Kolmekymppiset lapsettomuudesta kärsineet ja keskenmenon kokeneet...

Yllätyslyhyt kierto tällä kertaa eli menkat alkoivat jo kp 26. toisaalta - osui hyvin yksiin oletetun oviksen kanssa. En ole tippaakaan yllättynyt, juuri näin ennakoin käyvän. Ja siitä syystä taisin surra jo etukäteen, nyt vain olen ja ihmettelen, että mitäs seuraavaksi.
Tekisi mieli heilauttaa Naikkarin ovea ja painella Väestöliittoon koeputkihommiin as soon as possible. Mutta katsotaan joulun jälkeen.

Kk76 mahtavia uutisia!!

Kiitos Emppu toivotuksista ja mukavalta kuulostavat joulusuunnitelmasi. Keräähän voimia, ivf häämöttää! Samaa mieltä olen, että eläinhörhöily tässä vaan riistäytyy käsistä...

Saanalle hermoja ja jaksamista odottelun kanssa.

PeePee, toivottavasti kone tulee pian kuntoon ettet aivan tipahda täältä! :eek:
Ei ei sitä emme salli!

[color=Green3]Mukana menossa torstaina 18.12.2008:[/color]

SaanaS.............3.PAS.......................................pp5
Emppu78...........luomukierto,IVF tulossa...........kp4/30
Mustaruusu.......luomukierto.............................kp32/30
Adeliini..............luomukierto.............................kp1/27-34
toiveikas77.......kotikonstit................................kp22/28-31
puskatäti...........luomukierto..............................kp22/28
Unelma-anelma.luomukierto..............................kp /27-31
PeePee77..........................................................kp11
EllaElias.............................................................kp6
Stella................etsii kiertoaan...........................kp
Angela77
SO77
Kummi
Lili78

[color=Green3]Kummitelleet:[/color] :eek:

[color=Green3]Plussanneet:[/color]

kk76
Pöppis

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Meniköhän päivitykset oikein?!!

Kirjoittelen lisää paremmalla ajalla.
Tässä teille kaikille tunnelmaa nostattamaan

UPPONALLEN JOULURUNO

Kuusen alla on kummaa puhinaa,

karvaisen kuonon jouluista tuhinaa,

heilahtaa kuusen katveessa tassu,

kurahtaa vihreän varjossa massu,

joulukarhu on asialla,

oksien peitossa kuusen alla.

Karhulla mielessään jouluiset ilot,

purkki, lahjat ja omenakilot.

Siksipä heilahtaa karvainen tassu,

siksipä kurisee massu,

että on aihetta hetkinen vartoa,

odottaa, paastota, punota vartoa.

Jälkeen koulun on odotus joulun,

kaikkein kauneinta maailmassa.

Karhun mielessä joulu välkkyy,

kynttilän valo silmissä läikkyy,

mieli on auvoinen, mieli on avoin,

viettääkseen joulua jouluisin tavoin.

:xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas:

:xmas: !

Pitihän se minunkin puumerkkini tänne tulla raapustamaan - en siis aivan planeetalta ole kadonnut...Juttujanne olen edelleen innolla lukenut, omissa asioissa ei vaan ole tapahtunut (ennen tätä viikkoa) mitään kertomisen arvoista.

Ikäviä asioita on taas monelle tapahtunut, :hug: PeePeelle, Adelle ja kaikille muille, joilla ei ole onni vielä suosinut. (Hitsi, kun edellisille sivuille ei tästä näkymästä pääse...)

Pöppistäkään en ole tainnut vielä ehtiä onnitella, joten ONNEA valtavasti plussauksesta!! :flower:

Joulua me tullaan viettämään molempien vanhempien luona tasaisesti, ensin toisella, sitten toisella. Ts. autoilua on tiedossa, mutta toivottavasti keretään lepäilläkin jossain välissä ;) . Kukas se olikaan lähdössä mökkijoulua viettämään? Kuulostaa ihanalta!

Niin, tällä viikolla käytiin sekä julkisella että yksityisellä keskustelemassa tulevista hoidoista. Niitä siis meille edelleen tyrkytettiin molemmissa paikoissa ja ehdotettiin, että seuraava (icsi)hoito tulisi olemaan ns. kevythoito, joka tehtäisiin luonnolliseen kiertoon. Munasolujen laatu ym voisi olla parempi, vaikka niitä pahimmassa tapauksessa ei sitten tule yhtään...Riski halutaan kuitenkin ottaa ja jos vaan julkiselle keväällä mahtuu, mennään sinne ja jos taas ei, sitten yksityiselle.

