40+ so what!!! (vol 5.)

Pikku pakkasta -1C. ihan tyyntä ja mahtava aurinkoinen paistelepi!!
..mielikin on heti valoisampi!

Mahdotontako Noissa ovistesteissä on yleensä käyttis mukana?..oliko siulla..

Siun kp nyt 12/28-29, joten kannattaisi aloitella testailu kp11-viim. tänään!! ja 2x/vrk..olikos siulla noita kotitestin "One Step" nimisiä testejä?..miulla ne näyttävät LH-huipun vähän haaleasti-ei yhtä vahva kuin kontrolliviiva..joten CB:n digillä siksi katson ja varmistan, yleensä kp12 ja 13. Ovis onkin miulla kp13-14(yleensä kp13 )

Olitkos sie myös digitestin hankkinut?

Onnea ovis+ metsästykseen!!:wave::heart:..siulla "Oili" ihan alkuviikosta tulossa;)..tai uskoisin näin..sehän saattaa vaihdellakin. Siulla varmaankin nyt muniksen kasvukipuja, joten testilua vain sitkeään ja usein. HUOM!! Jos testailet noilla "One Stepin" liuskoilla, älä testaa heti ekasta aamuvirtsasta-siitä seuraavasta sitten!!=)..CB:n digillä voi testailla aamuvirtsastakin-se miusta just hyvä!!

Oikein rentouttavaa Sunnuntaipäivää kaikille tasapuolisesti ja niitä++++++++puhureita lähtee NYT!!:whistle:..nytpä läksi joka mökkiin ja torppaan "positiivista" energiaa, kipin kapin kiirehtikää-ikkunat äkkiä apposen AUKIIIIIIIII!!!!!!

mur-mur

Hienoa, täällähän on jo kasa potentiaalisia päivittäjiä!

Solakka Silakka (ma + ti)
oivikki (ke)
Terry (to+pe?)
Inia (la)
Wiara (su)

Minkä päivän Wiara ottaisit? Mä siis mieluusti joko lauantain tai sunnuntain. Entä SS ja Terry? Jos sovitaan nyt päivät niin päästään alkuun. Eipä tuo kauheaa ois jos vaikka neljänäkin päivänä päivitettäis, eli kullekin vain yksi päivä. Saa kyllä ottaa sen kaksikin...

Laitoin tuohon nyt nuo mitkä kävis parhaiten... käykö teille SS ja Terry viikolla?

Niinkus jotkut on jo tehneetkin, tuota päivittämistä voi käydä kokeilemassa lainaamalla edellistä listaa. Jos menee pieleen niin viestin voi sitten poistaa. Tärkeää on että valitsee LAINAA eikä muokkaa, ett jos menee pieleen, on se vanha lista vielä olemassa josta voi lähteä uudestaa liikkeelle.

Heippa Inia, mie voin aloittaa huomenna eli ottaa maanantai-tiistai päivitykset. Jos nuo ke-pe hoitaa joku muu. Ja taikauskoisille tiedoksi, että tapana on, että listan päivittäjällä onni potkaisee jossain vaiheessa ja plussa tulee tikkuun! Näin on käynyt muillakin palstoilla! :heart:

Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

liiza (43).....................kp3/25............yk18........4.
mur-mur (44)..............kp7/28............yk7..........3.
Pinkki69 (40)..............kp7/26-28.........y.n.2v......1.
Solakka Silakka (40)..kp7/25-27........yk14........1.
Leena65 (44)..............kp7/25-27........yk5........3./1.yht.
Ämy (40).....................kp9/26-28...........yk2.........4.
Terry64 (45)..............kp11/25-28..........y.2,5v.........2.
Hastu39 (39)...............kp11/25-29........y.13v.........3.
Mahdotontako.............kp12/28-29..........yk1..........1.yht.
Jadette (40)...............kp12/28-30.........yk9...........3.
Hemppaliina (46).......kp12/28-30.........y.01/09....2./1.yht.
oivikki (41)..................kp13/23-27.........yk7...........1.
Päikki (40)..................kp16/?...............y.2v.........2.
mimmimamma (47)....kp16/28..............?.............4./1. yht.
Murmukka (43)...........kp17/28.............y.4v...........2.
Taikakuu (41).............kp19/27-32.........?.............2./1.yht.
Tirlittan1968 (40)......kp20/28..............yk3...........1.
Inia (42).................kp20/26-30.......yk13....1.
ikiemo (45).................kp21/20-50........y?..........4.
Wiara (39)...................kp23/25............yk4..........1.
nillanilla (42)..............kp23/28-33........yk6.........1.
Sariella09 (43)............kp23/40............yk?..........5./1.yht.
gerpera (48)...............kp25/28-30..........yk4.........3./1. yht.
pääpilvissä (46).........kp61/25-43........?............1.yht.
star-67 (42)................kp63/26-33(-39)...yk9.........3.

Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.1.2009 mennessä "tavoite" = 8 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)

RKTT
gerpera (48)..........dpo8
Murmukka (43)..........dpo4
Tirlittan1968 (40)..........dpo3
mimmimamma (47)..........dpo3
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1; seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0; sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.

Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:

torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008
Mari66 (41)......9.6.2008/kp37.....y1,5v....poika 5.2.2009
päivänkakkara67 (41)..11.7.2008/kp40....................
mimuli (42).....30.7.2008/kp29..........yk4.......poika 31.3.2009
äittä-67 (40).......15.9.2008/kp29.....yk1....................
Karpalo67 (42)..........22.4.2009.................
velmuliina74 (34)......2.5.2009/kp24 (/24-30), yk7......6. /1.yht......LA 14.01.10
OnniMaija (41)......11.5.2009/kp31 (/28-30), yk3........5. ......LA 16.01.2010
tirulii (40)...........15.5.2009/kp27/pp10.......1./1.yht.......LA24.01.2010

Mukana myös:
Taukoilijat / Taustajännäilijät / Pinon jättäneet

siira, lumeton, Uudi, äitijo2x, anjamarita, Saara10, Minni007, Matsalu, haave3, babo67, sinisyys, kenzie64, lapsellinen67, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville, Pömppöli, baby5, touhu tenava, AinoEmilia, Plättä, pyrstötähti, Nuusku, Kirsikka68, Höpisijä, Elina67, ruujakengu, Mussukka67, Hellu1, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61

40+ SO WHAT (VOL. 4)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1406929
40+ SO WHAT (VOL. 3)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1225015
40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1.
http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636

Wiara hienoa.

Voisin yritää tehdä paivityksen vaikka keskiviikkoisin, minä ennätän koneelle vasta illalla kuten olette ehkä huomanneet. Kokeilin tossa tuota päivittämistä, mutta en osannut siirtää uutta rktt listalle, kaksi kysymystä, mistä löytyy hakasulkeet näpäiksestä? Toinen onko ok, että siinnä kopioidussa osoitteessa ei näy nimimerkkiä, vaan se pitkä litannia?

Mahdotontako en tässä kierrossa tikuttanut, kun en päässyt sinne hoitoon, mutta ovis oli tuntemusten perusteella jo kp 8. Aikainen ajankohta johtui siitä, että edellinen vuoto viipy lääkkeden takia.

++++ rikasta viikkoa kaikille erityisesti oilin metsästäjille ja rktt joukolle.

Hienoa Wiara! :)
Ja oivikki, kiva jos säkin tulet remmiin!

RKTT listalle olen vain kopioinut tuolta kp-listalta sen henkilön alkulitanian ikään saakka.
Hakasulkeet saa kun painaa yhtä aikaa Alt Gr (mulla oikealla alhaalla välilyönnin vieressä ) ja hakasulkeen.
Siihen kopioituun litaniaan oon sitten ihan käsin lisännyt sen nimimerkin kp-listalle.

