Heippati! :wave: Onpas paljon tullut juttua eilen!
Nyppy, kun tietäisi ne lohduttavat sanat, mitkä auttaisivat... Mutta kun ei niitä ole. :hug: Täällä kuitenkin jokainen sisimmässään varmasti ymmärtää ja tuntee samoja tunteita, että ei niitä sanojakaan aina tarvita. Minnuu ainakin jo se helpottaa, että tiedän etten oo yksin näiden kaikkien vihan, katkeruuden ja huonommuuden tunteideni kanssa. Vaikka ei näitä tietenkään toivo kellekään, mutta kyllä se on hyvä tietää, ettei ole yksin. Ja että nämä kaikki tunteet ovat normaaleja, vaikka välillä tuntuu, että hulluks tulee. Mie kävin muutama viikko sitten juttelemassa meidän polin terapeutin kanssa, ja se oli tosi kannattava reissu. Hän sanoi, että täytyy olla itselleen armollinen ja antaa lupa kaikille niille tunteille, mitkä tulee, vaikka se tuntuukin ikävältä. Minnuu helpottaa ainakin tuo tieto, että saan luvan kanssa olla surullinen, vihainen ja väsynyt, katkerakin. Kun vaan yrittää olla jäämättä liian pitkäksi aikaa kerrallaan niihin tunteisiin. :heart:
H.o.p.e., Hurjasti onnenhippusia sinnepäin, toivottavasti viikonloppu tuottaa toivottua tulosta! Peitot heilumaan siis!
Pinkku, aikamoiset koettelemukset on teilläkin jo takana :hug:. Minun käsittääkseni tuo munanjohtimien ao-tutkimus on ihan rutiinitutkimus aina, kun lapsettomuutta lähdetään tutkimaan. Mulle se tehtiin kp 11, mikä on jo aika myöhään, mutta tehtiin kuitenkin, että päästiin jo samassa kierrossa ekaan inssiin. Mutta kannattaa tosiaan sinun soitella sinne ja keskustella ja kysellä tarkemmin. Siitä ne asiat selviää!
Babies, on se aina kuitenkin hyvä juttu, että jotain selviää. Osataan sitten suunnitella oikea hoito ja mahdollisuudet onnistumiseen tietty kasvaa! Mutta mie oon kanssa ihan kauhee stressaaja. Siis ihan joka pikku asiastakin aina stressaan kamalasti (varmaan siksikin on tuota verenpainetta ja lääkkeetkin siihen) ja tietäähän sen, että nyt tää maailman isoin asia sitten stressaa ja täpöllä. Mie vihaan sitä, kun joku älypää tulee sanomaan, että "kyllä se vauva tulee, kun lakkaat stressaamasta". HAH! Se miun stressaaminen tai stressaamattomuus ei vaikuta sitten millään lailla miehen simppalaatuun... Mut hei nyt hurrrrjasti siulle tsemppiä, että lääkitys ois nyt kohillaan ja tosiaan tää ois SE kierto =)!
nasu, ihanan positiivisella mielellä siellä! Hienoa, kun oikea lääkitys löytyi, nyt sitten toivotaan parasta!
83yrittäjä, jaksuja piiiitkiiiin piiiiinapäiviin! Peukut pystyssä sinne suuntaan =)!
tunturihilla, joo, tuo FB kyllä ottaa päähän tosi usein noiden vauva- ja raskauspäivitysten takia. Tälläkin viikolla yksi päivitys oli, että "vauva tulossa, taas!". Joo, se onkin jo 4. lapsi kyseiseen perheeseen. Ei noita jaksais, melkein joka päivä lyödään naamalle se karu totuus, että toisilla on just se, mitä itse eniten kaipaa niin että välillä ihan fyysisesti koskee. :hug:
Viola, jaksamista ja paranemista sinne!
ON: Mie tiiän ja tunnen, että tää välikierto tekee mulle vaan hyvää, mutta nyt on alkanut tuntuu siltä, että kun nyt menis nää loppupäivät vaan vauhdilla, että pääsis uuteen yritykseen. En oo käynyt niitä Femareita vielä apteekista. Kai ne ehtii sit kun täti tulee, kun kp 2 ne vasta pitääkin aloittaa. Jännittää kyllä vähän, että miten ne minuun sit vaikuttaa!
Mukavaa viikonloppua teille kaikille!