Hakutulokset

1. P

Kolmekymppiset lapsettomuudesta kärsineet ja keskenmenon kokeneet...

Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille! Täällä on näköjään ollut vilkas viikonloppu. Kesä ja Puskatäti :hug: Onneksi Puskatäti olit jo ylöspäin rämpimässä. Aikaa pitää silti antaa itselleen, lupa käydä välillä ihan pohjalla. Ilman riittäviä voimia ei yksinkertaisesti jaksa ja liikaa kiviä repussa...
  2. P

Hihii, täällähän tapahtuu nyt joka suunnalla. :) Ihan superjännää, kun on paljon "toimintaa". PeePeelle ja Ellalle kaikki liimat ja tarrat käyttöön! Jospa tämä positiivisuuden henkäys antaisi voimia niille pikkuisillekin, että jaksaisivat lähteä kunnolla kehittymään. Adella on kyllä mahtava...
  3. P

Meillä tapahtuu ja rytinällä...Eilen oli siis kotikäynti, joka meni todella mukavissa merkeissä. Käynti päätty siihen, että tädit totesivat, että ei tässä enempää käyntejä tarvita :) Ensi viikolla pitää toimittaa rikosrekisteriotteet ja sitten on sossujen päässä lasten valinta! Eli tässä voi...
  4. P

:wave: :wave: Hiljaisen puoleista on täällä viimeaikoina ollut. Ihan jo allekirjoittaneenkin puolesta. On se epäreilua kun töissä ei nykyään ehdi mitään itselle tärkeää... PeePeellä alkaa olla tärkeät päivät käsillä. Jänskättää sun puolesta! Sais kyllä tällä kertaa mennä asiat niin kuin...
  5. P

Kiukkuketju

Realmerkku, pitäisköhän kerätä ihan kootut lääkärinlausunnot -ketju. Mä en kyllä ole edes nähnyt kaikkia tekstejä. Yhden keskenmenon jälkeen ohjattiin itkuisuuden takia mielenterveystoimistoon (siis ehdotettiin, en mennyt). Äitiys on kuulemma vaativaa ja ensin täytyy hoitaa itsensä kuntoon...
  6. P

Lili kyseli tukiperheasioista ja kursseista. Niin kuin Mustaruusu ehtikin jo vastata, on se hyvin kuntakohtaista. Täällä tukiperheeksi haluavien ei tarvitse käydä kurssia, pitää vain olla normaalin arjen pyörittämiseen kykenevä turvallinen perhe. Sossusta tekevät joitakin kotikäyntejä (meillä...
  7. P

Kiukkuketju

Jeps, päästiin kolmen jälkeen tutkimuksiin ja syyksi löytyi miehen ylimääräinen markkerikromosomi (ilmeisesti syy, varmaksi eivät voineet sanoa). Perinnöllisyyslääkärin mukaan 25% mahdollisuus luomusti onnistuvaan raskauteen, joten ei halunnut laittaa meille lähetettä julkiselle puolelle :(...
  8. P

Kiukkuketju

Mua ärsytttää usein se, että mä en oikein "kuulu" mihinkään. Ollaanko me lapsettomia, kun kolmen vuoden aikana on viisi raskautta alkanut ihan luomusti, mutta kaikki menneet alkuunsa kesken? Ei meitä ainakaan kohdella lapsettomina (lääkäritkään), huono-onnisina vain. Se kiukuttaa, ahdistaa ja...
  9. P

Täällähän on taas meininki vähän vilkastunut! Mukavaa :) Itsellä ollut niin hässäkkää töissä, etten pahemmin ole tänne ehtinyt. Ja kotona taas en jaksaisi konetta avata, kun työpäivä menee ruutua tuijotellen... :| kk76:lle onnea! Ihanaa :heart: :heart: Nyt vaan peukut pystyssä ja jalat...
  10. P

Rakkaat ystävät! :hug: Se oli voimahali koko porukalle. On ollut taas niin kiirettä töissä ja vapaallakin, että välillä oikein ahdistaa. Muhun ei ainakaan päde se, että lapsettomuusasia helpottais ja jäis taka-alalle, kun on kiire. Päinvastoin, sillon aina tulee joka käänteessä mietittyä...
  11. P

