Kesällä ja syksyllä aloittavat ja jo yrityksen aloittaneet :) vol. 6

Napakissa ihanan kuuloisen korun olet ostanut :heart: Toivottavasti toiveesi pian toteutuu! :)

Oi, Emily aivan ihanaa!! :heart: Hurjan paljon onnea teille!! Jopas täällä plussia satelee!! :) Onneksi tulee uusia ihmisiä tilalle, jotta en jää ihan yksin tänne kohta ;)

Tipetsu No jopas sä olet uutisia kuullut! Mutta onneksi noi serkusten väliset touhut ei ole ollenkaan niin pahoja kuin esimerkiksi sisarusten :x Mä en jotenkin pysty uskomaan, että se olis syynä sun vaikeaan raskautumiseen :hug:

Peppi Pitkäkorva Koskas sulla pitikään menkkojen alkaa? Tuo on muuten ihan totta, että on mukavaa kun saa ajatella, että josko sitä tosiaan olisikin nyt raskaana =) Sillä mä sain aina vähän siirrettyä sitä testin tekoa :whistle:

KHJ No höh! Jopas on inha tilanne sulla!! Toivottavasti saat pian härvelin pois! :)

Neliapina Ihanaa telttaretkeä teille :heart: Me ollaan miehen kanssa katsottu liian monta kertaa The blair witch project, jotta uskallettaisiin enää ikinä nukkua teltassa :LOL: Toivottavasti täti eksyy metsään tai mihin ikinä menettekään, eikä enää löydä sun luokse :heart:

mimmu Toi on ihan superärsyttävää kun tekstit katoilee, tää sivusto tekee sitä aina välillä joten kantsii ensin kopioida teksti talteen :) Mä en ite edes laita sitä ylös mihinkään muistioon tai muualle, vaan kopioin vaan ja sitten tarvittaessa liitän tähän kenttään jos edellinen häviää!
Toitottavasti pupuilut tuottivat tulosta, vaikka vain kerran saittekin touhuttua :) Me ollaan kans pupuiltu milloin missäkin kun on ollut täsmäpäivät ja ollaan haluttu varmistella..Luonnonhelmassa ollaan myös homma hoidettu jos muualla ei ole pystynyt ;)

niiskunenä pysy ihmeessä täällä vielä meidän seurana, ihana kuulla miten teille kaikki etenee :heart:

Lily-Jane Voi pieni rakas :heart: :hug: Tää on niin väärin!!!! :'(

nelli ihanaa kun kävit :wave: :heart:

Omaa napailua Dodiin, lääkärillä käyty ja 140? pistetty taas palamaan! Mutta ei kyllä harmita, kaikki tieto oli sen arvoista. Eli nyt on tosiaan kp mulla 16 ja lääkäri kertoi onneksi ihan hyviä uutisia. Ovulaatio on kovaa vauhtia tulossa oikealta puolelta, siellä on yksi iso johtofollikkeli ja lääkäri arveli ovulaation ajankohdaksi lauantaita. Se oikeastaan täsmää omienkin arvelujen kanssa, sekä niiden ovisplussien kanssa joita olen aikaisemmissa kierroissa saanut. Toi oli tosi hyvä kuulla, että ovulaatio tapahtuu. Lääkäri kuitenkin kehotti vielä testaamaan to-pe-la-su, että koska se plussa tulee tikkuun. Menin apteekkiin ja laitoin leviäksi vielä 40? ja ostin niitä digitaalisia ovistestejä, eipähän tarvi sitten arvuutella. Kohtu oli normaali ja munasarjat täysin terveet, mitään kystia tai muita ei ollut enää :) Vasemmalla puolella on tietysti vielä se endometriooma, mutta se on edelleen ihan pieni, eikä ole levinnyt tai vaurioittanut mitään. Ainut pieni huolenaihe oli mun kohdun limakalvon paksuus, joka oli nyt, jokuisia päiviä ennen 4,6 mm, kun se pitäisi ovulaation aikaan olla mielellään 8mm, vähintään joku 6mm. Mutta hän sanoi, että se hyvin vielä ehtii paksuuntua. Mun niukat menkat saattaisivat siis johtua tästä, joka sitten taas saattaa vaikuttaa siihen kiinnittymiseen. Kuitenkaan lääkäri ei ollut kamalan huolissaan tästä, koska se ehtii vielä paksuuntua jonkin verran. Mutta tässä saattaisi kuitenkin olla meillä se syy, miksi en raskaudu. Joten ehkä mä kehottaisin teitä muita niukoista menkoista kärsiviä mittauttamaan kohdun limakalvon paksuuden ovulaation aikaan.
Keskustelin lääkärin kanssa siitä, että mitä seuraavaksi tehdään, niin miehen näyte on seuraava juttu. Jos se on kunnossa, niin mulle munasarjojen aukiolotutkimus. Jos sielläkin kaikki on kunnossa, niin sitten tutkittaisiin vielä paremmin tuo limakalvohomma, ja jos se on liian ohut juuri ovulaation aikaan, niin sitten saan siihen lääkkeet.
Että näillä eväillä eteen päin, ei ainakaan löytynyt mun pelkäämiä myoomia kohdusta tai muuta kamalaa :D Lääkärin mukaan tämän hetkisten tietojen valossa mulla on kaikki täysin kunnossa raskautumista ajatellen.

