Kolmekymppiset lapsettomuudesta kärsineet ja keskenmenon kokeneet...

Heippa kaikille!

Ajattelin josko uskaltautuisin tänne ketjuun... Olen kirjoitellut tuolla odotuksen odottajissa, mutta valitettavasti tämäkin ketju osui ja uppos minuun..

Taustaa vähän.. Olen 30 ja mies 33, lasta ollaan toivottu ja yritetty vuodesta 2006 lähtien. Tulin raskaaksi vuoden 2006 marraskuussa , joka ikävä kyllä päättyi tuulimunaan, joka tyhjennettiin 12/2006. Yritystä jatkettiin kuitenkin ja toivet korkealla, koska kerran olin raskaaksi tullut... Mutta raskautta ei vaan kuulunut ja sitten hakeuduttiin tutkimuksiin ja vuoden 2008 lokakuussa päästiin ekaan inssiin (yksityisellä), joka ei tuottanut tulosta.

Vikaa on löytynyt molemmista, minulla ovulaatiohäikkää ja toinen munasarja lievästi monirakkulainenkin kai... Miehellä normaaleja siittiöitä kovin vähän, määrät on olleet ihan ok, mutta liikkuvuus huono.
Toinen ja viimeisin inssi tehtiin sekin yksityisellä ja tuloksena oli keskenmeno jo varhaisessa vaiheessa 12/2008. Keskenmenon puitteissa ultratessa löytyi myös kysta vasemmasta munasarjasta, joka vihoitteli pari viikkoa, mutta nyt ei ole ilmoitellut itsestään... :(

Tällä hetkellä tilanne on sellainen, että siirrymme julkiselle, jonne eka aika on torstaina. Sinne odoteltiin n. 5kk tätä ekaa aikaa. Jännittää kyllä, mitä siellä päätetään tehdä...
Kiertohan mulla on sekaisin tällä hetkellä...
 
:wave: Miimi ja astrid! Kiva saada uutta väkeä, vaikkakaan tämän ketjun alle ei kenenkään toivoisi joutuvan eli keskenmenoja ei kenellekään toivoisi, ei ensimmäistäkään. :hug:

Täällä täti edelleen hukassa, eikä kyllä siihen suuntaan viittaavia tuntemuksia ole lainkaan ilmassa. Mihin lie eksynyt?! Jos törmäätte, niin käskekää sen pistää tossua toisen eteen ja suuntaamaan tänne Lounais-Suomen suuntaan. Minä otan sitten hänet ilolla vastaan! =)

Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille! :flower:
 
No PeePee usko pois että saa täältä sellaisen läksytyksen viipyilemisestä, joskin samalla myös kunnon ohjeet olla saapumatta silloin kun sitä paikalle ei toivota eli toivottavasti jo ensi kierrossa. Tällä hetkellä en kyllä mitenkään jaksa uskoa minkään ihmeen tapahtuneen ja siksi koitan nyt vaan sinnitellä eteenpäin. Tavallisesti varmaan olisin jo testannut tähän mennessä, mutta kun uskoa positiivisen testiin ei ole hiukkakaan, olen pystynyt olla avaamatta vessan kaappia, mitä kyllä valtavasti itsekin ihmettelen. :/ Testi olisi siellä ihan odottamassa, mutta haluan säästää sen sitä oikeaa hetkeä varten. Mutta jos perjantaihin mennessä täti ei ole paikalle saapunut, tuskiin pystyn olemaan pois testin luota. Jo ihan siksikin, että mun tuurilla on usein käynyt niin, että heti testin jälkeen täti vihdoin tajuaa hetkensä tulleen. Ja sitten on jo korkea aika, jotta viime viikkoiset suunnitelmat inssistä vielä pysyisi voimissaan. :headwall:
Mites siellä suunnalla passiin valmistautuminen sujuu?

Saana! :wave:
 
Hei kaikille! Ihan vaan pikaisesti tulin kertomaan, että niskapoimu-ultrassa käyty tänään. Siellä se pikkuinen 11+1 kokoinen tyytyväisenä teki kuperkeikkoja. Kaikki siis ok ja kokokin vastasi viikkoja. Jokohan kohta voisi vähän paniikki helpottaa... Nyt ainakin tuntuu epätodelliselta.
Toivon niin kovasti, että saisin puhallettua teille niiitä kaivattuja plussatuulia ja voimia jaksaa eteenpäin.
 


