Okei, nyt annan ittelleni luvan jännittää. Ihan vähän. Kp 30/24-29. Eilen illalla taas vihloi masua ja tissit muuttu aivan julmetun kipeiksi ja olin niiiiin varma, että aamulla alkaa menkat. Mutta ei. Tänään oon juossut vessassa sen miljoona kertaa, koska koko ajan tuntuu, että menkat alko. Mutta ei niin mitään. Ja se mahan vihlonta on ollut ihan kummaa. Kahtena iltana perätysten on vihlonut mun ihanassa lempinukkuma-asennossa, byääh! Se vihloo joka kerta tuolta oikealta jostain. Välillä säteilee nivusiin. Menkkakivut viihtyy normaalisti molemmilla puolilla. Muuten ei taas tänään kipuja, paitsi esim. aivastaessa, niistäessä, jotain painavaa kantaessa tms. ponnistusten aikana ja taas siitä samasta kohdasta. Ihan kummaa. Ja tänään sain aikaiseksi niin hirveen etomiskohtauksen, että meinasin jo mennä oksentamaan :x mutta sitten se menikin ohi, kun söin. Eikä mulla ees varsinaisesti ollu nälkä, kuhan aattelin testata. Kahvi maistuu ihan kummalle. Ei se nyt varsinaisesti pahaa oo, mutta.. jotenkin kummallista. Ja tissit on edelleen ihan älykipeät. Etenkin tuolta sivuista, kainalojen puolelta. Ei ne kai sieltä yleensä oo kipeet..?
Ai miten niin alko jännittää?? Hypin kohta seinille.
Tipetsu, jos menkat ei ala, niin ma teen testin. Uaah. Jännittää. Pidä peukkuja ja toivota tsemiä
Ai miten niin alko jännittää?? Hypin kohta seinille.
Tipetsu, jos menkat ei ala, niin ma teen testin. Uaah. Jännittää. Pidä peukkuja ja toivota tsemiä