Edit: Leikin vähän kotilääkäriä taas ja googlettelin tota limakalvojen paksuutta, niin se paksunee ilmeisesti noi 1-2 mm vuorokaudessa, joten kyllä se sitten vielä ehkä paksunee lähemmäs sitä toivottua kasia..
Jännää muuten seurailla ovisoireita tuolta oikealta puolelta nyt, kun tietää että sieltä irtoaa :)

...Voi Lily :( Mua niin kovasti harmittaa sun puolesta! :hug:
 
yhdyn kyllä täysillä Napakissan sanoihin!! jospa Lily-Jane olis sit sun tärppikierto mullaki meni sen 10 kiertoo.
tervetuloa uusille
:flower: haamuille ja plussille
Mömmiksentavoin aion roikkua ja lueskella viel täällä. neuvolaki on vasta 18.8 :eek: ennen en uskalla hirveesti vielä hihkua enkä kerrokkaa mitään kellekkään. äiti tietää ja kaveripariskunta,ketkä oli todistamas meidän vihkimistä maistraatissa.

täältä iso plussapuhuri teille kaikille :heart:

muoks. tosta limiksestä... mulla kans tosi niukat menkat ja kesti vain jotain 5 päivää! mut jotenki ihmeellisesti se kuitenki kiinnitty. kai sillä hevosen selästä tippumisella oli jotaki hyötyä :LOL: just nimittäin oviksen aikaan tapahtu!!!
:flower: Vanikselle,kun kaik näyttäs olevan kunnossa
 
Piti tulla valilla kurkkaamaan, mita tanne kuuluu. Ainakin taalta on tullut kivasti kavereita tuonne odotuspuolelle. :)

Kiva kuulla Vaniljainen, etta kaikki nayttaisi olevan kunnossa. Jospa tieto siita saisi plussan tulemaan tasta kierrossa. :)

Harmi Lily-Jane ettei vielakaan tarpannut. :hug: Jospa tuo kymppi-kierto olisi sinullekin se tarppi-kierto, niin kuin on ollut tombattarellakin.

Taalla ei viela tunnu oikein minkaanlaisia raskausoireita, mutta kun menkkojakaan ei ole tullut niin eikohan tassa viela raskaana olla. Ehtii niista oireista sitten "nauttia" kunhan niita tulee. Elokuun alussa on eka neuvola.

:wave:

Meep 5+6
 
Lily-Jane voi surku :hug: :hug: Kovasti jaksuja sinne!

Vaniljainen Hienoa, että kaikki näyttäisi olevan kuitenkin kunnossa! Nyt sitten pääsette etenemään suunnitelman mukaan :) Loppuviikolla sitten vain hirmuisesti harjoituksia, nyt on ainakin tiedossa, että ovulaatio on tapahtumassa.
 
