40+ so what!!! (vol 5.)

Oivikki muistit oikein ;) mulla oli viimekerralla pitkällä kaavalla ivf hoito. Aloittelin silloin nenäsumutteella. Nyt mennään nopeella tempolla ja sumutteet jää väliin. Alotan suoraan Puregon-piikityksellä jossain vaiheessa jarru-Orgalutran sitten Pregnyl ja Luget. Näin tällä kertaa. Jännittää jonkin verran kun on lyhempi kaava menossa, tosin se on ihana nopee/lyhyt ja pääsee taas rktt-listalle, hehehee sinnehän me kaikki tahdomme ja siittä sitten plussaneet-kerhoon.

Kaikille paljon plussapuhureita oviksen metsästykseen tai raskaustestiin :wave:

Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Inia (42).................kp1/26-30.......yk14....1.
Wiara (39)...................kp5/24 - 28............yk4..........1.
liiza (43).....................kp9/25............yk18........4.
mur-mur (44)..............kp13/28............yk7..........3.
Pinkki69 (40)..............kp13/26-28.........y.n.2v......1.
Solakka Silakka (40)..kp13/25-27........yk14........1.
Leena65 (44)..............kp13/25-27........yk5........3./1.yht.
Ämy (40).....................kp15/26-28...........yk2.........4.
Terry64 (45)..............kp17/25-28..........y.2,5v.........2.
Hastu39 (39)...............kp17/25-29........y.13v.........3.
Hemppaliina (46)......kp17/28-30.........y.01/09....2./1.yht.
Mahdotontako.............kp18/28-29..........yk1..........1.yht.
Jadette (40)...............kp18/28-32.........yk9...........3.
oivikki (41)..................kp19/23-27.........yk7...........1.
Päikki (40)..................kp22/?...............y.2v.........2.
mimmimamma (47)....kp22/28..............?.............4./1. yht.
Murmukka (43)...........kp23/28.............y.4v...........2.
Taikakuu (41).............kp25/27-32.........?.............2./1.yht.
Tirlittan1968 (40)......kp26/28..............yk3...........2.
ikiemo (45).................kp27/20-50........y?..........4.
nillanilla (42)..............kp29/28-33........yk6.........1.
Sariella09 (43)............kp29/40............yk?..........5./1.yht.
gerpera (48)...............kp31/28-30..........yk4.........3./1. yht.
pääpilvissä (46).........kp67/25-43........?............1.yht.
star-67 (42)................kp69/26-33(-39)...yk9.........3.

Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.1.2009 mennessä "tavoite" = 8 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)

RKTT
gerpera (48)..........dpo14
Murmukka (43)..........dpo10
Tirlittan1968 (40)..........dpo9
mimmimamma (47)..........dpo9
Solakka Silakka (40).......dpo3
Jadette (40)..........dpo3
Mahdotontako..........dpo3
Terry64 (45)..............dpo1
Leena65 (44)..............dpo1
Ämy (40)..........dpo0
mur-mur (44)..........dpo0
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1; seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0; sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.

Plussanneet eli yrjöklubilaiset:

torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008
Mari66 (41)......9.6.2008/kp37.....y1,5v....poika 5.2.2009
päivänkakkara67 (41)..11.7.2008/kp40....................
mimuli (42).....30.7.2008/kp29..........yk4.......poika 31.3.2009
äittä-67 (40).......15.9.2008/kp29.....yk1....................
Karpalo67 (42)..........22.4.2009.................
velmuliina74 (34)......2.5.2009/kp24 (/24-30), yk7......6. /1.yht......LA 14.01.10
OnniMaija (41)......11.5.2009/kp31 (/28-30), yk3........5. ......LA 16.01.2010
tirulii (40)...........15.5.2009/kp27/pp10.......1./1.yht.......LA24.01.2010

Mukana myös:
Taukoilijat / Taustajännäilijät / Pinon jättäneet

siira, lumeton, Uudi, äitijo2x, anjamarita, Saara10, Minni007, Matsalu, haave3, babo67, sinisyys, kenzie64, lapsellinen67, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville, Pömppöli, baby5, touhu tenava, AinoEmilia, Plättä, pyrstötähti, Nuusku, Kirsikka68, Höpisijä, Elina67, ruujakengu, Mussukka67, Hellu1, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61

40+ SO WHAT (VOL. 4)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1406929
40+ SO WHAT (VOL. 3)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1225015
40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1.
http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636

Mukavaa viikonlopun loppua kaikille!

einiinvaan, oispa ihanaa kun oisitkin raskaana! Sen puolesta peukutan kyllä!

