40+ so what!!! (vol 5.)

VAUTSI VAU Murmukka kultaseni. Siis aivan mahtavaa. Käyn täällä aina katsomassa mitä teille kuuluu ja tulipa oikein loistouutinen.

Nyt minä muistan sinua ylöspäin, että pieni pysyy kyydissä. Paljon onnea ja miljoona tarrasukkaa mukaan. JJEEEEEESSSSSSSSS !!! :hug: :heart: :flower:

ON Minulla varmaan valeraskaus :eek: , kun niin surin niin kroppakin temppuilee. Tissit olleet muka pinkeenä ja masukin kasvanut. HAH lihonut olen.

Kaikille teille runsaasti +++++++ tuulia puhaltelen ja hyvää alkuviikkoa tv Uudi

:heart: Murmukka :heart: ihanaa, IHANAA. Iso hali sulle. Ihana uutinen. Ollaan varmasti kaikki niin iloisia ja onnellisia sun puolesta. Ja sulla oli jo aivan toisenlaisia suunnitelmia tämän kierron päätteeksi. Onneksi asiat kääntyivät näin päin. Nyt toivotaan, että kaikki menee tosi hienosti tästä eteen päin.

Ja Gerbera ja Tirlittan, miten teidän testailut? Perässä tulette plussienne kanssa toivottavasti pian. Puhkun ja puhisen plussia teidän suuntaanne.

Minä skoolaan nyt Murmukalle pienen lasillisen punkkua!

Kyllä nyt tuli NIIIIIN hyvä mieli Murmukan uutisesta. Onnea sulle vielä kovasti!

..kovasti täällä Murmukan näyttämän +++++ tien perässä koetammme tulla, eikös vaan naiset!!??:wave::D
..nyt siis jos tulisikin oikia plussa suma;) ..vähänkös olisi MAHTAVAA!!!!

Mie ainaskin jännään teidän muitten puolesta ihan täysillä, kukahan seuraavaksi ilmoitteleepi ihania uutisia?..vitsi, kun jännittää jo..

Paljon plussia puhaltelen r-testeihinne!!!:heart::heart::heart:

**Mukavaa illanjatkoa kaikille..ja nähkää ihanan "positiivisia" unihia!!**

..ja mie skoolailen ihan vain light-mehulla..
kun se punkku on jo juotunna poijjes..:D

mur-mur

Murmukalle paljon onnenhaleja! Sun plussa antaa toivoa meille muillekin jo pidempään yrittäneille.

Oon korvat höröllä yrittänyt paikantaa r-oireita. Nyt siis kp24. Ei ole tullut elohiirtä silmäkulmaan eikä paljon muutakaan väpätystä minnekään. ;) Vähän on rinnat turvoksissa ja kihelmöivät. (Vähemmälläkin puristelulla.) Alakerrassa on myös tavanomaisesta poikkeavaa kosteutta. Ei siis heitetä kirvestä vielä kaivoon. Parin päivän sisällä homma selviää: yleensä kp25-26 alkaa tätiä enteilevä tuhruilu.

Huomasin muuten, että olen ilmeisesti päättänyt aina ja ikuisesti olla 40-v. Listaan voisi päivittää mulle iäksi 41.

KIITOS kaikille onnitteluista!! Onhan tämä aikamoista =) Nyt sitten heräsikin yllättäen pieni pelko, miten jaksan vauvan vielän hoitaa näin vanhana ja raihnaisena... :D
Tänä aamuna pientä menkkakipuilua, mutta jospa se ei pahaa meinaisi.

Mur-mur: oisin kuvan laittanut, mutta kun en osaa sitä kamerasta oikein koneelle saada, pyysin miestä apuun ja hän kielsi, ettei laiteta semmosia kuvia nettiin :(
No, mies sanoi sanonsa ja minä lupasin. Viiva ei tietty ihan yhtä tumma kontrolliviivan kanssa, mutta kaunis punainen vaalea sellainen :heart: Tänä aamuna tulikin jo vähän eilistä vahvempi.