Lily-Jane Saithan tarkat ohjeet siitä miehen näytteen antamsesta? :) Mä sain paperilapun mukaani ja mulla lukee, että näytteen ottamisen ja sitä edeltävän siemensyöksyn väliajan pitäisi olla 5 päivää, ei kuitenkaan vähempää kuin 3 päivää eikä enempää kuin 7 päivää.
Varmastan vaan, että ette ole ihan lähipäivinä pupuilleet, jos jo huomenna viette =)
Kauankohan muuten ton testin tulosten saamisessa kestää?
 
Heippa, tulin vähän kurkkimaan että mitäs täällä on tapahtunut :)

Paljon plussanneita, oikein isot onnittelut ja paljon tarrasukkia matkaan :heart:

Ja oikein isot halit kaikille tädin yllättämille :hug:

Ja tietty plussapuhureita ihan kaikille! +++ :whistle:

*halit*
 
vaniljainen joo ajattelin hukuttaa sen punaisen ällötyksen ja jos ei huku niin siel on niin paljon sorsia ja kanadanhanhia et kai niille kelpaa :LOL: ei ois montaa päivää enää odotettavaa.
kovin montaa kertaa ei oo loman aikana sekstailtu ku ollaan oltu joko äitillä tai telttailee mut luulen et oviksen aikaan oli neki vähät joten odotellaan...taas :D
Onnea muuten emily83 kyllä tää kesä vaan on ihanaa aikaa ku kaikki rentoutuu ja plussia satelee. :hug: :heart:
 
Kiitos kaikille haleista, kyllä tää tästä :)

Vaniljainen Loistavaa, että saitte hyviä uutisia! :flower: Eli samanlainen "hoitosuunnitelma" kuin meillä; ensin miehen analyysi ja sit mulle aukiolotutkimus seuraavaks. Mulla mitattiin viimeks toi limakalvo kp 13 ja se oli 9 mm, ja mulla on tosi niukat menkat, joten mulla sen ei pitäisi olla siitä kiinni, mut en kyl tajua mihin ne loput limakalvot katoaa kun vuodan niin vähän, tosi outoa. Me saatiin sellaiset ohjeet, että ei saisi kauheasti olla yli tai ali 72 h edellisestä laukeamisesta. Harrasteltiin viimeks tosi myöhään lauantai-iltana, ja huomenna viedään näyte aamulla niin siinä tulee se n. 80 h minkä pitäisi olla ok. Ja tunnin sisällä näytteen antamisesta mun pitäis kiikuttaa se sinne, ja pitää se näyte tosi lämpimänä, kuulemma olis hyvä pitää paidan sisällä :LOL: Apua! Koska mies mielummin antaa näytteen kotona kuin jossain vieraassa ympäristössä. Ymmärrän hyvin :) Tulokset saisi jo seuraavana päivänä (!), mutta ollaan viikonloppu reissussa niin saatiin lääkäriaika ensi viikon torstaiksi. Eli vähän yli viikko. Ne ei jostain turvallisuussyistä lähetä niitä postissa.. Täällä Englannissa on vähän eri käytännöt näköjään :) Milloin te viette näytteen?
 
Neliapina Oikein hyvä sotasuunnitelma :D Hukuksiin täti vaan!

Pokemoni :wave: Onko teillä kaikki hyvin? Onko jotain oireita ilmaantunut? =)

Lily-Jane Meillähän on tosiaan sitten ihan samanlainen suunnitelma :) Hyvä puolihan tossa aukiolo-tutkimuksessa on se, että hirmu monet tulee sen jälkeen raskaaksi, kun röörit puhdistetaan :) Vaikka aika kivulias operaatio se taitaa olla, mutta kyllä me kestetään mitä vaan tässä vaiheessa eikö :heart:
Vähän erilaiset ohjeet olette tosiaan saaneet, mutta aika samoilla linjoilla kuitenkin =) Meillä tosin lukee ohjeessa, että ei saa kuljettaa ja säilyttää yli 40 asteessa :whistle: Meillä mies antaa näytteen ensi keskiviikkona, mulla kun on just nyt ovulaatio tulossa niin ei voi pihdata! Tosi nopeasti ainakin siellä saa tulokset, toivottavasti me saatais yhtä äkkiä!! :)
Mun on tarkoitus mennä heti ensi kierron alussa siihen aukiolotutkimukseen, jos miehestä ei löydy vikoja. Just muuten nauroin sille, että kyllä te ukot pääsette helpolla! Sen kun vaan ruikkasevat kuppiin ja kiikuttavat tutkittavaksi, toista se on meillä naisilla :kieh:
Me muuten päätettiin mennä nyt tämä ovulaation aika joka toinen päivä- menetelmällä, joka on meille ihan uusi tapa..Meillä on seksiä tosi paljon, monta kertaa viikossa ja tajuttiin, että se ei välttämättä ole hyvä juttu, että ovulaation aikanakin on joka päivä. Nyt siis himmaillaan vähän tahtia ja katotaan syntyiskö näillä eväillä paremmin tulosta :)
 