Wiara, mä en tässä kierrossa saanut ovisplussaa, ja kierto oli lyhyt. Muistaakseni keväälläkin epäilin yhtä kiertoa ovuloimattomaksi, se oli samoin lyhyt. Mutta jos sulla joka toinen on erilainen, niin voisko olla myös toinen putki tukossa? (ovishan voi silti tapahtua)

nillanilla, hirmusti onnea tähän hoitoon! Ihanaa, kun jaksat vielä yrittää! Jep, tuo lyhyt kaava on kyllä ihanan nopea! Mäkin sitä odotellessa...

Taikakuu, jaksuja kouluun, kyllä se varmasti helpottaa kun siihen tottuu!

Murmukka, toivotaan että se plussa sieltä vielä tulisi!

Onpa täällä nyt paljon naisia raskaana! Hienoa! Kertokaa jos joku vielä listalta puuttuu, en ehkä kaikkia bongannut kun oli niin paljon juttua. Ja plussapuhureita kaikille!

Minä en nyt ymmärrä tätä lämpöjen sahausta ees sun taas?? :/ ..oli tuossa myöhään iltapäivällä 36.89 ja nyt 36.6..välistä jopa alempi, koko ajan sahaa..ovisoireita kyllä oli muutama tunteroinen sitten: alavattaa juili oikkeen kunnolla ja nyt on rinnanpäät kipiät, muutoinkin olo vähän "piukka"..yrittääkö miun kroppa ovista ja ei onnaa, vai mitä tämä on..

Vai olisiko ovis sitten vasta huomenissa? ..kyllä en taida toista kertaa jättää noita testejä ostamati kun on näin epävarma olo.. :(..vaikka olen kyllä simppoja talletellut "selkä vääränä";) ..sen puoleen ei paniikia..

Koko tämän ajan, minkä olen täällä kuumeillu-reilu 7.5kk on ovis ollut kp 12-14..sen olen siis AINA bongannut testillä..ja oireina on myös ollut: nippailut vasen/oikea munasarja, rinnat kipiät, huonovointisuutta v***sta, hermostuneisuutta, itkuisuutta ja lämmöt on ensin laskeneet reilusti ja heti seuraavana päivänä nousseet, sekä pysyneet siellä vuodon eka tai toka päivään saakka.

..onkos kellään konkarilla tähän mitään mielipidettä??..otan niitä vastaan mielelläni!!!=)

mur-mur

Inia miulla taisi olla dpo-1..tänään siis luulen oviksen olleen(miulla ei niitä testejä..)..vaikka nyt sitä kovasti jo epäilen :/ ..siis olkoon vaan noin tuolla listalla, ei se ole niin nökö nuukaa!!=)..pääasia on, että 2vko:n päästä plussa tulisi r-testiin:heart:

mur-mur

Mahdotontako miusta MELKEIN tasavahvat viivaset..eli uskoisin oviksen kyllä olevan!!
..viivat kun ei niin tasavahvana aina liuskoilla näy-ainakaan mulla, vaikka ovis olisikin.

Testannut olen monasti liuskalla juuri tuollaisen ja digillä sitten myös sarvi täynnä=ovis =)

Kiitos mur-mur :flower: , jospa minulla sitten RKKT listalla oloa taasen eli dpo 3 vai? ;=)
Mitä muuta kuuluu mur-mur?..minulla kiirettä ollut töissä kuin vapaa ajallakin..eilen oli työporukan muutaman naisen kanssa tanssimassa, kivaa oli =)
Nyt luen pinoa taas hetken :D
Niin ennenkuin jatkan lukemista, tuosta oviksesta vielä mur-mur..minulla tämä kiertoaika aika tiukkaa teki sattui useampana pvnä vatsaan ja tuli niitä limoja sorry kuvaus. alavatsa oli myös turpeena ja rinnat kipeenä ollu, mutta treenaan kyllä myös niin siitäkin saattaa johtua, mutta niiden limojen perusteella minulla oli ovis juuri silloin kp 15 aikaan, mene ja tiedä sitten ja tänään lämmötkin jo nousseet, kun joskus sanotaan että lämmöt nousevat 2 vrk oviksen jälkeen......ja olen tosin raskautunut kp16 olleesta oviksestakin, tosin silloin en raskauteen edes uskonut..;=))

Nenänsä pistä tänne melkein 40nen,jonkin aikaa teitin palstailua seuranunna ja mukavia juttuja teillä, viimeisin juttu noista ovis limoista ja muista siihen littyen voisin vähän kirjoitellakin :) itte rupesin syömääm foolihappoa säänöllisesi joka pv ja nyt kun kulunut 2 kk yllättäin pongasin kunnon eggslimat,niitä en varmaankaan yli puoleen vuoteen ole havainnut ennen tätä kertaa!
ja nyt odotellaan kunka käymän pitää..

