Kolmekymppiset lapsettomuudesta kärsineet ja keskenmenon kokeneet...

Toiveikas, hauska kuulla myönteisiä kokemuksiasi Naikkarilta!
Ja jotenkin tuntuu mukavalta sekin, että ollaan nyt sitten NKL-siskoja!
Ei ehkä sentään painateta paitoja NKL-tekstillä :kieh:
Jännittävää tuo, miten sitä itse osaakin epäillä kaikenlaisia asioita omasta kropastaan
ja lopulta aavistaa jotain enemmän kuin lääkärit konsanaan.
Toivottavasti asiat etenevät sutjakkaasti ja ensi vuonna olisi jo täysi raskaustumistohina
päällä.

Mustaruusulle kiitos tsempityksestä koeputkijutuissa. Tosiaan olen maalaillut niistä aika isoja skenaarioita päähäni ja varmaan turhaan. Ainakaan piikittäminen ei tunnu enää juuri missään tämän kokemukseni perusteella.

Puhuin tänään taas töissä pomolle vähän tilanteestani ja voitteko kuvitella, että hänen neuvonsa oli vähentää työntekoa, jos ei voiamt riitä. Siis niin kultainen suhtautuminen! =)
Varoittelin kyllä häntä, että tätä veivaamista voi vielä riittää pitkään.

Muita pinolaisia huhuilen!!
 
PeePeelle yv:tä olisi tulossa, mutta postiboxisi on kuulemma täynnä. Yrittelen myöhemmin uudelleen!

Ade: Onpas sulla ihana pomo. Kiva että suhtautuu noin hienosti.

Jäljellä siis pari piinapäivää, torstaina menen hcg-verikokeeseen, josta tuloksen tosin kuulen vasta perjantaina, joten sitä odotellessa!
 
No niin.. taas pitkästä aikaa ehdin tänne lueskelemaan teidän kuulumisia.

Peepeelle ensinnäkin iso :hug: ja paljon voimia jaksamaan eteenpäin... tässä vaiheessa tuntuu aina, että pitäisi sanoa vaikka ja mitä, muttei kuitenkaan osaa sanoa mitään. Eli :hug: :hug: :hug:

Adella tuntuu olevan tosiaan mukava pomo! Muutenkin taas tekstissäsi oli niin tuttuja juttuja IVF-pohdintoineen ja ohuine limakalvoineen.. kurjaa, mutta ihanaa, että samassa veneessä olevia löytyy. Mulla onmyös maailman parhaat työparit tiimissä. Saan mennä ja tulla näiden vaivojeni ja lääkäreiden kanssa miten tahdon, aina löytyy joustamista ja ymmärrystä. Tukevat jatkuvasti, itkevät ja nauravat samaan tahtiin mun kanssa. Helpottaa huomattavasti tätä arkea, kun ei tarvitse peitellä omituisia olotilojaan.

Ellalla on tosiaan jännät päivät kyseessä.. tsemppiä!!!!! Ja tuo meille hyviä uutisia!

Kiva, että toiveikas on saanut hyvää hoitoa! :) Se on aina mukavaa, kun tuntee, että on oikeasti tärkeä asiakas lääkärille.


Itselläni oli eilen IVF suunnittelu ja seuraavasta kierrosta alkaa action. =) Kunhan nyt ne menkat alkaa... lista on tuttu varmasti monelle: Enanton, Puregon, Pregnyl ja Lugesteron. Piikkiä makkaraan ja suuret toiveet kehiin! Raha palaa ja paljon, joten tullaan sitten tosi korkeelta ja kovaa alas, jos joku menee pieleen. Valitsin nenäsumutteenkin sijaan piikin. Ihan järkevää näin piikkikammoiselle hoitsulle. :D
Uuden vuoden lupaus: KUN räjähdän kotona/töissä/kaupassa/lenkillä tutulle/ventovieraalle ihmiselle, niin en käy käsiksi. Muuta kuin mieheeni. =) Siltä ne sivuvaikutukset ainakin kuulosti teoriassa. Eli näillä näkymin het tammikuun alussa neulotaan ensimmäisen kerran, lopullisia tuloksia odotettavissa helmikuun lopussa. Pitkä on tie. Ja hiton kivinen.

