Kesällä ja syksyllä aloittavat ja jo yrityksen aloittaneet :) vol. 6

Huomenta koko konkkaronkalle :hug:

Kapybara Joko, joko joko olet testannut?? :) Lupaavan kuuloisia oireita ainakin! :heart:

Voi helinäkeiju olipas todella surullisia uutisia sulla :( Toivottavasti pian tärppää uusi asukas, jonka kanssa kaikki menee hyvin :heart: :hug: Voimia, ei varmasti ole helppoa nyt teillä!

Memelisallakin lupaavia oireita! =) Pidän näääääin paljon peukkuja!!

Tipetsu Kyllä se ihan varmasti se ovisplussa sieltä tulee ihan näinä päivinä! :heart:

Lumpe Mitäs sinne kuuluu? :whistle:

mötkis tuo palstalta taukoilu on hyvä idea aina silloin tällöin, itsekkin sitä pyrin aina välillä tekemään, kun ajatukset alkaa liiaksi laukkailemaan vauvan ympärillä :heart:

Lily-Jane Meidän on tarkoitus viedä varmaan ihan lähiaikoina miehen näyte, mun on tarkoitus jutella asiasta lääkkärin kanssa nyt kun ensi viikolla menen. Mua jännittää sekä mun, että miehen puolesta, että onko kaikki kunnossa :|
Mutta hui, sulla on taas jännät päivät käsillä!! :heart: Et tiedäkkään kuinka toivon sulle plussaa!!!! :hug: Olen kaikki peukut ja varpaat sojossa! :)

Jopas täällä on monella jänniä aikoja, niiskunenäkin jännittää!! :heart: Kaikilla on kamalan lupaavia oireita, kyllä teistä nyt ainakin joku plussaa!! :) :)

ON: Kiertopäivässä kymmenen mennään täällä ja elellään siis sitä tylsintä aikaa... |O Tässä nyt vaan miehen kanssa ollaan ahkerasti harjoiteltu ovista varten :D
Arvatkaa muuten oliko kiva herätys....Ostettiin eilen ilmastointilaite, ei näillä hemskatin helteillä kukaan muuten nuku ja nyt pistettiin se yöksi päälle ja hittolainen, sieltä oli tullut ulos ainakin viisi litraa vettä pitkin lattioita :kieh: Sen pitäis itsestään sammua kun vesisäiliö täytyy, mutta eipä sammunut ei..Nyt soittamaan sinne myyjälle ja kysymään, että missä vika! Just niin meijän tuuria, että se ois nyt rikki ja kaikki on loppuunmyyty moneksi viikoksi eteenpäin :kieh: :kieh:

Ai, niin niiskunenä kyseli vielä, että moniko tietää vauvayrityksestä ja meillä tietää jo itseasiassa aika moni :ashamed: Molempien vanhemmille kyllä kerrottiin heti alussa ja nyt varsinkin molempien äideistä on ollut paljon apua, kun ollaan tuskailtu, että missä se vauva viipyy...Mutta kyllä meidän lähimmät ystävätkin tietävät, on ollut ihan lohduttavaa kuulla, että eipä se ole muillakaan ihan heti aina tärpännyt!

Vaniljainen: Kyllä testasin, ja aivan kirkkaan negan. Itse asiassa jopa kolme! Ensimmäinen testi ei toiminut testiajan sisällä ollenkaan, ei tullut kontrolliviivaa eikä mitään. Seuraavaa testiä kehiin, ja tällä kerralla testiruutuun tuli kontrolliajan sisällä vaakasuora viiva. Eikä muuta kuin kädet täristen kolmas (ja viimeinen) testipaketti auki. Kolmas testi toimi kaikin puolin järkevästi ja oli selvä nega. Kaksi muutakin testiä asettuivat sitten lopulta negaa näyttämään. Kyllä meinasi naisella hermo pettää, kädet vapisivat ja rakko huusi hoosiannaa, kun yritti pidättää välillä pissaa ja välillä sitten taas testata. :LOL:

