Älkää nyt kukaan pahalla ottanut tuota mun ihmettelyä useamman kerran testauksesta! En siis vain hoksannut, että miksi nyt tehdään
Uteliaisuuttani siis kyselen, en millään pahalla
Mulla ei ONNEKSI ole alkanut pahoinvointi eikä muitakaan oireita ole. Viime raskaudessa odotin koko ajan sitä viikkoa 12 (vai 16?) kun sen pahimman pahoinvoinnin piti mennä ohi ja se ei mennyt ja kun se lopulta meni niin alko väsymys
Loppuraskaus oli sit tosi helppo ja kävin vielä päivää ennen synnytystä lenkilläkin, kun ei ollut yhtään tukala olo. Kaikki aina voivotteli sillon kesällä, että sullaon varmaan kamala olla, kun on koko ajan joku 25-30 lämmintä ja oot raskaana. Musta se oli vaan ihanaa! Nukuin vaan pihalla päikkäreitä ja lenkkeilin
Äitiyshousuja aloin käyttään vasta joskus reilusti jälkeen 20 viikon, siihen asti meni hyvin omat farkut. Kun joskus joulukuussa tehtiin plussatesti niin maaliskuun lopussa oltiin Kap Verdellä lomalla, eikä mun maha sillon vielä oikeastaan edes näkynyt, vaikka bikinit oli päällä. Osittain kyllä varmaan johtuu siitä, että siinä oli sitä läskiäkin päällä. Painoa tuli 12-13kg, josta jäi joku 8kg roikkumaan tosi pitkäksi aikaa, vaikka katoin että söin terveellisesti, vaunuilin 1-2h päivittäin ja imetin. Mulla ei todellakaan imetys laihduttanut! Sit jossain vaiheessa puotin muutaman kilon. Eli lähtöpaino oli 71, korkeimmillaan 83 ja jäi johonkin 75-78kg paikkeille pitkäksi aikaa. Joskus sain sen tiputettua sit siihen, että se pysyi tuossa 71-72kg paikkeilla ja nyt kesällä sain painon parhaimmillaan tuonne 66 kiloon, mutta kävin just tänään puntarilla ja huomasin, että oon lihonut kahdessa kesälomaviikossa 1,5kg
Yritän syödä niin terveellisesti, että paino nousis oikeasti vain sen verran, mitä raskaus tuo niitä kiloja ja että yhtään ei tulis ylimääräistä laiskuuden takia. Saa nähdä jääkö haaveeksi. Myös liikunta jäi kesälomalla, kun mies oli raksalla päivät ja ite olin lapsen kanssa kotona sen aikaa ja lapsi ei enää suostu istumaan rattaissa, että pääsis kävelemään sen kans. Nyt tuli flunssa, mutta kun tämä menee ohi niin yritän taas lenkkeillä. Voikohan sitä jatkaa juoksemista kun aloitin sen vain tuossa muutamia kuukausia sitten?
Tämä on kyllä tosi aktiivinen ketju, ei meinää pysyä mukana kun niin paljon ilmestyy tekstiä lyhyessä ajassa! Hieno homma ja onnea kaikille uusille plussanneille!