Verikokeissa (keliakia, y-kromosomi jne) ei ollut mitään poikkeavaa, miehen embolisaatio saatiin myös tehtyä ja muutaman kuukauden päästä nähdään, onko siitä ollut mitään hyötyä siittiöiden liikkuvuuden tms suhteen. Lääkäri sanoikin meidän olevan kaikkien ongelmiemme kanssa "tosi kiinnostava tapaus" (jee!) mutta kannusti silti jatkamaan ja miettimään samalla luovutettuja soluja, adoptiota, sijaisvanhemmuutta jne, joita toki ollaan jo kovasti mietittykin...

Pää on siis täynnä asiaa ja viisaammaksi tullaan kai sitä mukaa, kun aika etenee. Kärsivällisyyttä näköjään taas vaan tarvitaan ja ehkäpä sitä on vähän jo lisää tullutkin. Jostain syystä olen ollut levollisemmalla tuulella kuin pitkään aikaan...Liekö sitten tulevan loman syytä ;) .

Mutta som sagt rentouttavaa joulua ja onnellisia asioita uudelle vuodelle!
Olette tärkeitä :heart: .

[color=Green3]Mukana menossa perjantaina 19.12.2008:[/color]

SaanaS.............3.PAS.......................................pp7
Emppu78...........luomukierto,IVF tulossa...........kp5/30
Mustaruusu.......luomukierto.............................kp33/30
Adeliini..............luomukierto.............................kp2/27-34
toiveikas77.......kotikonstit................................kp23/28-31
puskatäti...........luomukierto..............................kp23/26
PeePee77..........................................................kp12
EllaElias.............................................................kp7
Angela77
SO77
Kummi
Lili78

kk76
Pöppis

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Heippa kaikille! :wave:

Saanalle edelleen tsemppiä piinailluun! Päivitin juuri listan ja laitoin sulle pp:ksi 7. Onko nyt oikein?

Kummi: Pakko kysyä, miten julkisella suhtaudutaan, jos samaan aikaan käy myös yksityisellä? Kunhan vaan pohdin . . . ;) :ashamed:
Hyvä ettei mitään vikaa verikokeissa löytynyt. Hienoa, että teillä on selvät tulevaisuuden hoitosuunnitelmat olemassa.

Itse olen vähän :ashamed: kun seuraavaksi vasta maaliskuussa päästään julkisella hoidon suunnittelukäynnille. Nyt ainakin tuntuu siltä, että siihen olisi aivan liian pitkä aika!

Mukavaa alkavaa vkloppua teille kaikille!

EllaElias, meillä julkisen lääkäri suorastaan "kannusti" menemään välissä yksityiselle, jos heille ei nyt keväällä aikoja löydy. Ja yksityisen lääkäri sanoi samaa toisin päin. Ei siis mitään ongelmaa ainakaan täällä päin...siis keskisessä Suomessa. Eiköhän siitä kannata kysyä lääkäriltä ja jos hän on kovasti vastaan, ei vain kerro jatkosuunnitelmista yksityiselle :LOL: . Kieroa peliäkin täytyy välillä harrastaa...

Mukana menossa lauantaina 20.12.2008:

SaanaS.............3.PAS.......................................pp8
Emppu78...........luomukierto,IVF tulossa...........kp6/30
Mustaruusu.......luomukierto.............................kp34/30
Adeliini..............luomukierto.............................kp3/27-34
toiveikas77.......kotikonstit................................kp24/28-31
puskatäti...........luomukierto..............................kp 1/26
PeePee77..........................................................kp13
EllaElias.............................................................kp8
Angela77
SO77
Kummi
Lili78

Kummitelleet: :eek:

Plussanneet:

kk76
Pöppis

Olisko nyt mennyt oikein?
Vuoto siis alkoi eilen illalla myöhään. Klinikka on tietysti kiinni ensi viikon joten tulee toinenkin luomukierto tähän perään.