Luulin, että nyt tietysti oireetkin häviävät ja menkat alkavat samoihin sanoihin, mutta vielä ei ole mitään kuulunut. Ei ole edes tuhrua, joka on kyllä aina näihin aikoihin viimeistään ilmestynyt, vaikka varsinaiset menkat olisivatkin olleet päivän - pari myöhässä. Ja oireet jatkuvat. Tää on toki vasta kp 24/24 enkä jaksanut yöllä pidättää pissaa kuin 3-4 tuntia, joten kai se on vielä mahdollisuuksien rajoissa, että testi ei vain näytä raskautta...? On se vain niin tyhmä olo, kun ei tiedä, uskoisiko kehon tuntemuksia vai testitikkua vai järjen ääntä vaiko mitä.

Joten tsemppiä kaikille teille (meille), joilla on menossa tämä piinaava vaihe! Ja tietysti muillekin! Kunpa nyt tulisi plussia vielä rajusti tässä kuussa.

Ai niin, ja niiskunenälle: Me ollaan kerrottu kavereille yrityksestä, jos on tullut puheeksi. Mies on vissiin kertonut perheelleen. Meillä on ollut sellainen linja, että jos on kyselty aiheesta, niin sitten ollaan vastattu suoraan että kyllä saa tulla perheenlisäystä ja että ei ehkäistä. Jos joku asian ottaa puheeksi, niin meistä ei tuntuisi luontevalta valehdella ja sanoa, että ei ole yritetty. Ja toisaalta jos sanoo, että emme nyt kommentoi koko juttua, niin siitäkin melkein ehkä arvaa, että yritystä on. Ollaan siinä iässä aj elämänvaiheessa, että kyllähän ihmiset toisinaan kysyvät.

kapybara Voi ei! Sullapa oli paljon säätöä testien kanssa :kieh:

niiskunenä Mulla tietää yrityksestä oma äiti ja anoppi. Niiden lisäksi yksi kaveri (jolla on lapsi, niin on ollut helppo puhua) ja lisäksi pari kaveria tietää, ettei yritetä ehkäistä, mutta ne ei tiedä kuinka kauan ollaan yritetty tai että yritetäänkö tosissamme. Joten periaatteessa äidit ja yks kaveri tietää kunnolla että kauan on kestänyt. Mun on jotenkin tosi vaikea puhua tästä muille kavereille, kun tuntuu ettei ne ymmärrä. Oon ainoa mun läheisistä kavereista joka on naimisissa muutenkin.

Vaniljainen Joo toi on se tylsä vaihe, mut kohta on ovis taas! :) Ajattelitko tikuttaa? Mä meinasin ensi kierrossa jos ei nyt tärppää.. Kiitos tuesta muru! :heart: Vähän sellainen fiilis, että ei oo tärpännyt.. Ajattelin mennä ostaa testejä ehkä tänään ja testailla huomenna aamulla kun on joko dpo 11 tai 12. Ehkä mielummin sit odotan menkkoja kuin piinailen ja elätän toivoa sunnuntaihin kun ne sieltä pärähtää.

Nyt takaisin gradun kimppuun! Onko muuten ketään joka olisi kiinnostunut päivittelijän hommista? Kohta pitäisi pinoa vaihtaa kun noita sivujakin kertynyt kiitettävästi :)

Lily-Jane ja Vaniljainen: Kiitos tsempistä ja tuesta. B) Ainakin tuon testien kanssa säätämisen hyvä puoli oli se, että homman koomiset piirteet alkoivat huvittaa ihan tosissaan.

Tänään mua huvittaa lisäksi se, että sellainen ruumiinosa kuin kohdunsuu on kadonnut anatomiastani. Sitä ei enää ole. Ennenkin on kohdunsuu ollut joskus kiinni, mutta nyt siinä kohdalla on sellainen outo kova pitkulainen patukka, jonka pää on sormella koetellassa aivan sileä. Siinä ei ole minkäänlaista sormeen tuntuvaa aukkoa. Jos kuukautiset meinaavat pikapuoliin alkaa, niin varmaan vuodan sitten jostain muualta, esimerkiksi navasta. :LOL:

Mikähän siinä on, kun nämä omat olot nyt lähinnä naurattavat! Toivottavasti en pitkästytä kamalasti muita. Kuukautisia tai plussaa odotellessa...

