40+ so what!!! (vol 5.)

..mie nyt munarakkuloit kasvatan, alkoi niin alavattaan juilimaan ja painoakin tullut-nesteitä kerää..:eek:.."kasvakaa, kasvakaa oikkein hyviksi ja vahvoiksi, sitten yksi kohtaa sen oman "kultansa" matkalla ja yhtyvät"!!!!:heart: ..tällainen haave&toive miulla..
 
Perhesuunnitelun kotisivut.

Hedelmällisyyden maksimointi:

http://metku.net/~pesu/hedelmallisyydenmaksimointi.php

.Punaviinin sanotaan lisäävän kohdun verenkiertoa ja näin lisäävän alkion kiinnittymismahdollisuuksia. Pieniä määriä punaviiniä voi siis nauttia luteaalivaiheen aikana...eli, siis OVIKSEN JÄLKEN VASTA....

..juu näin mie sen muistelinkin olevan..mies laiteltava alkoon tänään punkun ostoon ;)..


Alkoholi vaikeuttaa raskaaksi tulemista?

Tästä ei ole näyttöä. Kohtuullinen määrä alkoholia voi lisätä seksihaluja, joka toki edistää raskauden alkuun saamista. Mutta jos juo vain enemmän ja enemmän, halut ja kyvyt eivät enää kasva. Joidenkin tutkimusten mukaan 14 annoksen alkoholinkäyttö viikossa voi helpottaa raskaaksi tuloa. Toisissa tutkimuksissa sitävastoin väitetään, että raskauden onnistumista joutuu odottamaan kauemmin. Varmaa kuitenkin on, että alkoholi on erittäin haitallista sikiölle. Koska hyödyistä ei ole pitävää näyttöä, alkoholin suhteen kannattaa olla pidättyväinen.
 
Hei kaikille!

Mulla on ollut hurja kiire töissä ja meno jatkuu ja kotona kone usein lasten käytössä.

Täällä on ihania uutisia: miehet on rauhoitettu, kystat saaneet kyytiä ja follikkelit sen kun kasvaa ja upeita oviksia bongattu. Aivan ihanaa! Voi kun toi kaunis syyssää ja kohtuumäärä punkkua sitten tuottais meille kaikille plussia.

Pikapikaa omia uutisia: aamulla oli ultra. KP 10: "Kaikki ihan normaalia ja hyvän näköistä. Limakalvo 8.3mm. Vas follikkeli 12,5 mm. Oikealla pari pienempää."

Testien tulokset seuraavat: S-tsh 1,2, S-prl 285, s-lh 5,0, s-fsh 12. Näistä lääkäri sanoi, että kaikki muut oikein hyviä, mutta että tuo vika s-fsh 12 raskautumista ajatellen hiukan korkea ja heikentää ikään yhdistettynä mun mahiksia raskautua. Vaihdevuosia ei kuulemma vielä ole. Mitäs asiantuntevat sisaret näistä arvoista sanovat. Raskautuako vai eikö raskautua?

Ovista metsästän ja miestä tapailen taas muutamana iltana.

Palaan paremmalla ajalla asiaan, viimeistään viikonloppuna. Nautiskelkaa syksystä, uskomattomista hymiöistä :hug: , kivoista jutuista täällä ja miehistä ja seksistä tai sitten vaan niistä simpoista. :heart:
 
Heippa Leena! Minä voin tässä jotain vastata, vaikka halusitkin "asiantuntevia sisaria" jutulle, mutta juuri samoissa tutkimuksissa käyneenä olen kovasti kiinnostunut arvoistasi. Ja hyviltä näyttävät, esim. tuo tsh on 1,2 kun minulla oli 3.0 ja se tuntuu korkealta, vaikkei lääkäri siihen reagoinutkaan.

