40+ so what!!! (vol 5.)

Tirlittan sinä se olet sitten sellainen, joka jaksaa pitää näppinsä irti niistä testeistä.

Terry hyvää rktt aikaa. Minä täällä huomaan tällä taukokierrollaki, että nippailee ja on muita "oireita" :LOL:

Leena Mukava, kun olet rktt ja toivotaan hyviä tuloksia siten niistä testeistä. Toivottavasti oli rentouttava ilta.

Murmukka voi ei, olen todella pahoillani, että viivaa ei enään näy :'( :hug: .

Inia :headwall: toivotavasti sitten helpottaa taas vähän, kun pääset uudessa kierrossa alkuun kunnolla ja olet taas vähän lähempänä hoitoja :hug:

..Kyllä varmaan löytyy, mutta en nyt äkkiseltään muista mikä olisi sellainen merkki?..
Kannattaa googlettaa ensin noita ovis testejä myyviä firmoja ja sitten katsella käyttöohjeista-monasti ne on sivustoilla mainittu jossain, että saapi käydä kattomassa..

..löysin ainakin yhden: Halpatesti firman liuskatestin voi tehdä mihin vuorokauden aikaan tahansa!..

..tuossapa toinen 2-3kk:n testaukseen..

http://www.verkkoapteekki.fi/product_info.php/cPath/36/products_id/1154

Ämy ihanaa lisää rktt:läisiä!

Terry kissa voi hyvin, sillä oli tosiaan rokotus. Lisäksi sain vähän ruokavaljo ohjeita, kun kissa on vanha ja suoli toimii laiskasti. Vähitellen ajattelin kokeilla muutta vaikka en ihan jaksa uskoa, että onnistuu, kun se on niin jo tottunut tietyihin ruokiin elämänsä aikana.

Ämy
Ja taas kiitos mur-mur! Sinä jaksat olla niin aktiivnen! Itse harvoin ehdin kommentoimaan muiden kuulumisia kun käyn täällä puolisalaa, siis perheessä yksi tietokone ja yleensä kone on varattu ja sit kun tulen koneelle niin kohta joku roikkuu selän takana "miks sää äiti oot vauvasivuilla". Siinäpä selittämistä.........

vielä askaa Ämy..kattelin eri sivustoja joissa ovistestejä-eri merkkisiä kaupan..ja kaikissa mainitaan, että ei aamuvirtsasta!!..nuo kaksi oli ainoat joissa voisi tehdä mihin aikaan vain..niin ja digi sitten myös..itsekkin muistaakseni kyllä bongannut oviksen aina vasta aamuvirtsan jälkeen tehdystä toisesta virtsasta!!

Eikä sen pakko ole olla ollut rakossa 4h jos et pysty pidättelemään..muistat vain, ettet juo paljon, se laimentaa virtsaa..jaksaisitkos tikistellä vaikka 3h ;)..jalat tiukasti ristissä:D..

Hei kaikille pitkästä aikaan!

Netti avautui vasta tänään..Ollut jo kauheita vieroitusoireita.. :LOL: Koulua on käyty nyt...tuota,tuota kolmas viikko oli tämä.. Rankkaa on ollut koulun käynti..Pitkiä päiviä,jonkun verran on hyväksi lukuja.Muutto oli raskas.. :headwall: Miesystävänkin kanssa on vähän väliä "sukset ristissä". :headwall: Ovista tikutin kp12(4.10) silloin oli nega.Sitten jäi kp13 jostain kumman syystä väliin.. :ashamed: Sitten tikutin kp14 oli plussa,pupuiltiin vasta kp15.Semmoista tänne..Kaikille uusille tervetuloa mukaan! Ja tsemppiä kaikille! :wave:

Taikakuu Tervehdys siulle!!:wave:..juu, kyllä se tuo opiskelu on alkuunsa aikas raskasta, mutta lähtee varmasti rullaamaan pikku hiljaksiin.=)

Plussarikasta aikaa, jospa meitä usiampaa nyt onni potkaisisi ja oikkein KUNNOLLA!!!!!!:heart::heart::heart:

Kuulostaapi tutulta, tuo-"sukset ristissä" :/ ..meillä on taas yllättäen ja piiiiiiiitkäääästä aikaa miehekkeeni kera MUKAVAA!!!;)..kauanko kestänee sitten, jää taas nähtäväksi..

Miulla se Oili neiti/rouva, mikä hää onkin, kolkuttaa ovella ja pyyteeleepi päästä sisään-lämmöt nyt 36.99C..ja muuten, ei johdu punkusta!!:whistle::D..alkuillasta tuntui vasemmalla puolen juilintaa kun äkkiä istahti..juu ja KN oli apposen avoin ja "kostean turpeinen"..