"od.lähemmäs40kuin30"

Mahdotontako juu, hyppää rktt-listalle vaan meijän kanssa piinailemaan:wave:

kuulumisista..nyt on menny kivasti miehekkeeni kanssa ja oltu pitkästä aikaa "lähempänä" toisiamme oikkein kunnolla:D..pupuiltukin ahkeraan, jotta tämä yhteinen ainokaisemme, saisi pikku sisaren tai veikkasen:heart:

Nyt vain kävi niin, että digitestit finito ja mietin&pähkään, että ollako ovis, vaiko ei?? :/ ..listalla kuitenkin olen ja pysyn tuon pari viikkosta:D..

Tiedätkös, kun miulla ei noita limoja tule kuin harvoin?!..onlydream mie olen popsinut exra-foolihappoa jo 5kk:tta ja ei mitään vaikutusta ainakaan miun limoihin!!:|

Nyt äskettäin "koplatessa" KP on kaukana, avoin ja limainen ;) eli tuollainen kyllä ovisaikaan.
Odottelen tuota lämmmön nousua huomiselle, silloin viim. pitäisi nousta jos tänään oli "Oili" kylässä-oireita oli myöskin: alavatta painava/ hellänä, varsinkin vasen puoli ja rinatkin vähän arat :p

Noista lämmöistä..ne kyllä nouseekin ennen ovista jonkin verran, mutta jää yleensä sinne ylös pysyväisenä(seuraavaan vuotoon asti ) vasta sitten, kun ovis ollut/mennyt..ei siis tartte 2vrk:ta odotella nousuun. Miulla lämmöt nousee aina oviksesta seuraavana päivänä!!..tai vielä jos tarkennan: Lämmöt laskeepi ensin rajusti( ovista edeltävä päivä )ja sitten nousee ylemmä normi lämpöä ja jää vasta vuorokauden Oilin käynnin jälkeen pysyvästi tuonne yli 37C!!..

Pitänee vain vielä tänään simpoja talletella, niin eipähän ainakaan jää "yrittämisestä" kiinni vauva haaveen toteutus.:D

Mahdotontako, onnea vielä oviksen bongauksesta ja tuleppa kaveriksi rktt-listalle!!:wave:

mur-mur

Mahdotontako olisko siulla nyt dpo2?..mikäli mie tuosta ohjeesta oikkein ymmärsin..ekaks dpo-1, sitten dpo0 ja seuraavaksi dpo1..jne..

Vikkelät siimahäntäiset talleteltu taas onnistuneesti!!!..olemma "ahertaneet" kuin kimalaiset
mieheni kera tällä viikolla. Viisi kertaa pupustelua per viikko, on miulle jo iso urakka..huhhuijakkaa!! :whistle::D ..toivomme kovin hyviä tuloksia:heart:

Kuniita unihia kaikille:)

mur-mur

Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Inia (42).................kp2/26-30.......yk14....1.
Wiara (39)..................kp6/24-28............yk4..........1.
liiza (43).....................kp10/25............yk18........4.
mur-mur (44)..............kp14/28............yk7..........3.
Pinkki69 (40)..............kp14/26-28.........y.n.2v......1.
Solakka Silakka (40)..kp14/25-27........yk14........1.
Leena65 (44)..............kp14/25-27........yk5........3./1.yht.
Ämy (40).....................kp16/26-28...........yk2.........4.
Terry64 (45)..............kp18/25-28..........y.2,5v.........2.
Hastu39 (39)..............kp18/25-29........y.13v.........3.
Hemppaliina (46).......kp18/28-30.........y.01/09....2./1.yht.
Mahdotontako.............kp19/28-29..........yk1..........1.yht.
Jadette (40)...............kp19/28-32.........yk9...........3.
oivikki (41)..................kp20/23-27.........yk7...........1.
Päikki (40)..................kp23/?...............y.2v.........2.
mimmimamma (47)....kp23/28..............?.............4./1. yht.
Murmukka (43)...........kp24/28.............y.4v...........2.
Taikakuu (41).............kp26/27-32.........?.............2./1.yht.
Tirlittan1968 (40)......kp27/28..............yk3...........2.
ikiemo (45).................kp28/20-50........y?..........4.
nillanilla (42)..............kp30/28-33........yk6.........1.
Sariella09 (43)............kp30/40............yk?..........5./1.yht.
gerpera (48)...............kp32/28-30..........yk4.........3./1. yht.
pääpilvissä (46)..........kp68/25-43........?............1.yht.
star-67 (42)................kp70/26-33(-39)...yk9.........3.

Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.1.2009 mennessä "tavoite" = 8 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)

RKTT
gerpera (48)..........dpo15
Murmukka (43)..........dpo11
Tirlittan1968 (40)..........dpo10
mimmimamma (47)..........dpo10
Solakka Silakka (40).......dpo4
Jadette (40)..........dpo4
Mahdotontako..........dpo4
Terry64 (45)..............dpo2
Leena65 (44)..............dpo2
Ämy (40)..........dpo1
mur-mur (44)..........dpo1
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1; seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0; sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.

Plussanneet eli yrjöklubilaiset:

torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008
Mari66 (41)......9.6.2008/kp37.....y1,5v....poika 5.2.2009
päivänkakkara67 (41)..11.7.2008/kp40....................
mimuli (42).....30.7.2008/kp29..........yk4.......poika 31.3.2009
äittä-67 (40).......15.9.2008/kp29.....yk1....................
Karpalo67 (42)..........22.4.2009.................
velmuliina74 (34)......2.5.2009/kp24 (/24-30), yk7......6. /1.yht......LA 14.01.10
OnniMaija (41)......11.5.2009/kp31 (/28-30), yk3........5. ......LA 16.01.2010
tirulii (40)...........15.5.2009/kp27/pp10.......1./1.yht.......LA24.01.2010

Mukana myös:
Taukoilijat / Taustajännäilijät / Pinon jättäneet

siira, lumeton, Uudi, äitijo2x, anjamarita, Saara10, Minni007, Matsalu, haave3, babo67, sinisyys, kenzie64, lapsellinen67, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville, Pömppöli, baby5, touhu tenava, AinoEmilia, Plättä, pyrstötähti, Nuusku, Kirsikka68, Höpisijä, Elina67, ruujakengu, Mussukka67, Hellu1, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61

40+ SO WHAT (VOL. 4)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1406929
40+ SO WHAT (VOL. 3)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1225015
40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1.
http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636

Heippa ONLYDREAM. Tuttu nimimerkki. Olitkos tuolla 35+ puolella? Jos haluat tuonne listalle, niin voin päivitellä vielä tänään myöhemminkin.

MAHDOTONTAKO, mä laittaisin kans sulle niin, että tänään olis dpo 3.
Muutenkin, jos tulee päivitettävää vielä tänään sunnuntaina, niin onnistuu. Paitsi tuota uuden lisäämistä en ole vielä kokeillut, mutta eiköhän sekin mene niillä hyvillä ohjeilla.

MURMUR, mä en kyllä mittaile lämpöjä, kuin aamutuimaan vaan. Päivän lämmöt heittelee niin paljon, että on mahdotonta tulkita niitä.

Nyt lähden lenkille. Palailen myöhemmin. Kaunista sunnuntaipäivää kaikille!

~*~Huomenta Päivää kaikille!!~*~

Kiitti heti ensimmäiseksi päivittäjille, he kyllä tekevät hatun noston arvoisen asian kun jaksavat meitin KP:t sun muut päivitellä-Kiitos!!:flower:=)

Wiara mie en taasen noita aamulämpöjä katsele..mutta jos olen oviksen bonganut, on miulla lämmöt jääneet siitä vuorokauden kuluttua, tuonne 37C-37.4C kieppeille..siellä pysyvät uuden vuodon eka tai toka päivään asti!!

Lämpö saattaa olla vaikka aamulla. 36.89C ja iltap. 37.2C mutta ylhäällä silti pysyy!!..ei siis sahaile nin voimakkaasti, että olisi yli 0.5C heittoja..