Nyt alan puhallella plussia sinne päin, että tulette vauhdilla perässäni te kaikki.
+++++++++++++++++++++++++++++++++ ++++++++++++++++++++++++++++

No voi, kun yhden noista Murmukan puhaltamista plussista saisi tännekin. Jos tämä olisi pelkästään tahdonvoimasta kiinni, niin kyllä pärähtäisi tosi vahva plussa.

Päikki meinaa olla ikuisesti 40 vee. Voi kunpa siihenkin voisi jotenkin vaikuttaa ja lopettaa tuon numeron kasvamisen aina vain kiivaampaan tahtiin. Mukavia oireita sinulla tuntuu olevan. Toivotaan, toivotaan...

MItäs ne Uudin oireet ovat???? Onko MITÄÄN mahdollisuusksia muuhun kuin valeraskauteen?

Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille. Aika monelle on kyseessä piinaava aika oviksesta eteenpäin ja kun ei kuitenkaan vielä voi edes harkita testausta. EI VOI TEHDÄ MITÄÄN ASIAN ETEEN KUIN ODOTTAA. MIstä saisi pussillisen kärsivällisyyttä?

Murmukka
valtavasti onnea!!!!!!!!!! :heart: :heart: :heart:

Kaikki pitäisi olla hyvin,mutta senhän näkee sitten vasta kun pikkurakasihana on syntynyt.Liitoskivut ovat täällä ja kävely on laahaamista eteenpäin koska ei kärsi nostella jalkoja :|

Toivon teille Mahtavat Naiset onnistumisia ja jaksamista asiassa..koska palkinto tulee varmasti korvaamaan kaiken tuskan,epätoivon ja masennuksen jota saa kokea yrityksissään.

Ja Päikkiä lainatakseni myös minulle voi laittaa lisävuoden vaikka ikinuoriahan me kaikki ollaan ;) :whistle: :p

Hyvää syyslomaa kaikille kellä sellainen on ja hyvää kaikkea muuta sellaisille joilla sitä ei ole =)

tiru ja Nöössi 26+1

Super ihanaa Murmukka kun viiva vahvistuupi!!!:heart:..mitens se mies nyt tuollaista kielsi, nyt me ei nähdä siun + viivaa?:eek:..PLÄÄÄÄH!!!:p..mutta, me kuvitellaan se sitäkin vahvemmin!!!!!:wave:

Kiitos ++++++ puhalluksista, niitä tarvitaan :) ..eilen yöllä alkoikin yllättäin NIIIIIIN imakat(tutut)muniskivut, ettei usko "naapurin Erkkikään" |O ..sattui niin julmetusti!!!..vieläkin alavatta sellainen "tärinä arka"..elikkäs, ovis nyt sittenkin mitä ilmeisemmin ollut aamuyöllä. Lämpöjen nousua odottelen nyt tapahtuvaksi vrk:n aikana.

Pitänee siepata vielä tänään iltasella simppaset parempaan talteen.. ;)

:heart:plussakasta päivää kaikille!!!:heart:

mur-mur

Tiruliille tervehdys:wave:..siulla onkin vko:ja kasassa jo NOIN MONTA!!!=)..kyllä se aika rientääpi.. Ahhhh, ne ihanat liitoskipuiset, ne viel kerran haluisin kokea..toive se on tämäkin!!:D:heart:

Leppoisaa loppuraskaus aikaa siulle toivotellen.

mur-mur

Onnea vielä MURMUKKA!!! Hieno uutinen, meille kaikille! Että ei kannata luovuttaa, vaikka ei aina usko riittäisikään. Nyt vaan odotellaan, kuka seuraavaksi plussaa. Kuvia niistä kiitos! Niitä on niin mukava katsella. Ovisplussatkin tikuissa näyttävät mukavilta paremman puutteessa.

Hyvä MURMUR, kaikki simpat vaan talteen nimetönmieheltä :)

Mitenkäs LEENAN "palaveri" meni?

