Kolmekymppiset lapsettomuudesta kärsineet ja keskenmenon kokeneet...

PeePee täällä on peukut pystyssä!! =)

Aamulla tein sen r-testin ja nega oli, kuten arvelinkin. Tunnot on sellaiset, että parin päivän sisällä alkaa menkat. Se tarkoittas sitten, että voin varailla aikaa siihen aukiolotutkimukseen ja homma etenee.
 
Peepeelle onnea matkaan!!! Nyt koko porukka toivoo varmasti täydestä :heart: stä, että pienet kasvavat kovaa kyytiä matkassasi.

Astrid harmi, että tulos oli nega.. toivottavasti menkat siis pian saapuu, niin elämä taas etenee..

(.) VL käynti sujui hyvin ja hoitajat/lääkärit oli taas niiiiiiiiiin ihania. Kroppa oli toiminut just niinku pitää, eli sain alkaa pistelemään Puregonia. 8 munarakkulaa/puoli sieltä löytyi, että nyt kun kasvaisivat kimpassa samankokoisiksi.

=)
 
Mukavia kuulumisia Emppu. Tsemppiä pistelyyn!

Astrid: :hug: negasta. Olisi se ollut hienoa saada tähänkin pinoon pitkästä aikaa plussa, mutta nyt kai sitten pitää toivoa tädin saapumista paikalle mahdollisimman pian. Täältä se ainakin on jo lähtenyt, joten matkalla taitaalla. :kieh:

PeePee: Millainen fiilis sulla on? =) Toivottavasti tällainen!

Tänne suunnalle ei mitään uutta, maanantain ultraa tietenkin kovasti odottelen :) ja tietenkin toisaalta myös panikoin :ashamed: .

Koitin taas päivittää listaa. Kertokaahan jos jotain meni metsään. Ja laitoinko PeePee sulle oikein? Ja Stellan ja Saanan kuulumisia täällä kovasti kaipailtaisiin. :hug:
 
[color=Green3]Mukana menossa keskiviikkona 28.1.2009:[/color]

SaanaS.............3.PAS.......................................pp47?
puskatäti..........IUI...........................................pp2
PeePee.............PAS..........................................pp1
Emppu78..........IVF...........................................kp11/30
Adeliini..............luomukierto.............................kp10/27-34
EllaElias............................................................kp6/?
toiveikas77.......kotikonstit...............................kp4/28-31
Unelma-anelma.luomukierto.............................kp /27-31
Mustaruusu.......luomukierto.............................kp
Miimi78..............................................................kp
Stella................etsii kiertoaan..........................kp
Angela77
SO77
Kummi
Lili78
Liinu-
matilda2008
Kuumetta
Astrid


[color=Green3]Kummitelleet:[/color] :eek:


[color=Green3]Plussanneet:[/color]

kk76
Pöppis


 
Huomenia kaikille!
Oli ihan pakko tulla kurkistelemaan PeePeen ja Puskatädin kuulumisia. Kovasti olen täällä hengessä mukana piinailemassa. Jospa nyt tällä kertaa...
Empullakin tilanne näyttää mukavalta :) Hirmusti tsemppiä toivottelen!
Ja Adelle (jos täällä käyt lueskelemassa) toivon voimia ja jaksamista! Joskus elämä jotenkin avautuu, kun pysähtyy hetkeksi selvittelemään tilannetta. Haluan kovasti uskoa, että teillä kaikki kääntyy parhain päin!

( . ) kovasti kasvusuunnassa. Aamulla tuskailin vuorotellen kaikki kaapista löytyvät housut läpi. Vihdoin yhdet ylettyivät kiinni asti ja pääsin lähtemään töihin. Huono olo ja päänsäryt ovat nyt helpottaneet, muuten mennään hirmuista tunteiden vuoristorataa. Voi näitä hormoneita... Yhtenä iltana katsottiin telkkarista koirarotujen jalostukseen liittyvistä sairauksista kertovaa dokumenttia. Kyyneleet valuivat vuolaasti, kun menin pusuttelemaan omaa seropi-hauvaamme. nikottelin itkun seasta miehelle, että meillä on sentään terveet koiravauvat. Ja monena aamuna olen itkenyt sitä, että meille saattaa nyt ihan oikeasti tulla vauva elokuussa. Että mitä me sitten tehdään. Kun sitä on nyt kolme vuotta odotettu, ei oikein voi ymmärtää, että se oikeasti olisi tulossa. Ja ei kun lisää kyyneleitä. Vaikka voihan tässä sattua vielä ihan mitä tahansa. Mutta jotenkin myös pelottaa se vauvan tulo, kun niin monet kerrat on yrittänyt asennoitua siihen, ettei meille koskaan tule omaa nyyttiä. :/ Mutta älkää nyt ymmärtäkö väärin, superonnellinen olen, tunteet vain heittelee laidasta laitaan.
Kaikille toivotan ihanaa ja rentouttavaa viikonlopua! Ja voimia tietysti myös.