Halit naiset! Olette tärkeitä!!! :heart:
 
Ellan verikokeet valmistuvat yön aikana, jännät hetket!!!!
Onneeeaaaaaa matkaaaaaan!

Emppuselle toivottelen ei niin kivistä tietä. Jospa se tie luistaisi kuin kelkka lumessa!
Mitäs arvelet noista sivuvaikutuksista omalla kohdallasi? Eikös ne ole kauhean yksilöllisiä? Varmaan tärkeää, että mies tietää mitä ne voivat aiheuttaa eikä ota liian henkilökohtaisesti sun mahdollisia räväköitä reaktioita. Aikanaan lanseerasin tässä pinossa ns. henkisen Clomifiltterin, jonka oma mieheni vetäisi päälleen, kun aloittelin taas kerran pillerisatsia
:kieh: Ehkä miehesi voi tilata itselleen sellaisen?!!

Ja kiitos PeePee kysymästä, eipä ole oireita. No ehkä jotain jomotteluja ja juilimisia, kun meditatiivisesti oikein skarppaa. En just nyt usko pätkääkään näihin metodeihin vaan olen jo suosiolla selaillut Väestöliiton hintalistoja. Siellähän me asioitiin joskus pari vuotta sitten hetken aikaa ja oli ihan ok kokemus. Voisi siis jatkaa siellä tätä rumbaa. Ihmeellisesti tässä alkaa kypsyä koeputkien tielle, kun aikansa rypee keveämmissä keitoksissa.

Piristystä toi jälleen vyöhyketerapia. Terapeutin kanssa juteltiin siitä, kuinka tärkeää olisi nyt kumminkin ihan oikeasti rentoutua ja tehdä kivoja asioita eikä vain pohtia näitä tai yrittää hukuttaa ajatuksia vaikkapa työntekoon tai muuhun näpertelyyn. Siinä oli kyllä ihan ideaa, vaikka toteutus onkin haastava.

Olisiko aika taas kysäistä, että millä te tytöt/naiset olette viime aikoina piristäneet itseänne? Koska nauroitti viimeksi makeasti ja mille? Ja milloin tunsitte itsenne viimeksi energisen iloisiksi? Mulla tuo kaikki toteutui yhtenä viikonloppuna hyvän ystävän kanssa ravintolassa ja baarikierroksella, jolloin pääsin tosi hyvin irti näistä jutuista (vaikka piikki olikin laukussa).

Ja vielä yksi kysymys mietittäväksi... Mitä ajattelitte antaa itsellenne lahjaksi siitä hyvästä, että tämäkin rankka vuosi on takana ja siitä on selvitty?!!! :xmas:
 


[color=Green3]Mukana menossa keskiviikkona 10.12.2008:[/color]

PeePee77....................................... kp 3
EllaElias.............1IVF:n 1PAS.............................kp33/ktt12
Emppu78...........luomukierto,IVF tulossa...........kp29/30
Mustaruusu.......luomukierto.............................kp24/30
Adeliini..............ovulaation induktio, puregon...kp17/27-34
toiveikas77.......kotikonstit................................kp14/28-31
puskatäti...........luomukierto..............................kp14/28
Unelma-anelma.luomukierto..............................kp /27-31
Stella................etsii kiertoaan...........................kp
Angela77
SaanaS.............3.PAS.........................................kp
SO77
Kummi
Lili78




[color=Green3]Kummitelleet:[/color] :eek:


[color=Green3]Plussanneet:[/color]

kk76
Pöppis









[/quote]

 
Heippa!