..nytkin mittaillessani oli lämmöt vain 36.9C..minnuu surkuttaa nyt kovasti jos en olekkaan ovuloinut:ashamed: ..niin kovasti kun "tykkäiltiin" toisistamme mieheni kera..en osaa nauttia ja jännätä nyt yhtään..p**ka kroppani:eek:..

Toivon teille rktt-listalaisille kovasti onnekasta piinistely aikaa, kyllä sieltä plussa/plussia nyt tuleepi varppina!!!:heart::heart::heart:

mur-mur
..mie lähen kaffia hörppimään ja "lohtu" pullaa popsimaan..(huokaisu)..

..mie taas näistä lämmöistä, sorry:saint: ..

Surffaillessani huomasin sellaistakin tietoa, että lämmöt sattavat nousta oviksen jälkeen "porrasmaisesti"..ei siis heti tai seuraavana päivänä pompsahda ylemmä..

Sitä kun on tottunut, että kroppa toimiin tietyllä tapaa ja jos joku poikkeus, niin heti häly päällä-APUVAAAA, "mikäs nyt on"!!!???..koetan nyt ( yrittää ) rauhoittua ja antaa ajan kulua..enhän itse asiassa voi tilanteelle mitään, on mikä on.. :)

Heippis kaikki!

Mur-mur.mulla kans ovis ollu ihan "hukassa". Sen siitä saa kun muka rentoilee ja ei tikuttele...sitten ollaan viikkotolkulla kuin kissa pistoksissa :LOL: Jo melkein viikko sitten oli kovia nippailuja ja jomotuksia muniksissa, sitten muutama päivä hiljaisempaa ja nyt on taas hiukan jomottellut. Oliko se ovis jo tosi aikasin ja nää nyt jotain muuta vai onko tää nyt ovista vai mitä hittoa?? Ja mies on jo ihan uuvuksissa kun sitä jahtaan ja kellistelen :D
Tiedä sitten ovuloinko tässä kierrossa ollenkaan vai onko tämä nyt jotain kropan sekoiluja...

Noista lämmöistä minä en ymmärrä mitään..omiani en ole seuraillut. Yritin alkuun, mutta lämmöt heitteli ainakin digitaalimittarilla mitattuna ihan miten sattui..oisko joku korvalämpömittari luotettavampi? Oishan se mielenkiintoista tietää hiukan tarkemmin kropan toiminnasta.

Ihanan pitkä rktt-lista meillä. Ja siitäkin hauskasta jään nyt pois kun olen tämmönen tonttu-torvelo enkä tiedä oviksestani :xmas: Ensi kuussa kyllä sitten...

Kiitokset listan päivittäjille...hienoa työtä olette tehneet :flower: Itse luistelin siitä hommasta kun mun palstailu on niin epäsäännöllistä :ashamed: Ja tiedä riittäskö ällikään moiseen kikkailuun.

Tuolta voisi rktt-listan yläpäästä ruveta jo niitä plussia tippuilemaan. Huhuu?? :attn:

Pinkkis

Juu Pinkki69, miullakin NIIIIIIN rento olo!!!!..:kieh:.mutta ei nyt mahra mittään, myöhäistä valittaa kun en niitä ovistestejä hankkinut!! :/

Lämpöjahän suositellaan mittailemaan aamusta, ennen kuin nousee sängystä ylös.
Hyvä paikka mittailla, vagina tai peppunen =) ..kainalo näyttää, mitä näyttää ja suustakin voi tulla hyvinkin eri lämpöjä. Luin tuolta sellaistakin, että jos esim. nukkuupi suu seljällään-kuorsaa, voi lämmöt olla vähempi..voi mahoton.. :LOL:..mikä on siis paras reikä, kolo, aukko ,kuoppa tai syvennys?.. sanokaas nyt sisaret jotka tiedätte tämän!!!:D

..älkää pitäkö meitä jännityksessä..onko kukaan rapisutellut r-testejä??:saint: ..korvat hörösellään täällä yritän kuulostella ja palstaa käyn vähän väliä kurkkimassa, jos joku olisi jotain pientä ylläriä jo kertoilemassa... :)

mur-mur..nyt mie lähen syöpöttelemään, mies teki kinkkukiusausta ja on varppina hyvveeeeee!!!!! :wave:

Ihanaista sunnuntai-iltaa :wave:

Tultiin just kahden päivän reissusta ja piti heti sännätä koneelle kertomaan yksi juttu:whistle:

Täällä on moni halinut minua viimeisen viestini jälkeen :ashamed: Kelju, kun en päässyt millekään koneelle matkan päällä. Siis minähän sanoin perjantain, että viivanpaikka ei ole vahvistunut... En kuitenkaan tosi asiassa uskonutkaan sen enää vahvistuvan itsekään!!