Lily-Jane: Tsemppiä gradun tekoon! Missä vaiheessa olet? Siinä on aika puurtaminen, mutta lopussa kiitos seisoo. On varmaan aika hankalaa keskittyä yhtä aikaa graduun ja vauvakuumeiluun. Mulla on sama tilanne tällä hetkellä väikkärin kanssa.

Niiskunenä: Kuinkas sun oireet etenevät?

Heipskukkuu!Ei näy viivoja,ei. Tai siis kontrolli on toki ja sekin testi viiva vaan pysyy niin surkeen vaaleena,että ihan masentaa!Entä jos ovista ei nyt sit tuukaan?!Nyyh! Mä en kyllä pysty testaamaan joka päivä samaanaikaan tai edes samaan vuorokauden aikaan. Aamuvuorossa on oltava jo 6.,eikä paljo ehdi aamulla tikkuja ihmetteleen,iltavuoroon kun menee,niin tulee nukuttua niin pitkään kun nukuttaa,hitsit! Äh,pitänee ukkelia vaan lämmitellä tasasesti joka päivä :p

Niih,niiskunenän kyssäriin vastaus: Mun työkamut tietää (raskauden myötä ihana jäädä pois sieltä hullujen huoneelta..),äiti,täti,isä tietty,kaikki 3 kaveria tietää. Onhan tässä niin monta monituista vuotta menny jo,niin on tullu itkettyä jokaiselle.. :'(

Hemmetti kun tuo munasarja sekoilee jotain,koko ajan kipuilee. Siis tuo missä se nyt varmaan 4cm, endometriooma on. Töissä kun painavia lihalaatikoita nostelee,niin vähemmästäki äityy paikat. Siks tikutinkin heti kun pääsi töistä,mutta ei oviskipuja ainakaan,kun ei ne viivat ole mistään kotosin!

Noh,siis kp nyt 10/27.

Voi perse,Kabybara! Jospa se vielä muuttus! ;)

Niiskunenä-78: Me eil olla kerrottu oikeestaan kenellekkään. Yks hyvä ystävä tietää oikeestaan kaiken mun ajatuksista. mies ei tiiä et oon kertonu, mut vihjailun määrästä päätellen varmasti sen arvaa :D Lisäksi olen kertonut äippälomalla olevalle työkaverille, se ehkä vähän harmittaa et sille tuli sanottua herkkänä hetkenä. Mutta näillä nyt mennään.
kabybara mullakin on näkemys et testit ei vielä näytä sulle oikein. Hassua vaan et sulla on samalla kerralla kaksi "viallista" testeriä... vois jopa laittaa valmistajalle viestiä

Omista oireistani voisin taas lisäillä. Tällä viikolla on armottomasti väsyttäny. Nukuttua ei saa pyörin vaan ihan kauheesti, luulen enemmän et se johtuu tuosta helteestä enemmän kuin mahdollisesta raskaudesta. Mut lisäksi on myös se et jos joku yö saan oikeesti nukuttua niin mieli ei oo levännyt, eli oon karmeen väsynyt koko ajan. Vessajuoksut on vähän helpottanu, mutta kyllä mä vielä siellä ravaan vaikka en ees juo normaalia enemmän. Vaikutusta voi olla myös liikunnan määrällä jota olen tässä viime viikon aikana lisännyt.

