Nyt vähän helpottaa tässä piinailussa, sillä lämmöt ovat nousseet yli 37 asteeseen. Kiitos Wiaralle empatiasta kärsivällisyyspilsujen suhteen. Nyt lähettelen sinulle rentoa mieltä ja huumorintajua, ettei tuu hommasta liian tosikkomaista. Voin kyllä ymmärtää, että kun on mukana "avusteet", niin leikinteko on yrityksestä aika kaukana. Itselläni oli kauheita paineita oviksen tulosta, kun tässä kierrossa tehtiin se torvien aukiolotutkimus. Saati sitten, jos syödään tabuja yms. niin silloin kyllä varmasti toivoo 110 prosentilla, että kroppa ja yhteiselo miehen kanssa toimivat niin kuin aikataulussa lukee. Matkustaako sun mies niin kauas, ettei voi tehdä treffejä vaikkapa puoleen väliin? Siinäpä sitä sitten olisi jälkipolville tarinaa kerrottavaksi, kun vauva olisi saanut alkunsa P-paikalla autossa
Mä voin kyllä jatkossa paikkailla, jos joku on omana päivityspäivänää estynyt, mutta tulevana viikonloppuna olen minäkin poissa koneelta. Mua ei kyllä haittaa, jos jää päiviä väliin, sillä nopeastihan tilanteen tarkistaa edellisistä listauksista. Ja omat päivät ovat kyllä täysin kirkkaana mielessä ilman listauksiakin. Taidan tietää paremmin kiertopäivän kuin viikonpäivän. Tässä kuussa on helppa muistaa monesko päivä on menossa, sillä menkat alkoivat kuukauden ekana päivänä.
Tiruliin kanssa emme olekaan pinoilleet yhtäaikaa täällä, mutta mukavat viikot sinulla jo on. Onnea edelleen odotukseen.
Mur-murilla taitaa olla superovis, kun noin paljon tuntuu. Tuleekohan munia enemmän kuin yksi? Mihin muuten perustuu se, että vanhemmilla äideillä kaksosraskauksien mahdollisuus on suurempi kuin nuoremmilla? Johtuuko muniksien laadusta?
Mä oon nyt töissä, mutta kun toi kone tekee päivityksiä niin hitaasti ja hartaasti, niin ehdin tässä kirjoittelemaan asiasta ja asian vierestä.
Katsottiin muuten viikonloppuna Teeman vauvadokumentti yhdessä miehen kanssa. Ja huomasi siitä, että kyllä vauvahaaveet saa muutkin ihmiset sekoamaan eikä vain minua. Mutta niin sekopäinen en kyllä olisi, että menisin esiintymään moiseen ohjelmaan, vaikka saisin minkälaiset testaukset palkakseni. Mites te muut? Olisitteko valmiita kertomaan julkisesti montako kertaa kuukaudessa rakastelette tms.?