Perjantain testi kuitenkin tuli tehtyä lähtökiireessä parin tunnin pisusta. Tänä aamuna tein hotellin vessassa testin kun tuntu, että aamukahville lähtö ei maistunut :p
PLUSSA PLUSSA PLUSSA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Meinasin yrjötä, kun sydän hyppäsi kurkkuun ja koko kotimatkan leijuin äsken pilvissä :saint:

USKOMATON JUTTU!!! ...ja säästyn kierukalta :kieh: jeee!!!!!!!!!!
Nyt pitää vain rauhoittua, että saan Mussun pysymään sisällä. Nyt vasta kuitenkin dpo11, joten ei passaa hirmuisesti tuulettaa vielä. Pitäkää peukkuja minulle, joohan?!!!

Nyt pitää lähteä vielä iltakylään pojan kaverin äidin syntymäpäiville.
Huomiseen :wave:

Ihanaa Murmukka!!!!!!!!..siis TOSI MAHTAVAA!!!!!!!

Mie laitan pikku matkustajalle triljoona tarrasukkaa, siis ISON rekkalastillisen!!!!!:heart::heart::heart:..ja peukutan tietysti kovasti!!!!

..miullakin se toivo välistä heräileepi..:)..voi kun olisi kiva nähdä se siun plussa viiva kuvana..?!!

Sie piristit miun päivän täysin, oli siulla niin MAHTAVA ylläri pylläri kerrottavana!!!:heart:..näitä lisää pleaseeeeeee!!!!!:wave:

mur-mur

Murmukka :flower: :heart: :flower: :heart: ONNEA!!!!!!!!!!!!!! IHANAAAAAA!!!!!!!!! Nyt saat leijuakin! Me leijutaan kaikki! Kerrassaan mahtavaa!!!

Täällä dpo 1, vai nolla? Eilen nippas niin vietävästi ja tänään vähän, pienen pientä vuotoa. Ovissellaista? :flower:

Ihan mahtavaa toi Murmukan PLUSSA!!!!!!!!!

Siis aivan upean ihanaa, Murmukka, että plussa pärähti testiin. Ja näin viime metreillä, sillä aika tiukan päätöksen olit tehnyt kierukan kanssa. Täällä on koko pino pullollaan naisia, jotka iloitsevat kanssasi. Alkuraskaus on tosiaan jännittävää aikaa, sillä tuntuu, että aina on uusi etappi, jota jännittää. Aiotko sinä mennä alkuraskauden ultraan?

Minä täällä odottelen mur-murin lailla, että lämmöt kunnolla kohoaisivat. Mulla on sama taktiikka tuossa mittailussa, että otan päivä/illan ajan lämpöjä ja vaikka mitään tieteellistä tutkimusta tästä ei synny, niin lukemat ovat kuitenkin selkeästi korkekeammalla kuin alkukierrossa. Ja lämpöjen romahtaminen tietää sitten aikanaan menkkojen tuloa seuraavana päivänä. Kolona käytän kainaloa. Mulla käytössä digitaalinen mittari ja se tosiaan on aika epävakaa. Korvamittari ei ole sen parempi, sillä sellainenkin meillä on. Paras vissiin olisi vanhanaikainen elohopeamittari, mutten jaksa 10 minuuttia sitä kainalossa pitää.

Voi kun hymyilyttää vieläkin Murmukan plussa! Tosi upea juttu!

MURMUKKAMURMUKKAMURMUKKAAAAA!!!! Jeeeeeee!!!!!
Työnnä se sydän takaisin sinne paikoilleen sieltä kurkusta, että mussu saa tarpeeksi happea :)
Sinä siis tosiaankin aloitat sen plussasuman täällä! Ja ihanaa, että tulit heti meille kertomaan,.
Nyt vaan juttelet sen Mussun kanssa ja sovitte, että yhdessä kuljetaan loppuun asti.
Hieno uutinen tosiaan! Taidan ottaa sen kunniaksi yhden ykkösoluen saunan jälkeen

Yhteistyössä