40+ so what! (vol. 4)

Älä ole moksiskaan Leena65, ei miullakaan oirehia:( .. ja en edes kyllä elättele niitä :/
Mutta kiva kun siekin jaksat ajatella jo uutta kiertoa..ja kuitenkin mie peukutan siulle niin pitkään, kun se inha täti tulee(tai jättää tulemati;))

MURMUR kiitos tiedosta, juu tiedä tapauksen jossa nappas kiinni vaikka limis oli 7 mll. Ihmeitä tapahtuu.

UUSILLE TERVETULOA KUUMEILEMAAN

LEENA65 voimia sinulle, kaikkea olet ehtinyt kokemaan, halaus. Mutta yrittänyttä ei laiteta ja todella ihmeitä tapahtuu! ja ehkäpä juuri SINULLE.

Tervetuloa uudet palstailijat.

ON: Kierto nyt venyyyy... minnekäs tätsy jääny kaffittelemaan? Ajakaa tänne, pitäis saada jo tuo karsee clomitabu nielastua ja aivan jänskättää: lokakuu!! Huh, olispa aika jännää, jos tärppäis kolmaskin lokakuussa. Olis siinä synttäreiden viettoa samalle kuulle!! Kummallisen pinkeä on vielä tuo rintavarustus, mutta yöt on hiottu siihen tahtiin, että varmuusvaippa kulkee housuissa...

Valitettavasti meikäläinenkin vanheni tässä päivänä eräänä yhden numeron verran. Kait sitä ollaan sitten virallisesti nelikymppisiä |O . Inia, viitsitkö seuraavan päivityksen yhteydessä muuttaa tuon ikävän numeron kohdalleni (=kriisi!!)

Tervetulemast Tirlittan, näin toivottelen, vaikka olen itsekin ihkauusi kirjoittelija.

Aika tylyä tekstiä on Leena saanut lääkäriltä. Mulle on joskus joku gyne sanonut, että kalenteri-ikä sukupuolielinten "ikä" ovat ihan kaksi eri asiaa. Päällepäin naisesta ei voi sanoa, missä kunnossa sisuskalut on. Ja mikäli olen ymmärtänyt oikein, niin tavallisestikaan hedelmällisimmässä iässä olevan naisen onnistumisprosentti on yhdessä kierrossa reilut 20 %, joten eihän tässä olla vasta kuin puolituttu. Ja jollekinhan se aina onnistuu.

Kiitos CB-kommenteista. Tiedän tasan tarkkaan, että raskaus ei jatku, jos oli alkanutkaan, mutta aina vaan ihmettelen tätä kp 24-25:n tulosta. Sen jälkeen CB:kin lopettaa haamuttamisen. Eli uskon siihen, että jotain useimmiten tapahtuu, mutta kunnon kiinnittyminen ei onnistu. Tänään en ole CB:llä testannut, kun meidän tuppukylän päivystävässä apoteekissa sitä ei ollut. Ja muilla testeillä ei vielä edes kannata yrittää. Niin ja lämmöt on jo tulleet alas, joten kuumemittari vimeistään kertoo negasta ennen menkkoja. Ei siihen raskaustestiä tarvita.

Nyt jännitetään muitten mahdollisia plussia. MIkäs on Mahdototako, sinun tilanteesi? Entä Päpsyllä? Jadetella on myös jännät paikat, toivottavasti saat jatkaa juhlimista plussalla. Muillekin terkkuja...

Tirlittan1968 kiitti tiedoistasi, mukava kun tulit kuumeilemaan joukkoomme!!:wave:

Jadetellako ei "huru-akkaa" näy?..hieno juttu, pysyiskin poikessa!!:D-plussa peukutukset!!:wave:

Terry64 miulla nuo lämmöt laskeepi vasta 1-2vrk vuodon alkamisesta-siitäkään siis ei voi "nähdä/kuvitella" mitään:p

Mie jännäilen myöskin muiden plussien puolesta, kaikille loppukiertolaisille HUUUURJAAAA +++++++ aalto!!!!!!!!!
..no, tuossa ei kauhian korkeat "aallot" ollunna..mutta, LÄPS LÄPS, kahluu altaallinen niitä aaltoja kuiteskin pannaan tulemahan!! ;)

mur-mur

Terry ihan selvästi näen sen pystyviivan, toivottavasti olisi nyt sitten kuitenkin tämä kerta se poikkeus. On tuo oma kroppa kyllä aika luotettava mittari myös, mutt peukutus sinne.