Vaniljainen: Mä en tiedä koska mun menkkojen pitäis alkaa... :eek: Siis multa otettiin hormonikierukka pois 1.7 ja se ehti olla melkein kolme vuotta. Kierukan kanssa mulla ei tullu vuotoja ollenkaan, sillon tällön valkkaria tai paperiin tuhrua. kuitenkin kuun lopussa oli aina "menkkaoireita", tai niin mä oletan. Joten, odotellaan ja kuulostellaan. Tän takia mä oon ihan kuutamolla omien oireideni kanssa, kun edellisistä oikeista kuukautisista alkaa olla melkein neljä vuotta. Mut näin viimeisimpänä oireena on tullut aivan valtava paineen tunne tuonne alavatsalle ja alavatsan turvotusta. Vatsan alue mulla turvottelee välillä muutekinn, mut tää sijoittuu selkeesti alavatsaan ja siten uutta.

Sorruin tilaamaan niitä erittäin herkkiä testejä (herkkyys 10 jotain), mutta silti yritän venyttää testausta tuonne elokuulle, jos ei ennen sitä tätiä näy. (Ja tätä en usko itekkään... ) :LOL: :LOL:
 
Vaniljainen: oireet tuli ja meni, kiitos kysymästä :D Helteiden loputtua olo parani kuin taikaiskusta, kaikki on mennyt hyvin, mitään kovin pahoja oireita ei edes ollut :) Tosin eka ultra vasta kolmen viikon päästä, sydänääniäkään ei kuunneltu neuvolassa kun ei ole varmaa kuuluuko niitä vielä. Naiivin hyväuskoisina mennään eteenpäin täällä :)

Paljon positiivisia ajatuksia, isoja haleja ja plussapuhureita teille kaikille, ootte mun ajatuksissa :heart:
 
Täällähän on tapahtunut reissussa ollessa ihan valtavasti. Mahtavat onnittelut kaikille plussanneille Mömmömmöö, Niiskunenä-78 + muut jos on jääny tuolta pikaisesti viestien lomasta huomaamatta :heart: :flower: :heart:

Lily-Jane: oon tosi pahoillani menkoista, että pitikin. Toivotaan et ens kierrossa tärppäis sit

Emily83: Valtavasti onnea haamusta, jäi tuolta viesteistä pikaisesti luettua epäselväksi et teitkö toisen testin ja saitko varmistuksen? Valtavat onnittelut kuitenkin :)

Mikäs Tatskatun tilanne tällä hetkellä on?

Ja oih Napakissa, toivottavasti ois "sitä" repimistä, että kohta saadaan sunkin puolelta positiivisia uutisia kuunnella :)

Ja sit omaa napaa:
Mä luulen et taitaa olla täti tulossa kylään, toivottavasti ei. Tein pe ja su testit jotka näytti negaa. Eka testi näytti jotain, mutta oli kyllä huono valaistus, toinen oli ihan 100% puhdas nega. Menkkojen pitäs alkaa about tällä viikolla. Lähestulkoon kaikki oireetkin on kadonnu, vessassa vielä tulee käytyä ja selkää aristaa, vatsassa tuntui taas sunnuntaina lenkin jälkeen arkuutta mutta muuten ei mitään :'( Mä niin toivoin et ois tärpänny. Harmittaa oikein olan takaa. Käyn kyllä ostamassa niitä ovistikkuja ja testaan niitä vaikka salassa mieheltä, ei sen tartte kaikkee tietää :p .Pitää vaan ostaa kunnon erä ku varmuutta ei tosiaan oo missä vaiheessa kiertoo tässä menee ku tää on tää eka luomu ni voi heitellä miten sattuu ja mitään varsinaisia oviskipuja en oo koskaan huomannu :(
 
