Miwwi kannattaa liiotella, niin ainakin pääset sisään heti tutkimuksiin! Toivottavasti kaikki hyvin!
Minä taas eilen soitin energiahoitajalleni, jännittää saako hän oikeasti kokonaan pienennettyä kystan.
Etovaa olo ollut nyt oikein kunnolla eilen ja tänään.
Minullakin maha pullottaa ihan kunnolla, mieskin jo ihmetteli miten se on nyt noin iso. No se on ilmaa täynnä!
Meillä esikoinen täyttää tänään 19-v ja minulla on niin vanha olotila, kun tuntuu, että ite ois vasta parikymppinen. Varsinkin nyt kun on uudelleen rakastunut. Vaan noi lasten synttärit muistuttaa, että enhän mä voi olla parikymppinen enää
Minä aloitin maanantaina verenohennuslääke pistot ja tietty eilen illalla unohdin pistää. En tajuu miten mä sen tuun taas jatkossa muistamaan. Ja se on niin kauheeta, pieni määrä lääkettä menee, mutta kun se kirvelee ja polttaa niin paljon.
Minullahan on kaksi poikaa ja kolme tyttöä, joista kaksi nuorimmaista on tyttöjä. Miehelläni on tyttö ja poika.
Jotenkin minulla tunne ja ehkä pieni toivekin että nyt olisi pojan vuoro. Noi tyttölapset kun on niin vaativia, pikku pirpanoita. Vaatetusten suhteen niin tarkkoja ym kivaa. Pojat niin paljon helpompia
No kuitenkin ensisijaisesti ois tärkeetä että sisällä nyt kasvaisi elävä pikkuinen. Ja sitten toiveena että lapsi olisi terve. Minulla on yksi kehitysvammainen lapsi ja olen elänyt tosi rankkoja aikoja hänen kanssaan. Kehitysvammaisen lapsen saaminen kasvattaa tosi paljon ihmisenä ja on elämän rikkaus, mutta ikuisesti sydämeni itkee hänen puolestaan. Hän ei koskaan pääse elämään normaalia elämää, on ikuisesti toisten avun varassa. Ja ei voi kuin toivoa, että häntä kohdeltais hyvin. Kauheaa lukea noista mielipuoli hoitajista. Eilen itsekin kilahdin, kun sain kuulla että hänellä aloitettu uusi lääkitys, ilman että meille vanhemmille siitä ois ilmoitettu tai kysytty meiltä. Minusta on kauheaa kun noissa laitoksissa lääkkeillä yritetään hoitaa ongelmat ja käytökset. Ei selvitetä mistä lapsen/nuoren käytösmuutos johtuu ja voisiko sitä hoitaa muulla keinoin kuin lääkkeillä. No hoitajat pääsevät helpommalla kun syötetään rauhottavia lääkkeitä, niin että asiakas on ihan pihalla.
Sorry, tää on väärä paikka mun vaahtoamiselle, mutta raivostuttaa edelleen niin paljon. No eilen hain pojan kotilomille, se helpottaa vähän että saan pitää hänet taas luonani.