TERRY, ei ole tarjota kärsivällisyyspilsuja. Huomasin itsekin, että huumorintaju on jotenkin kateissa nyt, kun aletaan taas tositoimiin tässä kierrossa. Eniten mua aina stressaa se, että kaikki menis nappiin oviksen aikaan, kun tuo mies matkustaa niin paljon. Piinisviikot on sit ihan jees ja nyt on paikkakin mihin tulla papattamaan piinistuskissaan.

Tästä tuleekin varmaan oikeasti plussasumaloppuvuosi. Sit tänne ei jää enään mitään muuta elämää, kuin nuo MURMURIN hymiöt.

Syksyistä viikonalkua kaikille.

Aah, mulla jää tämän viikonlopun päivitykset tekemättä. Jos joku haluaa vaihtaa päiviä, tai viitsii tehdä sen puolestani, tai sit vaan jätetään yksi päivä väliin...

Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Inia (42).................kp3/26-30.......yk14....1.
Wiara (39)..................kp7/24-28............yk4..........1.
liiza (43).....................kp11/25............yk18........4.
mur-mur (44)..............kp15/28............yk7..........3.
Pinkki69 (40)..............kp15/26-28.........y.n.2v......1.
Solakka Silakka (40)..kp15/25-27........yk14........1.
Leena65 (44)..............kp15/25-27........yk5........3./1.yht.
Ämy (40).....................kp17/26-28...........yk2.........4.
Terry64 (45)..............kp19/25-28..........y.2,5v.........2.
Hastu39 (39)..............kp19/25-29........y.13v.........3.
Hemppaliina (46).......kp19/28-30.........y.01/09....2./1.yht.
Mahdotontako.............kp20/28-29..........yk1..........1.yht.
Jadette (40)...............kp20/28-32.........yk9...........3.
oivikki (41)..................kp21/23-27.........yk7...........1.
Päikki (41)..................kp24/?...............y.2v.........2.
mimmimamma (47)....kp24/28..............?.............4./1. yht.
Murmukka (43)...........kp25/28.............y.4v...........2.
Taikakuu (41).............kp27/27-32.........?.............2./1.yht.
Tirlittan1968 (40)......kp28/28..............yk3...........2.
ikiemo (45).................kp29/20-50........y?..........4.
nillanilla (42)..............kp31/28-33........yk6.........1.
Sariella09 (43)............kp31/40............yk?..........5./1.yht.
gerpera (48)...............kp33/28-30..........yk4.........3./1. yht.
pääpilvissä (46)..........kp69/25-43........?............1.yht.
star-67 (42)................kp71/26-33(-39)...yk9.........3.

Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.1.2009 mennessä "tavoite" = 8 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)

RKTT
gerpera (48)..........dpo16
Murmukka (43)..........dpo12 (Plussa dpo11 18.11.2009) :heart:
Tirlittan1968 (40)..........dpo11
mimmimamma (47)..........dpo11
Solakka Silakka (40).......dpo5
Jadette (40).............dpo5
Mahdotontako.........dpo5
Terry64 (45)...........dpo3
Leena65 (44)..........dpo3
Ämy (40).................dpo2
mur-mur (44)..........dpo2
liiza (43)..................dpo2
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1; seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0; sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.

Plussanneet eli yrjöklubilaiset:

torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008
Mari66 (41)......9.6.2008/kp37.....y1,5v....poika 5.2.2009
päivänkakkara67 (41)..11.7.2008/kp40....................
mimuli (42).....30.7.2008/kp29..........yk4.......poika 31.3.2009
äittä-67 (40).......15.9.2008/kp29.....yk1....................
Karpalo67 (42)..........22.4.2009.................
velmuliina74 (34)......2.5.2009/kp24 (/24-30), yk7......6. /1.yht......LA 14.01.10
OnniMaija (41)......11.5.2009/kp31 (/28-30), yk3........5. ......LA 16.01.2010
tirulii (40)...........15.5.2009/kp27/pp10.......1./1.yht.......LA24.01.2010