Pöppis (13+3)
 
Kp 1 :wave: Mut voi laittaa listalle kanssa nyt kun vihdoin viimein menkat alkoi. Kierron pituudeksi voi laittaa 28-35. Kiitos kovasti! =)

Varasin ajan sinne aukiolotutkimukseen ja maanantaina sinne. Tiistaina aloitan kuulemma jo pistelyt jos muuten vaan kaikki kunnossa. Hauskaa, kun nää hoidot lähtee aina sitten vauhdikkaasti käyntiin, kun ne saadaan alkuun!

Mitä teille muille kuuluu?

pöppis en suhun ehtinyt tutustua, kun olen niin uusi ketjulainen, mutta ihana lukea silti kirjoitustasi. =) Kaikkea hyvää odotukseesi!
 
[color=Green3]Mukana menossa perjantaina 30.1.2009:[/color]

SaanaS.............3.PAS.......................................pp49?
puskatäti..........IUI...........................................pp4
PeePee.............PAS..........................................pp3
Emppu78..........IVF...........................................kp13/30
Adeliini..............luomukierto.............................kp12/27-34
EllaElias............................................................kp8/
toiveikas77.......kotikonstit...............................kp6/28-31
Astrid................................................................kp1/28-35
Unelma-anelma.luomukierto.............................kp /27-31
Mustaruusu.......luomukierto.............................kp
Miimi78..............................................................kp
Stella................etsii kiertoaan..........................kp
Angela77
SO77
Kummi
Lili78
Liinu-
matilda2008
Kuumetta



[color=Green3]Kummitelleet:[/color] :eek:


[color=Green3]Plussanneet:[/color]

kk76
Pöppis



 
PEEPEE ja PUSKATÄTI:täällä peukut ja varpaat pystyssä :heart: Tsemppiä, onnea ja plussaa piinikseen! Nyt lämmintä juomaa ja ruokaa kehiin ja positiivisia ajatuksia ;) Nyt on jo Teidän vuoro onnistua :hug: Tulettehan heti kertomaan uutisia!?
/ .)Omaa hiukan..nyt jännitän reilun viikon päästä olevaa rakenne ultraa. Maha kovin kasvanut ja kotidopplerilla kuulunut (onneksi)kummankin mussukan :heart: äänet. Meidänhän oli pakko heti Joulun jälkeen hakea doppleri, kun meinasin sen Joulun alla olevan vuotoepisodin jälkeen pimahtaa :ashamed: Kun pääsis AINAKIN 10viikkoa eteenpäin, niin viikkoja olisi 29.
Mutta tämän 5vuoden aikana ei IKINÄ ole oltu näin pitkällä! Älkää siskot siis luovuttako! Meillä tämä 5vuoden ja vikojen hoitojen tulos! Pidän Teille kovin peukkuja, peukuttakaahan myös meille. Sitä me kaikki taidamme tarvita :hug: VOIMIA! :heart:
 
kk76: Kiva kuulla kuulumisia! Hienoa että kotidopplerista on iloa, varmaan todella rauhoittavaa kuulla :heart: :heart: äänet ihan kotosalla aina kuin haluaa. Tsemppiä sulle rakenneultraan ja loppuraskauteen. Hienosti siellä kaikki varmaasti on.

PeePee&Puskatäti: :wave: Mitä piinailuun kuuluu?
 
Peepeelle kiitos kannustuksesta. Jos yskä oliskin lupaava oire, aika hauskaa. :D
Tuntemusten perusteella en tosiaan odota mitään. Ennemminkin tuntuu siltä kuin aina ennenkin eli normaalikiertoa taidetaan mennä nytkin.

Mukavaa alkavaa helmikuuta kaikille. :)
 
Hyvää alkavaa helmikuuta!

Ilmoittelen, että aukiolotutkimus meni hyvin, ei sattunut juuri ollenkaan. Ja paras tietty oli, että tuubat ovat auki! =) Huomenna aloitan Menopur-pistokset ja viikon päästä kontrolliultra.
 
Heippa!

Teillähän on jännät paikat Peepee ja Puskatäti. Tuhannesti plussaonnea toivottelen täällä teille molemmille.

