Haamuraja testissä??

Siis apuja tarvitaan. Tein eilen testin, kun kuukautiset ovat viikon myöhässä. Testi oli ihan normi halpistesti prismasta, kun en viitsi jatkuvasti tuhlata apteekin kalliimpiin versioihin. Testissä näkyi ihan pieni haamuraja. Osaako kukaan sanoa voiko tuosta olla mihinkään? Jos ei ole raskaana, niin onko testissä silloin selkeästi vain yksi viiva näkyvissä ja ei missään nimessä minkäänlaista haamurajaa? Mä en katsonut tarkkaan ennen testiä, että näkyykö rajoja lainkaan liuskassa ennen testausta ja siksi en tiedä oliko siinä ehkä jonkinlainen viiva näkyvissä jo ennestään.

Miulle tuli prismasta ostetusta testistä sellainen "harmahtava" viiva-en ollut raskaana..
..oliko viivassa punertavaa väriä?..millainen "haamuraja"?..tarkoitatko viivaa?..pystytkö laittamaan vaikka kuvaa siitä=)

Miun testissä ei näkynyt mitää rajoja ENNEN testausta, mutta kun testi kastui virtsaan, näkyi testiviivan kohdalla siis harmahtava viiva..se on nega silloin..

Kannattaa testailla uudemman kerran eri merkkisellä testillä. RFSU:n testi hyvä, myydään Cittareilla ja R-kioskeilla..tai odottele, tuleeko menkat sitten.

Se oli pregent stick. Kuvaa ei ikävä kyllä ole laittaa. Viiva oli hiukan punertava ja näkyi siis ihan vähän. Ja se viiva näkyi just siinä, missä pitäisi sitten näkyä jos on raskaana ja kontrolliviivan vieressä.

Nyt on tehty testi toiseen kertaan. Ja viiva näkyy edelleen. Huonoja kuvia on vaan antaa kännykän laadun takia:
http://img162.imageshack.us/img162/9933/image005pg.jpg
http://img158.imageshack.us/img158/9991/image011a.jpg

Kyllähän tuolla viiva näkyy, mutta en mä jaksa vieläkään uskoa. Mitään erityisiä oireita pienen mahassa kierron lisäksi ei kumminkaan ole vielä ilmennyt ja kuukautiset nyt tasan viikon myöhässä.

En mä usko :D Soitin juuri terveyskeskukseen, jotta olisin saanut kunnon testauksen siellä. Mutta eivät ne kuulemma nykyään enää siellä testaa. Jos on tehnyt kotitestillä, niin on kuulemma luotettava. Ja joka puolelta saa lukea, ettei ne ole varmoja. Kai tässä on sitten odotettava muutama viikko, että saa ajan neuvolaan. Ihmeellistä toimintaa Helsingissä.

Wilma, tuo on ihan selvä plussa!!!Joo ei ne enää neuvolasta laita testeihin tollasten tulosten jälkeen, paikkakunnasta riippumatta!Tuo ei oo enää haamu vaan selkee plussa!Mie oon tehny ihan samoilla testeillä plussia, samanlaisia... ;) Väriä noihin viivoihin ei tule, ellei hormonia elimistössä ole. Oikein paljon onnea!! :heart: :flower:
P.S oireettomuutta ei kannata murehtia, ei mullakaan ole ollut mitää, nyt vasta alkanu tissit tulee kipeeks ja se onkin melkein ainoa "oire".. :)

wilma79 Jos tuo testiviiva tuli ohjeiden mukaan testiajan sisällä, olet varmasti raskaana :heart: tuo EI ole haamuviivan näköinenkään!!!! Onnea kovasti, ala vain nauttiman raskaudestasi ja älä sure oireiden puuttumista, niitä tulee kyllä vielä ;)

((muoks)) r-testi ei anna noin vahvan punaista viivaa, jos ei ole raskaushormonia elimmistössä jo paljon. Oireet ovat kaikilla niin henk kohtaisia toisilla enempi, toisilla vähempi ja oireettomuus ei yhtään tee "epävarmemmaksi" siun raskauttasi!!..itselläni alkoi oireet tulemaan vasta n. 3vko:a plussauksesta..siis ONNEA VAAN KOVASTI JA NAUTI RAUHASSA MASUN KASVATUKSESTA!!!!!:heart:=)..hei..ja voithan vielä testailla muutaman päivän päästä eri merkkisellä testillä esim. Apteekin omalla r-testillä :)

Kiitos paljon tsemppauksista ja vakuutteluista :heart: Todellakin pillerit olen jättänyt vasta elokuussa pois ja jos nyt jo onnistui, niin loistavaa :) Tästä nyt innolla odottelemaan ja kirjottelemaan sitten enempikin palstalle, jos tai kun kirjoteltavaa tulee :) Niin ja kyllä tuo viiva tuli heti kun "mittari" lähti nousemaan. Katsoin testiä lähes koko mittauksen ajan eli 3-5min.

Yhteistyössä