Mukana menossa sunnuntaina 21.12.2008:

SaanaS.............3.PAS.......................................pp9
Emppu78...........luomukierto,IVF tulossa...........kp7/30
Mustaruusu.......luomukierto.............................kp35/30
Adeliini..............luomukierto.............................kp4/27-34
toiveikas77.......kotikonstit................................kp25/28-31
puskatäti...........luomukierto..............................kp 2/26
PeePee77..........................................................kp14
EllaElias.............................................................kp9
Angela77
SO77
Kummi
Lili78

Kummitelleet: :eek:

Plussanneet:

kk76
Pöppis

Puskatädille :hug: ja tsemppiä uuteen hoitoon ja ennen kaikkea kärsivällisyyttä sen odotteluun! |O

PeePeelle: :attn: Kp14 ja romanttinen ja tunnelmallinen joulun aika käsillä, joten oikein lempeää joulumieltä teille! ;)

Saanalle edelleen jaksamista piinailuun ja plussapuhuria täältä toivottelen!

Rauhallista joulua kaikille :xmas:

Vähän yli kaksi viikkoa lomaa edessä ja se tulee todella tarpeeseen. Toivotaan, että jouluntaika tosiaan tepsii. Eihän sitä tiedä, jos pukki olis kerrankin kuullut meidän hartaimman toiveen!

Itse tässä odotellaan seuraavan kierron alkua ja tällä kerralla toivoo, että se venyisi alkaamaan vasta joulun jälkeen niin pääsisi tutkimuksiin eikä joulunpyhät siirtäisi sitä kuukaudella eteenpäin. On se vaan ihme, että naistenklinikka ei ole auki samassa aikataulussa mun kierron kanssa ;)

Kaikille IHANAA JA RAUHALLISTA JOULUNAIKAA!
Täällä mennään päivä kerrallaan. Viime viikko meni sängyn pohjalla flunssassa ja vieläkin vähän puolikuntoisena olen. Ultra on viikon päästä, sitä vähän jännitän. Oireet onneksi ovat edelleen voimakkaat ja vähän helpottavat paniikkia.
Toivoisin niin kovasti, että kaikille tämän pinon mahtaville naisille joulun taika toisi voimia jaksaa tuleviin taistoihin ja uusi vuosi olisi kaikille positiivinen (myös tikulla mitattuna :) ).
Nauttikaa joulusta! Se on kuitenkin vain kerran vuodessa.

Rakkaat ystävät, teille myös lepoa ja rentoutusta jouluna sekä
mahdollisuuksien vuotta 2009!! Sitä me kaikki tarvitsemme.

Saanalle plussausmeininkiä!

Kiitos tästä vuodesta ja palstakaveruudesta ihan jokaiselle naiselle.

Ade :xmas:

Pienet töppösten jäljet lumessa näin,
kaksi tonttua :xmas: :xmas: kulki käsikkäin.
Ohi on kiire tonttujen,
nyt on aika rauhan ja rakkauden.
Teille kaikille oikein tunnelmallista joulun jatkoa
ja onnellista uutta vuotta 2009.

Pieniä töppösiä kaikille tämän pinon ihanille naisille
ensi vuodelle kovasti paljon toivottaen, Ella

Hei,
mahdunko mukaan? Olisi tarvetta purkaa mieltä, ja lukea teidän muiden, vastaavassa tilanteessa olevien ajatuksia ja kuulumisia!

Toivottavasti kaikilla on ollut rentouttava ja rauhaisa joulu!

Sitten itsestäni: Olemme molemmat 34v., meillä on pieni aarre, pian 3-vuotias tytär, jonka saimme 2. icsistä. Tätä edelsi yksi km samoin icsistä. Tänä vuonna aloitimme uudet hoidot, ensin pakastetun alkion siirrolla, nega, sitten lyhyen kaavan icsillä, josta tuli suruksemme km rv 7+, ja nyt ennen joulua uudella lyhyen kaavan icsillä, josta testasin eilen puhtaan negan. Lapsettomuutemme johtuu omasta endostani sekä miehen huonoista siittiöistä, ja icsi on ollut ainoa kokeiltu hoitomuoto.