Jep, ja rktt-listalle haluavat ilmoittavat sen viestissään (myös milloin se ovisplussa/ovis on/oli)

Päivittäjälista näyttäisi nyt sitten tältä, jos sulle Terry käy tuo ke-to???
Muutkin halukkaat pääsee tietysti vielä mukaan, pääasia että nyt päätetään päivät pikimiten.

Solakka Silakka (ma + ti)
oivikki (ke)
Terry (to + pe)
Inia (la)
Wiara (su)

Hei Inia vielä kysyisin, minulla aina hyppää koko listan alkuun, kun painan jotain näpäintä tai yritän maalata kopioimista varten, onko muillakin sama juttu? on vaikea muuttaa kiertopäiviä ja maalata siirtääkseen esim. rktt listalle, kun aina olen listan alussa :eek:

Juu mulle on ihan yhtä hyvä ket-to tai to-pe, kertokaa vaan kumpi, etten hypi kenenkään varpaille.

KP tosiaan nyt 11 ja pitäisi alkaa ovista metsästämään, mitään merkkejä ei ole ilmassa. Aamulla eka testi tehdään First Signaleja on vielä yksi ja sitten pitää ostaa lisää. Nyt kun on uhrattu paljon rahaa aukioloon, on sellainen olo, että on pakko yrittääkkin. Toivottavasti ukkokultakin on samaa mieltä tässä iltasella. Aamulla ei kyllä jaksa yhtään mitään, kun juna lähtee jo 6.30 viemään työmatkalle.

Paljon on tällä viikolla oviksia luvassa. Eli nyt neuvon heittämään ne oranssit pöksyt nurkkaan, sillä ne ovat vain esteenä tosi toimissa.

Terry, sulle siis nyt "varattu" torstai ja perjantai!

Ja kuten oivikki kertoi, hän ehtii vasta iltaisin päivittelemään. Mutta niinhän nää mullakin on mennyt milloin mitenkin...

Ja ainakin mä olen sitä mieltä, että mun varpaille saa vapaasti hyppiä, eli jos joku lauantaisin ehtii ennen mua, niin en ollenkaan pistä pahakseni! Siitä vain!

Laitoin tuon listan myös ekan sivun päivitysohje viestiini, sieltä voi tarkistaa jos joskus unohtuu mikä päivä mulla olikaan... (mulla kun ainakin on tää vade ;) )

Tosi kiva, että päivittäjiä löytyi noin monta-hienoa!!=) ..ei kait se ole niin kauhiaa jos joku päivä vaikka jää päivittämäti, miusta ainakaan ei olisi..

Mukavaa loppuiltaa ja plussarikasta tulevaa viikkoa!!:heart:

mur-mur

Hienoa, miten ootte organisoineet ton päivittämisen. Mä nyt vähän luistin tästä, kun en ole varma, miten onnistun täällä käymään työn takia ja toisaalta en ole varma viivynkö täällä pitkään tosta epävarmasta miestilanteestani johtuen.

Wiara, kaikkien näiden upeiden todistajien läsnäollessa mä lupaudun sulle seuraavassa elämässä :LOL:

Vaikka mulla listan mukaan vasta kp 7, mä jo tikuttelen. Hillittömät tuntemukset muniksissa koko ajan. On sit taas jotain puuhaa tuleville päivälle, kun pissii tikkuun.

Nyt nukkumaan, että selviän huomisesta työpäivästä nukahtamatta :)

Öitä kaikille :heart:

Maanantaiaamua kaikille :wave:

Uusi viikko alkamassa taas ja uudet kujeet ;) Gerperallahan alkaakin olla kohta oireiden bongaus käsillä :heart:
Minulla nyt dpo5 ja pitihän se tikulla leikkiä jo tänä aamunakin :D Eihän siihen mitään tullut vielä, mutta vertauspohjaa tuleville päiville nääs....................................................... B)

Tämä uusi pinohan on jo vol.5!!!!!!!!! Liekkö missään pinossa näin paljon ja näin aktiivista porukkaa kuin meillä täällä??? Mahtavaa!! =)