Adeliini voitais tosiaan painattaa Naikkaripaidat!! Minusta ei olisi oikeastikkaan hassumpaa joskus suureen ääneen liputtaa kaikkien meidän kovia kokeneiden naisten ja tietty siinä samalla miesten puolesta, jotka tahtomattaan on lapsettomia. Niin surullista kun tämä joskus onkin niin kyllä me tarttettais oikeasti joku julkisesti puhumaan enemmän meidän asioista. Aina ajatellaan, että surullisista asioista pitää vaieta, mutta niin ei saa tehdä. Meissä on valtavat voimavarat ties mihin asiaan, kun ollaan kestetty suuria suruja ja aina noustu. Olis kiva, että tämän voimavaran sais käyttää ihan johonkin muuhun. :attn: Nyt vaan lippu korkealle meidän puolesta.
:)

Minulla oli kans hyvä kokemuksia pomon kanssa juttelusta. Se pitää sormet ja varpaat pystyssä, että onnistuttais joku päivä saamaan oma pikkuinen. Olen aika avoimesti kertonut työyhteisössä omasta tilanteesta. Ajattelin että se on mun oikeus, kun porukasta joka vuosi joku on lähdössä äitiyslomalle ja niiden asioita ja oloja vatvotaan säännöllisesti niin on minullakin oikeus tulla kuulluksi. Lohduttavaa on se, että muutamat työkaverit on sitten tullut kertomaan omista vaikeuksistaan saada lapsi ja he ovat aidosti näyttäneet ymmärtävän mun suruja.
Mun pomon kanssa juteltiin just tällä viikolla tästä miedän tilanteesta ja se sanoi, että tässä meidän tilanteessa olis varmaan tärkeätä, että mä tekisin mahdollisimman paljon sellaisia asioita, joista tulee hyvä mieli ja joissa tuntuu, että minä olen hyvä. Onhan tämä rehellisesti sanottuna myös itsetunnolle aika alentavaa, kun ei vaan pysty siihen, mikä on monelle muulle ihan arkipäivää ja luonnollista. Täytyy siis panostaa itseensä ja tietty tuohon aviopuoliskoon =)

Adeliinin idea joululahjasta itselle oli hyvä. Yksi hyvä lahja olisi varmaan itsensä hyväksyminen kaikkineen hyvine puolineen ja vikoineen. Itse ainakin voisi olla vähän armollisempi itselleen. Kroppa on aika kovilla, kun piikittää itseensä hormoneja ja päälle sitten vielä stressaa niitten vaikutuksista. Kuitenkin näillä "välineillä" mennään mitkä on saatu, joten muistetaan helliä myös kehoamme. Me ollaan kuitenkin kaikki täydellisiä ja onnistuneita omalla tavallamme!

Että tällaista tällä kertaa...
 
Voi PeePee :hug: Minä kun niin olin varma, että nyt onnistui! Onneksi näytät toipuneen hyvin ja suunta on kohti tulevaa. Tuo hemmottelu sopii varmasti hyvin kuvioihin ja auttaa jaksamaan kohti parempaa huomista.
Ellan puolesta jännittää... Voi kun saisitkin sen ihanan joululahjan jo tänään! Tulethan heti kertomaan...
Mukavaa, kun Aden ja Toiveikkaan pomoilla on positiivinen suhtautuminen. Se on kyllä supertärkeää. Ja Aden kehotus hemmotteluun kuulosti hyvääkin paremmalta joululahjaidealta! Kyllä me kaikki ollaan se ansaittu ja enemmänkin.
Vähän omasta tilanteesta. Eilen käyty ultrassa, viikkoja 6+2 ja syke löytyi heti. Ensimmäinen etappi saavutettu. Seuraava ja se paljon jännittävämpi kontrolli on joulun jälkeen tiistaina. Jos silloin vielä on jotain elävää mukana, voi ehkä alkaa hieman hengittää vapaammin. Mutta siihen asti päivä kerrallaan pahoinvoinnin kanssa kamppaillen... Tukilapsitietoja odotellaan vielä. Tulisipa niistä tietoa ennen joulua! Malttamaton olen, tiedän kyllä.
Ajatelkaa, huomenna on taas perjantai. Joulu tulee ennen kuin arvaattekaan...
 
Sain kun sainkin hcg-testin vastauksen jo tänään ja negahan se oli, niin kuin olin itselleni jo pidemmän aikaa uskotellut. Koville se kuitenkin otti, varsinkaan kun pakkasessa ei ole enää mitään ja jatkosta ei tietoakaan! :headwall:

Nyt olisi kai syytä purkaa ahdistus tuohon joulusiivoukseen!
 