[color=Green3]Mukana menossa keskiviikkona 14.1.2009:[/color]

SaanaS.............3.PAS.......................................pp33?
toiveikas77.......kotikonstit................................kp18/28-31
EllaElias.............................................................kp33
Emppu78...........luomukierto,IVF tulossa...........kp31/30
Adeliini..............luomukierto.............................kp28/27-34
puskatäti...........luomukierto..............................kp 1/26
PeePee77...................PAS.................................kp9
Unelma-anelma.luomukierto..............................kp /27-31
Mustaruusu.......luomukierto.............................kp
Miimi78..............................................................kp
Stella................etsii kiertoaan...........................kp
Angela77
SO77
Kummi
Lili78
Liinu-
matilda2008
Kuumetta
Astrid


[color=Green3]Kummitelleet:[/color] :eek:


[color=Green3]Plussanneet:[/color]

kk76
Pöppis





[/quote]



 
Mukavaa tätä vuotta kaikille.
On ollut vähän hiljaiseloa, kun on eletty luomukiertoja. Tänään taas KP1 ja aivan ajallaan. Perjantaina alkukierron ultraan ja sitten vielä se "kerta kiellon päälle" viimeinen inssi eli nro6. Jospa nyt saatais se toinenkin tärppi...

 
Kiitos kaikille tervetulotoivotuksista! Mukavaa tietää olevansa tervetullut =)

Mulla oli tänään eka käynti julkisella. Oli hämmentävää saada tietää, että, kuvitelkaa, olen ovuloinut tässä kierrossa! Ja mikä vielä niin molemmilta puolilta!! HUH! Sanoi, että ne hormonit kuulemma vaikuttaa vielä kierroissa, joissa ei niitä enää syödä/pistetäkään... No, nyt sitten kun mulla on kierto niin pitkälläkin kuin kp 36 ja ei merkkejä tädistä niin kävin HCG-verikokeessa, kun samalla otettiin muitakin arvoja. Huomenna soitan sinne, että oonko mahdollisesti raskaana. Jos en niin sitten varataan aikaa aukiolotutkimukseen kunhan menkat saapuu. Toivon ettei saavu.. Oli kyllä kerrassaan outo käynti. Mä kun luulin, että ei mitään tapahdu ja sitten onkin ollu tuollainen superovis.. Kystaa muuten ei ollut enää. Se oli joku keltarauhaskysta ja ne kuulemma häipyy itekseen. Jooh. Olen hämmentynyt ja en kyllä oikein usko tohon raskautumiseen, mutta jokatapauksessa mahdollisuus siihen on.

Ilmoittelen lisää huomenissa!

pöppis77 kiva kuulla, että vauvalla kaikki hyvin! Nauti nyt raskaudestasi :heart:
 
Heippa!

Noihin hormonien vaikuttamisiin.. Mulla naikkarilla lääkäri sanoi, että inssin hormonit ei vaikuta mitenkään enää seuraavaan kiertoon.. Mä en nimittäin ovuloinut ollenkaan inssin jälkeisessä kierrossa. Onkohan tässäkin sit yhtä monta oikeaa vastausta kuin on lääkäreitä.
 


[color=Green3]Mukana menossa torstaina 15.1.2009:[/color]

SaanaS.............3.PAS.......................................pp34?
toiveikas77.......kotikonstit................................kp19/28-31
EllaElias.............................................................kp34
Emppu78...........luomukierto,IVF tulossa...........kp32/30
Adeliini..............luomukierto.............................kp29/27-34
puskatäti...........luomukierto..............................kp 2/26
PeePee77...................PAS.................................kp10
Unelma-anelma.luomukierto..............................kp /27-31
Mustaruusu.......luomukierto.............................kp
Miimi78..............................................................kp
Stella................etsii kiertoaan...........................kp
Angela77
SO77
Kummi
Lili78
Liinu-
matilda2008
Kuumetta
Astrid


[color=Green3]Kummitelleet:[/color] :eek:


[color=Green3]Plussanneet:[/color]

kk76
Pöppis



 
Heips!

Pöppikselle: Onnittelut hienoista ultrakuulumisista! :heart:

Puskatädille tsemppiä alkaneelle uudelle inssi-kierrolle!