:'( nega, mut teinki sen ns.liian aikasin... :headwall: nyt on kp25/29 ja äsken negasin. Vituttaa näin suoraan sanottuna... mut esikoinenki näky vasta kuukautisten poisjäännistäkin useita päiviä. Tästäki kersasta negasin eka ja menkat oli myöhässä ja sit siit joitain päivii vast plussasin.

Mut silti tuli paha mieli :'( omaa tyhmyyttäni tosin.

Lähden tänään äitini ja poikani kanssa kylpylään 2vrk :saint:

tissit tosin kipeet ja alavatsajomotteluja oli eilen :whistle:
 
Lily-Jane :hug:

Vaniljainen: hyvä et kaikki oli kunnossa ja ovis tapahtuu :heart:

mie niin toivon teidän molempien puolesta et teillä tärppäis!! tietty toivon kaikille muillekin, mut te ootte niin pitkään jo yrittäny!

Tatskattu: tosiaan täälläkin halutaan kuulla tilanne =)

ON: täällä siis 25/31, menkkojen pitäs alkaa tiistaina. Dpo 5. Ei tosin mitään tuntemuksia.. Missä vaiheessa yleensä rupee tulemaan joitakin tuntemuksia jos ois tärpänny??
 
Tatskattu: Joo just huomasin, et oltiin näköjään kirjotettu viestiä yhtä aikaa, kun ei viel ollu siun kirjotusta ku rupesin kirjottamaan.. Noo, mut onneks nyt on viel aikas aikasta testata, joten toivotaan, että plussa muutamien päivien päästä ilmaantuu =)
 
Memelisa ja tatskattu No höh jos on negaa :( Toivottavasti menkat pysyy loitolla!

Nyt on spermapurkki onnellisesti kiikutettu labraan :D Olin ihan paniikissa kun sitä vein ettei se mee pilalle.. Otin taksin niin pääsen nopeasti sinne. Ensi viikon torstaina saadaan sitten tulokset, iik! Just ennen ovista niin tietää, että onko touhussa mitään järkeä..
 
Kohta lähetään miehen kaa leffaan ja syömään ja sit aamulla 3 yöks telttailee.Ei oo kai menkka oloja mut eipä oo hajuakaan millon pitäis alkaa kun noi kaks ekaa kiertoo ollu 24 ja 26. Ajattelen et viimeistään sunnuntaina pitäis tietää alkaako vai ei. Nyt ei oo ollu kyllä sitä yhtä menkka oiretta et tulee oksettava olo ja ku röyhtäsee ni helpottaa :LOL: kumma oire.Nyt ei oo sitä ollenkaan siis mut vieläpä tässä kerkee. Tänään kp24...

Vaniljainen ja Lily-Jane toivottavasti teille nyt suotais vihdoin se plussa :whistle:
Napis olispa sulla joku mahassa joka repii siellä tilaa itelleen!!!!
 
Vieläköhän joukkoon mahtuisi yksi kuumeilija?

Pillerit jätetty pois toukokuun lopussa ja kesäkuussa yllätykseksi menkat tulikin ihan normaalisti. Olin jo varautunut, että ne heti jää tulematta. Nyt siis kp18 ja tosiaan vasta yk 2. Toivotaan, että jos ei matkustajaa tästä kierrosta tule niin tulisi edes menkat ajallaan.

Ovista en ole tikutellut, enkä hirveästi oireitakaan seuraillut. Että aika rennosti mennään vielä ja peittoja ahkerasti heilutellaan. Jos ei matkustajaa ala kuulua niin sitten voisi kai ovistakin tikutella.

Onko jollakin joku ovistesti merkki tms. mitä voisi suositella? Monet ilmeisesti tilailevat niitä netistä?

Täälläkin paljon jo plussanneita, onnea kaikille! Sekä plussatuulia meille muille!
 