Ella :'( :hug: Kyllä se on vaan niin epäreilua! Tässä pinossa on viimeaikoina ollut liikaa murhetta. Toivoisin niin sydämestäni, että uusi vuosi olisi parempi meille kaikille. Ja kuten PeePee sanoi, Joulu on ihmeiden aikaa. Voi kun se taika riittäisi pitkälle ensi vuoteen!
 
Vähän täytyy vielä kertoa omia kuulumisia. Kävin eilen aivan huippuihanalla lääkärillä. Ajan olin varannut jo kuukausi ennen plussaa lähinnä keskenmeno-keskustelua varten (jono on pitkä varmaankin juuri siitä syystä, että on mahtava lääkäri). No, nyt olikin sitten tilanne muuttunut ja sain kertoa keskiviikon ultrakuulumiset. Lääkäri halusi kuitenkin vielä varmistaa tilanteen ja ultrasi uudelleen, kaikki edelleen hyvin. Koska tässä raskaudessa mulla ei ollut vielä mitään tukilääkitystä, suositteli hän minulle Klexanea. Ei kuulemma mitään haittaakaan ole ja kuulemma määrää kaikille, joilla useampia keskenmenoja takana. Joten eilisillasta asti on meilläkin piikitelty :/ Kyllä vähän hermostutti se ensimmäisen neulan pistäminen, mutta yllättävän helppoa oli. Mies sen sijaan makasi sohvalla vitivalkoisena :whistle: Kammoaa kuulemma piikkejä, eli se siitä tuesta.
Siitä lääkärikäynnistä vielä. Keskusteltiin myös keskenmenoista ja siitä, että mitä jatkossa, jos tämäkin loppuu alkumetreille. Ensimmäisen kerran kolmen vuoden aikana koin, että joku otti minut vakavasti. Tämä ihana ihminen lupasi, että jos tulevaisuudessa tarvetta tulee, hän kirjoittaa minulle lähetteen ja laittaa maksusitoumuspyynnön Helsinkiin preimplantaatiodiagnostiikkaa varten. Jotenkin tuli sellainen olo, että tulevaisuudelle on jokin turva. Kävi tässä nyt miten tahansa, tiedän, että tästä piskuisesta kaupungista löytyy edes yksi lääkäri, joka on valmis auttamaan meitä eteenpäin.
Nyt kuitenkin, rakkaat ystävät, ajatukset kohti viikonloppua. Polttakaa paljon kynttilöitä ja rentoutukaa, soittakaa joululauluja ja antakaa joulun taian vaikuttaa. :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pöppis77:
. . . Polttakaa paljon kynttilöitä ja rentoutukaa, soittakaa joululauluja ja antakaa joulun taian vaikuttaa. :heart:
Vähänkö ihanasti sanoit - :xmas: joulun taika tehköön, varsinkin meidät negan kokeneet, taas vahvoiksi kohti uusia seikkailuja ja hoitoja!

Oikein lämmintä ja tunnelmallista vkloppua teille kaikille!
 


[color=Green3]Mukana menossa perjantaina 12.12.2008:[/color]

PeePee77....................................... kp 5
EllaElias..........................................
Emppu78...........luomukierto,IVF tulossa...........kp31/30
Mustaruusu.......luomukierto.............................kp26/30
Adeliini..............ovulaation induktio, puregon...kp19/27-34
toiveikas77.......kotikonstit................................kp16/28-31
puskatäti...........luomukierto..............................kp16/28
Unelma-anelma.luomukierto..............................kp /27-31
Stella................etsii kiertoaan...........................kp
Angela77
SaanaS.............3.PAS.........................................kp
SO77
Kummi
Lili78




[color=Green3]Kummitelleet:[/color] :eek:


[color=Green3]Plussanneet:[/color]

kk76
Pöppis









[/quote]

[/quote]

 
EllaElias. Viesteistäsi tuntuu huokuvan yhtä aikaa pettymys ja suru negasta, mutta
myöskin älyttömän paljon toiveikkutta, joka kantaa vielä pitkälle.
Olisi jo saanut se plussa tulla sinulle, mutta nyt siis on aika virittäytyä sellaisiin rauhallisiin
joulutunnelmiin, jotka hoitavat haavoja ja vahvistavat kohti uusia mahdollisuuksia.
:hug:
 
Pöppis, ihania uutisia ja paitsi että on hyvä mieli sinun puolesta, tuot kyllä valtavasti toivoa
tänne pinon täydeltä, sanoisin!! Ja oli aikakin löytää viimein lääkäri, joka paneutui asiaanne.
Onnea myös piikityksiin, hyvin se menee!

