Hakutulokset

1. M

40+ so what!!! (vol 5.)

Aahhh, nyt on pakko olla täällä tämä testaustorstai!!! Olen aamusta asti pitänyt plussapuhurit teille päällä ja Jadette toikin jo ensimmäisen plussauutisen!!!!!!!!!!!! Miljoonasti onnentoivotuksia sinulle, Jadette! :flower: :flower: :flower: :flower: Ja Leena: jospa se harmaakin viiva...
  2. M

40+ so what!!! (vol 5.)

No huomenta uuden viikon kujeisiin =) MUTTA MUTTA täällähän on tapahtunut paljon muutamassa päivässä ja plussia ihan mahdottomasti, neljäkö jo peräti ja monella tosi hyvät ja lupaavat oireet!!!! Päikki: Supermahtavat onnittelut plussasta :flower: :flower: :flower: Siis tämähän menee...
  3. M

40+ so what!!! (vol 5.)

Päikki: sullahan on lupaavat haamustelut! Tulethan minun seurakseni plussanneisiin? Ja toivottavasti moni muukin liittyy joukkoon =) Tämä kiertohan oli nyt se plussapilven kierto ja sade varmasti yltää kaikkien ylle!!!+++++++++++++++++++ Täällä melkein halasin jo pönttöä tänä aamuna ja...
  4. M

40+ so what!!! (vol 5.)

KIITOS kaikille onnitteluista!! Onhan tämä aikamoista =) Nyt sitten heräsikin yllättäen pieni pelko, miten jaksan vauvan vielän hoitaa näin vanhana ja raihnaisena... :D Tänä aamuna pientä menkkakipuilua, mutta jospa se ei pahaa meinaisi. Mur-mur: oisin kuvan laittanut, mutta kun en osaa...
  5. M

40+ so what!!! (vol 5.)

Ihanaista sunnuntai-iltaa :wave: Tultiin just kahden päivän reissusta ja piti heti sännätä koneelle kertomaan yksi juttu:whistle: Täällä on moni halinut minua viimeisen viestini jälkeen :ashamed: Kelju, kun en päässyt millekään koneelle matkan päällä. Siis minähän sanoin perjantain...
  6. M

40+ so what!!! (vol 5.)

Minut voinee piakkoin pudottaa joukosta pois :( Viivanpaikka ei vahvistunut tänään eikä minulla ole mitään oireitakaan enää, joten kai tämä homma on nyt tässä. Käyn täällä vielä maanantaina kertomassa viimeisen testin tuloksen, mutta tuskinpa tässä enää ihmeitä tapahtunee. Aika hurja...
  7. M

40+ so what!!! (vol 5.)

No, tarkennus::: En minäkään ota enää punaviiniä, jos pienikin mahdollisuus olla raskaana ja tippaakaan en ota raskauden enkä imettämisen aikana. Viikonloppuna otin, kun en ole oikein uskonut näihin raskautumisiini enkä edes hirveästi ottanut. Ja jos punkku oikeasti auttoi minua tällä kertaa...
  8. M

Haamuraja testissä??

Wilma, siis tuohan on aivan selvä plussa!!! :flower: Mitä mietit ja miksi epäilet?? Uskaltaisin jopa onnitella jo! Onnea, wilma!!! :flower:
  9. M

40+ so what!!! (vol 5.)

Huomenia taas :wave: Eilen oli niin kiire päivä etten koneelle kerennyt. Mutta ajattelin kyllä teitä =) Mitä mitä mitä!!! Punaviinilläkö myönteinen vaikutus kiinnittymiseen????? JEEEEEEEEEE =) Lauantai-iltana oli vieraita ja pari lasillista punkkua tuli nautittua (dpo3), sunnuntaina...
  10. M

40+ so what!!! (vol 5.)

Hei Hastu, kiva kuulla sinustakin! ..Eli papassa käynti kannatti ;) Mur-mur: olipas sulla hempeitä uutisia :heart: Olitkin kyllä aika levottoman tuntuinen eilen alkupäivästä, onneksi pääsit "tyydyttäytymään" ja "täydentymään" ;) Niin sitä pitää. Olen huomannut, että miestä säätelee aika...
  11. M

40+ so what!!! (vol 5.)

"Hedelmöittyneen munasolun matka munanjohtimesta kohtuun kestää 3-4 vrk, ja kohdussa munasolu aloittaa kiinnittymisen kun munasolun kuori on hävinnyt. Kiinnittyminen tapahtuu kun osa alkion soluista kasvaa kiinni limakalvoon (muodostaen istukan)." Tällaisen tiedon löysin eräästä pinosta. Tuon...
  12. M

40+ so what!!! (vol 5.)

SS: Juu, mutta tästä loppuvuodesta tehdäänkin ennätystärpikäs =) :attn: HAASTE: Nyt kaikki naiset, laittakaamme kaikki synenergia yhteen ja ajatusvoima liikkeelle, saadaan aikasiksi oikein sellainen raskautumispilvi, joka kulkee meidän talojemme yli sataen alas sitten kaiken enrgiavoiman...
  13. M

Kuvia plussatesteistä

=) Onnea raskauteen, Maira! :flower: Hmmm...itse sytyn enemmän noille tavallisille testeille kuin digeille, tavallisia on kivempi vertailla.....digitestejä kun en voi "tiirustella" :D Ai kun itsekkin saisin vielä tuoda tänne oman kaksiviivaiseni... :p
  14. M

Kuvia plussatesteistä

Voi että näitä on ihana katsella! =) Maira: Miten kävi?? Mitä digitesti kertoi?
  15. M

40+ so what!!! (vol 5.)

Maanantaiaamua kaikille :wave: Uusi viikko alkamassa taas ja uudet kujeet ;) Gerperallahan alkaakin olla kohta oireiden bongaus käsillä :heart: Minulla nyt dpo5 ja pitihän se tikulla leikkiä jo tänä aamunakin :D Eihän siihen mitään tullut vielä, mutta vertauspohjaa tuleville päiville...
  16. M

40+ so what! (vol. 4)

No, juu......... jos yleensä on kuin niagara niin nyt oli jättiniagara, kuusi päivää vuosi ihan hulluna ja tiputtelua jatkui sitten vielä monta päivää. Ja oikealla puolella vihloi, kai se repi irti sen vähäisen, mikä siellä kiinni oli.
  17. M

40+ so what! (vol. 4)

Taidan ruveta viikonlopun viettoon, mieskin kohta töistä palaileepi. Tänään oli hyvä ilma ulkona, pojan kanssa pelattiin palloa kuin kesällä ikään. Tulisipa myös viikonlopusta aurinkoinen. NAMI NAMI - viikonloppua kaikille teille ihanaisille naisille!!! Antakaa pusu kullan poskelle, jospa ne...
  18. M

40+ so what! (vol. 4)

:hug: Mur-mur :hug: Jos minulla olisi keijun taikasauva, osattaisin sillä ja plim! mur-mur olisi taas iloinen oma itsensä!
  19. M

40+ so what! (vol. 4)

Ai niin, liiza, mitkä ovat tuntemukset ja olot??
  20. M

40+ so what! (vol. 4)

No, joskus mies ajattelee tekevänsä tarpeeksi teoillaan, luulee sen riittävän, pitää itsestään selvänä, että kerran sanottu kaunis asia riittää vuosikymmeniksi eteenpäin... Ja monet miehet loukkaantuvat, kun pelkät teot ei vaimolle riitä, saavat sitten paineita siitä, että suomalaista miestä...

Yhteistyössä