Mahdotontako sinulle myös iso plussa peukutus.

Leena nno olipa sattuma, että oli sama lääkäri :eek: . Ei ole kiva kuulla noita prosentteja, juu, mutta kyllä vielä voi onnistuakin.

Tirlittan tervetuloa kuumeilemaan meidän kanssa. Minäkin olen yksin kuumeilemassa, mutta lahja simpoilla klinikalla.

Jadette synttäri onnittelut! Ja toivotaan kovasti, että lokakuu olisi teille edelleen se onnen kuukausi.

ON tänään kp 1 ja aika tilattu ensimmäiseen ultraan pe:lle, jos kaikki ok alkaa lääkkeet =)

Täältä lähtee lisää ++++++ aaltoja kaikille loppukiertolaisille ja rktt porukalle :heart:

Terry64...Testasin eilen, kp20, predictorilla ja sain haalean haamun. Mulle siis predictor ennekin antanu haamuja ja muut testit negaa. Huomenna testaan uusiks, pelottaa vaan, että jos ei viiva oo yhtään vahvempi. Oon hölmö, ku testailen näin aikasin :( Plussatuulia sulle Terry64 ja muilleki!! En oikeestaan kuulu tähän pinoon, mutta oon käyny kurkkimassa täällä ja jännänny teidän tilanteita =)

Päpsy, sulla on sitten sama "vamma" kuin mulla eli liian aikainen testaamisinto. Jotenkin siihen on vaan jäänyt koukkuun ja haluaa kiduttaa itseään, kun näkee haalean plussan, joka sitten haipuu pois ennen menkkojen alkua. Toivtaan, että tämä kierto olisi kuitenkin se sinun kiertosi. Mulla on jo toiveet nollassa, vaikken olekaan uudestaan testannut. Kroppa on kuitenkin kertonut oman sanomansa eli ei oireita ja lämmöt alhaalla.

Oivikille onnenpotkuja uuteen kiertoon. Millainen prosessi on saada luovutussimppoja vai toimiiko se vain rasti ruutuun periaatteella?

Mur-mur "aaltoilee". Niin sitä tekee yhden jos toisen mielikin näissä haaveiluissa. Mutta kyllä me tästä noustaan ja korkeelle vielä!

Huomenia jälleen ;=))

Tänne ei edelleenkään uutta, lämmöt 37,2 nyt aamulla ja kipeä en ole enää, joten olen vaan muuten lämmin sitten :heart:

Närästi jälleen aamulenkkeilyn yhteydessä, pikkusen jännittää alkaako ne menkat torstaina vai perjantaina?

Nyt en muista missä vaiheessa kiertoa kukin menee joten lunttaan ja jatkan kirjoittelua. :D

mur-mur (44)..............kp22/28............yk6..........3.
Ämy (40).....................22/25-27........yk13........1.
Leena65 (44)..............kp23/25-27........yk4........3./1.yht.
Terry64 (45)..............kp26/25-28..........y.2,5v.........2.
Mahdotontako.............kp27/28-29..........yk1..........1.yht.
Hastu39 (39)...............kp29/25-29........y.13v.........3.
Jadette (39)...............kp32/28-30.........yk8...........3.
pääpilvissä (46).........kp50/25-43........?............1.yht.
star-67 (42)................kp52/26-33(-39)...yk9.........3.
Hemppaliina (46).......kp58/28-30.........y.01/09....2./1.yht.

Mahdotontako..........dpo14
Solakka Silakka (40)..........pp12
Terry64 (45)..........dpo11
Leena65 (44)..........dpo9
mur-mur (44)..........dpo8

Eli paljon on jännittäjiä tällä hetkellä! :D :heart:
Terryllä , Hastulla, Jadetella jo menkat varmuudella myöhässä.....Paljon paljon Plussatuulia, nyt ihan kaikille, myös ovisten tarkkailijille ja tietenkin
Tietenkin oivikille myös paljon Onnea perjantain käynnille ja siitä alkaa jälleen uusi jännitys! :heart:

Tirlittan tervetuloa mukaan myös ja onnea matkaan. :flower:

Mahdotontako :heart:

Ps tämä myös ensimmäinen kiertoni, kun en ole vuotanut vähän väliä, siitä olen todella Onnellinen! :heart:

Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Hemppaliina (46).......kp1/28-30.........y.01/09....2./1.yht.
oivikki (41)..................kp2/23-27.........yk8...........1.
Päikki (40)..................kp5/?...............y.2v.........2.
Murmukka (43)...........kp6/28.............y.4v...........2.
Taikakuu (41).............kp8/27-32.........?.............2./1.yht.
Tirlittan1968 (40)......kp9/28..............yk3...........1.
Inia (42).................kp9/26-30.......yk13....1.
ikiemo (45).................kp10/20-50........y?..........4.
nillanilla (42)..............kp12/28-33........yk6.........1.
Sariella09 (43)............kp12/40............yk?..........5./1.yht.
gerpera (48)...............kp14/28-30..........yk4.........3./1. yht.
liiza (43).....................kp18/25............yk17........4.
Pinkki69 (40)..............kp18/26-28.........y.n.2v......1.
mur-mur (44)..............kp22/28............yk6..........3.
Ämy (40).....................kp22/26-28...........yk1.........4.
Solakka Silakka (40)..kp22/25-27........yk13........1.
Leena65 (44)..............kp23/25-27........yk4........3./1.yht.
Terry64 (45)..............kp26/25-28..........y.2,5v.........2.
Mahdotontako.............kp27/28-29..........yk1..........1.yht.
Hastu39 (39)...............kp29/25-29........y.13v.........3.
Jadette (40)...............kp32/28-30.........yk8...........3.
mimmimamma (47)....kp32/28..............?.............4./1. yht.
pääpilvissä (46).........kp50/25-43........?............1.yht.
star-67 (42)................kp52/26-33(-39)...yk9.........3.

Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.1.2009 mennessä "tavoite" = 8 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)

RKTT
Mahdotontako..........dpo14
Solakka Silakka (40)..........pp12
Terry64 (45)..........dpo11
Leena65 (44)..........dpo9
mur-mur (44)..........dpo8
liiza (43)..........dpo7
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1; seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0; sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.

Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:

torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008
Mari66 (41)......9.6.2008/kp37.....y1,5v....poika 5.2.2009
päivänkakkara67 (41)..11.7.2008/kp40....................
mimuli (42).....30.7.2008/kp29..........yk4.......poika 31.3.2009
äittä-67 (40).......15.9.2008/kp29.....yk1....................
Karpalo67 (42)..........22.4.2009.................
velmuliina74 (34)......2.5.2009/kp24 (/24-30), yk7......6. /1.yht......LA 14.01.10
OnniMaija (41)......11.5.2009/kp31 (/28-30), yk3........5. ......LA 16.01.2010
tirulii (40)...........15.5.2009/kp27/pp10.......1./1.yht.......LA24.01.2010

Mukana myös:
Taukoilijat / Taustajännäilijät / Pinon jättäneet

siira, lumeton, Uudi, äitijo2x, anjamarita, Saara10, Minni007, Matsalu, haave3, babo67, sinisyys, kenzie64, lapsellinen67, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville, Pömppöli, baby5, touhu tenava, AinoEmilia, Plättä, pyrstötähti, Nuusku, Kirsikka68, Höpisijä, Elina67, ruujakengu, Mussukka67, Hellu1, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61

40+ SO WHAT (VOL. 3)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1225015
40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1.
http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636

Tervetuloa Jadette tänne ihanan iän kerhoon! :flower:

Tirlittan, tervetuloa kuumeilemaan!

oivikki, hirmusti sulle onnea nyt tähän kiertoon! Sitkeä sissi olet, toivottavasti se palkitaan pian!

Terry, joiltakin klinikoilta saa ostaa simppoja (kaikki eivät tee hoitoja sinkuille). Täytyy mennä sinne ensin tutkimuksiin (ei välttämättä tehdä paljoa, jotkut verikokeet on pakollisia, esim. taudit, kilppari, ja olikohan muuta?), käydä psykologin juttusilla lausunnon saamiseksi (laki edellyttää ), ja tietty maksaa mansikoita... Siis inssimaksun lisäksi tulee noi simpat, ja mitään kela-korvauksia ei saa hoidoista. Simpat tulee yleisesti Tanskasta, toivoa saa silmien ja hiusten väriä sekä pituutta. Muita tietoja ei sitten saakaan, paitsi lapsi saa halutessaan 18-vuotiaana luovuttajan henkilöllisyyden tietää. Niin, ja jos ei tilaa omaa satsia simppoja (riittää neljään kertaan), niin niitä voi joutua jonottamaan jonkin aikaa.