FSH:sta sen verran, että viitearvoiksi sanotaan 2 - 10. Mitä sitten tarkoittaa, että se on 12 onkin eri juttu. Kuulostaa ainakin vähäiseltä ylitykseltä. Eräs nettituttuni sai muistaakseni arvon 15 ja hänelle ei luvattu hoitoja Suomessa. Oli sitten menossa Viroon hoidattamaan itseään, kun pamahtikin luomusti raskaaksi. Olen ymmärtänyt, että arvo voi heitellä hyvinkin paljon, joten ei ainakaan kannata luovuttaa haaveilusta, kun kerran kierto toimii ja follikin näytti oikein hyvältä.

Mutta nyt sitten oikeat asiantuntijat esiin, sillä tämä on tällaista mutu-juttua.

Mur-murille vielä, että luin tuosta oviksen aikaisesta alkottomuudesta Vauva- tai KaksPlus-lehdestä. Siinä NKL:n lääkäri sanoi, että juuri oviksen aikaan kannattaa jättää alkot väliin.
 
Terry64 juuri näin se on, ei oviksen aikaan alkomahoolia!! Oviksen jälkeen sitten vaikka(ken haluaa)punkkua lasillinen/vrk tuohon kierron alkuun saakka..tai vaikka sitten oviksesta etiäpäin n. 10vrk:n ajan alkion "mahdolliseen" kiinnittymiseen saakka.. :)

Leena65 hienoja vastauksia siulla labratesteistä =)Follit kasvaa ja johtava poksahtaa liikekannalle seilaamaan kohti simppasia ja siitä "kotopesään" ;) ..Onnea Oilin tikutteluun ja kyllä noilla tuloksilla vielä raskautuu!!!!:heart:

mur-mur
 
Huomenia taas :wave:

Eilen oli niin kiire päivä etten koneelle kerennyt. Mutta ajattelin kyllä teitä =)

Mitä mitä mitä!!! Punaviinilläkö myönteinen vaikutus kiinnittymiseen????? JEEEEEEEEEE =)
Lauantai-iltana oli vieraita ja pari lasillista punkkua tuli nautittua (dpo3), sunnuntaina otin myös yksiksein puoli lasillista yhtä merkkiä, kun se oli ollut edellisiltana niin hyväää :p Ja taisinpa hörpätä sitä vielä maanantainakin hiukkasen....(dpo5) :whistle:

Mur-mur: Sinun jutut on siis niin mahtavia, oikein odotan aina päästä lukemaan kuulumisiasi ja värikästä tektiäsi. Joten jatka ihmeessä, piristikkösi ovat aina odotettuja =)

ON: Liekö punkku tehnyt tehtävänsä, eilen tuli oikeasti häivähdys viivanpaikasta ja tänä aamuna vahva viivanpaikka (nyt siis dpo8). Oireet eivät kylläkään ole niin vahvat kuin viime kierrossa näinä samoina päivinä...vaan jospa erilaisuus tässä kierrossa onkin vain hyvä asia. Eilen tuli huono olo jossain vaiheessa kaupungilla kävellessä ja ehkä tänä aamuna on vähän öklöttänyt kahvin juonnin jälkeen. Niin, ja sellainen jännä juttu: minua kihelmöi sieltä täältä, on sellainen levoton olo iholla =)
Kn oli toissapäivän ylhäällä, eilen vähän alempana, mutta sen suu on muuttunut sellaiseksi paksuksi, pehmeäksi turpeloksi (en nyt keksinyt parempaakaan sanaa), jota en ennen ole havainnut. Eli piinailla saa ainakin vielä muutaman päivän, toivoa siis vielä on :heart: .
 
Heips! Kiva kun päivitykset on lähteneet sujumaan, ja SS vielä löysi kivoja uusia kuvia! Ja hienoa kun monet täällä aikoo nyt tulla raskaaksi! Plussapuhureita vain kaikille!

Kiitos mur-mur ohjelmavinkistä, pitää katsoa!

