Leena65 ja Ämy keskustelittekin juuri noista asioista, mitä itsekkin miettinyt..pettymyksistä kun nega (taas) tulee ja tuen saamisesta omalta puolisolta..
Miulla puoliso ei kovin ole samoilla "aaltopituuksilla" miun kanssa tässä vaavihaaveessa..kaikki "kuumeilu" tulee minulta ja hältä siemenet..hän odottelee vain, milloin se plussa pärähtää :/ ..ja se tuntuu kestävän..
Leena65 kyllä tämä kuumeilu on välistä miullekin niin yksinäistä puuhaa
..vaan jos jotain oikein haluaapi, on sen eteen tehtävä myöskin jotain
..näin mie sen olen rätnännyt!
Tedättekö, mie yllätin mieheni tänään katselemassa intensiivisesti nelosen Sairaala sarjaa, siellä synnytystapahtuma oli menossa..ja aivan kuin mies olisi pikkiriikkisen ollut "liikuttunut" kun vaavi itkua siinä tuhrasi heti ensimäisten henkosten perästä..
..jotenkin koskettavaa..
..hän omalla tavallaan tämän kuumeilun ottaapi ja mie omallani. =)
Ämy laskeskelin, että aloin insuliinia pistelemään(mieheni) n. vko:lla 32+6..eli aikas pitkälle pääsin ihan katselemalla, mitä syön. Kotiin sain mittarin ja kynän(ilmaiset) ja pari kertaa päivässä katsoin sokerit ja kerran meni insuliini. sairaalaan jouduin vko:lla 33+3 ja poikanen syntyi sitten 34+6 Sairaalassa jatkui pistokset kerta/vrk siihen asti, kun poika syntyi.
Jos olisin ollut nohevampi, olisi ruokavaliolla voinut vaikuttaa tuohon raskausdiabeteksen puhkeamiseen..minulla vain tuo ylipaino myös lisäsi selkeästi riskiä. Alkujaan jouduin sairaalaan raskausmyrkytyksen vuoksi. Lääkitystä ei ollut minkäänlaista,(esim. verenpainelääke) vain pelkkä lepo&seuranta.
Jos olet normi painoinen, on riskikin sairastua pienempi..toki ikä vaikuttaa, sitä en kiellä.
Älä kuitenkaan liikoja murehdi tuota asiaa=)
Ps. mies siis pisteli miulle insuliinin&hepariinin, itse en voinut(arkajalka
)..verensokerin kyllä itse pystyin somenpäästä kuitenkin ottamaan, minä rohkea!!
Laittelen meille kaikille sellaisia voimatuulia phuuuiiii
ja plussapölyä myöskin!!
mur-mur