Huomenta murut, pikasesti omaa napaa ennen ku pitää juosta töihin.. Kp 24/29 dpo 8. Mua huolestuttaa kun tissit ei oo ollenkaan kipeet, kemiallisissa raskauksissa tissit oli aina tosi painavat ja turvonneet. Nyt on kyl muutamaa muuta juttua, oon voinu tosi pahoin tässä muutaman päivän aamusta aamupäivään, eilen piti ottaa pahoinvointilääke töissä että pystyin olemaan, nyt mietin samaa temppua. Alavattassa juilii ja eilen illalla iski muutaman minuutin kestävä todella terävä ja kova kipu oikeelle alavattaan, mietin josko kiinnittymiskipua, kuiskailin vaan että "Pidä lujaa kii!". :) Ihan sellanen flunssanen olokin, et toisaalta ihmettelen, mut sit taas outoo ku ei tissit sitte ole yhtään kipeet. Tai kosketusarat ne on tissien yläpuolelta, outoo. Mitä mieltä ootte? Tuun töitten jälkeen kommentoimaan paremmin, nyt töihin!

Tiikkis, tervetuloa!
 
Huomenia!

Tervetuloa Tiikkis

Toivottavasti NeliApina saat eksytettyä tädin sinne metsiköihin,eikä se löydä sun luo! :)

Napis Jospa se pieni siellä kuitenkin kiinnittyi. Mä kanssa jotenkin rintoihin luotan kaiken. Tai siis kokemusta ei oo siitä,miten rinnat reagoi raskauteen,mutta siis jotenkin kierto on "onnistunu" jos rinnat kipeytyy. Jos ei,niin tuntuu että joku meni pieleen. JOspa sun rinnat kipeytyy tuota pikaa,kun nuo vihlaisut ja muut oireet puhuu kyllä plussan suuntaan! ;)

tatskattu Senkin hätähousu! :D Ei vielä ois saanu testata!Se muuttuu varmasti kyllä vielä plussaksi.Peukutan sulle!! b :) d Tiedän kyllä,miten testiti polttelee,mutta en kyllä tämän koko 7 vuotisen kuumeilun aikana ole oikeasti testannu kuin ehkä 10 kertaa. Tuhru alkoi aina kp 20,josta kyllä tiesi mikä on tulos.


Vaniljainen Ihanaa,että kaikki on kunnossa! Tosi hieno juttu! :hug: Mä kanssa olen tullu siihen tulokseen,että seksi joka päivä ei välttis oo hyvä juttu. Tai siis kyllähän sen tietää että miehen tavara laimenee jos monesti päivässä sen päästää ilmoille. Meillä nyt onneks pupuilua kp 11,ovis kaiketi 12 ja pupuilua kp 13,mutta sillon kylläkin kaksi kertaa. Mies ekalla kerralla jäi siihen liikkumaan vielä edes takaisin,vaikka oli jo tullu,niin sit oli lakanassa iso läntti tavaraa. Tais ukkeli itekki tajuta,että jäiköhän sinne mitään jemmaan. :)


Täällä siis tylsä kp 17/27,eikä tunnu missään miltään,dpo 5. Rinnat ei oo arat,vain nännit. Ihmetteln kyllä suuresti sitä. Tavallaan näillä kp:llä on rinnat niin kipeet ettei ilman liivejä voi ees nukkuu. Nyt ei muuta kun nännit aristeleee.

Heh,äippä oli siivonnut vaatekaappiaan. Esitteli paitpja ja tunikoita,jotka eivät enää mahdu hälle ja tuumaisi "säästin nää sulle,et sit ku rupeet oottaa niin nää käy sulle" Tosi herttasta ja nättejä olivat vaatteetkin. Äiti on niin innoissaan ja tukee kun tuntuu että seinät kaatuu päälle tän onnettoman kropan takia. Mutta sellasiahan äidit ovat.


Plussatuulia!!
 
Huomenta kaikille |O mä tässä vasta heräilen, koiralle iski kamala ripuli yöllä ja olen valvonut puoli yötä sen kanssa, käyttänyt sitä ulkona vähän väliä. Onneksi sattui olemaan just vapaapäivä, niin ei tarvi jättää toista yksin kotiin!

