Hakutulokset

1. L

Toukokuun toukat 2013 *syksy*

Mua pyörryttää ihan sikana kun nousen jostain ylös. Vaikka en nousis edes nopeesti vaan ihan rauhassa niin silti silmissä sumenee ja tuntuu ettei pysy pystyssä, hurjaa! Onko muilla ollut huimausta? En ole vielä kertonut raskaudesta muille kuin miehelle tietenkin ja kahdelle fb kaverilleni...
  2. L

Huomenna on ne viikot kun sain heinäkuussa keskenmenon, eli 5+0. Jotenki ahistaa. Ja tiiän että huominen tuo tullessaan sen että pelottaa vuodon alkaminen. Eikä se huomiseen lopu se pelko. Tänään ollu taas hermot kireellä ja nää päivät tuntuu niin pitkiltä, kun mies on töissä niin myöhään...
  3. L

Kiitos kaunis Tiivi-taaville ketjusta! :) Mut voi lisätä listalle tiedoin: LillaVe<3, La 3.5.-13, ikäni 23, T/09 & T/11, synnärinä K-SKS tai K-PKS
  4. L

Joko löytyy muita toukokuisia 2013 masun kasvattajia? :)

Kiitos :) Toivon teille pikaista tärppiä ja sitten kun sen aika tulee niin oikein paljon tarrasukkia masuun!
  5. L

miten hyödyntää rappusten alus?

Joskus näin ihanan kuvan kun rappusten alle oli rakennettu lapsille pieni leikkimökin tapainen "koti". Siinä oli ihan ovi ja ikkuna. Se oli tosi sulonen :)
  6. L

Oon pahoillani heisu keskenmenostasi :( Mä en käynyt missään tutkimuksissa kun ei mua huolittu mihinkään. Sanottiin vain että kyllä kohtu yleensä itsestään tyhjenee ja jos ei tyhjene niin tulee kuumetta ja kipuja. Soitin tästä asiasta kahteenkin eri paikkaan että onko tosiaan niin ettei...
  7. L

Paljon onnea sekundamamma! Teillä pitkä yritys takana! Toivottavasti saatte vauvan syliin :heart:
  8. L

Huh tätä hermojen kireyttä. Ihan pienimmätkin asiat ottaa niin kaaliin että oikeen itteeki ärsyttää kun on niin herkkä menettämään hermot. Onko muilla näin? Asiaa ei todellakaan auta se että mies tekee koko ajan 11 tuntista päivää ja mä siis olen yksin lasten kanssa ja pitäs vieäl jaksaa kokata...
  9. L

Tervetuloa uudet taas :) Mulla on oireena nyt vain väsymys. Ja sehän tässä vähän mietityttääkin, että kun oireita ei sen kummemmin ole, niin onko taas jokin menossa pieleen :( Tosin mulla ei kummastakaan tytöstä ole ollut juuri mitään oireita ja silti kaksi tervettä ihanaa lasta olen saanut...
  10. L

Mä soitin just äsken neuvolaan ja vasta syyskuun puolen välin jälkeen on aika, plääh. Menis aika nopsasti! No, tottahan se on ettei ennen sitä ole järkeä edes mennä kun ei välttämättä sydänäänet kuuluis edes. Mulla on sillon viikot 7+4 kun on se neuvola. Koko ajan vahvistuu tunne siitä että me...

Yhteistyössä