Nyt olemme laittaneet adoptiopaperitkin jo menemään, mutta sillä tiellä ollaan vielä hyvin alussa. Pelottaa jonojen pituus! Mies olisi valmis myös sijaisvanhemmuuteen, itse vielä kuitenkin sulattelen sitä. Kiinnostaa mm. tuo Pride-valmennus, kun luin Mustaruusun kirjoittaneen, että senkin aikana hoitoja saa jatkaa, ja Pride ilmeisesti korvaa tuon tavallisen neuvonnan - vai mahdanko olla ymmärtänyt väärin. Tämä kaikki on vielä niin uusi maailma termeineen ja sääntöineen.

Ennen tätä 4. Icsiä olin päättänyt, että nyt saa riittää, silllä jotenkin se tuntuu kokoajan kerta kerran jälkeen yhä raskaammalta ja kivuliaammalta (punktio). Molemmissa kevythoidoissa on myös ollut vain yksi kypsä munasolu, joka on kuitenkin onneksi hedelmöittynyt, mutta pakkaseen ei ole jäänyt mitään. Mitä tulee niiden laatuun, olivat yhtä hyviä laadultaan kuin pitkässäkin kaavassa, joten en tiedä kannattiko lyhyt hoito meillä oikeastaan muuten kuin että oli kiva päästä nopeasti hoito alusta loppuun. Samalla jäi kuitenkin vähän sellainen olo, että tuliko se tehtyä vasemmalla kädellä, olisiko siihen pitänyt jotenkin keskittyä paremmin. Onnistunutta hoitoamme edelsi nimittäin akupunktio avustamassa....

En tiedä. Nyt ajatukset on kuitenkin hieman sellaiset, että jos vielä yhden, viimeisen icsin kokeilisimme, pitkän kaavan mukaan ( vaikka ei niissäkään ole onnistuttu kasvattamaan suurta saalista, mutta enemmän kuitenkin kuin yksi ). Toisaalta pelottaa, että jaksaako enää tähän lähteä. Viime kerralla jo olin itkuinen joka kerta lääkärissä käydessäni, ja syksyn km teki käynneistä masentavia. Nt en siis osaa päättää mihin ryhdymme, pitkälle ja epävarmalle (minulla oli lievää synnytyksen jälkeistä masennusta, pelkään että sekin voi vaikuttaa mahdollisuuksiin) adoptiopolulle - varmaan todennäköisesti ainakin tälle - mutta sen lisäksikö vielä yhteen icsi-hoitoon vaikka vyöhyketerapialla maustettuna.... Ja meillä on vuoden lääkekatto täynnä, pitäisikö mahdolliset Puregonit käydä ostamassa jo etukäteen... Mutta ennen kaikkea, jaksanko enää yhtä hoitoa.
Syvä huokaus.

Viimeisen negan testaaminen otti lujille. Luget vaikuttivat tällä kertaa niin voimakkaasti, että rinnoista tuli puristamalla jopa jotain maidon esiastetta (mahtoiko km vaikuttaa vielä ), hikoilutti ym. Jouluaattona tunsin oloni ihan raskaaksi, varmaan myös siksi että niin urheasti kieltäydyin osasta jouluherkkuja, mutta turhaa se sitten kuitenkin oli. Nyt on surullinen olo, ja mietin lakkaamatta asiaa. Tuntuu, että vauvakuume kasvoi hoidon aikana potenssiin miljoona, varmaan siksikin kun kehoa huijataan ja se luulee olevansa raskaana niin mielikin alkaa valmistautumaan. Koitan kuitenkin kovasti nauttia tyttärestämme, tuntuu epäreilulta murehtia kun on saanut jo yhden. Olen itse yllättynyt näistä tunteideni voimakkuudesta. Ennen häntä meitä onnisti niin pian, että joudun nyt ehkä jopa enemmän kuin silloin suremaan tätä, niin hassua kuin se onkin. En haluaisi surra, vaan elää onnellista ja täysipainoista elämää, mutta kuin huomaamattani olen vaipunut johonkin isoon suruun ja kaipuuseen isommasta perheestä. Ehkä se suru juontaa vielä syksyn km:stakin.

On kiva, että moni tällä palstalla on menossa ensi vuonna ivf:ään/icsiin, ja erityisen kiva on, että jotkut kaikesta huolimatta ovat plussanneet ja jopa jo saaneet vauvansa maailmaan (aloitin ensin lukemaan pinoa ihan alusta, niiltä ajoilta moni on jo saanut vauvan kotiin asti, ihanaa!). Olen onnellinen, jos saan jakaa täällä tuntemuksia, vaikka nyt ovatkin niin raskaita ja mieli surua täynnä, ja ajatuksia ja mietteitä myös ehkä tuosta toisesta tiestä, ennenkuin olen valmis siirtymään sinne (adoptio ).

