Hakutulokset

1. K

Kesällä ja syksyllä aloittavat ja jo yrityksen aloittaneet :) vol. 6

Voi pojat, kuinka nyt on jännät paikat. Kp 23/24. Aiempana luettelinkin jo läjän oireita. Nyt olen lisäksi parina iltana mittaillut lämpöjä ja ne ovat olleet korkeimmillaan 37.2, mikä on mulle aika korkea (yleensä on lämpö alle 36.5). Ei kuitenkaan ole kuumeinen olo. Ja sitten välillä ne lämmöt...
  2. K

HelinäKeiju10: Otan osaa! Tosi surullista. Mutta hyvä että ryhdyt positiivisella mielellä uuteen yritykseen! Jospa seuraavalla kerralla olisi parempi onni! Plussanneille onnittelut! Novelle78: Kiitos kommentista ja vinkistä! Mä en ole uskaltanut ainakaan vielä alkaa tikuttaa ovista tai...
  3. K

Hui, onko tosiaan näin? Minulla on kierto yleisimmin 24 pv ja olen raskautta yrittäessä ajatellut, että onpa hyvä ettei ole pidempi. Pääsee sitten taas pian uudestaan yrittämään, jos ei tärppää. Mutta että sekö olisi huono juttu jos on lyhyt kierto? Mä olen kyllä itsekin lukenut jostain, että...
  4. K

Ekat raskaus oireet??

Lyijylintu: Eipä tuohon voi oikein muuta sanoa kuin että ei voi tietää. Ensi viikko näyttää. Tiedän, on hankalaa odottaa ja jännittää, mutta paljoa muutakaan ei voi. Olen yrittänyt itse raskautta vasta 3 kuukautta ja olen jo tähän mennessä huomannut, että kun oloonsa (ja mahdolliseen...
  5. K

Olen mielenkiinnolla lukenut, vaikka olenkin aika huono kommentoimaan (ja etenkin muistamaan kenelle mitäkin kuuluu, nimet ja nimimerkit menevät minulta helposti sekaisin). Joka tapauksessa uusille tervetuloa, plussanneille onnea ja kaikille tsemppiä! ON: Tässä kuussa lienee turhaa edes...
  6. K

**3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.5**

Ei kai siitä ole näyttöä, että kaikin puolin kohtuullinen ja järkevä alkoholin käyttö ehkäisisi hedelmöittymistä? Näin muistan lukeneeni, enkä ainakaan pikagooglettamalla löytänyt muutakaan tietoa, mutta korjatkaa ihmeessä jos olen väärässä! Mulle kohtuukäyttö tarkoittaa 1-2 annosta illassa...
  7. K

Hyvää juhannuksen odotusta kaikille! Novelle: Ei ole kovin kummoisia juhannussuunnitelmia, kun asun ulkomailla, eikä täällä juhannusta vietetä. Sama juttu kävi esimerkiksi viime joulun kanssa, meni viettämättä. Höh. ON: Kp 2/24 menossa, yk 3. Tässä kuussa ei päästä kyllä oikeastaan...
  8. K

Tipetsu: Mulla alkaa nänniarkuus heti päivä tai pari ovulaation jälkeen ja loppuu päivä-pari ennen kuukautisia. Luulisin ainakin että alkupäivä on tuo, en tikuta ovista niin ihan varmasti ei voi tietää. Sanotaan näin, että kun kierron keskivaiheilla seksihalut pikku hiljaa lakkaa, niin samoihin...
  9. K

Onnea pokemonille ja varovasti onnea myös ralliperunalle! Ja mukavaa juhannusviikkoa muuten vain kaikille muille! Jännittävää kuulla toisten raskautumisesta, antaa toivoa omallekin kohdalle. Mulla on menossa kp 23/24-26 ja yk2. Oireita ei ole, tai ei ainakaan sellaisia, mitkä eivät selittyisi...
  10. K

Lapsi homo-ystävän kanssa

Käytännön neuvoja en voi antaa, mutta halusin vain lausua kannustuksen sanan. Olen itsekin ollut tilanteessa, jossa olen miettinyt vastaavaa ratkaisua, eikä se minusta tunnu sen huonommalta kuin moni muukaan perhejärjestely. Siksi toisekseen eipä sitä koskaan ennalta tiedä, kuinka elämä menee...
  11. K

Ekat raskaus oireet??