Mukavaa illanjatkoa kaikille..miulla jo posket punoittaapi.."siitäkin":p..ja punkusta!!..halppis punkku "Luna Negra" ja juotavaa on täysin..:D..saapikin mies juoda nuo ölyset huomenissa, hää kun meni jo mammimaan..mie omin tämän punkkusen ja aamulla koskeepi sitten okulaattoriin, se mulla aina tulee punkusta :/ ..mutta se vasta huomenna;)..

mur-mur

Minut voi myös pistää rktt-listalle, lauantain päivitykseen siis dpo 3. Niin ja nuo kiertopäivät jos Inia kiltti (vai olikos se sinun vuorosi)viitsisit muuttaa 28-32. Pidän sen yhden pitkän kierron poikkeuksena. Kukaan ei muuten kommentoinut siihen, että mikä mahtaa olla syynä kiertojen pidentymiselle näillä vuosilla? Onko sama juttu, vaihdevuodet lähestyy... Mitä mieltä siskot??

Liukasteet pistettiin pannaan eilisessä telkkariohjelmassa joo... Eipä sitten kuin sitä normitouhua, ei suusellaistakaan. Yleensä en liukasteita tarvitsekaan - päin vastoin - mutta lääkkeelliset kierrot ovat osoittautunut meikällä kuiviksi.

Onkohan muuten valkkarilla sama vaikutus kuin punkulla...? migreenistä kärsivä ei voi punkkua lipittää.

Jadette oliskohan tuo kierron pidentyminenkin sitä samaa-feriliteetti /heikentyy/laskee..en todellakaan tiedä..pitääpä vaikka googletella hieman =)

Kiva kun tulet siekin listalle, paljon vain emäntiä sinne!!:wave:
..ja tuolla valkkarilla ei ehkä ihan NIIN hyvät vaikutukset kuin punkulla-luulen näin..haenkin nyt vielä yhden lasin;)..on tää nyt kurjaa kun yksin joutuu nautiskelemaan :|..ja tämä kostautuu mullekin huomenissa kun päätä jyskytääpi:eek: ..tietsikka muuten siitä kurja kaveri, kun ei juuri kysyttäessä vastaile..ei pulise pulpattaa ei-siis ääneen!!:D

(muoks)) mie vähän höperehin kun kirjoittelin aiemmin, että pupustellaan seuravalla kierrolla(jos tarvis) joka 3päivä kp1 lähtien..eihän me nyt vuodon aikana:p ..mutta siitä sitten n. kp5 lähtien tuonne ovikseen asti.. =)

Tirlittan1968
Oivikki mä olen ennen kanssa testaillut paljon ja ollut näkevinäni haamuja ym. mutta aina tullut nega. Se on niin kova pudotus sitten kun se testi näyttää ettei ole raskaana niin siksi en enään uskalla testata :)
mur-mur toivottavasti ukon kellistys+punkku tuottaa tuloksen meitä onkin kivasti RTTK listalla
Jadette mä olin kanssa yllättynyt siitä ohjelmasta ja siitä syljen tuhoamisvoimasta:) Sen oon tiennyt että liukasteet usein tuhoaa mutta että sylkikin. No mulla ei ole sitä ongelmaa kun koti-insemnaatiolla tekee se ruisku nyt mahtuu mun alakertaan :LOL:

Huomenta! Mitä, mitä? Tuhoaako sylki niitä simppoja? Multa on jäänyt se ohjelma väliin. Mies tykkää suuseksistä.... Siinä siis syy, etten ole raskautunut :LOL:

Mulle kävi ton oviksen bongailun kanssa niin, että tein Prisman halpistesteillä. Toisena ja komantena päivänä, musta edes testiviiva ei näkynyt kunnolla, joten kolmantena päivänä kkäytin CB:n digitaalista toisesta virtsasta. Heti näytti plussaa :) . Ne digitestit on kalliita, mutta mä olen käyttänyt niitä, koska se tulos on niin järjettömän yksiselitteinen, ei mitään virhetulkintamahdollisuutta.