Valoisia ajatuksia kaikille ja rentouttavaa vuoden loppua!

Liinu

Halusin kertoa teille raskaan tarinani. Toivottavasti pinossa on tilaa vielä yhdelle kohtalon kolhimalle.

Lapsettomuutta takana yli 2v. ja 2.IVF:n jälkeen saimme vastauksen rukouksiimme: Meille on tulossa kaksoset. Elin neljä kuukautta elämäni onnellisinta aikaa. Sain ihailla pyöristynyttä vatsaani, nauroin ääneen kun tunsin pienten jalkojen potkut -kunnes kaikki otettiin meiltä pois nyt joulun alla. Jouduin synnyttämään pienokaisemme kuolemaan rv20. Kukaan ei tiedä miksi keskenmeno alkoi. Supistukset alkoivat kuin salama kirkkaalta taivaalta ja sen jälkeen ei ollut paluuta takaisin.

Nyt olo on turta. Olen aivan tyhjä. En jaksa ymmärtää miksi meille kävi näin kaiken tuon lapsettomuuden jälkeen. Kuitenkin samaan aikaan tunnen suunnatonta surua, ikävöin pieniä enkelilapsiamme, olen katkera maailmalle. Sylini on tyhjempi kuin koskaan. Vaikka saisin joskus vielä lapsen, pieniä suloisia kaksosiamme en saa koskaan enää takaisin. En saa koskaan pitää heitä sylissäni. Muistossa on vaan kuva heistä nukkumassa ikuista untaan niin levollisina.

Miten te olette pystyneet jatkamaan elämäänne? Miten tästä voi päästä kiinni arkeen? Töihinmenoa pelkään suunnattomasti. En tiedä miten pystyn kohtaamaan kaikki ne ihmiset, jotka päivittäin ihastelivat suurta vatsaani jota ylpeänä äitinä taputtelin. Kaikki sanovat että aika auttaa, mutta viekö se oikeasti tämän tyhjän olon pois? Miten tästä katkeruudesta ja surusta selviää ilman että sitä muuttuu itsekin kylmäksi ja katkeraksi? Miten sitä pystyy jatkamaan hoitoja ja samalla selviytyä arjesta?

Pelkästään sängystä nouseminen on tällä hetkellä tuskallista.

Matilda :hug: lämmin osanottoni suuren menetyksenne johdosta! Kyyneleet tulivat lukiessani viestiäsi.. ei ole sanoja lohduttamaan. Kovasti voimia toipumiseen ja elämässä teenpäin jaksamiseen. Olet erittäin tervetullut tähän joukkoon.. :heart:

Tervetulotoivotukset myös Liinulle, kovin olet kovia kokenut sinäkin. Tällä palstalla on kasa niin ihania naisia, joilta saa tukea ja tsemppiä tuleviin päiviin.

Omassa navassa ei kommentoitavaa näiden surullisten uutisten jälkeen. Jatkuvaa odottelua, mökiltä palanneena, erittäin hyvin syöneenä. =)

Emppu

[color=Green3]Mukana menossa sunnuntaina 28.12.2008:[/color]

SaanaS.............3.PAS.......................................pp16
Emppu78...........luomukierto,IVF tulossa...........kp14/30
Mustaruusu.......luomukierto.............................kp42/30
Adeliini..............luomukierto.............................kp11/27-34
toiveikas77.......kotikonstit................................kp32/28-31
puskatäti...........luomukierto..............................kp9/26
PeePee77..........................................................kp21
EllaElias.............................................................kp16
Angela77
SO77
Kummi
Lili78
Liinu-
matilda2008

kk76
Pöppis

[/quote]

[/quote]

Matilda: Suuret voima :hug: lähetän teille täältäkin suunnalta. On todella pahoillani, lämmin osanottoni! :hug:

:wave: Tervehdys sinullekin Liinu! Laiton sinut myös Mukana menossa listalle.

PeePeen tavoin Saanan kuulumisia minäkin huhuilen!

