Ulkomailla kuumeilijoita?

Siinäpä se tulikin; onko täällä muita, jotka kuumeilevat tai yrittävät jossain muualla kuin Suomessa?

Itse kuumeilen ulkomaankomennuksella ensimmäistä, yritys ei ole vielä alkanut, mutta moni asia askarruttaa jo. Olisi kiva, jos löytyisi kanssakuumelijoita, odottavia tai jo äidiksi tulleita Suomen rajojen ulkopuolelta!

Mä asun ulkomailla ja yritän esikoista. Menossa on vasta yk 4. Olen kirjoitellut täällä pariin ketjuun, mutta olen viime aikoina yrittänyt vähentää kirjoittelemista, kun saan näemmä mahdollisten oireiden vatvomisesta ja palstan seuraamisesta helposti pakkomielteen. Mukavaa olisi joka tapauksessa kuulla, kuinka muiden ulkosuomalaisten vauvakuumeilu etenee. Suomeen muuttoa ei ole harkittu, joten olisi hauskaa kuulla kokemuksia kokemuksia siitäkin, kuinka pikkulasten kasvattaminen on ulkosuomalaisilta sujunut. Voisikohan tästä saada ihan oman keskustelualueen pystyyn? Sitten uskaltaisi vapautuneemmin kertoa yksityiskohtia.

Oon itse sen verran uusi täällä, että en tiedä noista keskustelualueista sen kummemmin. Huomasin tosin, että tuolla kerhopuolella on joku ulkosuomalaisten ryhmä. En vaan ole vielä tajunnut, että miten ne kerhot toimii... Herjaa vaan, että en ole kirjautunut sisään, vaikka ihan vissisti olen :) Mukavaa viikonloppua tästä takaiskusta huolimatta!

Aika uusi olen täällä minäkin. Sinne kerhoon pitää vissiin hakea jäsenyyttä, siellä on nappi sitä varten. Haetaanko, vai keskustellaanko täällä? Voiko joku kerhossa keskusteleva kertoa, onko siellä paljon aktiviteettia?

Missä päin asut, anskilia?

Jep, en vaan saanut sitä jäsenyysnappiakaan toimimaan :D

Muutimme äskettäin miehen kanssa Berliiniin eli täällä Saksassa kuumeillaan. Tämä on nuorekasta asuinaluetta ja sitä myöten odottavaa äitiä ja vauvaa riittää. Ja se tietenkin ruokkii omaa kuumeilua entisestään... Missä päin maailmaa siellä ollaan?

Moikka,

en varmaan täytä kriteereitä koska asun Suomessa mutta mies on ulkomaalainen ja mun on tarkotus muuttaa tonne Länsi-Euroopan(mantereelle) suuntaan kun saadaan asiat järjestettyä. Ensimmäistä yhteistä toivottaan ja yritetään ja mielummin ennen mahdollista muuttoa. Se Suomen äitiysloma nääs;-)

Yhteistyössä