Viime yönä tuli kyllä nähtyä unia. Kuinkahan monet raskaustestit tuli unissa tehtyä ja kaikki näytti positiivista. Illalla laskeskelin runon tyyliin "Näytä uni kultainen, onko raskausteni mahdollinen" tms. Et mitenhän tää pitäs nyt tulkita? :LOL:

Masua särkee/juilii edelleen, voi olla et lenkkeilystä vatsalihakset ois ottanu hieman arkuutta. Nänneissä olin eilen tuntevinani jotain arkuutta, saatoin kyllä vaan kuvitellakki :/
Etet arvaa poltteleeko tuo yks kaapissa oleva r-testi mua. En vain haluais tehä sitä siks et joutusin pettymään :(

Ollaan lähössä just miehen vanhempien luokse viikonloppuna ja arvaa oisko mukavaa kertoo jotain positiivista uutista. Neku niin oottaa et me mentäs naimisiin (muut sisarukset menneet peräkkäisinä vuosina), mutta ajateltiin yllättää ne ihan muuten :p

Terveisin vainoharhainen Memelisa :D

Memelisa Näitä oireita on niin mukava kuvitella :D

Mä nappasin apteekista pari CB:n digitaalista raskaustestiä, ja ajattelin huomenna aamulla tehdä huvikseni. Huomenna olis 26/28. Ei siis mitään oireita, ainakaan hirveästi normaalista poikkeavaa, jotenka oon melkeinpä 95 % varma, että nega sieltä tupsahtaa. Ottaa päähän jo valmiiksi :D

kapybara Onnea väikkärin tekoon! Oon aika alussa mun gradun kanssa, tavoitteena olisi saada vuoden loppuun mennessä valmiiksi. Joo, kieltämättä tää vauvakuume vaivaa ihan kauheasti ja ajatukset harhailee.. :whistle:

Tipetsu Jatka vaan tikuttelua :)

Lily-jane kyllä mulla aika paljon näitä erikoistuntemuksia on verrattuna normi oloon. Kaikkee muista ees kirjotella kerralla. Nlkä ois koko ajan, mutta ei viittiis syyä ihan niin paljoo et se lähtis, jos lähtis ollenkaan. Päätä särkee ja jos se vähänen tasainen syöminen ei onnistu ni heittää aikamoisen pahan olon et melkein oksettaa. Ovulaatiosta on nyt n. 11 päivää et voishan tuo kohta testissä alkaa näkymään jos viittis tehä... Kaapissa odottaa siis tuo viikkonäytöllinen, en sitä viiti vielä tuhlata... ajattelin tänään käyä EHKÄ ostamassa normi testereitä. Mistä osastolta ne kaupasta löytyy ja löytyykö pienemmistä esim. s-market tms?

Memelisa kyllä dpo 11 voi jonkinlainen viiva näkyä! Kuulostaa lupaavalta nuo oireet kyllä, plussaonnea!!

Mä tyhmä menin sortumaan ja tein testin ja se oli nega.. Iltapäiväpissasta ja ei oo dpot kuin 11 tms. Miks ne aina polttelee kun niitä ostaa?? Nyt iski kauhea ärsytys taas!

Lily-Jane: Varmasti ottaa päähän! Mutta pitää ajatella nyt vain, että 11 dpo on tosi vähän. Samat sanat Memelisalle. On hankalaa olla testaamatta, mutta älkää vielä vaipuko epätoivoon, jos tuossa vaiheessa ei mitään näytä!

Juttelin yk1:n aikana terkkarille (muusta syystä kuin mahdollisesta raskaudesta) ja mainitsin, että menkat ovat kaksi päivää myöhässä, mutta raskaustesti näyttää negaa. No, en siis ollut raskaana kuitenkaan. Terkkari joka tapauksessa vahvasti sitä mieltä, ettei edes kannattaisi testata ennen kuin menkkojen ollessa viikon myöhässä. Kuulemma sitä ennen ei ole yhtään minkäänlaisia takeita, että kotitestillä tulisi plussa, vaikka raskaana olisikin. Ah, kun tuota hyvää neuvoa osaisi vielä noudattaakin...

