Huomenia ja kirpakkaa perjantaita!!..täällä maa ihan kuurassa, pakkasta pitänyt..
Miulla pikkasen meinaa uni aina karata aamusta..heräilen todella aikeiseen ja sitten hetken olen valveilla kun unukka ei tule..eikä tuo sanakopu mieheni kanssa ainakaan helpottanut tilannetta
Mies meneekin huomenna jänismetsälle, saa hän siellä miettiä vähän noita asioita..jos minun kanssa vaikia olla, ei kun sukset vaan eri suuntin suihkimaan!!..En mie jaksa kuunnella hänen aikas vahvanpuoleisia mielipiteitään minusta. Kyllähän niitä ongelmia on, lähinnä juuri kommunikointiin liittyviä..mies ei vain kykene keskustelemaan, hermostuu heti jos syvällisiä yritän jutella-tosin eilinen riita oli NIIN arkipäiväinen asia kuin olla voi..mie olen pikkasen ummistanut silmäni noille "ongelmille" ja työntänyt ne vain takavasemmalle, kun vaavi haavekin niin kova..mutta nyt pitänee miettiä uudemman kerran.
Välistä tuntuu niin vahvana, ettei meidän tarina jatku..ja siten taas, että kyllä tämä tästä..taisi se ennustajakin(astrologi) ennustaa, että parisuhteessa tapahtuu ratkaisevaa loppuvuodesta..liekkö nyt sitten yhdessä pysyminen, vaiko eri polkuja tallaaminen?
Mie en kauhiasti sitä yksinjäämistä pelkää-mutta en toivoisikaan, kokemusta kuitenkin jo on..mutta onhan se aina syvä pettymys ja kipiä asia jos huomaakin, että se toinen ei tunnu enää siltä rakkaalta. Toista täytyy kunnioittaa kun yhdessä ollaan ja miusta tuntuu, että mies ei minua kunnioita..enkä minäkään varmaan enää häntä.. :/
..pikku purkaus näin aamutuimaan..lähden kaffen keittoon, jospa se selventää ajatuksia
..
Mie olen kuvannut ittiäni sellaiseksi "tuuliviiriksi"..mutta on miulla tuo "syvällisempikin" puoleni"..kyllä ihan vakavasti otan meitin parisuhteen ja sen toimivuuden. Onhan meillä tuo pikku poikanenkin, joka molemmille niin tärkeä ja pienestä en kotia minäkään haluaisi rikkoa...mutta juu, nyt lapselle aamupalaa!! =)..kiva kun saapi jossain pahaa mieltään purkaa, se miulle tärkeää-terapeuttista.
mur-mur