No niin, nyt on ekan kerran päivitelty. Hihkaiskaa, jos tuli kirjoitushäriö jonkun kohdalle kiertopäivien ja dbo:iden kartuttamisessa.
Alkomahoolista täällä on kirjoiteltu. Mä maistelin joskus pieniä siemauksia raskausaikana tulevan isukin lasista kaljaa ja ai, kun se maistui nyvälle, vaikka tavallisesti en siihen kyllä koske. Se oli se kielletty hetelmä, joka houkutti. Mutta jos juhlissa oltiin, niin kyllä minä oman shampanjalasin otin ja siitä vähän maistelin. Mutta näitä kertoja ei nyt montaa ollut 9 kk:n aikana.
Toivottavasti oivikin kissalla kaikki oli ok, sillä ilmeisesti kyse oli kausitarkastuksista, eikä vakavammasta. Itse olen täysi kissaihminen, vaikkei omaa kattia tällä hetkellä olekaan.
Inialle toivon menkkoja oikeaan aikaan, jotta hoitojen aikataulutus natsaa. On siinä kyllä kyttäämistä, kun kuitenkin 2/7 päivistä menee "hukkaan". Eikö mikään klinikka tee hoitoja viikonloppuisin?
Murmukka, millä testillä olet testaillut? Jännittää täysillä puolestasi. Toivottavasti nyt tulisi se iso PLUS.
Wiara kittailee greippimehua. Hyväähän se on ja ainakin minulla vaikuttaa toivotusti, mutta toisaalta mulla ei oo limojen kanssa muutenkaan ongelmia, niin eipä oo nytkään tullut käytettyä.
Mur-mur miettii taktiikoita oviksen hyödyntämiseen. Pieni painehan siitä tulee, jos/kun isukkiehdokas ei olekaan paikalla tai vain muuten jostain syystä ei ole menossa mukana. Meillä kyllä auttaa se, että vihjailen ovisajasta etukäteen, jolloin mieskin on asiassa mukana, vaikka olisi työpaineita tai muuten väsyttäisi. Yhteinen tavoite kuitenkin mielessä, sillä onhan tuo ukkokin nyt tajunnut, ettei raskautuminen nyt ihan tuosta vaan onnistu enää tässä iässä.
Multa loppu tänä aamuna ovistikut ja tähän viimeiseen tuli lähes yhtä paksu ja tumma viiva kuin kontrolli. Menin töiden jälkeen kauheassa kiiressä apteekkiin, mutta eihän siellä ollut tikkuja ollenkaan. Nyt sitten uskotaan ja toivotaan, että ovis on huomenissa. Olishan tuon viivan mielellään nähnytkin, mutta uskolla on nyt mentävä eteenpäin.
'
'