Sullapa oli hyvänoloinen käynti tänään Astrid! Ja suuret peukutukset, että huomenna kuulusit loistavia hcg-tuloksia. Pystytkö odottelemaan huomiseen vai löytyykö kaapista kotitestiä? En yllytä, mutta itselläni olisi varmaan vaikeuksia odottaa - edes vuorokautta! :kieh:

Täällä sama peli jatkuu - täti tipotiessä ja nyt sitten olen tehnyt jo negatestinkin, jotta saisin sen akan usutettua paikalle, mutta eipä vaan näy! Yleensä kierto pysynyt suhteellisen järkevän mittaisena, mutta nyt ilmeisesti kroppa totaali sekaisin. Lääkärini mukaan voisin ottaa Tero-kuurin, josko sitten sillä. . . :headwall:
 
Iltaa ladyt!!

Pienen hiljaiselon jälkeen täällä taas.
Sinua Astrid en ole ehtinyt toivotellakaan vielä tervetulleeksi, mutta kivasti olet jo tainnut porukkaan päästä?! Olipa toiveikas käynti sulla tosiaan lekurissa. Jännätää yhdessä sun huomisia tuloksia ja pidetään db !!

Ella, onpa rasittavaa odottelua. Ja sitkeä ämmä kun ei tolla raskaustestilläkään heilahtanut paikalle. Olisko muita konsteja jemmassa..? Varaa ihmeessä vaikka kylpylä viikonlopuksi, niin jopa kurvaisi maisemiin. :kieh:
Itse odottelen samaista tanttaa, jos näkyy niin potkaisen persuuksille ja lähetän sun suuntaan!

Pöppis onnea onnea hyvistä uutisista!!!!
Nyt valoisin mielin kohti valostuvaa talvea!


Kuinka jaksat Matilda? Erityshalaus sinulle, missä oletkin.

PeePee, PAS taitaa jo häämöttää. Miten se tarkalleen ottaen nyt tuleekaan sun kiertoon? Joko on orastavia iloisia perhosia havaittavissa masun seudulla?!

Mun kenkkuileva masu on yhä jatkanut kolttosiaan ja nyt kyllästyin asiaan siinä määrin, että varasin taas lekurin ja tutkimuksia. Joten voipi olla, että hoito siirtyy yhdellä kierrolla tai sit ei, riippuu miten asiat tässä etenee. Hyviäkin päiviä on vatsan kanssa ja nyt kun olen totaalikieltäytyjä kahvin, alkoholin sekä happamien juttujen kuten sitrusten suhteen alkaa taas helpottaa. Hhhmm. Aikamoista taidetta nämä jutut. Jostain syystä en nyt olekaan kärsimätön hoitojen kanssa, vaan haluan kuunnella tarkkaan itseäni ja miestä siinä, mitä jaksaa kerrallaan. Ihan selvästi meille ei sovi kovin paljon peräkkäin näitä piinailuja piikkeineen pillereineen. Taukoa pitää olla sopivasti. Vaikka se aiheuttaakin tiettyä levottomuutta..kuten tiedätte!! :saint:
Nyt siis odotellaan die Tantea, joka onkin jo vähän ennakkoon kolotellut - toisin kuin yleensä. Mutta hänellä on metkunsa ja tuntemattomat tiet.
 
Ainiin Astrid: Mua hymyilytti sun nickname, koska se on mun "karaokenimi"!!
Salanimiä siis enemmänkin käytössä :D
Jos jossain joskus kuulette Astridin vetelevän viisuja, niin tulkaa toki moikkaamaan - Adeliini se olen, ehkä!!! =) Tai sitten se on Astrid. :LOL:
 
Tänään soittelin hcg-testin tuloksia ja negatiivinenhan se oli.. Mutta pettymys ei ole suuren suuri, koska tiedän, että hoidot etenee muuten. Kunhan vain ne menkat nyt alkaisivat...

Adeliini, hauskaa jos nikkini saa aikaan hilpeyttä! :D En ole muuten koskaan laulanut karaokea ja säästän jatkossakin ihmiset itseltäni, joten jos kuulette Astridin vetelevän viisuja niin se on Adeliini! ;)

Mukavaa viikonloppua kaikille!
 


[color=Green3]Mukana menossa perjantaina 16.1.2009:[/color]

SaanaS.............3.PAS.......................................pp35?
toiveikas77.......kotikonstit................................kp20/28-31
EllaElias.............................................................kp35
Emppu78...........luomukierto,IVF tulossa...........kp33/30
Adeliini..............luomukierto.............................kp30/27-34
puskatäti...........luomukierto..............................kp 3/26
PeePee77...................PAS.................................kp11
Unelma-anelma.luomukierto..............................kp /27-31
Mustaruusu.......luomukierto.............................kp
Miimi78..............................................................kp
Stella................etsii kiertoaan...........................kp
Angela77
SO77
Kummi
Lili78
Liinu-
matilda2008
Kuumetta
Astrid


[color=Green3]Kummitelleet:[/color] :eek:


[color=Green3]Plussanneet:[/color]

kk76
Pöppis
 
Kiitti Ade, lähetä vaan se akka tänne, jos näet, mutta entäpä jos ei tule sinne? Onko sulla testaus aikeita?