Leena, aivan järkky lääkäri tuo kun kasvoille lyö! Mä en kyllä ois enää missään tekemisissä... Siis muutenkin vaikeassa tilanteessa on käyttäytynyt tosi törkeästi! (ois ollut valituksen paikka)

Saako noita clearbluen testejä apteekista? Munkin pitää ostaa, jos saisin edes kerran elämässäni haamun! =) Ikinä en oo nähny...

Kiitos Inialle simppahankinta- ja listäpäivityksistä. Mielenkiintoinen prosessi tuo simppojen "ostaminen".

Mahdottoman tilanne näyttää todella jännittävältä. Tuhrujen poissapysyminen kuulostaa erittäin lupaavalta.

CB testin saa tosiaan apteekista. Mutta niitä on "tavallisia" ja "herkkiä" ja tää herkkä haamuttaa... Eli nyt vain testiostoksille, Inia. Hinta pyörii siinä 10 egen paikkeilla.

Heissan!

Täällähän on taas paljon juttua tullut, kiva. Ja Terryllä ja Päpsyllä haamujakin testeissä, toivotaan niiden olevan vahvistuvia+++++++++++++++++++++++++

Tirlittanille tervetuloa mukaan haaveilemaan :wave:

ON: Täällä vieläkin täti tihkuttaa, tällä kerralla tietysti nyt pitempään ja antaumuksella. Ajattelin ensin, että en sittenkään lähe enää mukaan tälle kierrolle, mutta kyllä sittenkin!!!! Tämä kierto mennään vielä täysillä ja vasta sitten luovutetaan. Olen kyllä myös päättänyt lopullisesti, että kierukan otan silloin 26.päivä, jos nyt ei sitten tärppää. Uudin tarinaa lukiessa älysin itsekin, että ehkä näin on menevä, että vain yksi lapsi saatiin ja sitäkin rakkaampi. Pitäisi keskittyä hänen kasvattamiseen ja rakastamiseen, eikä laittaa turhaa aikaa toisen lapsen suunnitteluun, jos se ei vaikka ole edes toteutuva.

Mutta tämä kierros vielä kokeillaan ja kaikki simpat talletetaan vajaan viikon päästä!!!! :p Sitten saa vielä piinailla ja jännittää ja toivoa......

Mur-murille toivotellaan "oireiden" saapumista, sulle toivoisin sitä plussaa+++++ Olet niin symppiskaveri, aina meitä muita lohduttamassa ja tsemppaamassa, KIITOS sinulle siitä!!!

Olen koko ajan tässä lueskellut ja ollut mukana taustalla. En vain ole ehtinyt kommentoimaan ja mukaan juttelemaan... Tässä makoilen nyt ja sulattelen lugeja, tai siis yhtä palleroa.

Mahdotontako oletpas kärsivällinen jos et ole vieläkään testannut :flower: , itse olisin jo pari kolme testiä käyttänyt jos ei edes tuhrua näy!

Leena voi kun saisit sen plussan, toivon todella että sinulla nyt tärppäisi! Hirveä tuo gyne ollut! Tulee heti sellainen olo että missä se nyt on, käyn vähän puhuttelemassa :kieh: Ei noin tehdä kellekkään!

IniaJuu minäkin aattelin just vähän aikaa sitten että kohta on uuden ketjun paikka, sata sivua lähestyy... Kiitos päivityksestä, on niin helppoa siitä katsoa omaakin tilannetta! Minulla on varmaankin menossa dpo 7, voit laittaa rktt listalle kun siinä on niin mukava keikkua mukana =)

Uudi Voi kuinka suren sinun plussan haihtumista... :flower: :heart: Raskas ratkaisu, mutta ehkä toisaalta helpottava ja aina jostain luopuminen avaa uusia ovia ja synnyttää jotain uutta.

Murmukka Lämmin lohtuhali sinullekin, en tajua mihin nämä plussat katoaa, itsellänihän hävisi haamu myös pari kiertoa sitten. Tuntuu niin vietävän pahalta! Tsemppiä tähän kiertoon!!! Sulla on tuota tahdonvoimaa :)

Murmur Olet varsinainen valopilkku tällä palstalla! :flower:

Oivikki Tätipahanen tuli sinne.. voi kurjuus... :'(

Jadette Mutta hyvänen aika jos sulla onkin plussa siellä jemmassa, et vain tiedä sitä??

o.n Tulee hulluksi tuon murkkupojan kanssa!!!! Mitä tehdä kun ei sitä saa aamulla ylös eikä illalla kotiin ja kotona on vaan v....n tyhmää??? :/ Koulussa käy mutta siihen se jääkin, läksyjä ei juurikaan tehdä ja kokeet menee miten menee. Välillä jo mietin että jos nyt tärppää miten pärjään 60-vuotiaana samassa tilanteessa????