Mä odottelen vaan menkkoja, kun ei tullut ovisplussaa niin ei voi oikein muutakaan odottaa. Mutta onneksi ensi viikolla lomaa, joten pääsee sitten vähän muutakin ajattelemaan! Tosin jos menkat tulee liian aikaisin/muuten väärään aikaan, niin ei sitten päästä PASsiin ensi kierrossa. Eli jännättävää riittää menkoissakin :)

Punaviinistä: mä aattelen että kyllä ne antioksidantit terveellisemminkin saa kuin alkoholista. Tykkään kyllä punaviinistä, että ei se siitä. :p Mutta kun ei voida oikeesti tietää, mikä määrä alkoholia vaikuttaa sikiöön, niin yleensä olen mieluummin kokonaan ilman piinistelyaikaan, mutta esim. nyt en, kun todennäköisesti en edelleenkään ole raskaana :( Vaikka parastahan se ois sittenkin varuilta elellä kiltisti... Jostain muistan lukeneeni, että jo ennen istukan kehittymistä, alkoholi voi vaikuttaa kohdussa, jotenkin "höyrystyen" sinne (ei oo oikee sana, mutta en nyt muista miten se meni). Tää tosin varmaan tarkoittaa kunnon kännäilyä, tuskin yksi lasi punkkua missään tuntuu. Mutta tuo 14 annosta kuulostaa tosi paljolta, kun riskikäytön raja on jo 16 annosta!
 
Ihana aurinkoinen päivä täällä, kävin kävelemässä ja nauttimassa auringosta. Olin kissa kanssa eläinlääkärillä, rokotus yms. juttuja hoidettiin.

Murmukka sinä se hyviä uutisia toit meille, viivalle vahvistumista huomiselle oireet hyvät!!!

Mur-Mur Joko on oili ovella, onko viivat vahvistuneet?
Inia Minusta myös kuulostaa aika isolta tuo 14 annosta alkoholia vkossa. Jospa sattuu kuitenkin sopivasti ne menkat, niin pääset pasiin jo ensi kierrossa, mutta kasvattaahan tämä luonnetta (toivottavasti vielä ei merkkejä näy) , kun joutuu odottelemaan sitä hoitoa aina välillä.

Katselen aina silloin, kun olen rktt netistä yhtä sivutoa www.visembryo.com sieltä klikkaa sitä simpukan näköistä logoa yläladasta niin pääsee katselemaan kuvia munasolun hedelmöitymisestä asti lähes päivän tarkuudella , missä se on ja minkä näköinen. Tänään sitten klo 21.00 tv on täällä auki, odotan ihan innolla sitä ohjelmaa!
 
Murmukka ihania nuo siun oirehesi:D ..miekin haaaaluuuuuaaaaan!!!!!!!!..juu, se punkku kuulemma kiihdyttää/parantaa kohdun verenkiertoa, joten lasi päivässä ei liene sitten paha oviksen jälkeen ;) ..toivon siulle nyt tällä kierrolla sitä VAHVAAKIN VAHVEMPAA ++++!!!!!!!!:heart:..jännityksellä jään odotteleaan aina kuulumisiasi:wave:

..me täällä ukko kullan-->Huom! se on nyt taas "kulta".. :LOL:..jatkamme sitten illasta vaavin työstämistä..toivottavasti ei ole mieheke liian väsy siihen hommaan kun on pitkä päivä töissä/11h :/ ..

Mies on menossa miun "olettuna" ovispäivänä työpaikan pippaloihin ja en kyllä luota, että hän olisi "asemissa" kun illasta/yöllä palajaa:p ..hmmm..täytynee jotenkin hoidella tuo siemennys pe-la aamuöllä..näin mie sen rätnäsin:D..

..täällä aurinkoinen paisteleepi ja mie alan kotihommeleihin..siivoilua ja siivoilua..ei nyt oikkein iskisi, vaan pakko kait se on välistä :)

*Oikein ihanaa päivää kaikille!!..ja muistattehan kaikki sen positiivisen(+) asenteen-ME NAISET RASKAUDUTAAN!:wave::heart::heart::heart:

mur-mur
 
Inia joo, en miekään mielelläni maisteleisi silloin oviksen aikaan ainakaan ja jälkeenkin oli viime kerta poikkeus kun varma kyllä olin, ettei siellä "salamatkustajaa" ole kyydissä, niin kun ei ollutkaan..