Astridille :hug: Hienolla asenteella eteenpäin! =)

Tänne ei mitään uutta. Vkloppu pitänee ottaa ihan rennosti, jotta taas tulevan työviikon jaksaa kärvistellä, jos tätiä ei vieläkään ala kuulumaan. Olo alkaa olee jo . . . :headwall:

Kaikille meille siis oikein renotuttavaa vkloppua! :kieh:
 
Heips muruset!

Tännekin teki mieli tulla pitkästä aikaa moikkaamaan. Innostuin nimittäin "osallistumaan" äsken uuteen ketjuun, joka on useamman keskenmenon saaneille tarkoitettu...Tuttua väkeä siellä jo olikin!

Tänne on taas tullut kovasti uutta porukkaa: tervetuloa Astrid ja Kuumetta (Muistan sinut yli 30-kymppiset -kuumeilupalstalta! Siellä mäkin pyörin vielä pari vuotta sitten ;).) Ja tervetuloa myös kaikille muille uusille naamoille (vai pitäisikö sanoa nickeille)!

Ainakin Ade ja EllaElias odottavat jo kovasti tädin saapumista. Se voisi tulla vaikkapa täältä päin, on nimittäin pyörinyt näillä main jo viikon verran ja alkaa pikku hiljaa nyppiä sen läsnäolo ;) . Ja sitten ei edes suvainnut tulla ajoissa kylään vaan viime kierto venyi 38 päivään...Lääkäri muuten ennen joulua ultratessaan totesikin, että sulla taitaa olla vähän monirakkulaista vaivaa. Teki mieli sanoa, että tein sen diagnoosin jo vuosia sitten, kun huomasin karvojen kasvua reisissä, mahassa jne :eek: . Aknea ei kuitenkaan ole ja painokin on jopa vähän alakanttiin, niin eivät meinaa ensin uskoa asiaa...

Jees, ON siis odottelukannalla. Soittelin viime viikolla sovitusti kierron alkaessa ivf-hoitajalle kysyäkseni hoidon alkamisajankohdasta ym. (Sekin) täti oli vähän pihalla kuvioista (kyseli, tehdäänkö mulla pitkällä vai lyhyellä kaavalla, jolloin meinasi jo mennä hermo, mutta sanoin kuitenkin vain, että oman kierron kaavalla...). Jonkun aikaa keskusteltuamme hän tuli siihen tulokseen, että minun on parasta jutella lääkärin kanssa hoidosta ja lääkityksestä (onneksi) ja odottelen nyt sitä soittoa huomenna. Siiten tiedetään, päästäänkö aloittamaan systeemit jo helmikuussa. Mun säkällä punktioviikko osuisi luultavasti hiihtolomaviikolle, jolloin laboratorio ei ole auki, joten punktiotakaan ei voi tehdä. Mutta toivottavasti lääkäri keksii jonkun vippaskonstin (terot tms), joilla kierto saataisiin sovitettua punktion kanssa kohdalleen....

Ärsyttävä Ade tuo sinun mahasi :( . Jos yhtään lohduttaa, mulla kävi just samoin helikon jälkeen, ts. ensin se näytti parantuneen kokonaan mutta sitten alkoi alamäki, jota kesti koko kesän. Jälkitarkastuksessa ei kuitenkaan löytynyt mitään uutta ja syksyllä olo alkoi vähitellen taas normalisoitua. Mutta jos sulla jotain sinne mahaan "jäi", niin saat varmasti vielä toisen hevoskuurin vaivaasi (äidilleni tehtiin juuri niin tässä taannoin), joskushan se ei kerralla katoa.

Mutta nyt rentoa sunnuntainviettoa lehden parissa. Kuullaan :wave: !
 