Lily-Jane ja Kapybara älkööhän vielä antako periksi, tosiaan tuo dpo 11 on vielä niin aikainen vaihe testata, että vallan mainiosti voi näyttää vielä päin honkia!! :hug: Nyt maltatte kiltisti ainakin muutaman päivän ennen kun testailette taas :) (Tiedän, helpommin sanottu, kuin tehty)
Nauroin täällä muuten ääneen tota Kapybaran kohdunnipukka selostusta :LOL: Mihin lie kadonnut sekin :D
Mä en jotenkin pysty itse tutkimaan omaani ollenkaan, inhottaa pelkkä ajatuskin :D

Memelisan oireet on kyllä tosi lupaavat myöskin :heart:

Ja tipetsu ei nyt luovuta sen testin kanssa, kyllä se plussa tulee! Mites se nyt olikaan, oletko testannut aiemmissa kierroissa ja millon se on sillon näkynyt? Mä vähän pelkään, että mulla on myös joku endometriooma tossa vasemmalla puolella, kun välillä kipuilee, ja kyllähän se lääkäri sieltä munasarjoista sillon viimeksi sen pienen pienen endometrioosin bongasi, mutta eikös se sillon ole just endometriooma jos se on munasarjoissa?
Mitä se lääkäri sulle sanoi? Että se ei estä raskaaksi tuloa?

Tervehdys kaikille!

Mulle tuli sitten menkat, eli voi laittaa YK 3, sitten kun joskus jaksaa... Plääh!

Vaniljainen: Toivon sulle oikein kovasti plussaa! Miehet on siitä mielenkiintoisia, että oikeasti niitä koskettaa tää lapsen teko varmaan vielä enemmin koska kovasti tuntuu pelottavan kun ei tärppää. Vaikka mun mielestä se on aika sama kenessä on vikaa jos jossain on vikaa, koska yhteinen projektihan tuo on. Tuo on hyvä ajatella, että muuten elämä on antanu niin paljon. Ite oon koittanut samaa ajattelutapaa, ja joskus huonommalla hetkellä, että ehkä tää on sitte se mun suru kun oon muuten niin pumpulissa eläny ja kolhuilta säästyny.

Kapybara ja Memelisa, teilläpä on jännät paikat!! Toivottavasti täti pysyy poissa ja kohta testiin pärähtää plussa! Hengessä mukana ollaan!

Niin ja niiskunenän kyselyyn, että moniko tietää vauvayityksestä: meillä tietää 2 mun kaveria, varmaan moni aavistelee mutta ei olla haluttu kauheesti kertoa. Niitten kanssa sitte joskus jotain jutttua aiheesta.

Pitää lähteä rakennustyömaalle, luin kyllä kaikkien tarinat, mutta nolona tunnustan etten ihan kaikkien omia ehdi kommentoida. Mutta tsemiä kaikille, mukana ollaan!

No en sitte malttanu ootella, vaan kävin ostamassa pari liuskatestiä :LOL: En mä mitenkää malttamaton ole :p

Testi näyttää negatiiviselta (tällä hetkellä), mutta kun oikein sitä kattelin niin jonkun sortin viivan siinä olin näkevinäni, voi olla toki viivanpaikkakin. Mutta ainoo mikä siinä kiinnitti huomiota oli yks kohta joka oli hieman leveämpi kuin loppuviiva, ja aavistuksen tummempi. Jotain punaiseen vivahtavaakin olin muka näkemässä :D No täytyy ootella pari kolme päivää ja tehä uutta testiä sitten. Tuosta nyt ei oikeesti voi sanoo yhtään mitään :p Kattelen myöhemmin vielä illalla, vaikka niin ei sais. Miltä se testi näyttää onko se muuttunut...

ps. noilla liuskoilla on mukavampi tehä testejä ku se pitää jännitykessä eikä oo heti antamassa "tuomiota" :D

Lily-Jane On tosiaan vielä varhaista testailla tuo dpo 11. Hyvin saattaa tulla plussa silti, pidän peukkuja :heart:

Memelisa Hyvät enneunet sulla :LOL: Odota se pari päivää ja sit uusi yritys testien kanssa :)

Kapybara
Ehkä oli vaan liian aikaista testata. Toivottavasti se plussa vielä pärähtää!

Tipetsu Jatka vaan tikuttamista vielä. Mullakin näytti noilla kp:llä selvää negaa, mutta sitten ne viivat lähti vahvenemaan ja parissa päivässä tuli se plussa jossain kp 14 hujakoilla, muistaakseni.