PeePee, upeaa, aivan selvästi olet taas meinigissä mukana ja löytänyt jälleen voimat punoa uusia juonia plussanmetsästyksessä. Hyvä hyvä!! Virkistävä joulutauko nyt kehiin ja sitten jaksaa taas näitä juttuja. Toivottavasti saatte järkättyä miehesi kanssa oikein luxusloman, olette sen ansainneet!!

Stellaa kaipaan. Mutta niinhän sä sanoit, että palailet jossain vaiheessa - come backiasi odotellessa. :heart:

Entä kk76, vieläkö pistäydyt täällä meitä moikkailemassa plussanainen :wave:
Miten siellä jaksellaan?

Omaa napaa katsellessa ja kuunnellessa on selvää, että en ole raskaana. Luotan aika kovasti siihen, että kroppani antaa kyllä merkkejä, jos on aihetta. VAIKKA tiedän, että on myös oireettomia raskauksia. No, joko tunne kroppani tai suojaudun näin ajattelemalla, mutta jokseenkin tyynesti odotan kierron loppua ja samalla jo manailen, että tulee taukoja hoidoissa. Se on kuulemma käytäntö. Ajattelin kyllä soittaa ja vielä neuvotella, että onko välikierto tosiaan tarpeen?!! Mullahan olis Puregonkin valmiina ja sitä voisi ensi kierrossa vielä käyttää. Typerää heittää satasen aineet menemään! Ja eikä niistäkään niin väliä, mutta tällä hetkellä vihaan ajatusta välikierrosta. Käyn suorastaan kierroksilla :snotty:

Pakko kertoa vielä kosmetologikäynnistäni. Menin siis rentoutumaan työviikon päätteeksi ja jotenkin siellä hoidossa tuli puheeksi mahdollinen raskaus. Mutisin siihen jotain kauhean epäselvää, joka kuulosti omissakin korvissa oudolta. Ja lopulta sitten jostain ihmeen syystä mainitsin, että olen lapsettomuushoidoissa. No, sitten session päätyttyä palasin nirvanasta, nousin ylös ja totesin, että ihanasti oli kosmetologitädillä vatsa pyöristyneenä valkoisen takin alla :x
OLIKO siis aivan PAKKO?! Sen ainoan kerran, kun menen kalliiseen mieheni lahjaksi ostamaan hoitoon. Ettei VAAN olisi liian helppoa unohtaa hetkeksi oma surkea status.
No illan kruunasi sitten videovuokraamo, joka tarkisti yhteystietojani ja siellä oli jostain sairaasta kohtalon oikusta vielä kuuden vuoden takaisen ex-mieheni tiedot :LOL:
Tyttö tiskillä vielä varmistamaan, että saahan tämä henkilö vuokrata kortilleni. Siinä vaiheessa tajusin, että on aika raahata hoidosta punakka naama äkkiä autoon ja ajella illan pimeydessä kotiin. Näin tein.

Nyt voi jo vähän hymyillä. Joulu tulee, se on fakta (kuten yksi mainos sanoo) ja onneksi se ei riipu virtsatestistä :LOL: :LOL: :LOL:
 
Kiitos ADELIINI huhuiluista :hug: . Kovasti olen Teitä kurkkinut ja peukkuja pidellyt. Kuulumisia kyselit:Ultrassa 1.12 näkyi jättimäiset munasarjat (8x5cm),mutta myös meidän iloksi kaksi mussukkaa joista toinen jo jumppasi ja toinen taisi istuvilleen mököttää. Sydämet sykki. Mutta on tämä ollut pelottavaa, vaikka yritän päivä kerrallaan mennä eteenpäin :ashamed: .Alkuviikosta tuli uskon puute, mutta pikaseen neuvolan täti sai kuunneltua välissä ainakin toisen sydänäänet, toista ei kerennyt oikein etsiä, toivon että kaikki ok vaikka vähän jäi mietityttämäänkin. Ens viikolla 18.12 ultra ja kovasti yritän jaksaa odottaa sinne asti, vaikkakin nuo mahakivut edelleen säikäyttää ja pelottaa onko kaikki hyvin. Voi että olisin onnellinen kun silloin löytyisi nuo kaksi ja kaikki tosiaan olisi kunnossa :snotty: Nyt menossa siis rv 11+4. (tän 5vuoden aikana ei vielä ikinä näin pitkällä!)
Pitäkää peukkuja ja todella pidän myös Teillekin. En oikein missään pinossa ole nyt vielä uskaltanut olla mutta täällää taustailen
:hug:
Rauhallista viikonloppua ja voimia :heart:
 