[color=Green3]Mukana menossa maanantaina 19.1.2009:[/color]

SaanaS.............3.PAS.......................................pp38?
EllaElias............ihan hukassa...........................kp38/28-32
Adeliini..............luomukierto.............................kp33/27-34
toiveikas77.......kotikonstit...............................kp23/28-31
PeePee.............PAS..........................................kp14
puskatäti...........luomukierto.............................kp 6/26
Emppu78...........luomukierto, IVF tulossa.........kp1/30
Unelma-anelma.luomukierto.............................kp /27-31
Mustaruusu.......luomukierto.............................kp
Miimi78..............................................................kp
Stella................etsii kiertoaan..........................kp
Angela77
SO77
Kummi
Lili78
Liinu-
matilda2008
Kuumetta
Astrid


[color=Green3]Kummitelleet:[/color] :eek:


[color=Green3]Plussanneet:[/color]

kk76
Pöppis


 
Heips kaikille!

Emppu: Päivitin tietosi, mutta mites se nyt onkaan, joko tässä kierrossa on tulossa ivf? Jos on, niin voidaan sitten tuo luomukierto -teksti tuolta poistaa.

PeePee: Siellä mennään jo puolessa välissä, mitäs ultraan kuului? Miten pass nyt teillä etenee?

Mites muilla? Millä mietteillä kukin omaa polkuaan taivaltaa?

Täällä edelleen tätiä vailla. Ennätystä näytän tehtailevan, sillä eipä ole kierrot koskaan ylittäneet kp34 ja näinkin todella harvoin. :( Liikaahan se olisi vaadittu, jos kerrankin joku asia olisi mennyt kohdalleen. On itsestään selvää, että jotain takapakkia pitää tapahtua koko ajan ja koska muuten suunnitelmat olivat varsin valoisat, niin tämäpä oli nyt sitten uusi koettelemus. :headwall: Terot loppuu torstaina, saa nähdä, onko niistäkään ollut hyötyä. Ihmetys sen kun vain kasvaa täällä suunnalla. :eek:
 


[color=Green3]Mukana menossa maanantaina 19.1.2009:[/color]

SaanaS.............3.PAS.......................................pp38?
EllaElias............ihan hukassa...........................kp38/28-32
Adeliini..............luomukierto.............................kp1/27-34
toiveikas77.......kotikonstit...............................kp23/28-31
PeePee.............PAS..........................................kp14
puskatäti...........luomukierto.............................kp 6/26
Emppu78...........luomukierto, IVF tulossa.........kp1/30
Unelma-anelma.luomukierto.............................kp /27-31
Mustaruusu.......luomukierto.............................kp
Miimi78..............................................................kp
Stella................etsii kiertoaan..........................kp
Angela77
SO77
Kummi
Lili78
Liinu-
matilda2008
Kuumetta
Astrid


[color=Green3]Kummitelleet:[/color] :eek:


[color=Green3]Plussanneet:[/color]

kk76
Pöppis


[/quote]

 
Iltaa ystävät!

Täältä tullaan taas uuden kierron kera.

Voi Ella! Onko sulla koskaan jäänyt ihan kerrassaan kierto väliin? Multa on jäänyt pari kertaa elämän aikana. Mutta toisaalta noiden Terojen nyt luulisi kyllä tepsivän. Lähetän sulle ison kasan varapäreitä!

Olipa kiva kuulla susta Kummi! Teillä on siis näillä näkymin ja toivottavasti tulossa jänskä helmikuu! Olkoonkin The Hoito! Pidäthän meidän ajan tasalla.
Kiitos tsempityksestä masuasiassa. Laitan sulle viestiä ja kysäisen vähän tarkemmin, jos sopii.

Huhuu Pee, missä viiletetään?

Emppu tosiaan, eikös siellä suunnalla ala nyt tositosi toimet? Ihan hurjasti täällä peukutan
sulle! :wave:

(.) Navasta kuuluu taas. Eli tuo mun mahavärkki on vielä niin vaiheessa, etten rohkene ihan vielä lähteä hoitoihin. Niissä on kumminkin niin paljon pelissä jo rahallisestikin.Onneksi mahahomma on kumminkin helpottamaan päin. Joten taukoa taas luvassa, vaan en tiedä kuinka kauan. Vähän myös kotirintamalla on taas ankeaa meininkiä. Tuntuu, että täytyisi keskittyä siihen puoleen vähän enemmän. Miten mä aina olenkin täällä vakioaiheineni mies-nega-maha-raha...saatte musta aivan liian yksipuolisen vaikutelman. Kuuluu mun elämään muutakin! :kieh: No, tällaista se nyt on tässä kohtaa elämää.

Hengailen nyt kuitenkin palstalla mukana ja koitan samalla selkiyttää omia ajatuksia...