Vaniljainen No olipas ilmastointilaite :kieh: Ens viikolla sullakin on sitten jo paljon mielenkiintoisempaa kierron osalta :)

Pitiköhän vielä jotain kommentoida... Varmaan, mut ei pää toimi.

Täällä nämä (keksityt) oireet jatkuvat. Edelleen kuvottaa ihan kunnolla, jos ruokailuväli pitenee. Oksuja ei olo onneksi lisää tullut. Mutta eilen sain taas ihan järkyttävän itku-potku-raivarin illalla ja ihan syyttä. Siis en mä ikinä tuollaisia saa :D Ja väsyttää ihan tuhottomasti, siis tekis mieli mennä vetämään kahvia koneeseen pannullinen. Mutta toki helle näistä "oiresta " selittää kaiken, että eiköhän se täti sieltä ens viikolla visiitille tule. Tänään olis dpo 9 ja keskiviikkona pitäis menkkojen alkaa jos alkaa. Että varmaan jossain vaiheessa sorrun testaamaankin, kun on noita halpis testejä tuolla. Tai siis itse asiassa tänään testasin erittäin herkällä testillä ihan siitä syystä, kun olisin menossa illalla terassille. Negaa se näytti, mutta eihän se nyt sinänsä mitään kerro. Ihan hukkaan heitettyä rahaa, sanoisin! Mut ehkä sitä yhden oluen voi juoda siellä, tai olla ihan limulinjalla :)

Hyvää alkavaa viikonloppua kaikille!!

Lumpe: Höh, menkat! :hug:

Memelisa: Kuulostaa lupaavalta siellä!

Napakissa: Pidän peukkuja!

Niiskunenä: Hyvin voinee tuossa vaiheessa ottaa oluen. Ja tuskin kertoo tuossa vaiheessa testi yhtään mitään vielä! Onnea matkaan!

ON: Kp 25/24 menossa ja testasin aamulla taas ihan puhtaan negan, herkällä testillä. Ei se mitään: minut on vallannut täydellinen varmuus siitä, että olen raskaana. Taikauskoisesti ajattelen, ettei näin pitäisi sanoa, koska silloin en sitten tietenkään olekaan. :eek: Ja jälkeenpäin tulee tyhmä olo, kun on ollut "täysin varma". Mutta siltä nyt joka tapauksessa tuntuu, joten mitäpä tuota kiertelemään.

Kaikista selvin merkki on mulle ehkä tuo kohdunsuu ja alakerta muutenkin. Normaalisti siellä on ennen kuukautisia aina se muutama tippa verta jo pari päivää aikaisemmin odottamassa. Nyt on kuivaa kuin Saharassa ja kuten sanottua, koko kohdunsuukin on lakannut olemasta. Ei tämä kuukautisia enteile.

Mutta, mutta. Nyt olenkin sitten kehittänyt itselleni kaamean pelon siitä, että kyseessä on kohdunulkoinen raskaus. Eikös sellaisessa pitäisi hormonitasot nousta hitaasti? Lisäksi kp12 (jolloin arvelisin kiinnittymisen tapahtuneen, jos se nyt siis on tapahtunut) mulla oli tosi tuskallinen yö, kovia kipuja ihan joka puolella vatsaa. Nyt olen vakuuttanut itseni siitä, että siellähän se alkio oli ja kiinnitti itsensä väärään paikkaan. Ja siksi eivät hormonitasot nouse. :|

Tiedän, että olen nyt aivan neuroottinen tämän raskausasian kanssa (sitä olen kyllä muutenkin). Menkat ovat päivän myöhässä ja minä olen diagnosoinut itselläni paitsi raskauden, myös kohdunulkoisen raskauden! :eek: Terkkarille en viitsi vielä mennä tätä asiaa itkemään, koska täälläpäin ei saa veritestistäkään tuloksia kuin monen päivän päästä. Jos menkat ovat vain päivän myöhässä, niin terkkari sanoo vain, että kannattaa mielummin odotella ihan rauhassa joitakin päiviä, koska testin saisi kuitenkin takaisin vasta päivien päästä ja sillä välin homma on todennäköisesti ratkennut jo ihan kotikonstein suuntaan tai toiseen. Kai täytyy ainakin viikonlopun yli odotella ja testailla itsekseen.