..Itse asiassa oviksen jälkeen voin maistella" mutta en "juomalla juoda"..siinä kun vissi ero mielestäni =)

Kyllä ihan lääkärin kirjoittamana olen lukenut, ettei vielä alkuraskaudessa vaikuta huonosti sikiöön-tietenkin muutamasta alkoholiannoksesta tässäkin kyse!!
..tuo 14 annosta miustakin aika hurja määrä/vko!? :eek:

Tuossa punkussa on noita Flavonoideja! ;)..toki muussakin..

http://www.vinkkilanluomutuote.fi/terveystieto_flavonoidit.html

Oivikki täällä lämmöt nousseet 36.49 tuonne 36.79C..ensin laski lämmöt eilen(vielä tänäänkin aaamup.) tuonne 36.24 ja tänään nousi..elikkäs, se varma merkki mulla Oilin lähestymisestä-melko varmasti H-hetki sittenkin huomenissa, JEEE pääsen taas toivomaan&uskomaan pikkuisen tuloon
..juuri mittailin lämpöjä&testasin digillä..viiva vahvistunut-viivaahan mie siitäkin aina katon jos ei ole vielä täysi sarvi..
..pitääkin käydä tuolla sivustolla noita muniksia kattelemassa=)..

Miekin odottelen sitä ohjelmaa kovasti!!

mur-mur
 
No, tarkennus::: En minäkään ota enää punaviiniä, jos pienikin mahdollisuus olla raskaana ja tippaakaan en ota raskauden enkä imettämisen aikana. Viikonloppuna otin, kun en ole oikein uskonut näihin raskautumisiini enkä edes hirveästi ottanut. Ja jos punkku oikeasti auttoi minua tällä kertaa, en aio potea huonoa omaatuntoa... =)
 
MURMUKKA, vai että meinaat aloittaa sen plussasuman täällä :) Hienoa. Tuleeko muille tuollaisia viivanpaikkoja raskaustesteihin? Mulla ei ole koskaan tullut, ei vaikka kuinka valossa kääntäis ja vääntäis tai yrittäis roskiksesta vielä tihrustaa. Nada. Että jos sellaine viivanpaikka joskus näkyisi, olis varmaan jo tosi kyseessä.

MURMUR, mä kans tykkään, kun olet niin ihanan räväkkä! Nauran täällä välillä maha kippurassa. Mulla käy oviksen kanssa niin, että juuri ennen irtoamista lämmöt pompsahtaa alas ja heti seuraavana päivänä nousee rutkasti. Onnea miehenkellistelyyn ja ovisjahtiin! Miehillehän tunnetusti maistuu kankkusseksi, jotta kaada se heti aamutuimaan. Täällä vasta harjoitellaan sopivia miehenkaato-otteita.

Olikos se JADETTE, joka kiroili kuivia paikkoja? Unohdin kysyä, oletko kokeillut sitä Greippimehua siihen vaivaan? Mulla se ainakin on lisännut limoja erittäin tervetulleella tavalla. Tuon vuoksi olen lipittänyt sitä ainakin sinne ovikseen asti, että saadaan "hommat" kulukemmaan.

Nytpä lähdenkin sitä muuten ostamaan taasen lisää!
 
Murmukka"don't worry" ei mittään haittaa jos otat lasin, jos toisenkin punkkua rentoutumiseen =) ..jokaisella on oma mielipide tuohon asiaan, joko aivan abso tai sallii itsensä maistella ja nyt puhun siitä ajasta, ENNEN kuin on plussannut/oviksen jälkeen!!