Ja kaikille tiedoksi - minä tohelo sitten onnistuin tuolla edellisellä sivulla sotkemaan yhden aiemman listan, kun tarkoituksenani oli lainata sitä, ei muokata ja nyt on siis sielläkin sama lista kuin tässä, enkä nyt taida sitä enää takaisin muuttaa (muokattu: Kävin kuitenkin muuttamassa, kun näytti nii-iin tyhmältä siellä väärine tietoineen).
Kertokaahan/korjatkaahan ihmeessä, jos tässä listassa on jotain häikkää. Edellisestä päivityksestä kun oli jo niin pitkä aika, että tarvittiin ihan kahden käden sormia saamaan kp:t korjattua, joten mokia on taatusti listaan päässyt hiipimään. :ashamed:

Hei kaikille!

Tervetuloa uudet joukkoon! Itselle tämä paikka on ollut ainut vertaisryhmä tässä pitkässä raskaassa asiassa, joten kiitos siitä kaikille. Toivon niin, että kaikki täällä onnistuisivat tavoitteessaan saada oma lapsi! Se ihanuus odottaa vielä meitä tuolla tulevaisuudessa. Toivottavasti jollakin jo ensi vuonna 2009. Mun onnen numero on 10, joten sekin tulee kyllä pian ;)

Meillä tosiaan alkoi kierron tutkimus naistenklinikalla tai piti ainakin alkaa. Mulla siis menossa kiertopäivä 3. Soitin sitten naistenklinikalle ja olisin varannut aikaa keskikierron ultraan. No hoitaja vaan sanoi, että aikoja ei ole, joten siirtyy ensi kiertoon. Minä sitten sanoin, että ei käy. Tätä on odoteltu jo niin kauan, että en voi odottaa, kun tietää, että kesä tulee pian ja silloin ei taas tapahdu mitään. Hoitaja sitten valisti minua, että nämä ovat verorahoilla rahoitettavaa hoitoa, joten tällaista tämä on. Yksi tutkimushuone käytössä ja tekijöitä ei vaan ole. Sanoi, että varaa aika seuraavassa kierrossa. Ihmettelin vaan itsekseni, että miten silloin sitten on aikoja, jos ei nytkään. Aikaa, kun ei voi varata, kun vajaata kahta viikkoa ennen ja tietääkseni kukaan ei voi ihan tarkalleen arvailla kiertoaan. Sanoin sitten hoitajalle, että käyn ultrassa yksityisellä ja lähetän kuvat sitten heille naistenklinikalle. Tätä he eivät voi kuulemma kieltää, vaikka sitä ei suositella. En tiedä sitten miksi. Tai ehkä voi vaan arvailla, että, jos ei tutkita niin ei tartte antaa uusia aikoja, joita ei ilmeisesti ole. Mietin vaan, että mikäs minä sitten työntekijänä olen kuin veronmaksaja eli oikeutettu käyttämään näitä palveluja. Ihan uskomatonta. Vielä sen lisäksi että tuntee muutenkin olevansa epäonnistunut niin sitten vielä luokitellaan kakkosluokan kansalaiseksi, kun JOUTUU käyttämään näitä palveluita.
Huh, huh anteeksi tämä purkaus, mutta otti niin päähän.

Minä kävin sitten tänään verikokeissa veronmaksajien piikkiin. Otettiin koko rahan edestä 13 putkiloa. Niistä pitäisi kait jotakin selvitä, ehkä. Sit käyn ultrassa väestöliitolla kierron 11 pv ja loppukierrossa verokoe taas veronmaksajien piikkiin :snotty:
Saas nähdä on naistenklinikalla aikoja edes kommentoida näitä tuloksia. Jotenkin vaan meni luotto siihen, että jotakin tapahtuisi ennen kesää hoitojen suhteen. Onko kellään kokemusta tästä naistenklinikalta?

Varmaan olis parempi alkaa säästämään yksityiselle hoitohin, mutta ei periaatteesta haluaisi heti luovuttaa, kun nämä julkisen palvelut on tarkoitettu meille kaikille.

Mukavia viimeisiä päiviä vuonna 2008!

:wave: Minäkin haluan toivotella teille kaikille ihanille ihmisille oikein valoisaa ja antoisaa uutta vuotta 2009. Jatkakaamme samaa hienoa tsemppausta niin eiköhän ensi vuosi voisi olla meille juuri se THE vuosi. Toiveiden toteutumista odotellen, Ella :heart:

Yhteistyössä