Minä sain kuukautiskierron tulokset ja kaikki verikokeet oli ok ja niiden mukaan olin ovuloinutkin viime kierrossa, mutta eipä vaan tärpännyt vieläkään. Naistenklinikan lääkäri sanoi, että sen mielestä minulla ei ole monirakkulaiset munasarjat, että näin. Tiedä tässä nyt sitten mitä mulla on ja mitä ei. Koska ainakaan näiden testien perusteella ei näytä olevan mitään poikkeavaa (mitä mä en kyllä itse usko) niin ensi kiertoon saan clomit ja niillä sitten aloitetaan tämä meidän "hoitoputki". Saa nähdä auttaako yksi pilleri päivässä mitään. Kuinka monta clomia te olette syöneet per päivä?
Mitään muuta "tukilääkitystä" hän ei tarjonnut, kuten loppukierron keltarauhashormonia jne. Yks kaveri on lääkäri ja se ihmetteli, et miksi ne niin hitaalla tahdilla lähtee liikkeelle, kun sen mielestä ihan hyvin voisi kokeilla näitä tukilääkkeitä, kun niistä ei mitään haittaakaan ole. Hyödystä ollaan montaa mieltä...

No tässä mennään kuukausi kerrallaan. Mä olen jotenkin luovuttanut taistelun tätä lapsettomuutta vastaan. Henkisesti on ollut vähä helpompi olla, kun on myöntänyt et lapsettomia tässä ollaan ainakin tällä hetkellä. Se on sitten lottovoitto, jos raskaaksi tulee ja se menee hyvin loppuun saakka. Näitä jättipotteja kuitenkin joku aina saa, joten siinä mielessä ei ole toivo mennyt. Ainakin tällä hetkellä tämä strategia toimii mulle ja huomenna tai ensi viikolla voi olla taas toinen olo.

Tänään on muuten toinen toista päivä, joka on perinteisesti ollut päivä, jolloin ilahdutetaan toista jollakin sellaisella tavalla, joka ei maksa mitään. Tiedän kyllä mikä ilahduttaisi täällä pinossa meitä ja se kun ei periaatteessa maksa mitään (jos nyt ei oteta huomioon niitä oheistuotteita, joita itse kukin täällä joutuu käyttämään ;)

Helmikuisia pakkaspäiviä kaikille!
 
Moi!

Mulla nyt menos kp 5, mutta PAS tehdään vasta ensi kiertoon. Tarkoitus oli, että olisin nyt alkanu syömään Teroja ja siitä ois hoito alkanu. Mut mulla alkoikin menkat itsestään ja hcg-arvo oli edelleen yli 10 joten lääkärin mielestä ei kannata tehdä PASia nyt. Kuulemma paremmat mahdollisuudet onnistua kun tuo hcg on alle 10. Eli PAS ehkä viikko 11. Meidän pakkasessa oleva alkio onkin blastokysti (mulle aikaisemmin sanottu että on 4-soluinen).

Miten teillä muilla on ollut ekat menkat keskenmenon jälkeen, onko ollut runsaat? Mulla alko varovasti, mutta päivä päivältä tulee vaan enemmän ja nyt menos kuudes päivä kun vuotaa oikeen reippaasti (normaalisti vaan 2 päivää ).

Leppoisia piinapäiviä puskatäti ja PeePee! :D
 
[color=Green3]Mukana menossa tiistaina 3.2.2009:[/color]

SaanaS.............3.PAS.......................................pp53?
puskatäti..........IUI...........................................pp8
PeePee.............PAS..........................................pp7
Emppu78..........IVF...........................................kp17/30
Adeliini..............luomukierto.............................kp16/27-34
EllaElias............inssi.........................................kp12
toiveikas77.......kotikonstit...............................kp10/28-31
Miimi78.............................................................kp6
Astrid................................................................kp5/28-35
Unelma-anelma.luomukierto.............................kp /27-31
Mustaruusu.......luomukierto.............................kp
Stella................................................................kp
Angela77
SO77
Kummi
Lili78
Liinu-
matilda2008
Kuumetta



[color=Green3]Kummitelleet:[/color] :eek:


[color=Green3]Plussanneet:[/color]

kk76
Pöppis


 
Vähän etuilin päivityksen kanssa, pistin näkyville huomisen pp:t ja kp:t.

Kiva kuulla astrid että kaikki meni ihan ok. Tsemppiä piityksiin.

Miimille :hug: ja kärsivällisyyttä passin odotteluun.

Toiveikkaalle nimensä mukaisesti toivetta clomien tehoamiseen.

Piinailu :hug: PeePeelle ja Puskatädille. Mitä kuuluupi?

Täällä tuli tänään kp11 käytyä ultrassa ja siellä oli näkyvissä yksi 16mm rakkula eli ainakin nyt näyttäisi siltä että inssi voitaisiin tehdä tällä viikolla. Omien tuntemusten mukaan melko piankin. Huomenna sitten ovistestiä kehiin ja saa nähdä miten käy. Aiemmat inssit tehty muistaakseni kp14-16, mutta saa nähdä olisko kp13 jo tässä kierrossa se oikea hetki.