Peppi Pitkäkorva Okei, se on alussa aina monella vähän tommosta, että hetki menee ennen kun oppii tuntemaan tädin kotiintuloajat :D Toivottavasti pian tulee selvyys asiaan, että onko se edes tulossakaan :whistle: Pidän peukkuja :)

pokemoni Oi, kuinka ihanaa että kaikki on mennyt hyvin :heart: :heart:

memelisa Mikäs siellä tilanne? =) Älähän nyt vielä toivoa heitä, jollei täti ole edes tullut vielä :heart:

tatskattuSinä rontti testasit liian aikaisin! Vielä on toivoa hyvinkin :)

Lily-Jane Hienoa, että olette saaneet vietyä asioita eteenpäin! :hug: Jännitän täysillä sun kanssa, että mitä tulokset kertoo! Toivottavasti kaikki on kunnossa :heart: Me kiikutetaan näyte ens keskiviikkona!

mimmu mun käsittääkseni ensimmäiset oireet alkavat mahdollisesti ilmaantua kiinnittymisen jälkeen, joka tapahtuu siis noin viikko hedelmöittymisen jälkeen. Mutta pitää muistaa, että läheskään kaikilla ei tule mitään oireita noin aikaisin =) Peukkuja pitelen myös sulle!!

Neliapina Toivottavasti metsäretki pitää tädin loitolla!! :heart:

Tiikkis Aivan varmasti mahtuu mukaan, joten tervetuloa vaan :wave: Netistä tosiaan saa huomattavasti halvemmalla tilattua noita ovistestejä, kuin apteekista ostamalla ;) Itse tilailin viimeksi raskauskeijulta :)

Napakissa Mun mielestä sun oireet kuulostaa valtavan hyviltä!! :heart: Voih, kunpa siellä olisi pikku matkalainen nyt kyydissä :heart:

Kiitos haleista tipetsu :hug: Minäkin muuten luotan noin tissikipuihin kauheesti, vaikka yhtään kokemusta ei ole että miten ne kipeytyy ja kipeytyykö edes mulla sillon :D
Ihana tuo sinun äiskäsi :heart: Toivon sulle niin kovasti plussaa ja nyt heti, tästä kierrosta!! :heart: :heart:

Omaa napastelua: Mulla on taas toiveet korkealla tän kierron kanssa! Olen iloinen, että mies otti puheeksi sen yhdyntä tiheyden vielä tässä ennen ovulaatiota ja tajuttiin, että kokeillaan nyt harvemmin. Katoin kaikkia mun aikaisempia kiertoja, niin meillä on ollut tosi paljon seksiä aina tässä kohdin. Siis monta päivää putkeen ennen ovulaatiota ja sitten välttämättä sen jälkeen ei ole päivään-pariin. Viime kierrossa ei edes välttämättä osuneet ajoitukset kohdilleen kun en testannut ovista ja kierto venyi ja luulen, että ovulaation aikoihin just oli parin päivän tauko. Lueskelin netistä useamman lääkärin kommentin, että ovulaation aikoihin ei ole hyvä harrastaa seksiä joka päivä, koska siittiöiden tiheys on sitten niin alhainen, että raskaus on melkein mahdoton! Tää on oikeasti tosi hyvä huomioida, varsinkin kun meilläkin mies saattaa sen aktiivisen seksielämän lisäksi vielä hoidella itseäänkin :whistle: Nauroin sille kyllä, että nyt et tuhlaile niitä tärkeitä olioita mihinkään vessapaperiin :D Lupas pitää ehdottomasti taukoa siinäkin hommassa nyt =)
Se oli vielä niin ihana kun oli oikein omatoimisesti hakenut eilen apteekista monivitamiinipillereitä, kun luin, että ne parantaa miehen siittiöiden laatua :heart:

Ai niin, tein ovistestin tänään ja vielä oli nega jota vähän odottelinkin. Taitaa osua lääkärin arvioi lauantaista kohdilleen =) Huomenna tai viimeistään ylihuomenna pitäis kai testissä näkyä kuitenkin jo. Nyt siis kp 18.
 

Yhteistyössä