Hakutulokset

1. K

Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

Nyppy: Joo, mäkin olen tehnyt vähän niin kuin periaatepäätöksen, että ura ei mene perheenperustamisen edelle. Eli oikeastaan en varsinaista nousujohteista "uraa" edes haluaisi. Mutta välillä pelkään, että jos opinnotkin menevät pieleen vauvastressin takia, niin sitten ei ole kohta edes...
  2. K

Almanen: Tervetuloa! Rowan: Kiitos minunkin puolestani linkistä! Oli tosi hyvä sarjis. En kehdannut nauraa enkä itkeä, kun olin työpöydän ääressä, mutta kyllä moni juttu kolahti. Siis aivan täysin kuin minun elämästäni, ja varmasti moni täällä tunsi samoin! :D Mutta noita lukiessa tuli myös...
  3. K

kno71: Ikävää kuulla! Mutta paljon onnea matkaan seuraavalle kierrokselle!!!
  4. K

Taas on paljon mielenkiintoista täällä kirjoitettu, "hauska" lukea teidän kokemuksista (tietysti vähemmän hauskaa, kun on turhautumista ilmassa itse kullakin, mutta ymmärrätte kyllä). Tunturihillaa ymmärrän hyvin: jos saa taukoa stressaamiseen, niin se tekee tosi hyvää. Toivottavasti kaikki...
  5. K

Tunturihilla: Mulla on sama juttu, teen väitöskirjaa ilmastontutkimuksen alalla (ja perustutkinnossani opiskelin mm. kehitysmaatutkimusta), joten ympäristöasiat ovat sitä kautta aina ammatillisestikin mielessä. Ei niitä oikein unohtaakaan voi, mutta todellakin lisääntymisen tarve on suuri. Ja...
  6. K

Rowan79: Kiitos taas kauniista sanoista! Tuosta sperman laadun vaihtelusta vielä sen verran, että meillä ensimmäinen näyte oli miehelle tosi kova pala ja hän on tässä parin kuukauden aikana yrittänyt kyllä kovasti skarpata joidenkin sellaista juttujen kanssa, jotka mahdollisesti saattavat...
  7. K

kn071: 15 munasolua lienee hyvä saalis? Onnea! Rowan79: Kiitoksia tsempistä sinnekin! Ja kiitoksia kannustavista sanoista tuon yksityiselle menon pohtimisen suhteen, mutta en mä vain silti pääse irti siitä ajatuksesta, että olisi paljon epäitsekkäämpiäkin toimintatapoja kuin lapsen...
  8. K

"Omalla kohdalla täytyy sanoa että kotona nyhvääminen ja asioiden odottaminen olis saanu jo pään sekoamaan. Minut saa jaksamaan työt, tämä palsta ja ne normaalielämän rutiinit." Babies: Tältä minustakin tuntuu. Tai siis välillä tuntuu siltä, että voi kun olisimme koko ajan miehen kanssa...
  9. K

Tuhannesti onnea islalle ja tervetuloa kaikille uusille! Mä olen kirjoittanut aika vähän, koska pelkään, että alan ajatella pelkästään raskausasioita jos selaan liikaa näitä palstoja ja sitten masennun. Tässä ketjussa on kuitenkin ollut todella kiva henki aina kun olen tänne pistäytynyt...
  10. K

Oikein paljon onnea Thaikatille ja kiitoksia kaikille ystävällisistä tervetulotoivotuksista! Minäkin olen miettinyt kahta asiaa josta on täälläkin ollut puhe: sitä, olenko "oikeasti" lapseton ja lisäksi sitä, ovatko hedelmöityshoidot "luonnottomia". "Oikeasti" lapsettomuudesta: kun meillä...
  11. K

Isossa-Britanniassa asumme, ei siinä salaamista. :-) Ja tosiaan julkinen terveydenhuolto pelaa täällä tosi nopeasti, tosin siinä on tietysti paljonkin alueellisia eroja. Olemme ehkä siinä onnekkaita, että satumme asumaan alueella, jossa hoitoon tuntuu pääsevän nopsaan.
  12. K

Hei kaikille. Olen kurkkinut tätä ketjua jonkin aikaa, sillä lapsettomuuspuolelle siirtyminen on tullut ajankohtaiseksi. En kuitenkaan tiedä, kykenenkö kirjoittamaan / seuraamaan aktiivisesti, sillä minulle menee helposti lapsensaamisen ajatteleminen ja asiasta lukeminen / keskusteleminen...
  13. K

'kuvitellut' raskausoireet, tuliko + ?

No nythän tämä alkaa mennä taas jännäksi (vaikka myönnän auliisti edelleen, että kuvitteluja on kehissä ollut paljon ennenkin). Flunssan oireita on siis ollut runsaasti, koskapa kerran on ihan oikea flunssa päällä (duh), mutta kuvittelen nyt itsekseni että ehkä tää kipeys voisi liittyä jotenkin...
  14. K

'kuvitellut' raskausoireet, tuliko + ?

Listaan "muutaman" oireen lähinnä siksi, että ne ovat ihan taatusti kuviteltuja. Tai siis eivät kuviteltuja, mutta tuskin raskautta enteileviä. -lämpöilyä, suurimman osan aikaa n. 37.5 astetta -edelliseen liittyen: palelee -myöskin edelliseen liittyen: tissit särkevät kun palelee...
  15. K

Vauvakuume, opiskelut kesken?

Mulla on väitöskirja kesken ja kamala vauvakuume. Teen vieläpä sellaista väitöskirjaa, etten voi suorittaa sen kokeellista osuutta raskaana lainkaan. Jos olisi pelkkiä kirjoitustöitä, niin tuntuu siltä, että mikäs siinä olisi raskaaksi tullessa. Siinähän voisi (toivon mukaan) vielä tehdä monta...
  16. K

Softcup raskautumisen apuna?

Kerrohan sitten, miltä Softcup tuntui ja liimautuiko se tosiaan kiinni kohdunsuuhun! Mä taidan tyytyä käyttämään vain omaa kuukuppiani, mutta kiinnostava aihe joka tapauksessa.
  17. K

Mulla ei ole tuollaisesta kertakäyttöisestä kupista kokemusta, mutta normaali kuukautiskuppi on ainakin todella kätevä. Ja sen saa pois, ei ole pelkoa että kuppi jäisi sisälle. :-) Toki kaikki olemme erilaisia, mutta en ole kuullut keneltäkään, että olisi ollut ongelmia kuukautiskupin kanssa. Ja...
  18. K

Käykö normaali kuukautiskuppi myös? Tyhmältä tuntuisi ostaa kertakäyttöinen, kun kerran on jo käytössä kuukuppi. Mäkin asun Isossa-Britanniassa, meitähän on täällä monta.
  19. K

Ulkomailla kuumeilijoita?

Onpas kummaa, ettei jäsenyysnappi toiminut. Mä yritän, toimisiko mulla, kerron sitten kuinka kävi. Asun itse Isossa-Britanniassa ja aika paljon täälläkin näkee lapsiperheitä.
  20. K

Ulkomailla kuumeilijoita?

Aika uusi olen täällä minäkin. Sinne kerhoon pitää vissiin hakea jäsenyyttä, siellä on nappi sitä varten. Haetaanko, vai keskustellaanko täällä? Voiko joku kerhossa keskusteleva kertoa, onko siellä paljon aktiviteettia? Missä päin asut, anskilia?

Yhteistyössä