Hei kaikille

Tervetuloa mukaan uudet nimet.

:attn: Uudi lueskelin kirjoitustasi viikonloppuna. Päätöksen olette tehneet ja hyvä että kummatkin samaa mieltä asiasta. Kunnioitan sinua ja teidän päätöstä.

Leena, kyllä se minullekin järkytys oli kun lääkärissä kävin, saada tosiasiat suoraan. Ei auta se vaikka itse sen tietää. Tsempataan nyt vain eteenpäin eikä masennuta.

Inia tänään on KP1.

Kerrankin sitä tätiä oikein odotti. Niagaroina alkoi, meinas kauppakeskuksessa käydä hassusti. :eek: Sain soitettua tutulle terveyskeskukseen, määräsi minulle perusterveydenhuollon kautta verikokeet jotka sain klinikalta määräyksenä. Kiva, säästyy hieman rahaa:D. Perjantaina sitten FSH ja PRL, sitten näkee ollaanko paussissa vai vasta lähellä.

Täällä kipristellään....voi kun voi ottaakkin päähän, että nyt kun alkanut näitä kiertojani seuraamaan, sitten heittää näin pitkän kierron :| Se on harvoin kun heittää näin pitkäksi, yleensä tulee viimestään 28 päivä ja minusta tämä oli vielä se puoli kierrosta, joka on aina lyhkäsempi.
Tämän ja eilisen päivän on kokoajan ollut tunne, että täti tulee, mutta ei. Tänä aamuna heräsin mojovaan menkkajomotukseen oikealla puolen, ihan selässä asti. Ajattelin, että nyt, mutta ei sitten kuitenkaan.
Mulla on tapana kasvatella kuppikoko suuremmaksi puoliajan jälkeen, ja tilanne tasaantuu päivää ennen tätin tuloa. Noh eilen hieman "turvotus" laski, mutta aivan kokonaan. Onko muilla samanlaista vaivaa? Ja muistatteko miten kävi edellisissä raskauksissa, jäikö nuo rinnat "turvonneiksi" vai laskivatko, vaikka olitte raskaana. Mä yritin itte muistella, mutta enhän mä 13 vuoden taakse sitä muistanut.

Koko ajan nippailee alavatsaa ja ihan pikku tuhrukin tuli kaivasemalla....

Plussa tuulia kaikille!!! Toivottavasti muilla parempaa onnea! Mua ketuttaa nyt :headwall:

Molskis!!

Tällaisia vastauksia sain labratesteistä..

Prolaktiini 313/hyvä
Biologinen Prolaktiini(Makro) 249..tai 2.49..kun ei siitä lääkäristä meinaa ottaa selvää mitä puheleepi :(..oli tämäkin kuulema Ok.
FSH 3.4/hyvä

..noissa ei siis mitään "hälyyttävää"..kyselin, että jospa tuo keltarauhashormoni lisä auttaisi(luge tms.)
Jos on limis liian ohkainen alkion tarttua..eipä puhettakaan, että lääkettä olisin saanut-yksityiselle pitää mennä!

Kovin nihkeästi suhtautui näihinkin ja miulle jäi niin epäselväksi juuri tuo "Biologisen Prolaktiinin arvo, kummin on ja mikä on viitearvo??

..ymmärtäisikö joku mikä on se mihin verrataan..tuossa linkissä puhutaan prosenteista..

http://www.medix.fi/do.xsp?viewType=productview&redirect1=%2Fdo.xsp%3FobjectType%3Dproduct%26viewType%3Dlistview&objectType=product&directoryType=&productOID=469

Miksi just miun omalääkäri on näin URPO, ettei osaa puhuakkaan kunnolla!!:eek:..minnuu v*****a ja kovasti kun jää sellainen "epävarma! olo..lääkäri änkytti ja etsi/luki koneelta samalla kun minulle kertoili..sain MONTA kertaa toistaa hänen sanomansa, että varmasti ymmärrän-joka kerta tuli kuitenkin vähän eri vastaus tyyliin."voihan se olla, tai voi olla olemattakin..:kieh:Ärsyttävää!!!!