Mielestäni jokainen itse päättäköön alkoholin käytöstään, en puutu:) ..mutta raskaana oleva känninen nainen on järkyttävä ja surullinen näky..niitäkin kun on..huokaus..:(

..jos ja KUN mie raskaudun ja olen plussannut, en enää ns. "ota"=juo ihan usiampaa pulloa/tölkkiä/lasillista..maistaa saatan vaikka mieheni lasin reunalta tai pullon suulta, mutta en usko, että tekeepi edes mieli. Poikaselta kun olin raskaana, taisinpa siideristä maisella n. 1/2 tölkkiä juhannuksena, oli kuuma ja se maistui kylmänä ruhtinaallisen hyvältä-enempää ei tehnyt mielikään ja omantunnon tuskiakaan ei tullut. :) Ranskassahan mammat nauttivat punaviiniä ruuan kera, vaikka masu on pyöreänä-lääkärit jopa suosittelevat!

..mutta kyllä raskausaikana kykenen itse olemaan aivan ilman ilojuomaa, kerkeää sitä sitten myöheminkin naatiskella jos tarvis..juu, ja varmasti sitten jossain vaiheessa maistuukin..:D

mur-mur
 
Wiara Just noin miullakin lämpöjen kans aina käy-ekaks laskeepi ja sit nousee ja oviksen mentyä, lämmöt jää tuonne 37.0C.37.4C =) ..miekin sitä grape mehua halluisin juoda, vaan kun vaikuttaa heti pirulainen tuohon inriin :eek: kakka juttu!!!..hörpyttele sie miunkin puolestani sitä mehuketta-NAM!!

..niin, sitä kankkus sexistä..eipä kyllä kiinnostaisi haisevan körilään kanssa pelmuta-YÄKS!!!!..miu mies ainakin haisee kun on ottanut :x ..ja kovasti on haluja, sekä heppi tanassa.mutta..seisokki on heikko!!:eek:..joten, senkin puolesta tämä ja huominen ilta kiinnostais kyllä enämpi..JUUUUU, kyllä mie taidan tänä iltana ja huomenissa sen miehekkeeni näillä mun "avuillani" lumota:whistle::D..

..siis kyllä joutuupi taktikoimaan ja miettimään kaiken maailman tekniikoita tässäin "lajissa"..:saint:..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Terry:



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Wiara (39)...................kp3/24 - 28............yk4..........1.
liiza (43).....................kp7/25............yk18........4.
mur-mur (44)..............kp11/28............yk7..........3.
Pinkki69 (40)..............kp11/26-28.........y.n.2v......1.
Solakka Silakka (40)..kp11/25-27........yk14........1.
Leena65 (44)..............kp11/25-27........yk5........3./1.yht.
Ämy (40).....................kp13/26-28...........yk2.........4.
Terry64 (45)..............kp15/25-28..........y.2,5v.........2.
Hastu39 (39)...............kp15/25-29........y.13v.........3.
Mahdotontako.............kp16/28-29..........yk1..........1.yht.
Jadette (40)...............kp16/28-30.........yk9...........3.
Hemppaliina (46).......kp16/28-30.........y.01/09....2./1.yht.
oivikki (41)..................kp17/23-27.........yk7...........1.
Päikki (40)..................kp20/?...............y.2v.........2.
mimmimamma (47)....kp20/28..............?.............4./1. yht.
Murmukka (43)...........kp21/28.............y.4v...........2.
Taikakuu (41).............kp23/27-32.........?.............2./1.yht.
Tirlittan1968 (40)......kp24/28..............yk3...........1.
Inia (42).................kp24/26-30.......yk13....1.
ikiemo (45).................kp25/20-50........y?..........4.
nillanilla (42)..............kp27/28-33........yk6.........1.
Sariella09 (43)............kp27/40............yk?..........5./1.yht.
gerpera (48)...............kp29/28-30..........yk4.........3./1. yht.
pääpilvissä (46).........kp65/25-43........?............1.yht.
star-67 (42)................kp67/26-33(-39)...yk9.........3.


Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.1.2009 mennessä "tavoite" = 8 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)


RKTT
gerpera (48)..........dpo12
Murmukka (43)..........dpo8
Tirlittan1968 (40)..........dpo7
mimmimamma (47)..........dpo7
Solakka Silakka (40).......dpo 1
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1; seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0; sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.


