Heippa!
Teillähän on jännät paikat Peepee ja Puskatäti. Tuhannesti plussaonnea toivottelen täällä teille molemmille.
Minä sain kuukautiskierron tulokset ja kaikki verikokeet oli ok ja niiden mukaan olin ovuloinutkin viime kierrossa, mutta eipä vaan tärpännyt vieläkään. Naistenklinikan lääkäri sanoi, että sen mielestä minulla ei ole monirakkulaiset munasarjat, että näin. Tiedä tässä nyt sitten mitä mulla on ja mitä ei. Koska ainakaan näiden testien perusteella ei näytä olevan mitään poikkeavaa (mitä mä en kyllä itse usko) niin ensi kiertoon saan clomit ja niillä sitten aloitetaan tämä meidän "hoitoputki". Saa nähdä auttaako yksi pilleri päivässä mitään. Kuinka monta clomia te olette syöneet per päivä?
Mitään muuta "tukilääkitystä" hän ei tarjonnut, kuten loppukierron keltarauhashormonia jne. Yks kaveri on lääkäri ja se ihmetteli, et miksi ne niin hitaalla tahdilla lähtee liikkeelle, kun sen mielestä ihan hyvin voisi kokeilla näitä tukilääkkeitä, kun niistä ei mitään haittaakaan ole. Hyödystä ollaan montaa mieltä...
No tässä mennään kuukausi kerrallaan. Mä olen jotenkin luovuttanut taistelun tätä lapsettomuutta vastaan. Henkisesti on ollut vähä helpompi olla, kun on myöntänyt et lapsettomia tässä ollaan ainakin tällä hetkellä. Se on sitten lottovoitto, jos raskaaksi tulee ja se menee hyvin loppuun saakka. Näitä jättipotteja kuitenkin joku aina saa, joten siinä mielessä ei ole toivo mennyt. Ainakin tällä hetkellä tämä strategia toimii mulle ja huomenna tai ensi viikolla voi olla taas toinen olo.
Tänään on muuten toinen toista päivä, joka on perinteisesti ollut päivä, jolloin ilahdutetaan toista jollakin sellaisella tavalla, joka ei maksa mitään. Tiedän kyllä mikä ilahduttaisi täällä pinossa meitä ja se kun ei periaatteessa maksa mitään (jos nyt ei oteta huomioon niitä oheistuotteita, joita itse kukin täällä joutuu käyttämään
Helmikuisia pakkaspäiviä kaikille!