Mulla on jännät paikat tänään. Menen miestä tapaamaan, joka lupasi kertoa ja valottaa tätä meidän suhdekuviota mun tiukkaamisen jälkeen... No järkitasolla olen tiennyt, ettei tästä mitään kehkeydy, mutta tunnetasolla asia on toinen. Tänään sit voi olla, että sanon hyvästit tälle listalle. Mutta jos niin käy, niin ihanaa täällä on ollut ja on mulla tää kierto vielä jännättävänä ainakin :)

Ihanaa päivää - mä lähden vaihtamaan talvirenkaita :)

pitkästä aikaa... olin jo luopunut vauva-ajatuksesta... mutta mutta. Nyt on käynyt niin että mullahan on kierukka, joka tammikuussa laitettiin (viime syksynä km), tässä viime viikolla huomasin että menkat on yli viikon myöhässä, en ole sillai huolissani kun kierukan kanssa joskus tulee noita pitkiäkin välejä, mutta siis menin kuitenkin tekeen r-testin eilen ja näytti "viivanpaikkaa".. nyt todella ajatukset sekasin että mitä jos kuitenkin?? huh. mut jäitä hattuun, katson vielä alkuviikosta mitä näyttää testi..

Kiitos MURMUR ohjelmavinkistä. Oli oikein hyvä ja viihdyttävä. Se sylkijuttu oli ihan uutta tietoa ja sitä täytyykin nyt varoa tästä eteenpäin ovulaation aikaan. Mun miehellä oli se nimetön hieman pidempi, tarkistin heti. Mutta meillä tehtiinkin tuo miehen sperma-analyysi vuosi sitten ja oikein hyvä on.
LEENA, eikös tuo FSH-arvo voi heitellä rajustikin? Kannattaa varmaan ottaa vielä uusintatesti jonkin ajan kuluttua. Kovasti onnea siihen "palaveriin" miehen kanssa!
Pahoittelut MURMUKALLE JA INIALLE!!! Tiedän, ettei mitkään sanat oikein lohduta tuossa tilanteessa!
ÄMY, ainakin citymarketeista saa sellaisia halpistikkuja, jotka taitavat käydä mihin vuorokaudenaikaan tahansa. Käytin viime talvena niitä ja toimivat oikein mainiosti mulla.

Mä pähkäilen täällä sellaista, kun mulla joka toinen kierto on lyhyempi, mikä tarkoittaa varmaan ainakin sitä, että vuorotellen puoliltaan irtoaa munasolut. Mutta miksi sen lyhyemmän kierron jälkeen on aina ihan erilaiset ja niukemmat kuukautiset, kun se pidempi kierto vuotoineen on samanlainen kuin nuorempana tyttösenä. Tarkoittaako se sitä, että vain toinen munasarja toimii kunnolla? Nyt menossa oleva kierto on taas varmaankin sellainen pidempi ja "normaalimpi". Ossooko kukaan vastata näin tuhtiin lauantaikysymykseen?

JA TUHANNESTI ONNEA KAIKILLE RKTT LISTALAISILLE!

TERVEHDYS!!

Täällä heräilty reilu tunti sitten(vasta)ja yllätys oli, ettei päätä särjekkään ;) ..eilen niin olin siitä varma, että tänään jyskytteleepi..mutta, enhän mie lipitellytkään sitä punkkua kuin 2lasia, ei yksikseen viitsi :| ..

Leena65 mie peukutan nyt sen puolesta, että sen miehekkeesi kanssa pääsette yksimielisyyteen ainakin tuon vaavin työstämisasian kanssa:heart:

einiinvaan ..onhan niitä naisia kierukankin ollessa paikallaan, tullut raskahaksi-täältä kaksplus palstaltakin =) ..uskaltaisinkohan toivottaa sen "viivanpaikan" vahvistumista?..:heart:

Wiara miekin vasta nyt muistin taas tuon sormijutskan ja heti piti käydä kurkkaamassa-pidempi oli nimetön!!:D ..mies myhäili tyytyväisenä kun kerroin;)

Miulla ei enää mitään "Oilimaisia" oirehia..pitää mittailla lämpöjä pikkasen myöhemmin..aamusta on oviksen bongauksenkin jälkeen aina alhaalla ja sitten päivällä nousee tuonne 37C ja ylikin..hiukka pikkasen vain pelko pe***sissa, että jos en nyt ovuloinutkaan..pitää vain toivoa, ettei näin päässyt käymään ja mie plussaan vahvasti parin viikon pästä..näinhän se meni, eikös?..sovittiinkos me jotain naiset??!!!:wave::wave::wave:..ja tämä tietenskin puoli leikillään..mutta eihän se pahaa tee jos tiukasti USKOO:heart:..toivo&rakkaus sitten seuraa käsi kädessä..

