Kesällä ja syksyllä aloittavat ja jo yrityksen aloittaneet :) vol. 6

niiskunenä-78 Paljon onnea!!! :flower: Kaikkea hyvää odotukseen! Voi kunpa itsekin olisi pian siellä! :heart:

Tipetsu Pääasia että olette kuitenkin yrittäneet ovista hyödyntää, ehkä sinne pääsee siittiöt perille kuitenkin :)

Mulla on nyt 29/28-30 ja menkkoja odotellessa. Eilen tuli illalla jo pikku läntti tuhrua, joten eiköhän ne kohta. Jos tissit olisi kipeät niin ehkä tulisi pieni toivonkipinä, mutta ne ei oo enää yhtään kipeät vaikka kuinka painelisi, joten menkkoja odotellessa. Sovittiin, että mies vie tällä viikolla simppanäytteen analyysiin, saadaan hommia vähän eteenpäin.

Oi, onnea Niiskunenä!! :heart: Lilyn sanoin, kunpa itsekkin kohta pääsisin mukaan plussaneisiin! :)

Mömmömöö Toi sun plussa antoi kyllä hurjan toivon kipinän meille pidempään yrittäneille! Luin sun plussa-uutisen eilen ennen töiden alkua ja olin oikeesti tosi iloinen koko päivän töissäkin tuon sun plussan vuoksi! :heart:
Tottakai olen hurjan iloinen ihan jokaisen puolesta joka plussaa, mutta tosiaan nousee usko ja toivo itselläkin kun joku kauemmin yrittänyt vihdoin plussaa :)

Peppi Pitkäkorva Nyt kyllä lopetat viestien sensuroinnit, tänne vaan kaikki ajatukset :)

Helinä-Keiju Ihana asenne sulla, toivottavasti pian käy tärppi uudestaan :hug:

tatskattu No yleisesti ottaen ajatellaan, että testata kantsii vasta kun menkat on jo myöhässä, tällöin testin tulos on huomattavasti luotettavampi, mutta harva meistä malttaa odottaa niin myöhään, joten sanoisin, että siinä joskus dpo 10 paikkeilla kantsii aikaisintaan testailla =)

Kapybara Toivottavasti nyt tulisi se täti sieltä tai sitten plussa testiin, toi odottaminen on tosi inhottavaa! Mäkin ehdin tekemään pari negatestiä, ennen kuin sitten menkat alkoivatkin. Plussaa tietysti toivon sulle edelleen!! :)

tipetsu Kyllä mä olisin aika luottavaisin mielin, että se plussa oli silloin kuin se testi tummeni =) Ei se tosiaan kaikilla tummu ihan yhtä tummaksi! Pidän sulle ekstrapeukkuja =)

Lily-Jane muruseni Sulle pidän myös ekstrapeukkuja, toivon sulle niin kovasti plussaa!! Älä anna sen pienen tuhrun vielä masentaa :hug:

Omaa napaa: Apuva, huomenna mulla on puoli yhdeltätoista se lääkäri :x Pelottaa jo valmiiksi. Noh..Tietääpähän ainakin sitten, että missä mennään. Myös miehen näytteestä ois tarkotus keskustella!

Plussatuulia rakkaat!! Täällä on jo hyvä alku oikein plussamyrskylle! :heart:

Ja Beatrix kovasti paljon tervetuloa! :wave:

Vaniljainen Kiitos ihana :heart: Paljon tsemppiä gynen kanssa tapaamiseen, toivottavasti kaikki menee hyvin ja saat kannustavia uutisia. Kerro sitten kun ehdit, että mitä ne sano! Kyllä mekin jonain päivänä ne plussat saadaan, ihan varmasti :hug: Munkin täytyy nyt soitella, että miten me se siemennestenäyte viedään.. Kiva kantaa jotain sellasta kupposta bussissa :LOL:

Vaniljainen, tuu sit heti kertomaan mitä lääkäri sanoo. Toivottavasti kuitenkin hyviä uutisia tietysti.