Mullahan ei siis voi olla kyseessä myöhäinen ovulaatio ja siitä hedelmöittyminen, koska ainoa seksikerta tässä kierrossa oli kp5. Arvioisin, että ovulaatio olisi ollut kp 6 tai 7, joten nyt olisi menossa jo dpo 18 tai 19, vaikka menkat ovatkin myöhässä vasta päivän. Voi rutto, kaikesta sitä kehittääkin itselleen pelkoja.

No, rauhallisempaa viikonloppua kaikille muille! Toivottavasti saadaan kaikki hyviä uutisia ennemmin tai myöhemmin!

JEEEEEEE!!Loma alko!!!Tai siis eka viikonloppu vp ja maanantaista starttaa 3 vkon loma!

Vaniljainen Juu,siis endometrioosihan on sen taudin nimi,joka siis leviää kuin hujasen eväät mulla pitkin kroppaa. Endometriooma on juurikin nimeltään se "kasvain" jonka endometrioosi voi muodostaa. Jooo,siis lääkäri ei sanonu sen estävän raskaaksi tuloo,ainoastaan hidastavan(!) Juu,kyllä on hidasta!! Mullahan oli vasemassakin pieni nyppylä,se poltettiin pois ja oikeessa se oli 7cm halkaisijaltaan,joka leikattiin. Se nyt kylläkin siellä taas möllöttää.. Lääkärihän sanoi,että mun pitäis kaiken järjen mukaan tulla suht helposti raskaaksi ja siks clomit sit määräs. No,miehen simpat pitäs viedä elokuun alusta ja sit aika meille polille. Kenties eka uus skopia ja sit vuoden vaihteessa hoitoihin,helvetti. En haluu ees aatella.

Noh,siis tikutin aamupisusta eikä minkäänlaista viivaa!!Ei ees hieman vaaleenpunasta!Kertakaikkisen valkee tikku,paitsi toki kontrolliviiva. En ymmärrä.Kp 8/27 näky vaaleenpunanen mut tosi hailakka viiva,eikä sen jälkeen ole tummunu yhtään,pikemminki vaalenneet. On varmaan sit heti menkkojen loputtua ollu ovis tms. Jos on ollu,niin eipä tarvi tässä kierrossa toivoo yhtikäs mitään.Ihan syvältä koko juttu,mur!

Peukutan kovasti sulle Kabybara !!!

Voi että on hiki!

Tää juuri LOMAnsa aloittanut lähtee reissun päälle. Katsotaan pääsenkö päivittämään tietoja ennen tiistai iltaa, jolloin palataan takas kotiin. Oikein paljon plussatuulia kaikille :heart: . Pelkään itse kovin että olen kehittänyt kaikki nää oireet itelleni, nimittäin alkaa pikkuhiljaa helpottamaan, vessassa pitää vielä jonku verran ravata ja tänään tuli kuvioihin paleleminen (olin kyllä hyvin ilmastoidussa huoneessa pitkän tovin). Tosin palelin myös pihalla varjossa tuulen tuiverruksessa (+29).

Mut hyvää viikonloppua kaikille ja mukavan aurinkoista lomaa Tipetsulle! Onko pitkäkin loma tiedossa?

Uaah. Kp 29/24-29. Kieltäydyn jännittämästä. :D Neljä päivää vihlonu ja nipistelly masua, tänään ei mitään. Ihan samalta tuntuu muuten kuin aina ennen menkkoja. Huomenna, jos ei ala, niin ehkä mua sitten ihan vähän jännittää..

Vaniljainen, tsemiä kiertoon! Nopeasti se menee taas, kohtahan on jo ovis käsillä ja sitten ihan kohta taas saat jännittää :D

Tipetsu, voi kun viivat nyt ilmestyis! Älä vielä heitä kirvestä kaivoon!