Kiitos ADELIINI huhuiluista :hug: . Kovasti olen Teitä kurkkinut ja peukkuja pidellyt. Kuulumisia kyselit:Ultrassa 1.12 näkyi jättimäiset munasarjat (8x5cm),mutta myös meidän iloksi kaksi mussukkaa joista toinen jo jumppasi ja toinen taisi istuvilleen mököttää. Sydämet sykki. Mutta on tämä ollut pelottavaa, vaikka yritän päivä kerrallaan mennä eteenpäin :ashamed: .Alkuviikosta tuli uskon puute, mutta pikaseen neuvolan täti sai kuunneltua välissä ainakin toisen sydänäänet, toista ei kerennyt oikein etsiä, toivon että kaikki ok vaikka vähän jäi mietityttämäänkin. Ens viikolla 18.12 ultra ja kovasti yritän jaksaa odottaa sinne asti, vaikkakin nuo mahakivut edelleen säikäyttää ja pelottaa onko kaikki hyvin. Voi että olisin onnellinen kun silloin löytyisi nuo kaksi ja kaikki tosiaan olisi kunnossa :snotty: Nyt menossa siis rv 11+4. (tän 5vuoden aikana ei vielä ikinä näin pitkällä!)
Pitäkää peukkuja ja todella pidän myös Teillekin. En oikein missään pinossa ole nyt vielä uskaltanut olla mutta täällää taustailen
:hug:
Rauhallista viikonloppua ja voimia :heart:
 
Onnea plussanneille!!! :heart:


Ja peepee ja muut: voimia tarvitaan ja lähetän niitä sylintäydeltä sekä toivottelen hyvää joulunodotusta. :heart: :heart:


).( Vasta nyt vihdoin perjantaina päästiin siirtoon pitkän odotuksen jälkeen! (luomupas)
Pakkanen on nyt tyhjä ekan IVF+ICSIN jäljiltä ja kaksi vikaa alkiota kohdussa.
Molemmat olivat kärsineet: kun pakastettiin 8-soluisina, olivat siirrettäessä 6-soluisia. :/ :/

terveisin Saana pp1 (ja aika matelee)
 
Hups, eipäs anneta pinosemme vaipua toiselle sivulle, eihän!!

Kk76, jännäämistä sinulla riittää totisesti, vaikka viikkoja onkin jo noin hienosti kasassa.
Toivon, että jokainen päivä lisää uskoasi pienokaisiin! Ultrakuulumisiasi odotellessa :wave:

SaanaS, huippua, että sait kyytiläisen näin joulun taikojen keskelle. Täällä on isot peukkuset sinuun päin suunnattuna!

Aika masentava oli tuo tekstini viimeksi. Nyt on ehkä jo vähän iloisempi mieli, mutta viikonloppu meni kyllä aika ailahtelevissa fiiliksissä ja aikamoisessa itkeskelyssäkin. Välillä sitä säikähtää ihan, että mihin oma pääkoppa on menossa, kunnes muistaa tämän kaiken... että minkä keskellä tässä ryvetäänkään. Eipä ihme, että olo heittelee.

Nyt olen kuitenkin päättänyt hiljalleen virittäytyä jouluisiin tunnelmiin, herkutella ja
nauttia mieheni seurasta.