Mukana myös:
Taukoilijat / Taustajännäilijät / Pinon jättäneet

siira, lumeton, Uudi, äitijo2x, anjamarita, Saara10, Minni007, Matsalu, haave3, babo67, sinisyys, kenzie64, lapsellinen67, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville, Pömppöli, baby5, touhu tenava, AinoEmilia, Plättä, pyrstötähti, Nuusku, Kirsikka68, Höpisijä, Elina67, ruujakengu, Mussukka67, Hellu1, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61

40+ SO WHAT (VOL. 4)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1406929
40+ SO WHAT (VOL. 3)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1225015
40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1.
http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636

..tuollaisen löysin selaillessani vanhempia pinoja, lapsellinen67 laittelemana.. =)
..siellä niitä kohtuja&pikku ihmisen alkuja :heart: on paaaaljooooon!!!!!..

http://images.google.fi/images?hl=fi&q=ultrasound%20uterus&um=1& ;

Murmukka Onnea aivan valtavasti plussasta! ++! :flower: :flower: :flower: Laitoin sinun plussaustietosi nyt vielä rktt-otsikon alle. Voin kyllä laittaa virallisesti plussanneisiinkin, jos haluat jo? Muokkasin taas vähän kuvia, jos ei kukaan pahastu? Laitoin tuollaisen ilosta pomppivan pingviinin tuonne Plussanneiden alle, jospa se olisi hyvä enne ja tuottaisi meille jouluun mennessä vinon pinon plussanneita..

Päikki päivitin ikäsi :flower:

Tirulii Ihana kuulla sinusta ja että kaikki onnellisesti hyvin! En muuttanut sinun ikääsi vielä, kun mietin onko ajatuksena ollut se, että tuossa on plussaushetken ikä.. ??? Mitä mieltä muut?

Inia ja Wiara ei varmaan haittaa jos jää muutama päivä päivittämättä, muistaa vaan sitten se seuraava laskea enemmän kuin +yksi yhteen.

Nyt vähän helpottaa tässä piinailussa, sillä lämmöt ovat nousseet yli 37 asteeseen. Kiitos Wiaralle empatiasta kärsivällisyyspilsujen suhteen. Nyt lähettelen sinulle rentoa mieltä ja huumorintajua, ettei tuu hommasta liian tosikkomaista. Voin kyllä ymmärtää, että kun on mukana "avusteet", niin leikinteko on yrityksestä aika kaukana. Itselläni oli kauheita paineita oviksen tulosta, kun tässä kierrossa tehtiin se torvien aukiolotutkimus. Saati sitten, jos syödään tabuja yms. niin silloin kyllä varmasti toivoo 110 prosentilla, että kroppa ja yhteiselo miehen kanssa toimivat niin kuin aikataulussa lukee. Matkustaako sun mies niin kauas, ettei voi tehdä treffejä vaikkapa puoleen väliin? Siinäpä sitä sitten olisi jälkipolville tarinaa kerrottavaksi, kun vauva olisi saanut alkunsa P-paikalla autossa :)

Mä voin kyllä jatkossa paikkailla, jos joku on omana päivityspäivänää estynyt, mutta tulevana viikonloppuna olen minäkin poissa koneelta. Mua ei kyllä haittaa, jos jää päiviä väliin, sillä nopeastihan tilanteen tarkistaa edellisistä listauksista. Ja omat päivät ovat kyllä täysin kirkkaana mielessä ilman listauksiakin. Taidan tietää paremmin kiertopäivän kuin viikonpäivän. Tässä kuussa on helppa muistaa monesko päivä on menossa, sillä menkat alkoivat kuukauden ekana päivänä.

Tiruliin kanssa emme olekaan pinoilleet yhtäaikaa täällä, mutta mukavat viikot sinulla jo on. Onnea edelleen odotukseen.