Lily-Jane, ton takia en osta niitä testejä kaappiin lojumaan, kun sitten hysteerisenä testaan liian aikasin ja saan pettyä. Oisin nytteki varmasti jo testannu, jos olisi ollu polttamassa kaapin pohjalla. Mutta tsemiä, kyllä se vielä voi plussaksi muuttua!

Memelisan tilanne kuulostaa kans aika lupaavalta! Tsemiä ja oikein hyvää lomaa!

Pitäskö mun ehkä vähentää sanan "tsemiä" käyttöä? Alkaa sorahtelemaan jo omaan korvaan :LOL:

Plussatuulia kaikille oikein hirveästi! Tehdään paljon helleplussia, jookos!! =)

Huomenta tyttäret!! Jeeheee,täällä ovistikussa jo selkeesti vahvempi viiva!!Nyt pitäs vaan puputella joka ikinen ilta ja päivä ja aamu ja yö!! :p Tänään lähetään mökille yökisi,miehen vanhemmatkin onpi siellä,jotenka puputtelu ei ehkä onnistu.Pitäs kai tikut ottaa matkaan ja huussissa tikutella:D Oikeesti toi viiva näyttää jo melkein yhtä vahvalle kun kontrolli,miten se on mahdollista kun eka ei näytä mitään?Eilen kyllä tuntu mojovia napistyksiä kun koitin päikkäreitä nukkua,että sieltä se ovis kuitenkin tulee ja varmaan vois äkkiä luulla että kp 13 ois H-hetki ja kierto sit sama 27,niinku viimeksi.Nyt vaan pitää tuo ukko saada pysymään aktiivisena!! ;)

Mömmömmöö Hui,miten jänsktä paikat sulla!!!Tsemiä!! :LOL: Millon testaat?!

kabybara Mikä tilanne siellä?

Helleplussia toivotan minäkin!

Tipetsu: Jee, onnea viivan johdosta! Mutta eikö se ole niin, ettei kannata ihan joka hetki pupustella, että siittiöiden laatu pysyisi hyvänä? :D

Mulla menossa kp 26/24. Taas aamulla testasin aivan puhtaan negan. Olen silti ihan satavarma siitä, että olen raskaana. Menkoista ei merkkiäkään.

Mukavaa lauantaita kaikille! :heart:

Kirjotin eilen illalla ihan hirveen pitkän tarinan ja sitte tää kirottu kone teki jonkun tiltin ja tietenki se hävis... :kieh:
Nooh, uus yritys.

Memelisa ja Kabynara, teillä on jännät paikat. Pidetään peukkuja että se plussa pärähtäis sinne. Ja Kabynara, lainatakseni terveyskirjastoa "Kohdunulkoinen raskaus on tila, jossa raskaus sijaitsee jossakin muualla kuin kohtuontelossa. Tällaisia raskauksia on noin 1-2 % kaikista raskauksista. Virtsan raskaustesti on lähes aina positiivinen myös kohdun ulkoisessa raskaudessa. Tavanomaisia raskausoireita, kuten pahoinvointia ja rintojen arkuutta voi esiintyä." Eli todella pieni todennäköisyys! Istukkahormonipitoisuus eli hcg-pitoisuus (eli mitä raskaustestit mittaa elimistöstä) kasvaa raskausviikkojen myötä, eli tuossa kohtaa ei testi varmaan edes näyttäisi plussaa vaikka raskaana olisitkin. :) Eli älä huolehdi turhaan!!

Tipetsulle ja Memelisalle oikein hyvää lomaa!!
Jostain tosiaan luin itsekkin että 3 kertaa viikossa seksiä olisi paras lapsentekoaikeissa, jotta miehen siittiöt ehtisivät kehittyä tarpeeksi laadukkaiksi :)

Plussia kaikille!! Ja ovisplussia niille joilla se hetki alkaa lähestyä!

Itse avasin eilen punkkupullon ja join pari lasillista. Ihan vaan kun eipä se ainakaan ketään tällä hetkellä haittaa ja tänä kesänä on ollu aika vähän sellasia hetkiä että sitä olis voinu nautiskella. Punaviini on mun pahe siis :)

Yhteistyössä