Kuulumisianne kaipaillen,

Ade




 


[color=Green3]Mukana menossa maanantaina 15.12.2008:[/color]

SaanaS.............3.PAS.......................................pp2
Emppu78...........luomukierto,IVF tulossa...........kp34/30
Mustaruusu.......luomukierto.............................kp29/30
Adeliini..............ovulaation induktio, puregon...kp22/27-34
toiveikas77.......kotikonstit................................kp19/28-31
puskatäti...........luomukierto..............................kp19/28
Unelma-anelma.luomukierto..............................kp /27-31
PeePee77..........................................................kp8
EllaElias.............................................................kp3
Stella................etsii kiertoaan...........................kp
Angela77
SO77
Kummi
Lili78




[color=Green3]Kummitelleet:[/color] :eek:


[color=Green3]Plussanneet:[/color]

kk76
Pöppis









[/quote]

[/quote]

[/quote]

 
Yritin päivitellä listaamme, kertokaahan ja korjatkaahan, jos jokin meni mönkään :ashamed: !

Saanalle: Tsemppiä piinapäiviin!

Ade: Aika hiljaista täällä näyttää olevan, väki taitaa olla jouluvalmistelupuuhisssa :xmas: .

Itse purin pahaa oloa eilisen päivän siivoillen ja kauneimpia joululauluja lauleskellen. Ja jatkoa on luvassa taas huomenna. Siivottavaa riittää, joten vielä jokunen annos harmitustakin pitää mielessä olla, että tulevat sitten loputkin siivoushommat valmiiksi. :LOL:
Kaipa sitä sitten taas vähitellen alkaa kääntää katsetta kohti kevättä. Meillä seuraavaan hoitoon päästään vasta maaliskuussa. Siihen on nii-iin pitkä aika, että ahistaa, mutta eipä kai sitä muuta voi kun olla ja ihmetellä!

Oikein tunnelmallista viikkoa kaikille!
 
EllaElias: kiitos! sitä tarvitaan. olen aika hermona ja öisin näen painajaisia ja kummia unia muutenkin...pöh. saisi päivät jo kulua. tänään tiistaina on vasta PP4.

Joulurauhaa kaikille tontuille!! :heart: :heart:
 
Halusin tulla toivottamaan kaikille teille kohtalotovereille rauhallista joulunodotusaikaa.
Pitkää pinnaa piinailujen kanssa ja jaksamista raskailla pettymyksen hetkillä.

ON: luomukierto siis meneillään. Kävin alkukierrosta ultrassa ja kierto olikin juuri ratkaisevan pari päivää pidemmällä, kuin mitä vuotopäivät. Bongasin itsenäisyyspäivänä oviksen, mutta en jaksa uskoa ihmeeseen. Nyt odottelen kuukautisten alkua, että voisin soittaa klinikalle ja sopia IVF-hoidon aloittamisesta. Ehdittäis varmaan ainakin hankkia lääkkeet tämän vuoden puolella.
 
:xmas: Joulunodotusterkkuja täältäkin kaikille ihanille naisille!!! :xmas:

En ole juurikaan jaksanut avata konetta kotona, alkaa olla kroppa ja mieli niiiiin valmiita joululomaan, että töiden jälkeen olen täysin loppu. Jonkunasteinen joulusiivous kai pitäisi viikonloppuna suorittaa, mutta en taida siitäkään ottaa paineita, koska vietämme joulua Kolilla mökkimaisemissa. Miten te muut aiotte viettää joulua? Olen niin onnellisessa asemassa, että mökkeillään mun porukoiden ja siskon kanssa, joten anoppi ja co jää tänne kotimaisemiin. :D Taattu lepo siis tiedossa. Ainoa iso huoli on kissoista (eli mun vauvoista..), kun ne joutuu keskenään täällä kotona oleskelemaan. Toki olen palkannut ruokkijan 3 krt päivässä käymään, mutta ei se ole sama, kun "mamma" ei ole kotona. Kyllä, olen kissahörhö. =) Ja aina vaan pahenee, kun lasta ei kuulu.

Kuka mukava ihminen täällä päivitteleekään tietoja, niin mulle voi laittaa torstaille kp 4. Tasan 19 päivää ensimmäiseen piikkiin. Edistystä. Tietysti voisin itsekin yrittää päivitystä, mutta pyllylleen se menee kuitenkin. :headwall:
 

Yhteistyössä