Hakutulokset

1. P

Kolmekymppiset lapsettomuudesta kärsineet ja keskenmenon kokeneet...

Vaikka täällä näyttää hiljentyneen, päätin tulla kertomaan teille rakkaat ystävät, että meillä itketään nyt vuorostaan onnenkyyneleitä. Tuotiin eilen kotiin paketti, jolla oli 3,5 vuoden toimitusaika. Ihana pieni tyttäremme syntyi lauantaina, tunne on sanoinkuvaamaton. 3190g täydellisyyttä...
  2. P

Täällä taustalla olen minäkin lueskellut kuulumisianne ja myötäelänyt koko tunneskaalalla. Täytyy sanoa, että olette kaikki aivan uskomattoman vahvoja ja viisaita naisia! Se, että joutuu oikeasti analysoimaan, mikä on elämässä tärkeää, ei ole mitenkään helppoa. Ja miten syvälle itseensä...
  3. P

Puskatädille onnittelut :flower: Tuttua tuo, ettei raskauteen uskalla uskoa. Täälläkin alkaa usko vasta nyt vahvistumaan. Tiistaina oli kontrolliultra (jonka saaminen ei ollutkaan ihan helppoa). Siellä se meidän pikkukaveri jumppasi kovasti ja välillä raapi niskaansa. Koko vastasi rv 15+4...
  4. P

Voi PeePee :'( :hug: On se niin epäreilua! Ei ole olemassa sellaisia sanoja, joilla sinua voisin lohduttaa. Voimia!
  5. P

Huomenia kaikille! Oli ihan pakko tulla kurkistelemaan PeePeen ja Puskatädin kuulumisia. Kovasti olen täällä hengessä mukana piinailemassa. Jospa nyt tällä kertaa... Empullakin tilanne näyttää mukavalta :) Hirmusti tsemppiä toivottelen! Ja Adelle (jos täällä käyt lueskelemassa) toivon...
  6. P

Toistuvista keskenmenoista kärsivät

Minäkin aktivoidun pitkästä aikaa. Viimeajat ovat menneet taustalla pahinta peläten ja parasta toivoen. Täällä on itkut itketty MeaMimosan ja Mymmiksen menetyksien vuoksi. :hug: Oma tilanne pelottaa, nyt menossa rv 12+3 ja ainakin toistaiseksi kaikki hyvin. Meidän historia näyttää siis tältä...
  7. P

Hei kaikille! Ihan vaan pikaisesti tulin kertomaan, että niskapoimu-ultrassa käyty tänään. Siellä se pikkuinen 11+1 kokoinen tyytyväisenä teki kuperkeikkoja. Kaikki siis ok ja kokokin vastasi viikkoja. Jokohan kohta voisi vähän paniikki helpottaa... Nyt ainakin tuntuu epätodelliselta. Toivon...
  8. P

Toistuvista keskenmenoista kärsivät

Jospa minäkin liittyisin keskusteluun omien kokemuksieni kanssa. MeaMimosan kanssa jo vähän saman tyyppistä keskustelua virisikin aikanaan kiukkupinoon. Siis toistuvista keskenmenoista ja siitä, ettei oikein tunne kuuluvansa mihinkään. Ei "virallisesti" lapsettomiin, muttei todellakaan...
  9. P

Kaikille teille upeille naisille positiivista alkanutta vuotta! Olen tässä vietellyt hiljaiseloa lähinnä ankaran pahoinvoinnin vuoksi. Mielessäni olette kuitenkin olleet. Täällä mennään nyt rv 10+1 viime tiistaisen ultran mukaan. Silloin ainakin oli vielä kaikki ok, huoh. Näin pitkälle ei ole...
  10. P

Kaikille IHANAA JA RAUHALLISTA JOULUNAIKAA! Täällä mennään päivä kerrallaan. Viime viikko meni sängyn pohjalla flunssassa ja vieläkin vähän puolikuntoisena olen. Ultra on viikon päästä, sitä vähän jännitän. Oireet onneksi ovat edelleen voimakkaat ja vähän helpottavat paniikkia. Toivoisin niin...
  11. P

Vähän täytyy vielä kertoa omia kuulumisia. Kävin eilen aivan huippuihanalla lääkärillä. Ajan olin varannut jo kuukausi ennen plussaa lähinnä keskenmeno-keskustelua varten (jono on pitkä varmaankin juuri siitä syystä, että on mahtava lääkäri). No, nyt olikin sitten tilanne muuttunut ja sain...
  12. P

Ella :'( :hug: Kyllä se on vaan niin epäreilua! Tässä pinossa on viimeaikoina ollut liikaa murhetta. Toivoisin niin sydämestäni, että uusi vuosi olisi parempi meille kaikille. Ja kuten PeePee sanoi, Joulu on ihmeiden aikaa. Voi kun se taika riittäisi pitkälle ensi vuoteen!
  13. P

Voi PeePee :hug: Minä kun niin olin varma, että nyt onnistui! Onneksi näytät toipuneen hyvin ja suunta on kohti tulevaa. Tuo hemmottelu sopii varmasti hyvin kuvioihin ja auttaa jaksamaan kohti parempaa huomista. Ellan puolesta jännittää... Voi kun saisitkin sen ihanan joululahjan jo tänään...
  14. P

Kiva, kun PeePee jaksat kuitenkin käydä täällä. Meillä nuo kromosomit katsottiin molemmilta kolmannen keskenmenon jälkeen. Verikoe se oli vain, lähti muistaakseni Ouluun tutkittavaksi kun KPKS:ssä ei sellaisia tutkimuksia tehdä. Ihanaa, kun on perjantai. Viikonloppuna saa nukkua. Mulla on ollut...
  15. P

Eilisestä rohkaistuneena yritin taas päivittää... Toivottavasti ei mennyt pahasti pieleen.
  16. P

Mukana menossa perjantaina 5.12.2008: PeePee77..........2.IVF, vk47..............................kp30/29-31/ktt9 EllaElias.............1IVF:n 1PAS.............................kp28/ktt7 Emppu78...........luomukierto,IVF tulossa...........kp24/30...
  17. P

Onko muita useita keskenmenoja kokeneita?

Hei! Ollaankin jossain aikaisemmassa ketjussa kirjoiteltu samasta aiheesta. Minulla 5 keskenmenoa takana, joista 3 keskeytynyttä. Miehellä todettu ylimääräinen kromosomi, mutta onko se ollut syy keskenmenoihin, siitä ei ole varmuutta. Olen nyt 6. kerran raskaana viikkoja 5+3, odotukset tämänkään...
  18. P

Meniköhän tuo päivitys nyt oikein? Mä oon oikein supernero, mitä tulee tietotekniikkaan :laugh: Jos kone menee tilttiin, sammutan sen... :whistle:
  19. P

Mukana menossa torstaina 4.12.2008: PeePee77..........2.IVF, vk47..............................kp30/29-31/ktt8 EllaElias.............1IVF:n 1PAS.............................kp28/ktt6 Emppu78...........luomukierto,IVF tulossa...........kp23/30...
  20. P

Huomenia kaikille! Voi PeePee ! Älä nyt sisko hyvä luovuta. Vaikka eilen taisi kyllä olla jotain negatiivisuushiukkasia ilmassa, oli itselläkin aika pessimistinen päivä. Olin jo ihan varma, että kesken menee, kun mahaa vihloi enemmänkin. Mutta tässä vielä sinnitellään. Paikansin vihlonnan...

Yhteistyössä