Mur-murilla taitaa olla superovis, kun noin paljon tuntuu. Tuleekohan munia enemmän kuin yksi? Mihin muuten perustuu se, että vanhemmilla äideillä kaksosraskauksien mahdollisuus on suurempi kuin nuoremmilla? Johtuuko muniksien laadusta?

Mä oon nyt töissä, mutta kun toi kone tekee päivityksiä niin hitaasti ja hartaasti, niin ehdin tässä kirjoittelemaan asiasta ja asian vierestä.

Katsottiin muuten viikonloppuna Teeman vauvadokumentti yhdessä miehen kanssa. Ja huomasi siitä, että kyllä vauvahaaveet saa muutkin ihmiset sekoamaan eikä vain minua. Mutta niin sekopäinen en kyllä olisi, että menisin esiintymään moiseen ohjelmaan, vaikka saisin minkälaiset testaukset palkakseni. Mites te muut? Olisitteko valmiita kertomaan julkisesti montako kertaa kuukaudessa rakastelette tms.?

Terry64..enpä ole tullut ajatelleeksikaan, että olisi "super"ovis?..tulisikin munia enempi kuin yksi..ja kyllä mie lämpimästi avosylin kaksikin lapsosta vastaan ottaisin-makoilisin varmaan vaan lasaretissa koko r-ajan =)..tulisi elämään kumasti "rytmiä" sitten kahta pyöritellessä-"syötä, vaihda vaipat".."syötä, vaihda vaipat" jne. jne...:D..voi mahoton, kun ajattelenkin.. ;)

Siulla lämmöt nousi-Hieno juttu:wave:..mie vielä täällä omien nousua kytistelen hermona :/ ..

..tuosta vauva dokusta..mie varmaan menisin "hippulat vinkuen" tuollaiseen ohjelmaan:wave:..ajatteleppa, miten paljon tietoa ja ilmaiset tutkimukset(melko varmasti)saisit kaupan tekijäisiksi?!!..ja muutoinkin miusta olisi tuollainen kiva, oikkein kunnon verataistukeakin ja niin monelta naiselta&mieheltä!!!( teidän vert.tuk. yhtään vähättelmättä )..kyllä tietysti ihan henk koht sex elämän kertoilu vähän-ainakin alkuun, ujostuttaisi :p ..mies ei VARMAAN lähtisi, ellei maksettaiai suurehko summa rahua.. :LOL:..on hän sen verta "nöösi poika"!!!!!;)

mur-mur..nouseeko siulla lämmöt suoraan tuonne 37C?..vaiko pikku hiljaksiin nousee ylemmä ja ylemmä..??..mikä olikaan siun kp kun Oili tuli kylään..kp14 perhaps?

Mur-mur, en oo aikaisemmin näin aikaisessa vaiheessa testaillut lämpöjä. Yleensä vasta noin viikon päästä oviksesta. Nyt sinun innoittamanasi aloitin heti ovisaikaan testailun, kun kerran nuo tikutkin loppuivat. Eilen lämmöt olivat luokkaa 36,4 - 36,8 ja tänään sitten 37,2 jo aamupäivällä. Normaalisti lämmöt päivällä ovat hieman yli 36, joten uskon, että eilen oli jo vähäistä nousua nähtävissä. Helpottunut kyllä olen, sillä ilmeisesti ovis sitten oli ja kun se tuli ihan hyvin hyödynnettyäkin, niin nyt voi sitten siinä mielessä "rauhallisesti" odotella tuloksia. Pöh ja pah! Taas sitä pettyy ja on nenä ruvella pudottuaan korkealta alas.

Mä voisin kyllä mennä tuollaiseen yhteistutkimukseen, mutten voisi ajatella, että suostuisin kuvauksiin ja kertoilemaan julkisesti asiasta. Eikä mun tarvitsisi miettiä asiaa muutenkaan yhtään, sillä miestä tuollaiseen ei saisi haulikonkaan kanssa.

Yhteistyössä