..anteeksi kun heti aloitin täällä noilla "voimasanoilla" melkeinpä :x ..ottaa vaan niin okulaattorista tuollaiset lekurit.

Kertoilin kantapäästäni ja kuinka pitkään on kipuillu..määräsi Panadolia ja Mobilaattia-just joo, niillähän se tällainen tulehdus paranee??..minnuu kuulkaas keljuttaa mennä juuri HÄNEN vastaanotolle ne kortisonipiikit tuonne jalkaan pistättämään..

No, nyt pitää hieman rauhoittua;)..ottaa koville välistä..:p
Sain kuitenkin nuo yö/venytyslastat molempiin jalkoihin ja haen ne huomenissa.=)

Olo on muutoinkin niin kuin viulun kielellä, TIUUUUUKAAAALLAAAAA:whistle:.aamulla kuumia aaltoja ja hikoilutusta sängyssä, lapsellekin tullut hampaita kiristeltyä.. :|..onpa taas "huono äiti" olo..yhteenvetona= täti tuleepi ajallansa ja sille ei nyt voi mitään..kattellaan sitten seuraavaa kiertoa kohden, niitä riittää vielä kolmisen kipaletta tälle vuodelle..olisiko joku niistä se:heart:kierto..saas nähdä..

Täällä monta joilla viimeiset piinapäivät menossa:) Paaaaljooooon plussa sätehia teille kaikille lähteepi täältä!!!!

mur-mur

Hastu39 ihan nolottaapi :/ ..miun teksti ei mitään positiivista luettavaa suuremmalta osin..kovasti siulle peukutan +++++ puolesta ja varpahilla myöskin:wave:

Tädin yllättämille lämmin :hug:
Murmukka miulla vain surku olo tästä kierrosta kun niin hyvin alkoi ennen ovista ja sitten H-hetkellä jäi simpat talteen ottamati:( ..ei siis yhtään mitään r-oireita ole tällä suunnalla..tisuja vois tietty puristella ja ne kyllä silloin kipuilisi..:D ..siinäpä kaikki..

Ensi kierrolla toiminkin näin: houkuttelen "seireeninä" könsikkään pehkuihin pelmuamaan pari päivää ennen ovista ja sitten ovis päivänä-mies kun jaksaa kolmena pävänä perätysten peuhata:D..näin toimien tuloo varppina ISO plussa!!:wave:

Tirlittan1968
Tämä on ihanan positiivinen pino- ja olen sitä mieltä että ikä ei meillä ole vielä lapsen saannin esteenä- minun sisko sai iltatähden 44v iässä :hug:
Aloin tänään ovistikuttelun ja H-hetken pitäisi osua ensiviikon alkuun. Jännittää ja toivo
on korkealla- jos ei ekasta onnistu niin ennemmin tai myöhemmin.
Plussatuulia kaikille

Mur-Mur, Terry. Inia, Liiza kiitos, parasta täällä taas toivon tästä alkaneesta yk:sta =) semmoinen on vaan mieli, että katotaan miten käy.

Inia
muistaakseni, joistakin netti kaupoistakin saa tota clear bluta, hyvä tietää, että niitä on eri herkyyksiä. Tekisi mieli ostaa, mut ovat niin kalliita. Jos pääsen jännäilemään, niin ajatelin tilata ison kasan herkkiä halpoja tikkuja ja sitten ostaa yhden "luotettavan" apteekista varsinaiselle testipäivälle. Juu.... :D täällä vähän taas haaveillaan, että olisin jo rktt.

Liiza sinä se pääset kohta jo testailemaan, onnea matkaan!

Hemppaliina hienoa, että pääset nyt jännäämään uutta kiertoa ja toivotaan hyviä tuloksia myös.

Mu-Mur Onnea hyvistä tuloksista!!!! Nyt vaan rauhassa kuumielemaan FSH oli toisaan hyvä, muistaakseni meni niin, että pienepi arvoi on parempi kuin korkeampi. Tuolaisesta biologisesta prolaktiinista en ole kuullutkaan. Jospa ne lastat nyt auttaisivat pikkuhiljaa niin et tarvitsisi mitään piikkejä jalkaan.

Tirlittan onnea oviksen pyydystämiseen, siitä se alkaa.

Huisin paljon +++++++ onnea rktt:läisille ja aikaiset testaajat tulkaa heti kertomaan tuloksisita ( utelias täällä :ashamed: )

Yhteistyössä