Mukavaa+++++++ Launtaita kaikille!!!:heart:..josko kohta kuullaan, mitä oirehia siellä listalaisilla olisi meille kertoilla...;)

mur-mur

HEIPS KAIKILLE
Kaunis kiitos päivittäjille :flower: itse olen todella poropeukalo läppärin kanssa joten päivitys ei onnistu minulta ollenkaan. Mulla oli läppärissä jokin vika, nyt kyllä pelittää taas hyvin. Reilu viikon olin ilman nettiä. Kauheeta oli huomata että miten sitä nettiä tarvii, pankki asiat ym Kuinka sitä ennenvanhaan tulittiin toimeen??? :LOL: tais olla ne sentraalisannat jotka tiesivät kaikki asiat...

Nyt olen ryhdistäytynyt tässä nyytinhaku-matkallani. Kaapit on pullollaan lääkärin määräämiä ivf-hoito lääkkeitä. Puregonia, Pregnyliä, Orgalutrania ja Lugesteronia :LOL: nyt pitäis kaikki taas tapahtua onnistuneesti että pallukoiden kasvatusoperaatiossa saataisiiin paljon ja hyviä muniksia. Myös pakkaseen asti, toivottavsti. Nyt odottelen sitä kuuluisaa tätiä vierailulle näinä päivinä tulevaksi. Kierron toisena päivänä alkaa sitten piikin heiluttelu!

Minusta Tirlittanilla on kaikkein jännittävimmät piiinapäivät, en tosin väheksy muitakaan mutta kun Tirlittan on ite tehy ruiskuhommia se on jo hatunnoston arvoinen asia. Kaikille RKTT plussapuhureita!

mur-mur tässä hoidossa ei tarvi metsästää ovista ollenkaan. Heiluttelen piikkiä sen verran tiheesti että kaikki loksahtaa paikalleen, käyn väliultrassa katsomas mitä muniksille kuuluu, kuinka ovat kasvaneet sitten ne vain punktioidaan pois, osa laitetaan pakkaseen jos niitä tulee paljon ja yksi tai kaksi hedelmöittynyttä siiretään mun kohtuun ja piinis voi alkaa, Voila! ei tikuttelua jos siittä nyt saa onnellinen olla tässä tilanteessa :kieh:

Muuten, kuulin juttua että puolukkamehu ois naisten alapää hommeleihin oiva juoma! ja sehän maistuu oikein hyvältä mun mielestä verrattuna siihen greippimehuun. Ostimpahan minäkin joku aika sitten niitä Mulimen tippoja, olen niitä nyt nauttinut syysk puolstavälistä asti ja pähkäilen että otanko niitä lääkkeitten kanssa vai lopetanko? miten muut on menetelleet jotka ovat lääkkeellisessä hoidossa olleet?

..nillanilla, ai niinhän se menikin..mie kun en noista "avitetuista" hommista oikkein ymmärrä tai tiedä, tosin kiinostuksella luen kun kirjoittelette, se niin oma maailmansa=)

Nam, miekin tykkäisin puolukkamehusta:p..vaan sekin happamena-niin kuin karpalokin, vaikuttaa varmasti epäsuotuisasti inriin :/ ..täytynee tarkistaa..

Taikakuu niin se koulu on varmaan aluksi raskaampaa, ennekun löytyy hyvät rutiinit, kun kaikki ei ole enää uutta. + onnea sinne.

Jadette en tiedä tarkoitaako pidentyneet kierrot mitään, onkohan se niin, että tulee muutosksia kiertoon ennen vaihdevuosia, minulla on siis lyhetyneet kierrot. Yksi pitkä kierto ei vältämättä kerro mitään, minulla esim. menne aina kierto sekaisin, jos matkustan ulkomaille :)

Leena kuumeilet ainakin tämän kierron meidän kanssa ja toivottavasi tulee + palautetta sieltä mieheltäkin.

Wiera minulla ei ole noin säännöllisesti toinen kierto lyhyempi, mutta olen huomannut näiden hoitojen aikan, että silloin kun minulla kasvaa kaksi munarakkulaa on ovis myöhemmin ja kierto pidempi, lääkärit eivät ole kommentoineet tätä asiaa mitenkään minulle eli on tämmöinen ihan mutu juttu tämäkin.

Mur-Mur + puhuri :whistle: sinne. Mukavaa rktt aikaa!

Nillanilla hienoa, onnea matkaan! Onko tämä nyt erilainen ivf kuin viimekerralla, eikös sinulla silloin ollut aluksi jotain lääkettä ennen kuin pistokset alkoivat.

Kaikille rktt:läisille +++++++++++++ iso pino!!!!

Yhteistyössä