Toivon sydämestäni tänne pinoomme jo niitä +++++++++++
Olette ajatuksissa! :heart:
 
elossa ollaan...vaikkakin olen aivan loppu. en ole yksinkertaisesti jaksanut avata konetta sen jälkeen kun viimeksi kirjoitin....ja nytkään en jaksa muuta kuin tuijottaa omaa napaa...

luulin että fyysinen toipuminen alkoi heti synnytyksen jälkeen. olin täysin väärässä. siitä lähti tulehduksien kierto, joita tutkivat (uä-tutkimuksiä, sisätutkimuksia, labroja jne jne) päivystyslääkärit toinen toisensa jälkeen. kaikki sanoivat, että syö tuo antibiootti ja katsotaan sen jälkeen onko tulehdusarvot korkealla ja kuume laskisi. lopulta menin sairaalan sijasta omalle lääkärillemme klinikallemme ja hän löysi pienen palan istukkaa ultratessaan. siitä lähete taas sairalaan ja lopulta kaavintaan. nyt olen ollut taas viikon antibiooteilla ja vuoto jatkuu yhä.

todellakin toivon, että nyt kaavinnan jälkeen kun tuo vuoto loppuu (jos loppuu...) alkaisi kunnon toipuminen. keskenmenosta on jo kuukausi aikaa enkä ole vieläkään kunnossa.

psyykkisellä puolella oon varmaan sekoamassa... tänään pääsin sentään jo sängystä ylös. kolme edellistä päivää olen itkenyt. välillä loppuvat kyyneleetkin ja jää vain se kamalan paha olo ja ahdistus. viikonloppuna kannoin tyynyä sylissäni ja (tiedän että tämä kuulostaa säälittävältä, mutta...) hieroin sitä kuin se olisi vielä ollut raskausmasuni -ja itkin. juttelin tunti toisen perään pienokaisille, kuin he olisivat olleet mun sylissäni. oon polttanut kynttilöitä sängyn vieressä toivoen että kuulisivat ja tietäisivät kuinka paljon heitä kaipaan.

ensimmäistä kertaa elämässäni, mulla on pää nyt niin jumissa että mun on pakko mennä psykologille. onneksi se on jo tällä viikolla. en mä tiedä mitä se voi auttaa, mutta en tiedä mitä muutakaan voi tehdä. vaikka mulla on maailman kultaisin mies ja todella suuri joukko ystäviä ja sukulaisia ympärillä, niin edes heidän tuki ei nyt auta. olo on vaan niin paha.

ja samalla pelkään, jos tämä fyysinen kunto ei vielä paranekaan...jos siellä on velä jotain muutakin vikaa... ja mitä kaikkea tämä tarkoittaa joskus tulevaisuudessa tehtävien hoitojen osalta...pääsemmekö enää koskaan sinne asti? Saati sitten jos tulisin vielä koskaan uudelleen raskaaksi? onko tämä kaikki uudelleen edessä?

aikamoista vuodatusta...mutta nyt ei voimat riitä muuhunkaan.
 
Matilda: Voima:hug: sinulle! Uskomattoman paljon kaikkea ikävää olet joutunut kärsimään. Hienoa että saat kuunteluapua ja annat itsellesi aikaa toipua! Se vie varmasti aikansa ja toivonkin kovasti voimia sinulle ja miehellesi!

PeePee: Hienoa että ultrassa näytti hyvältä ja suuret tsempitykset ensi viikon siirtoon. Muuten. . . enpähän minä vielä tätiä läksyttämään päässyt, ei ole nimittäin näkynyt edelleenkään!!! :headwall:

Ade: No eipä ole täällä koskaan jäänyt kierto kokonaan väliin ja pisin väli on ollut muistaakseni 34 hujakoilla. Että ihmetystä täällä riittää! Mutta minulle niin tavallista, että jotain pitää aina mennä pieleen ja nyt on sitten tämäkin koettava. Teroja vielä kaksi päivää, saa nähdä auttavatko nekään - olen vähän skeptinen, koska olossa ei muutoksia!
Ja tottakai hengailet täällä koko ajan, etkä häviä minnekään! ;)
 
tervehdys kaikille. Matildan kirjoituksesta tuli kyyneleet silmiin. Voimahalit sinne.

ON: Puregon-piikitys aloitettu taas sunnuntaina ja torstaina olisi tsekkausultra. Jos joku päivittää listaa, minulle voisi laittaa luomukierron sijaan IUI-hoidon. Kiitos. Tätä on vähän kömpelö käyttää kännykällä.
 

Yhteistyössä