Kertokaa hyvät sisarukset voiko olla et raskausoireita vois tuntee jo mahdollisesti viikon päästä ovulaatioasta? Nyt on viikonlopun tuo masu ollu känkkäränkkänä, nosteleminen yms tuntuu ikävältä. Lisäksi alaselkä on tullut kipeäksi, ei oikein töissä voi nostaa mitään, asentoja pitää varoja et miten nousee, laskee, nostaa jne. Voi toki johtua myös ahkerasta liikunnasta mitä oon nyt viime viikolla harrastanu. Tänään olen sit alle kahen tunnin sisällä juossu 3 kertaa vessassa. Normaalijuomisen lisäksi oon ehkä puol litraa vettä juonu, ja puolen päivän aikaan tuon veden oon kutakuinni juonu...
Mitä ootte mieltä voisko olla raskausoireita vai kuvittelenko mä taas ihan olemattomia
Lisätääs tähän vielä et ilmassa on aika paljon sitä et hermostun ja suutun erinäisistä asioista, joista en normaalisti teksi muuta ku naurasin
-Memelisa-
Toivovssa on niin hyvä elää ja sit taas surraan ku täti tulee kylään :/
Mitä ootte mieltä voisko olla raskausoireita vai kuvittelenko mä taas ihan olemattomia
Lisätääs tähän vielä et ilmassa on aika paljon sitä et hermostun ja suutun erinäisistä asioista, joista en normaalisti teksi muuta ku naurasin
-Memelisa-
Toivovssa on niin hyvä elää ja sit taas surraan ku täti tulee kylään :/