 
[color=Green3]Mukana menossa keskiviikkona 4.2.2009:[/color]

SaanaS.............3.PAS.......................................pp54?
puskatäti..........IUI...........................................pp9
PeePee.............PAS..........................................pp8
Emppu78..........IVF...........................................kp18/30
Adeliini..............luomukierto.............................kp17/27-34
EllaElias............inssi.........................................pp0
toiveikas77.......kotikonstit...............................kp11/28-31
Miimi78.............................................................kp7
Astrid................................................................kp6/28-35
Unelma-anelma.luomukierto.............................kp /27-31
Mustaruusu.......luomukierto.............................kp
Stella................................................................kp
Angela77
SO77
Kummi
Lili78
Liinu-
matilda2008
Kuumetta



[color=Green3]Kummitelleet:[/color] :eek:


[color=Green3]Plussanneet:[/color]

kk76
Pöppis

 
:wave: Mihinkäs väki on kaikonnut? Tulkaahan nyt kertomaan kuulumisianne.

Täällä suunnalla inssi takana ja piinailut edessä. Paljon jossittelua kyllä on ilmassa, mutta pitäisi kai vaan olla ajattelematta kaikkea mahdollista. :ashamed:
 
EllaElias täällä on b =) d että siellä nyt onnistuu!!

Mulla on muuten nyt kp 6 menossa, tossa listassa näkyy olevan vasta 4...

Eilen aloitin pistelyt ja tänään olikin jo pää kipeä aamupäivällä... :( Onneksi meni ohi ihan perus panadolilla.

Mitähän kaikille kuuluu?
 
Moikka pikaisesti!

Onnea EllaEliakselle inssin jälkeiseen piinailuun! Joo, varmaan se "pään deletoiminen" olisi helpottavinta, jos se vaan millään onnistuu. Peukut täällä pystyssä kuitenkin!

Mitä PeePeelle ja Puskatädille kuuluu? Teillä alkaa olla jo jännitys suurimmillaan. Onko ollut oireita vai positiivista oireettomuutta? Peukkuja!

ON:ssa ei mitään kerrottavaa. Seuraavaa kiertoa odotan alkavaksi reilun viikon päästä; jospa silloin lääkäri jo pystyisi vastaamaan, päästäänkö aloittamaan saman tien icsi-hoidot...
 
:wave:
Ellaeliakselle tsemppiä piinisten alkuun ja tietty koko matkallekin.

Tänne kuuluu ihan normaalioloa yhäkin. Mietin, että testaisin jo sunnuntaina kun on kp26 / pp13, jolloin kuukautiset aina alkaa. Mulla kun ei vuoto ala lugejen aikana. Sais sitten lopettaa ne saman tien.

Oireita: lämmönnousua pp3-6, lievä nuha ja yskä (oikeaa flunssaa siis), univaikeuksia, pistelyjä rinnoissa ja ajoittain alavatsassa, sydämentykytystä... Että monenlaista löytyy, mutta mutta... Samaa on ihan normikierroissakin enemmän tai vähemmän
 
Sorry astrid, nyt on korjattu. Niin kun näet, mun pää on ollut viime päivinä vähän sekaisin, kun todella pelkäsin, ettei tuohon inssiin päästäisi. Se kun on niin meille tyypillisät, että jotain menee kuitenkin vikaan ja kaataa suunnittelmat. :ashamed:

Tervehdys Kummille Peukkuja pidän sullekin, että seuraavassa kierrossa pääsisitte uuteen hoitoon.

Puskatäti: Mukavanlaisesti sulla noita oireita. :) Kovasti paljon tsemppiä sulle lopuille piinapäiville!
 
[color=Green3]Mukana menossa torstaina 5.2.2009:[/color]

SaanaS.............3.PAS.......................................pp55?
puskatäti..........IUI...........................................pp10
PeePee.............PAS..........................................pp9
Emppu78..........IVF...........................................kp19/30
Adeliini..............luomukierto.............................kp18/27-34
EllaElias............inssi.........................................pp1
toiveikas77.......kotikonstit...............................kp12/28-31
Miimi78.............................................................kp8
Astrid................................................................kp7/28-35
Unelma-anelma.luomukierto.............................kp /27-31
Mustaruusu.......luomukierto.............................kp
Stella................................................................kp
Angela77
SO77
Kummi
Lili78
Liinu-
matilda2008
Kuumetta



[color=Green3]Kummitelleet:[/color] :eek:


[color=Green3]Plussanneet:[/color]

kk76
Pöppis


 

Yhteistyössä