Beatrix Kiddo tervetuloa kuumeilemaan :)

Lily-Jane voi paska jos täti kerta tulee |O Mut jos nyt saisit lääkäriltä vastauksia simppanäytteen avulla.

ON: Kp 21/28 eli dpo olis 5. Huonoo oloo ollu täs pari päivää, saattaa kyl ihan olla helteen vika. Omituisia juilimisia mahassa ollu pari päivää. En tiedä. En haluis nyt ajatella mitään kunnes sit jos menkat on myöhässä. Mut toivoa saa! Ostin jazzkadulta kelttikoruputiikista sellasen Haltijan kello-korun. Sille sai esittää yhden toiveen ja nyt se roikkuu kaulassa, arvatkaa vaan mitä toivoin :heart:

Onnea Emily83!!! :heart:

Kiitos kanssaelämisestä kaikille! Ootte ollu iso tuki ja ihan itku meinas tulla siitä, kuinka ilonen Vaniljainen ja muutkin on mun puolesta :heart:

Mun on kai pakko uskoa tää. Tein tänään kaksi(!) testiä. Eilinen plussa ja tänään se eka oli niin haaleita kuitenkin, että oikein pelotti! Ne oli Onni-merkkisiä ja aattelin sitten käydä hakemassa jonkun toisen merkkisen vielä. En malttanut odottaa aamuun, kun tuo ukko on just lähössä pariks päiväks pois. Tein siis äsken apteekin oman ja kyllähän se antoi aivan selkeät viivat :D Nyt uskoi mieskin jo, se ei noita haaleita uskonut yhtään :LOL: Se on muutenkin ihan pimahtanut, se oli käyny netissä kyttäämässä, että miten raskausseuranta etenee, ties ulkoa kaikki ultrajututkin :LOL: Herttaista :heart:

Toivotaan, että kaikki menee hyvin. Mä käyn teitä täällä varmasti moikkaamassa ja tulkaahan oikein nopeasti perässä! Tulee ikävä :heart:

Terv. Mömmis ja nyytti 4+4 =)

Onnea Emily!

Kylläpäs täällä nyt plussia ropisee!Ihanaa! Oisko helteissäkin taikaa? :)

Tervetuloa Beatrix!

Kerrohan Vaniljainen murunen sitten lääkärikäynnistä! Toivottavasti hommelit selviää.

Lily-jane Meilläkin on seuraava askel miehen simppatesti.Ilmeisesti (en muista :ashamed: ) näyte pitäs viedä elokuussa jo ei tärppää clomeilla siihen mennes.
Toviottavasti täti ei tuu sun luo!!

Napakissa Jospa omituiset juilinnat ois merkki siitä että pieni siellä kiinnittyy!

Mömmikselle Vielä kerran onnittelut vahvoista viivoista.Ihanaa!! :heart:

Vois jösses!Mä just kuulin että mun mummon ja ukin äidit olivat sisaruksia,eli mummo ja ukki olivat serkkuja! Äippä kertoi juuri,kun pohtii näköjään 24/7 tätä mun raskautumista,että jospa geeneissä vika kun ei raskautta kuulu!Hemmetti sentään!

No täällä nyt kuitenkin saa siis jännitellä parisen viikkoo. Plussatuulia!

Ihania uutisia taas! Onnea Emily!

Mulle tuli taas pakottava tarve klikkailla raskaustestejä kotiin, mut yritän nyt kuitenkin malttaa mieleni vielä. Toisaalta on kivaa ylläpitää tällaista toivoa. Pää hiukan jäässä, kun oli rankka työpäivä tänään, joten hyvää yötä kaikille tältä erää!

Peppi

KHJ
:) Suuper paljon Onnea plussanneille!! Aivan mahtavaa!!
Tämä on yrittänyt saada kierukan poistoaikaa lekurille vaan Ei! lomat Jyllää!! :$ On niin kiva lukea kun kuume nousee toisten onnistuessa ja muistaa vielä edellisten muksujen ajat miten se on jännittävää. Ovistikut on tilattu,kunhan sais tuon härvelin ensin pois tuolta bebasta!!

