.."ukko puristaa tisusta ohimennen"..
..no, näinhän meilläkin..mutta kun sitä hellyyttä enämpi kaipaan..juuri tuo kainaloisessa nukkuminen-ilman, että sexiä tartteis harrastaa..huomasin tämän kyllä jo seurustelun alkumetreillä..liekkö hällä kokemuksen puutetta ja luulo, että jos nainen kainaloiseen haluaapi käpertyä soffalla, se heti sextailun merkki!..miun sisko on ollut 20v saman miehen kanssa ja heillä tämä toimii: mies hieroo hartioita, jalkoja..hmmmm..jalat kyllä erogeenistä aluetta
..mutta vakavasti, ei siis tartte sexiin heti hyväily johtaa!..alkuun mie hälle tästäkin mainitsin usein, enää en jaksa.
Itse asiassa olen huomannut, ettei mies enää "vihjaile" että voitaisiin vähän
..toivottaapi hyvät yöt ja suukon suikkaa nopsaan..piru, kun omaan vielä hyvän mielikuvituksen ja miettinyt olenkin tässä usein, olisiko hällä jo "parempi" kiikarissa?..hän jäänyt kerran kiinni tuttavani imuttelusta ja oli kuin tulisilla hiilillä, kun pelkäsi miun saavan tietää..no, sainhan mie kun siskoni sen näki ja uskalsi kertoa vasta pitkän ajan päästä..mie itse olen kyllä niin perus uskollista tyyppiä, että parisuhteessa en ala pelleilemään!!
Luottamus miulla on kärsinyt ja sen huomaan usiasti..en oikein luota täysillä ja se niin surullista..
..ja kyllähän ne teot puhuvat puolestaan monasti, onneksi niitä "tekoja" vielä on hieman..pitänee yrittää taas keskustella asioista..ei toinen voi totaalisesti heittäytyä mykäksi..tai sitten lähdetään eri suuntiin ja ollaan tekemisissä vain lapsen asioiden tiimoilta..