Railakasta viikkoa laitetaan käyntiin ja toivotellaan sitä railakkautta kaikille!!!! =)

Inia olet ollut niin ahkera päivittäjä, ihanaa kun olet sen tehnyt aina! Ja nyt te kaikki ihanat jotka olette lupautuneet vuorottelemaan, kiitos teille!!! Minä olen niin kädetön tän koneen kanssa, enkä edes joka päivä käynnistä tätä... :/ en siis uskalla luvata apua, mutta kiitollisuutta kyllä! :flower: =)

Oviksen bongarit! Pitäiskö viimeinkin ostaa tikkuja, vai pitäiskö olla ostamatta ja kuulostella vain tuntemuksia? Voi kun olisi hauskaa tikutella! Tällä hetkellä mennään vielä paksu rätti pöksyssä :x

Wiara sullahan on jännät paikat jo lähellä! Joko nippaa ja nappaa? :heart:

Leena Elän niin täysillä sun mukana, olen ollut samassa jamassa tavallaan joskus. Ajattelin että ihan sama kuka mies ja missä kunhan vaan saisi mahdollisuuden. Sitten yhtäkkiä tielleni tupsahti tämä ja mentiin samoin tein naimisiin ja molemmat halutaan lapsia. Tapaamisesta meni kaks kuukautta yrityksen alkuun. Niin se voi elämä muuttua... No nyt on yli 2v yritetty, tuloksena kourallinen keskenmenoja. Olen jo hyväksynyt sen ettei lapsia välttis tulekaan. Yritystä ei kyllä lopeteta, ikinä elämässäni en tule ehkäisyä käyttämään, se on varma! :D

Murmur Kuinkas siellä jaksellaan, onko mies (ja sie) leppynyt :heart: Ainakin eilinen viestisi oli niiiiin ihana ja aurinkoinen! Oot niin ihana kun jaksat muita kannustaa ja jakaa tuota aurinkoa vaikka oma mieli onkin välillä surkea :hug:

Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

liiza (43).....................kp4/25............yk18........4.
mur-mur (44)..............kp8/28............yk7..........3.
Pinkki69 (40)..............kp8/26-28.........y.n.2v......1.
Solakka Silakka (40)..kp8/25-27........yk14........1.
Leena65 (44)..............kp8/25-27........yk5........3./1.yht.
Ämy (40).....................kp10/26-28...........yk2.........4.
Terry64 (45)..............kp12/25-28..........y.2,5v.........2.
Hastu39 (39)...............kp12/25-29........y.13v.........3.
Mahdotontako.............kp13/28-29..........yk1..........1.yht.
Jadette (40)...............kp13/28-30.........yk9...........3.
Hemppaliina (46).......kp13/28-30.........y.01/09....2./1.yht.
oivikki (41)..................kp14/23-27.........yk7...........1.
Päikki (40)..................kp17/?...............y.2v.........2.
mimmimamma (47)....kp17/28..............?.............4./1. yht.
Murmukka (43)...........kp18/28.............y.4v...........2.
Taikakuu (41).............kp20/27-32.........?.............2./1.yht.
Tirlittan1968 (40)......kp21/28..............yk3...........1.
Inia (42).................kp21/26-30.......yk13....1.
ikiemo (45).................kp22/20-50........y?..........4.
Wiara (39)...................kp24/25............yk4..........1.
nillanilla (42)..............kp24/28-33........yk6.........1.
Sariella09 (43)............kp24/40............yk?..........5./1.yht.
gerpera (48)...............kp26/28-30..........yk4.........3./1. yht.
pääpilvissä (46).........kp62/25-43........?............1.yht.
star-67 (42)................kp64/26-33(-39)...yk9.........3.

Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.1.2009 mennessä "tavoite" = 8 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)

RKTT
gerpera (48)..........dpo9
Murmukka (43)..........dpo5
Tirlittan1968 (40)..........dpo4
mimmimamma (47)..........dpo4
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1; seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0; sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.

Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:

torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008
Mari66 (41)......9.6.2008/kp37.....y1,5v....poika 5.2.2009
päivänkakkara67 (41)..11.7.2008/kp40....................
mimuli (42).....30.7.2008/kp29..........yk4.......poika 31.3.2009
äittä-67 (40).......15.9.2008/kp29.....yk1....................
Karpalo67 (42)..........22.4.2009.................
velmuliina74 (34)......2.5.2009/kp24 (/24-30), yk7......6. /1.yht......LA 14.01.10
OnniMaija (41)......11.5.2009/kp31 (/28-30), yk3........5. ......LA 16.01.2010
tirulii (40)...........15.5.2009/kp27/pp10.......1./1.yht.......LA24.01.2010

Mukana myös:
Taukoilijat / Taustajännäilijät / Pinon jättäneet

siira, lumeton, Uudi, äitijo2x, anjamarita, Saara10, Minni007, Matsalu, haave3, babo67, sinisyys, kenzie64, lapsellinen67, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville, Pömppöli, baby5, touhu tenava, AinoEmilia, Plättä, pyrstötähti, Nuusku, Kirsikka68, Höpisijä, Elina67, ruujakengu, Mussukka67, Hellu1, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61

40+ SO WHAT (VOL. 4)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1406929
40+ SO WHAT (VOL. 3)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1225015
40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1.
http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636

Mites mur-mur, Pinkki, Leena: joko teillä alkaa ovis antamaan merkkejä tulosta? Mulla sama kp kuin teillä ja tänä aamuna tuntui alaselkä jo vähän jäykältä. Nyt jo? Aloitan huomenna sitten tikuttelut. Luulen ovisplussan tulevan jo keskiviikko-torstaina. Voi kun kävisi luomutärppi :heart: :p :heart:

Mites muilla.. onko ovista bongailtu.. halukkaita rktt-listalle?

Murmukka muutama päivä vielä, niin kai alkaa jo toinen viiva piirtymään? Toivotaan kovasti ++ :heart: Jep vol5 mennään listalla ja itse tulin mukaan vuosi sitten vol 3. Äh, luulin kyllä, että vuodessa tulisi jotain tulosta, mutta niin se vaan vierähti ilman plussan plussaa.. :|

LIIZA, mulla oli mies reissussa oviksen aikaan, joten olen ulkona tän kierron. Tai sisällä, mutta valot on pimeenä. Kohta haparoin pimeässä avaamaan tädille oven, niin johan saadaan taas valoa taloon. Tädillä on mukana aina se punainen laavalamppu :)
Tällä kertaa siis odotan tädin vierailua niin kovasti, että aion keittää sille jopa kaffet kun tulloo. Sit me keskustellaan 5 päivää vakavasti sen seuraavan vierailun ajankohdasta ja ainakin siitä laavalampusta! Että se on siis niin vanhanaikainen! Aion olla muutenkin tosi kiltti sille tällä kertaa, kun yleensä heilautan nyrkillä ennenkuin ehtii edes ovesta sisään :LOL: Ai, ja hommaa vaan Lissu ne tikut, niin ei tarvi arvuutella!!! Mua ainakin stressaa enemmän se, että pitää kuulostella, josko oireet sopisivat ovikseen.

Miksei muuten NILLANILLA ole RKTT listalla? Katsoin, että mennään aika käsikädessä tätä kiertoa... Ja ensimmäistä lasta molemmilla.
Voi että oon ollut tyhmä, kun en ole lapsia aikaisemmin tehnyt. Mikä ikä tää nyt on herätä niitä tekemään, kun kynttilässä palaa enään pienenpieni liekki...
Ohhoh, onpas täällä tosiaan pimeä maanantaiaamu! Nyt ylösulosjalenkille. Eiköhän tästäkin päivästä tule yhtä upea, kuin kaikista muistakin!