Plussanneet eli yrjöklubilaiset:




torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008
Mari66 (41)......9.6.2008/kp37.....y1,5v....poika 5.2.2009
päivänkakkara67 (41)..11.7.2008/kp40....................
mimuli (42).....30.7.2008/kp29..........yk4.......poika 31.3.2009
äittä-67 (40).......15.9.2008/kp29.....yk1....................
Karpalo67 (42)..........22.4.2009.................
velmuliina74 (34)......2.5.2009/kp24 (/24-30), yk7......6. /1.yht......LA 14.01.10
OnniMaija (41)......11.5.2009/kp31 (/28-30), yk3........5. ......LA 16.01.2010
tirulii (40)...........15.5.2009/kp27/pp10.......1./1.yht.......LA24.01.2010



Mukana myös:
Taukoilijat / Taustajännäilijät / Pinon jättäneet

siira, lumeton, Uudi, äitijo2x, anjamarita, Saara10, Minni007, Matsalu, haave3, babo67, sinisyys, kenzie64, lapsellinen67, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville, Pömppöli, baby5, touhu tenava, AinoEmilia, Plättä, pyrstötähti, Nuusku, Kirsikka68, Höpisijä, Elina67, ruujakengu, Mussukka67, Hellu1, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61



40+ SO WHAT (VOL. 4)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1406929
40+ SO WHAT (VOL. 3)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1225015
40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1.
http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636






 
No niin, nyt on ekan kerran päivitelty. Hihkaiskaa, jos tuli kirjoitushäriö jonkun kohdalle kiertopäivien ja dbo:iden kartuttamisessa.

Alkomahoolista täällä on kirjoiteltu. Mä maistelin joskus pieniä siemauksia raskausaikana tulevan isukin lasista kaljaa ja ai, kun se maistui nyvälle, vaikka tavallisesti en siihen kyllä koske. Se oli se kielletty hetelmä, joka houkutti. Mutta jos juhlissa oltiin, niin kyllä minä oman shampanjalasin otin ja siitä vähän maistelin. Mutta näitä kertoja ei nyt montaa ollut 9 kk:n aikana.

Toivottavasti oivikin kissalla kaikki oli ok, sillä ilmeisesti kyse oli kausitarkastuksista, eikä vakavammasta. Itse olen täysi kissaihminen, vaikkei omaa kattia tällä hetkellä olekaan.

Inialle toivon menkkoja oikeaan aikaan, jotta hoitojen aikataulutus natsaa. On siinä kyllä kyttäämistä, kun kuitenkin 2/7 päivistä menee "hukkaan". Eikö mikään klinikka tee hoitoja viikonloppuisin?

Murmukka, millä testillä olet testaillut? Jännittää täysillä puolestasi. Toivottavasti nyt tulisi se iso PLUS.

Wiara kittailee greippimehua. Hyväähän se on ja ainakin minulla vaikuttaa toivotusti, mutta toisaalta mulla ei oo limojen kanssa muutenkaan ongelmia, niin eipä oo nytkään tullut käytettyä.

Mur-mur miettii taktiikoita oviksen hyödyntämiseen. Pieni painehan siitä tulee, jos/kun isukkiehdokas ei olekaan paikalla tai vain muuten jostain syystä ei ole menossa mukana. Meillä kyllä auttaa se, että vihjailen ovisajasta etukäteen, jolloin mieskin on asiassa mukana, vaikka olisi työpaineita tai muuten väsyttäisi. Yhteinen tavoite kuitenkin mielessä, sillä onhan tuo ukkokin nyt tajunnut, ettei raskautuminen nyt ihan tuosta vaan onnistu enää tässä iässä.