Ihanaa, on taas perjantai! Ja mieli korkealla :D Jotenkin eilen illalla pääsin taas tempautumaan tukiperhefiiliksiin ja tuli perhosia mahaan, kun mietin, että tämähän voidaan laskea odotukseksi :) vielä ollaan niin alkumetreillä, että sukupuoli ei ole tiedossa, mutta pian koittaa se päivä...
  12. P

Täälläpä on hiljaista tänään... Itsellänikin töitä enemmän kuin tarpeeksi enkä oikeastaan ehtisi kirjoitella, mutta pakko saada ajatukset irti töistä hetkeksi. On niin sunnuntain jälkeen ottanut päähän rakas pikkusiskoni, että pakko vähän purkaa. "Prinsessa" (elämässä lähes kaikki mennyt...
  13. P

Huomenta siskot! PeePee; ihanaa, kun aikataulut ei mene sekaisin sun "viivästyksestä". Varmasti helpotti ja paljon. Jokainen kuukausi eteenpäin tuntuu niin toivottoman pitkältä... Ihan kuin tässä ei olis jo odoteltu tarpeeks... Kyllä mä välillä mietin, miten jotkut kehtaa valittaa 9 kuukauden...
  14. P

Voi PeePee :hug: Onpa kurjaa, kun kroppa on sekaisin. Se on noiden aikataulujen kanssa niin tylsää, että luonto ei aina oo ihan samaa mieltä asioista. Olipa mukavaa, jos tuo puheeksi ottamani tukiperheasia antoi sinullekin uusia ajatuksia. Mä oon ainakin ollut ihan eri ihminen torstain...
  15. P

Onko olemassa apua toistuviin keskenmenoihin?

Hei MeaMimosa! Lugesteron on tosiaan keltarauhashormonia. Sitä minulle määrättiin, vaikka hormonitutkimusta mulle ei oo tehty. Asa puolestaan tarkoittaa asetyylisalisyylihappoa, eli siis suomeksi disperiiniä. Mulle määrättiin jo tokan keskenmenon jälkeen minidisperiinit, koska oma isäni on...
  16. P

Mukavaa, kun täällä on tänään näin säpinää! Kesälle toivon, että se oireettomuus oliskin merkki... Mulle mahtuu sekaan yks plussa, jota ennen ei ollut niin minkäänlaista oiretta. Siis ei edes normimenkkoja edeltävää tissiaristusta eikä muutakaan. Taikapeukut ylös vaan d :) b Siitä...
  17. P

Huomenta! Ihanaa, kun on taas perjantai! Pitääpä oikein ottaa illalla lasi viiniä viikonlopun kunniaksi, kun se ei kerran ole kiellettyä. Nautitaan niistä "eduista", mitä negalla saa... Meistä tulee tukiperhe! Sosiaalitoimen täti kävi eilen kylässä keskustelemassa asioista. Täällä on hirveä...
  18. P

Oho, aamun peukut väärin päin :laugh: Jospa ne toiskin enemmän onnea kuin tavalliset... Joo, ne on taikapeukalot, joilla me kaikki plussataan :D d :D b ja mitään en oo ottanu, ihan tosi...
  19. P

HYVÄÄ huomenta kaikille! Mä päätin aamulla, että tästä tulee hyvä päivä. Kaikesta huolimatta. Jatkoin vielä noita "tää on mun elämä" -mietintöjä ja eilen oli työpaikan kahvihuoneessakin sellainen positiivisen ajattelun terveysvaikutuksiin liittyvä keskustelu, josta tuli vähän lisäbuustia :)...
  20. P

Onko olemassa apua toistuviin keskenmenoihin?

Meillä 5 keskenmenoa takana, joista kolmessa viimeisessä raskaudessa ollut tukihoitoja (asa ja lugesteron) käytössä. Meille niistä ei kuitenkaan ollut apua. Kesken menivät samoilla viikoilla (6-9) kuin edellisetkin. Niin ja neljässä raskaudessa alussa ollut normaali kehitys ja sydänäänet kuultu...

Yhteistyössä