Hakutulokset

1. L

Toukokuun toukat 2013 *syksy*

Paljon voimia Miwwi :hug: Soita vain ahkerasti ja sanot että haluat tutkittavaksi. Toivottavasti pääset! Mä en sillon päässyt vaikka kuinka kerroin että haluan ja soitin keskussairaalalle jne.
  2. L

Kyllä siitä näki kun se selosti, muuten ei olis tajunnut mitään :D Ruskuaispussin selitti ja sit näytti missä vauva siellä oli ja kerto miten päin on ja mittaili. Sit katso myös munasarjat että on ok eikä niissä mitään ollutkaan :)
  3. L

Siellä se pienen sydän sykki <3 :) Pikku vastas melkein niitä viikkoja kuin arvelinkin, eli nythän piti olla 6+6 mut ultran mukaan nyt on 6+4. Mittaa oli 7mm :´)
  4. L

Juu on tänään, klo 16.20 on aika :D
  5. L

Miwwi: Toivottavasti sun vuoto ois vain harmitonta. Meillä ei neuvolasta vastata muutakuin soittotunnilla. Tyhmää, tiedän. Mutta kokkeile sä soittaa vaan! Mä en sillon vuodon aikana päässyt mihinkään tutkimuksiin. Soitin neuvolaan ja äitipolille että haluaisin oman mielenrauhan vuoksi, mutta en...
  6. L

Mä en silti itse kuitenkaan usko kovin kauheena siihen että raskaus ois jatkunut sillon sen vuodon jälkeen. Pahoinvointikin alkoi vasta viikko pari sitten. Kolmas raskaushan tää on mulle että voihan se pömpöttää jo näinkin aikaseen tosiaan vaikka viikkoja oiskin vähän. Mutta kaikkihan on...
  7. L

Tässä ois tätä mun masukuvaa. Ihan tosissaan aloin eilen miettimään että josko se heinäkuinen vuoto ei oiskaan ollut km tai sitten ois ollut kaksosraskaus ja toinen olisi menehtynyt ja vuotanut pois. Tytöistä mulla on ollu tällanen maha about 15-20 viikolla. Huominen ultra jännittää nyt ja...
  8. L

Miwwi :hug: Toivotaan että pieni siellä silti vielä jatkaisi kyydissä oloa ja vuoto olis harmitonta.
  9. L

No olipas tullut juttua, kun en ole hetkeen ennättänyt lukemaan. Ja nyt en tietenkään muista kaikkea mistä on puhuttu. Tänään on ollut etova olo pois, liekö sitten mustikkakeiton ansiosta jota oonk juonut litran verran pelkän aamupäivän aikana. Piti kaupasta hakea myös mehujäätä, viinirypäleitä...
  10. L

Ollut niin menoa ja meininkiä ettei oo ehtinyt kirjoitella. Kaikkien jutut luin läpi mutta enhän mä mitään muista :D Alavatsa nippailuja on ollut täälläkin. Ja pierettää kans niin maan kamalasti :D Väsymystä, taas, on niin paljon että ihan aina väsyttää. Onneks sain tänä viikonloppuna nukkua...
  11. L

karoliinalle :hug: ja toivon pikaista tärppiä teille! mamuska toivotaan ettei kystää tarvi nyt leikata riskiviikoilla ja että muutenkaan se ei mitenkään kipuilisi tai olisi pahanlaatuinen tms. Oireita ei taaskaan ole. No nyt ku pääsin sanomasta niin tietenkin ne alkaa taas yöllä ja...
  12. L

lauru: En mä ainakaan ottanut sun kysymystä pahalla! Meinaan mietin itsekin esikoisen aikaan että miks monet testaa monta kertaa kun menee vaan rahaa :D Mut mä sit itsekin sorruin testaamaan jo kuopuksen aikaan alussa varmaan 5 kertaa ja nyt tosiaan siks että koin tuon keskenmenon, jotenkin saa...
  13. L

Täällä myös vessassa ravaaja, sekä päivällä että yöllä! lauru: Mä ainakin testaan sen takia useemman kerran, että näen alkaako viiva tummumaan vai haalistumaan. Eli mulla siinä heinäkuisessa keskenmenossa kävi niin, että testasin ekan kerran kun menkkojen ois pitäny alkaa sinä päivänä ja sain...
  14. L

Hei uudet ja tervetuloa! Onnea plussasta :) Tiivi-taavi, sopii hyvin että nyt tää syyskuun ketju on tää ja seuraava sit lokakuu jne :) Kiitos kun jaksat päivitellä! Mä syön multitabsin raskaus plus tabuja ja niissä on sitä foolihappoakin. Niinhän siinä sit kävi että piti kaupasta vielä...
  15. L

Mulla ois kans yks ehdotus. Pitäskö tehdä joka kuukaudelle oma aloitus? Ainakin nyt kun vielä joskus kuopuksen ajoilta tarvii tarkastaa jotain tietoa niin kun muistaa kuukauden niin voi käydä vain tsekkaan täältä plussan ketjusta. Simppeliä oikeesti :) Eli nythän tuolla on toi *syksy*, niin...
  16. L

Meillä esikoinen on 4v3kk ja kuopus sitten on 1v11kk lasketun ajan aikaan. Sitähän ei koskaan tiedä millon vauva sitten päättää syntyä, eli ikäero voi pian jäädä pienemmäksikin mutta toivottavaa ois tietenkin ettei kovin ennenaikojaan syntyisi :) Paljon on porukkaa tosiaan jo tässä vaiheessa...
  17. L

Tänään ollu oireeton päivä. Jotenki pelottaa. Niin ne oireet loppui kuin seinään siinä viime keskenmenossakin :( Outoa ehkä, mutta nyt mä toivon sitä pahoinvointia niin ois varmempi olo. Pakko päästä sinne ultraan, makso mitä makso. Täytyy tilata aika ens viikon loppupuolelle. -LillaVe<3 5+4
  18. L

Tervetuloa taas uusille ja onnea plussasta! Kiva kun tulee lisää porukkaa :) Täällä etova olo nostaa taas päätään. Tää on aika kauheeta, vaikka ei oo ees tarvinnu pönttöä halailla. Onneks syömisellä menee ohi. Täytyis vaan osata ennakoida ja syödä niin ettei koko paha olo ehtis edes tulla...
  19. L

Joko löytyy muita toukokuisia 2013 masun kasvattajia? :)

Hei uudet, onnea plussasta! Tulkaa mukaan tuonne "toukokuun toukat 2013" ryhmään, siellä me jutskaillaan nyt kun se on perustettu :)
  20. L

Tervetuloa uudet mukaan! :wave: Oireina mulla on vessassa ramppaaminen, ihan järkyttävä loputon väsymys, mahanippailut, ilmavaivat ja tänään ekaa kertaa ihan karseen etova olo kun istuin autossa, aivan melkeen piti sanoa miehelle että pysäyttää kun tuntui että oksu tuli mutta ei tarvinnu...

Yhteistyössä