MAHTAVAA ALKAVAA VIIKKOA KAIKILLE!

Niin ja unohdin vielä, että mies tulee kotiin tänään työmatkalta. JIPPII!!! Ja harmitteli puhelimessa, ettei ole oviksen aika, kun tänään kuulemma kylvetään siemeniä joka rakoon :eek:

SS: Juu, mutta tästä loppuvuodesta tehdäänkin ennätystärpikäs =)

:attn: HAASTE: Nyt kaikki naiset, laittakaamme kaikki synenergia yhteen ja ajatusvoima liikkeelle, saadaan aikasiksi oikein sellainen raskautumispilvi, joka kulkee meidän talojemme yli sataen alas sitten kaiken enrgiavoiman itse kullekin :LOL:
Joulun alla sitten vain ihastellaan plussanneiden piiitkän piiitkää listaa, jossa komeilee meidän kaikkien nimi!!!!!!!!!!!!!

"Hedelmöittyneen munasolun matka munanjohtimesta kohtuun kestää 3-4 vrk, ja kohdussa munasolu aloittaa kiinnittymisen kun munasolun kuori on hävinnyt. Kiinnittyminen tapahtuu kun osa alkion soluista kasvaa kiinni limakalvoon (muodostaen istukan)."

Tällaisen tiedon löysin eräästä pinosta. Tuon kuoren häviämiseen perustuu siis se tosiasia, että ei kannata testata enne dpo7:ääääää :saint:

Hellurei ja hellät paikat!!!!!..tai siis "tunteet" ;) ..paikat ei oo VIELÄ kipiänä kun miehekkeen kera ei olla saman vällyn alla oltu.. :D ..mutta kyllä ne vielä kipeytyy-JUUUUH!!!!:whistle::p..

Kipeytymisestä heti.. Miulla ainakin ovat limakalvot nyt herkemmät kuin muutama vuosi taaksepäin :( ..jos en ole kunnolla "hommassa" mukana(kiihottunut )tai sitten sopivasti ovis aikaan puuhastella,(on limoja enempi ) niin kipiää tekee-ainakin jälkeen päin :x Autsh!!

..mutta kyllähän noihin vaivoihin apuja löytyy, kokeiltukin on ja toimii ;)..pitää vain muistaa, ettei käytä liukastetta jossa simppoja hidastuttavaa/tappavaa ainetta:eek: ..kattokaas, miten runsas valikoima..WAUUUUU..

http://www.kaalimato.com/catalog/Liukuvoiteet_c_2.html.. tiukan paikan(tiukanpa hyvinkin ;) )tullen käy ihan perusvoide, pare vain olisi se vesipohjainen..on luikkaampi juttu :)

No juu, eipä tästä enempää..huomaa kyllä, että on ovis lähestymässä ja halut alkaapi hyrrätä kun tällaiset koko ajan tulee mieleen..:LOL:
Suosittelen siis kuitenkin LÄMPIMÄSTI noita liukasteita!!=)

Tällainen oli vielä olo muutama vrk sitten..
..ja nyt ihan toinen ääni kellossa..
..niinpä niin..

Kyllä miekin nyt olisin sen "massa" plussauksen kannalla-yllätetään itsemmekin!!!!!:D

..mie alan täällä miettiä pikku hiljaksiin jotain tuon miehen kera..hmmmm..mitäs miun pitikään??
..Ai niin!! miehen kellistystekniikoita, niitä just!!..täytyy vähän "vilautella" se tepsii hyvin:p ..ei siis heti Eevan asussa retkuilla..nyt saisi mies vähän "lolloista" puristella, en pistäis pahaksein olleskaan!!

Kaikille paljon sitä voimaa, jaksuja ja MAHDOTON plussaaalto--HIIIIooooHIIIoooo!!!!
:heart:
..ja tädille tällaiset terkut
..varo vaan akka paha jos nurkilla sinnuu näkkyy!!!!

mur-mur

Yhteistyössä