Tuosta kuumeilusta&koneella olosta omalta kohdaltani..
Olen huomannut, että kohdallani tämä "kuumeilu" on vienyt muulta elämiseltä jonkin verran tilaa..kun johonkin miulle kiinnostavaan ja tärkeään paneudun, olen oikein "intohimoinen" asian suhteen.
Tulee sellainen ihan "sairas" olo ja että onko tässä enää järkeäkään :/ kulutan paljon aikaa koneella ja nyt olisi pakko itseäni siitä vieraannuttaa..päättää vaikka ne ajat, milloin päivittäin koneen äärellä istuksin, enämpi kyllä täällä touhuilen yön kähmyroissä..on niin rauhallista ja hiljaista, eikä tule keskeytyksiä..
Tuntuu, etten jaksa normi arkisiin tapahtumiinkaan keskittyä(ei kiinnosta.. )..tosin, montaako kotiäitiä se ruoan ja siivoilun kanssa puurtaminen päivittäin toistuvana aina kiinnostaakaan??..juu, se on tietenkin monasti itse valittu työ-niin kuin minäkin tein..mutta silti, pakkaa olemaan niin yksitotista hommaa..en ole sellainen posket punaisena pullia paisteleva ja hääräävä mama olleskaan!!..tästä koen kyllä monasti huonoa omaatuntoakin..
Silloin kun esikko oli pikkarainen, hääräilin siitäkin edestä-toisellä kädellä sitä ja toisella tätä jne. jne..nyt vain ei iske yhtään..olisko nyt jotain "masennuksen poikasta" ilmassa kun näin tökkii..
Mutta saan kyllä paljon vertais tukea esim. tältä palstalta ja lauhdutuspalstalta myöskin.
Olen löytänyt koneelta moneen pähkäilemääni asiaan vastauksen ja paljon muutenkin ihania&mukavia asioita ja AHAA elämyksiä =) Olen tässä reilun 3v:n aikana oppinut konetta hyödyntämään aikas moneen asiaan ja mieskin on jopa "pitkin hampain" joutunut urahtelemaan, että näin on
Kesällä ei tehnyt tiukkaakaan kun mökkeilin viikon ilman konetta, kiva oli seurustella ystävien kera!! =)
Tämä on näitä asioita, että toinen tykkää ja toinen ei..mutta jos löytäisi sellaisen
keskitien, tälle surffailulle niin avot´, jopa se olisi mukavaa.
Oikein mukavaa illanjatkoa kaikille!!..juu ja pompatkaa vain noiden miun yksinpuhelujen ylitse jos tuntuu että, "taas se tuo mur-mur valittaa"..
PS. Miun on pakko kehaista miun miehekettä :saint: ..hän nimittäin tekee todella suuren määrän myös kotitöitä vielä oman raskaan työnsä päälle..tuostakin kai pitäisi olla kiitollinen-ja olenkin toki!!..mutta eihän ne hommat olekkaan pelkästään naisen yksinoikeus tai pakkopulla..silloin mie olisin enemmin yksin, jos mies ei tikkua ristiin laittaisi tai senkin ainaisen ruinaamisen kautta-huomanut olen tuolla palstaillessa, että sellaisiakin "jörökkejä" on PALJON!!
mur-mur