Kapybara, teillä kyllä riittääkin sitten noita liikkuvia osasia, joita pitäis yhteensovittaa, huhhuh! Kovasti voimia sinne :hug:! Mutta top tykkänään tuollaiset ajatukset, että pitäisi syyllisyyttä tuntea siitä, että harkitsette yksityiselle menemistä! Kyse on teidän elämästä ja hyvin tärkeästä asiasta, tottakai pitää edetä sen mukaan kuin itse tuntuu ja jos varoja riittää yksityiselle, niin toki kannattaa mennä! Meillä kun on pienempi paikkakunta, ei lapsettomuuspolillekaan ole samanlaisia jonoja kuin isommissa kaupungeissa (paitsi sitä ensikäyntiä piti odottaa muutama kk.), eikä meidän kaupungissa edes ole yksityistä, jossa tehtäisiin koeputkihoitoja. Tulis siis matkat vielä päälle. Täällä siis ei ole joutunut esim. insseissä polin puolelta mitään välikiertoja pitämään, nyt tuli siksi, kun miun tsydeemit sano sopimuksensa irti
Se on totta, että maailma on epäoikeudenmukainen paikka. Mutta tässä asiassa kyllä meillä kaikilla on oikeus ajatella niin, että se on myös meille tosi epäoikeudenmukainen, kun meille ei ilman hoitoja ja rahallisia satsauksia lapsia suoda, kun toiset niitä saa ihan tuosta vaan. Eli ei mitään syytä tuntea huonoa omaatuntoa tms., tässä asiassa saa ja pitääkin ajatella hieman itsekkäästi! =) Sori tämmöinen paatos!
Babies, Muistaakseni nuo Prisman liuskat oli vajaa 10 euroa/pkt. Paketissa on 10 kpl liuskoja ja lisäksi sellaisia kupintapaisia, joihin ne pissat voi lirauttaa
. Ne on miusta olleet ihan käteviä ja oon käyttänyt niitä testatessani CB:llakin. Jees, eli clomeilla on sit sinuun ainakin tuollainen positiivinen vaikutus! No, eikun peitot heilumaan vaan, ei se ainakaan pahaa tee!
Nyppy, joo, meidän munasarjat on vissiin jotain sukulaissieluja sit! Tosin mulla ei oo todettu PCO:ta mutta muuten kyllä kuulostaa niin samanlaiselle! Mie luulen, että meidän polilla ei varsinaista jonoa ivf-puolelle ole, tai ei ainakaan sellaisesta ole ollut puhetta. Sanottiin vaan jo ensikäynnillä, että jos ei inseminaatiot tärppää, niin sitten syksyllä ivf-hoitoihin. Eli kaipa se niin sitten menee, että tässä odotellessa niitä inssejä tehdään. Luulen vaan, että jos olis todettu, ettei meille inssejä kannata tehdä, olis meidän polilla jo nyt keväällä päässyt suoraan ivf-hoitoihin ilman että tarvii syksyä odottaa, mutta ne haluu yrittää ensin mahdollisimman kevyitä hoitoja. Tosin ekan inssin jälkeen lääkäri totesi miehen näytteestä, ettei tämmöisellä ehkä jatkossa enää kannata inssiä yrittää, mutta yllättäen se näyte paranikin toiseen inssiin ja se siis tehtiin. Ihmeen nopeesti tuokin voi vaihdella, ei siinä välissä ollut siis kuin muutama viikko! :O
jaahas, pitänee painua pihalle lumitöihin, tuli eilen taas sen verran lisää. Sais riittää jo tää talvi!