :flower: Ja, juu, jospa täällä perässä tullaan, voi kamala kun rupes oma huominen testaaminen jännittämään, kun tuollaisen uutisen sinä toit. Antoi uutta toivoa minulle!! =) =) =) Päikki...

Yhteistyössä