Multa loppu tänä aamuna ovistikut ja tähän viimeiseen tuli lähes yhtä paksu ja tumma viiva kuin kontrolli. Menin töiden jälkeen kauheassa kiiressä apteekkiin, mutta eihän siellä ollut tikkuja ollenkaan. Nyt sitten uskotaan ja toivotaan, että ovis on huomenissa. Olishan tuon viivan mielellään nähnytkin, mutta uskolla on nyt mentävä eteenpäin.


'




'
 
..mie täällä hieman keittössä hääräilen posket punaisina
"tralalallala lalla".. Laittelin omena-kaneli pannarin uuniin paistumaan..kohtapa tulee ihanat tuoksut..hmmmmm..maiskis!!!:p ..kohta sitten laittelen kaffetta porisemaan keittimeen ja istuksin seuraamaan sairaala sarjaa seiskalta! =)..mieluusti teillekin tarjoaisin, jos vain voisin!!:wave:..

.kattokaas, kun mie en pitkilleen ole kiinnostunut noista leipomus hommeleista, niin tämäkin on luxusta, mies ihan odottelee jo vesi kielellä..ja sitten se "jälkkäri " vielä hälle vähän myöhemmin iltasella..
..mikäs sen mukavampaa!!!!!!

mur-mur
 
Terry64..mie olen taasen huomannut, ettei oviksesta erikseen kannata mainita..sellainen "spontaanimpi"(siis mies LUULEE, että on spontaania:D )toimii meillä paremmin, vaikka siis yhteinen brojekti onkin..minä tietenkin lasken/tikuttelen ja pähkäilen mikä pare hetki&päivä jne.. ;)

Elikkä, sie tulet sitten listalle piinailemaan huomenissa-niinkös? =)
 
Joo mä tulen huomenna rktt-listalle, jos osaan itseni sinne lisätä :)

Spontaani pitää olla ja joskus olenkin pitänyt ovikset itselläni, mutta sitten kun se osuu viikolle, niin on vähän pakko vihjailla, jottei jää hyödyntäminen väliin. Mies on iltavirkku ja minä menen usein nukkumaan jo esikkoa nukuttaessani. Aamulla taas mies on ihan pökkyrässä, kun minä heräilen.

Mukavia pannarihetkiä mur-murille ja perheelle.
 
Kylläpä pannari maistuikin namilta..ja söinhän mie pikkasen rommi-rusina jädeäkin:p

..meillä taas mie olen iltavirkku ja mies meneepi nukkumaan ajoissa. Nyt onkin illasta se "Tuuleeko meille vauva" sarja ja pitäisi ukko kullankin jaksaa valvoskella klo 10.00 minua odottelemassa..tai siten mie kattelen sen ohjelman Yle areenan puolelta huomenissa, niin jaksaa mies miun kanssa alkaa pelehtimään vielä tänään.. =)..kylläpäs pitääkin suunitella, spontaanius taitaa kyllä olla kaukana..:LOL:

Oikein mukavaa ja tuloksekasta piinailua siulle:heart:..perästä kyllä tullaan!!!:wave:
 
Mulle on kertynyt kovasti tänne luettavaa, kun jo 5. volyymissa vetelette!

Reissusta on siis kotiuduttu: auringosta nautittu ja siemenet kylvetty. :heart: Ovis oli kp13. Lunkisti yritän piinistellä (ja onnistun ainakin 30 min. kerrallaan olemaan ajattelematta koko asiaa).
 
Wiera mulle on tullut välillä niitä viivan paikoja esim. viime kierrossa ja myös pari kertaa roskishaamu eri kierroissa, mutta siis sellaista värillistä viiva testiajan sisällä ei ole tullut.

Terry kiitos päivittämisestä, onnea rktt aikaan!

Ohjelma oli minusta hyvä. Minulla on toi bmi vielä hiukan alipainon puolella vaikka olen onnistunut kilon painoa lisäämään, mutta nyt sain uutta tsemppiä vielä sen lopun puristamaan.

Päikki tervetuloa takaisin, loma kuulosti hyvältä B) , semmoista se on ei voi olla kuumeilematta edes lomalla.
 

Yhteistyössä