Onnea vielä plussanneille ja hurjan paljon lykkyä yrittäville!!

Argh!! Ei oo totta. Nyt tällä forumilla on varmaan jotain minuu vastaan.. yritin jo torstaina laittaa tänne viestiä ja aina miun teksti hävis! Äsken taas kirjotin tänne pitkän viestin ja sitä ei löydy mistään.. Johonkin bittiavaruuteen häviää kaikki viestit! Toivottavasti siis nyt onnistun!
Mutta asiaan....

Miljoonasti onnea Emily, Niiskunenä, Mömmömmöö ja kaikki muut jos en kaikkia huomannu! :hug: Olinki käyny täällä viimeksi torstaina niin nyt olikin ihana tulla tänne keskelle plussamerta :)

Tervetulotoivotus myös kaikille uusille, kiva että porukka lisääntyy!! :wave:

ON: Mulla nyt dpo 3, sain toisen viivan tikkuun perjantaina.. Tosin se ovis jäi kyllä täysin hyödyntämättä, sillä tuli oltua ilosaarirokissa rokkailemassa koko viikonlopun ajan. Eikä valitettavasti tullut ollenkaan mahdollisuutta peittojen heiluttamiseen. Ei oikein hotsittanu ajatus siitä et ois bajamajassa käyty pupuilemassa.... :LOL: Kyllä sitä ehkä kuiteski toivoo että oma lapsi saisi alkunsa hieman romanttisemmassa paikassa :) Meillä siis pupuiltu viimeksi viime viikon keskiviikkona, joten sillä mennään, saas nähdä miten käy.. Epäilen kyl kovasti ku ne kuumat päivät jäi käyttämättä.. Mutta onneksi vasta yk2, joten meillä on vielä aikaa yrittää... Kun vaan jaksaisi malttaa ja olla stressaamatta niin paljon.

Voi että!!!! Mitä täällä onkaan lomailuni aikana tapahtunut!!!!! ONNEA mömmis ja tombatar ja niiskunenä :hug: Niiiiiiiiiin IHANAA!!!!!

Täällä kp22 tai 23. Viel lähetää vikan lomaviikon kunniaks miehen kaa kahestaan kolmeks yöks telttailee torstaina ja sinä aikana pitäis alkaa menkat mut toivottavasti ei.

Kiitoksia kaikille teille ihanille onnitteluista, olette NIIN huippuporukkaa!! :hug: :heart: :heart: Mä kyllä roikun täällä vielä varmaan jonkin aikaa, kun ihan oikeasti kiinnostaa miten teidän käy! Toivon jokaiselle plussaa ja mahdollisimman pian :heart: :heart:

Ja onnittelut muillekin plussanneille, jos olen omassa tunnemyllerryksessä unohtanut onnitella :)

Vaniljainen, tsemppiä lääkäriin!! :hug: Nyt sitä ainakin sitten saa jotain lisätietoa ja toimintaohjeita jatkoon.

Napakissa Toivotaan, että koru toteuttaa toiveet ;)

Lily-Jane
Mikäs siellä on tilanne, alkoiko ne menkat vai oliko vaan tuhru? Toivottavasti pian tärppää!!

KHJ No onpas kiva, ettei saa kierrukkaa poistettua lomien takia :kieh: Toivottavasti kuitenkin pian...

Emily83 ONNEA!!! :flower: :heart: Ihanaa, kun näitä plussia ropisee!!

nelli-86 Ihana kuulla sinustakin! Toivottavasti sinne jonain päivänä päästään ;)

Mömmömmöö No nyt se on varmaa ainakin :) Onko sulla pysyneet ne oireet vai muuttunut?

