Hakutulokset

1. K

Ulkomailla kuumeilijoita?

Mä asun ulkomailla ja yritän esikoista. Menossa on vasta yk 4. Olen kirjoitellut täällä pariin ketjuun, mutta olen viime aikoina yrittänyt vähentää kirjoittelemista, kun saan näemmä mahdollisten oireiden vatvomisesta ja palstan seuraamisesta helposti pakkomielteen. Mukavaa olisi joka tapauksessa...
  2. K

Predictorin varmuus?

Mä kysyin lähiapteekista, että mikä olisi herkin testi, ja minusta he eivät kanssa edes ymmärtäneet kysymystä. Olivat aluksi että mikä herkkyys, mitä se on, ja sitten yrittivät selittää, että ihan samanlaisiahan nämä kaikki testit ovat. Ja asun ulkomailla, joten näyttää täällä olevan sama...
  3. K

Kesällä ja syksyllä aloittavat ja jo yrityksen aloittaneet :) vol. 6

Mahtavia uutisia täällä, onnea mömmömmöö! :heart: Olipa hauskaa lukea plussastasi! Onnea raskauteen! Ja muillakin kiintoisia aikoja menossa. Jännitän kaikkien puolesta. Peppi Pitkäkorva: Minustakin on hauskaa, kun täällä on tällainen lämmin tunnelma. Älä ihmeessä sensuroi kommenttejasi...
  4. K

Tipetsu: Jee, onnea viivan johdosta! Mutta eikö se ole niin, ettei kannata ihan joka hetki pupustella, että siittiöiden laatu pysyisi hyvänä? :D Mulla menossa kp 26/24. Taas aamulla testasin aivan puhtaan negan. Olen silti ihan satavarma siitä, että olen raskaana. Menkoista ei merkkiäkään...
  5. K

myöhäinen plussa

Ärr, taas kirjoittelen tähän ketjuun. Kp 25/24 menossa ja nega testattu viimeksi tänä aamuna. Kovin myöhäisissä lukemissa ei siis vielä mennä... On kuitenkin niin, että raskausoireet ovat omasta mielestäni tosi selvät. Ja lisäksi JOS raskaus nyt olisi kyseessä, niin silloin se EI ole myöhäisestä...
  6. K

Lumpe: Höh, menkat! :hug: Memelisa: Kuulostaa lupaavalta siellä! Napakissa: Pidän peukkuja! Niiskunenä: Hyvin voinee tuossa vaiheessa ottaa oluen. Ja tuskin kertoo tuossa vaiheessa testi yhtään mitään vielä! Onnea matkaan! ON: Kp 25/24 menossa ja testasin aamulla taas ihan puhtaan...
  7. K

Lily-Jane: Varmasti ottaa päähän! Mutta pitää ajatella nyt vain, että 11 dpo on tosi vähän. Samat sanat Memelisalle. On hankalaa olla testaamatta, mutta älkää vielä vaipuko epätoivoon, jos tuossa vaiheessa ei mitään näytä! Juttelin yk1:n aikana terkkarille (muusta syystä kuin mahdollisesta...
  8. K

Itsensätutkijat..k.nipukasta..

Tykkään tästä ketjusta, täällä on niin hauskoja kuvauksia tästä salaperäisestä ruumiinosasta ja sen käyttäytymisestä! Mulla on menossa kp 24/24 ja raskausoireita ilmassa, mutta testi oli tänä aamuna nega. Kohdunsuulta ei ole tässä kuussa löytynyt vielä minkäänlaista verituhrua, vaikka...
  9. K

Lily-Jane ja Vaniljainen: Kiitos tsempistä ja tuesta. B) Ainakin tuon testien kanssa säätämisen hyvä puoli oli se, että homman koomiset piirteet alkoivat huvittaa ihan tosissaan. Tänään mua huvittaa lisäksi se, että sellainen ruumiinosa kuin kohdunsuu on kadonnut anatomiastani. Sitä ei...
  10. K

Vaniljainen: Kyllä testasin, ja aivan kirkkaan negan. Itse asiassa jopa kolme! Ensimmäinen testi ei toiminut testiajan sisällä ollenkaan, ei tullut kontrolliviivaa eikä mitään. Seuraavaa testiä kehiin, ja tällä kerralla testiruutuun tuli kontrolliajan sisällä vaakasuora viiva. Eikä muuta kuin...

Yhteistyössä