Varmaan aika monella muullakin on silleen, että ovulaatiosta kuukautisiin asti on monenmoista hormonien aiheuttamaa oireilua (tissit kipeät, maha turvonnut jne). Kuinka teillä on käynyt raskaaksi tullessa: ovatko normaalit loppukuun oireet jääneetkin pois, vai ovatko ne koventuneet? Vai onko...
  12. K

Vauvakuume ja järjenkäyttö

Minäkin olen kovasti miettinyt sitä, kuinka ekologista (tai siis epäekologista) lapsen saaminen on. Kyse ei oikeastaan ole edes ylikansoituksesta, vaan siitä, että täällä rikkaissa länsimaissa käytämme niin tavattoman ylimäärän resursseja jokaista henkeä kohden. Jos lähdettäisiin siitä, että...
  13. K

Lily-Jane: OK, kiitos vastauksesta! Me ei muuten myöskään asuta Suomessa, joten ulkosuomalais-perspektiiviä täälltäkin. Tosi kivaa, että tässäkin ketjussa on ihmisiä niin erilaisissa parisuhteissa ja elämäntilanteissa! Mukavaa viikonloppua kaikille!
  14. K

Onnea nellille ja kiitoksia kaikille tervetulotoivotuksista! Lily-Jane: Kyllä, ensimmäistä lasta yritetään! Vauvakuume on ollut jo pitkään, mutta ei ole oikein elämäntilanne sallinut, eikä mieskään ole kokenut olevansa valmis. En tiedä, onko elämäntilanne nytkään ihanteellinen yrittämiselle...
  15. K

Jospa minäkin pesiytyisin vaikka tähän ketjuun. Yritys on aloitettu viime kuussa eli nyt menossa yk2. Koska olen kemian laboratoriossa työssä, luulin aluksi, etten saisi edes yrittää raskautta työssä ollessani. Tästä meinasi tulla jo aika iso kriisi, kun yrittämään olisi kuitenkin tarve, ikää...
  16. K

myöhäinen plussa

Mur-mur: Kiitos! Joo, tosiaan olin aika iloinen siitä, että menkat sentään tulivat, kun voisihan siinä käydä niin että ne viivästyisivät pitkäksikin aikaa eikä se olisi kivaa. Oikein paljon onnea yritykseen sinnekin! :hug: Hiippa86: Yritän itselleni nyt tolkuttaa sitä, että jos ei ole aivan...
  17. K

myöhäinen plussa

Mur-mur: Hei, tuohan olikin kiinnostava tilasto! Kiitos linkistä! Näyttää tosiaan aika paljon negatiivisia tulevan vielä 21 päivää ovulaation jälkeen, vaikka raskaana olevia naisia on vain käytetty tilastossa. Edelleen se minusta herättää kysymyksen, että mitä täsmällisesti ottaen tarkoittaa...
  18. K

myöhäinen plussa

Testattu taas kp 27/25 ja negatiivinenhan tuo edelleen oli... mutta ei näy kuukautisia, eikä ole yhtään sellainen olokaa, että alkaisivat. Piti odotella rauhassa, mutta näköjään se oli mulle mahdotonta. Omituista, kun on niin varma tunne siitä, että jotain on nyt eri lailla koko kropassa. Kiitos...
  19. K

myöhäinen plussa

Iidapiida: En tiedä, haluatko olla raskaana, joten en osaa sanoa, onko tämä viestini kannustava tai latistava, mutta kyllä mulla ainakin mikä hyvänsä häiriö pillereiden syönnissä aiheutti heti jos jonkinlaista omituisuutta kropassa. Jo se, että yhden pillerin otti puoli päivää liian myöhään...

Yhteistyössä