Vaniljainen taitaa olla gynellä kohta! Tsemppiä!! :)

Mulla ei oo menkat vieläkään alkanu, mut eilen tuli taas sellaista tummankeltaista vetistä valkkaria, mitä mulla on tullut ennen menkkoja. Taisin ajoittaa ovulaation viime kierrossa väärin :| Koska olin ihan varma oireiden perusteella, että mun ovis oli kp 14, mut jos niin olis ollut niin tänään olis jo dpo 16 ja mulla ei oo IKINÄ ollut luteaalivaihe pidempää kuin 13 päivää. Outoa. Enkä oikein usko raskauteenkaan kun noi tissit oli oviksen jälkeen niin pirun kipeät ja nyt ei oo pariin päivään ollut yhtään. Mies- raukka kyselee koko ajan että onko jo alkanut ja yritin sanoa sille, että älä nyt pidä toiveita korkealla :ashamed: Ensi kierrossa aion taas tikuttaa parin kk:n tauon jälkeen niin ei tuu mitään hutikeikkoja :D No joo, odotellaan eka nää menkat, selässä kyllä tuntuu että kohta aukeaa hanat. Muuten testiä ostamaan illalla jos ei ala!

Plussatuulia kaikille! Ja tervetuloa tatskattu ja Beatrix!!!

:wave:

Lily-Jane, oireet on pysyneet ja vähän lisääntyneet. Väsyttää aivan törkeästi. Lihan haju ällöttää. Samoin se kahvi. Ellotusta ilmenee heti, jos ei syö tarpeeksi usein, etenkin päiväsaikaan. Mahaa ei enää vihlo niin paljoa, vihlonta on nyt molemminpuoleista, mutta edelleen enemmän oikealla. Tissit ei oo enää niin ahistavan kipeet, mutta turvoksissa kyllä. Onhan näitä. Siskon kanssa on puitu puhelimessa, sillä on kaksi lasta, niin nyt on hirveä vertailu, että onko samoja oireita :LOL: Toivotaan, että sulla muuten kuitenkin jättäisi ne menkat tulematta. Mäkin olin niiiin varma, että menkat alkaa. Että ei sitä koskaan tiedä ;)

Tatskattu, yritä nyt vielä malttaa! :D

En mä osaa olla täältä pois. Tuolla odotuspuolella ei oikein osaa vielä olla. Ei niihin juttuihin pääse kovin helposti mukaan, etenkään kun ei vielä hirveesti oo juteltavaa. Eilen piti soittaa neuvolaan, mutta en ehtinyt ennen kuin puhelinaika meni ohi. No, nyt mä täällä kärppänä ootan, et kello lyö 12 ja saan soittaa :LOL:

Plussatuulia!! :wave:

KHJ multa ainaki neuvolas otettiin kierukka pois. ei tärvinnu lääkärille jonottaa!!!
Lily-Jane mulla kans hävis tissikipu pari päivää ennenku piti menkkojen alkaa,mut se sit tuli takas pari päivää plussan jälkeen. ja sitä samaa valkkaria täälläki kirotaan :$
NeliApina teretulemas takas :heart: täällä onki oikee plussapuhuri ollu käynnis :LOL:

).( tänään neuvolaan likkaa käyttämään,samalla varaan varhaisultraan ajan :ashamed:

NapaKissa Viikko enää piinailtavaa, you can do it! Toivottavasti on hyviä merkkejä ;)

Mä soitin klinikalle, ja käyn tänään hakemassa sieltä kupin ja huomenna viedään miehen näyte! Apua! Oon niin iloinen jotenkin että asiat rullaa eteenpäin! Koska jos nyt ei pariin kuukauteen tärppää niin ainakin on toi testi tehty. Jotenkin mä toivon, että mielummin vika mussa, en tiedä miten toi mies murtuu kun se niin kauheasti toivoisi lasta :( Mutta ei saa maalaa piruja seinille, voihan tässä vielä tärpätä tässä kuussa ihan hyvin!

Yhteistyössä