Toiveikas, hauska kuulla myönteisiä kokemuksiasi Naikkarilta!
Ja jotenkin tuntuu mukavalta sekin, että ollaan nyt sitten NKL-siskoja!
Ei ehkä sentään painateta paitoja NKL-tekstillä :kieh:
Jännittävää tuo, miten sitä itse osaakin epäillä kaikenlaisia asioita omasta kropastaan
ja lopulta aavistaa jotain enemmän kuin lääkärit konsanaan.
Toivottavasti asiat etenevät sutjakkaasti ja ensi vuonna olisi jo täysi raskaustumistohina
päällä.
Mustaruusulle kiitos tsempityksestä koeputkijutuissa. Tosiaan olen maalaillut niistä aika isoja skenaarioita päähäni ja varmaan turhaan. Ainakaan piikittäminen ei tunnu enää juuri missään tämän kokemukseni perusteella.
Puhuin tänään taas töissä pomolle vähän tilanteestani ja voitteko kuvitella, että hänen neuvonsa oli vähentää työntekoa, jos ei voiamt riitä. Siis niin kultainen suhtautuminen! =)
Varoittelin kyllä häntä, että tätä veivaamista voi vielä riittää pitkään.
Muita pinolaisia huhuilen!!
Ja jotenkin tuntuu mukavalta sekin, että ollaan nyt sitten NKL-siskoja!
Ei ehkä sentään painateta paitoja NKL-tekstillä :kieh:
Jännittävää tuo, miten sitä itse osaakin epäillä kaikenlaisia asioita omasta kropastaan
ja lopulta aavistaa jotain enemmän kuin lääkärit konsanaan.
Toivottavasti asiat etenevät sutjakkaasti ja ensi vuonna olisi jo täysi raskaustumistohina
päällä.
Mustaruusulle kiitos tsempityksestä koeputkijutuissa. Tosiaan olen maalaillut niistä aika isoja skenaarioita päähäni ja varmaan turhaan. Ainakaan piikittäminen ei tunnu enää juuri missään tämän kokemukseni perusteella.
Puhuin tänään taas töissä pomolle vähän tilanteestani ja voitteko kuvitella, että hänen neuvonsa oli vähentää työntekoa, jos ei voiamt riitä. Siis niin kultainen suhtautuminen! =)
Varoittelin kyllä häntä, että tätä veivaamista voi vielä riittää pitkään.
Muita pinolaisia huhuilen!!