No niin ipana saatu päiväunille eli äidin aika olla koneella.
Muistanko väärin vai puhuko joku jossain vaiheessa, että imettää edelleen? Itse imetän vielä, tosin vaan 3 kertaa/pvä. Pitäis alkaa pikkuhiljaa lopettaan kokonaan. Neuvolasta sanoivat kun sinne soitin, et pitäis lopettaa jos raskaana. Mitäs muille on sanottu? Tai onko aiempaa kokemusta?
Miwwi eiköhän kaikki ole hyvin. Hyvä kun soitit neuvolaan, jos vielä pääsisit sitten siihen ultraan. Itse kysyin myös ottaisivatko Hcg arvoja, mutta eivät ala ottamaan.
Eikä tuo aika viive testeissä kyllä merkkaa mitään. Eikö siinä digitestissä vielä sanottu, et menee noin 3min ennen kuin tulee teksti "raskaana" ja siitä voi mennä vielä 3min ennnen viikkoja. Minulla kesti myös jonkin aikaa, en tosin kellottanut. Mutta ei se testi keksi itse sinne niitä hormooneja, vaikka sillä kauemmin menisikin.
A83 puhuit, että viime raskautesi olisi ollut kemiallinen. Haluaisitko kertoa millä viikolla se tuli kesken? Oliko miten erilainen verrattuna normaaliin raskauteen?
Täällä kyllä ajatukset heittelee ihan kuperkeikkaa koko ajan. Välillä on sellainen "raskaana-olo" ja toisaalta just sellainen, etten todellakaan ole. Viime viikolla ollut päänsärkykin on loppunut ja nyt ei sitten ihan mitään oireita. No eilen oli kyllä ihan hirmu turvonnut olo ja ihan ilmapallona muutenkin. Tiedä sitten johtuuko raskaudesta vai vaan ruokavaliosta. Ois kyllä helpottavaa, jos edes rinnat olisi hellänä. Viime raskaudessa se toi niin turvallisen olon, kun edes ne kipuili. Mut eipä tähän epätietoisuuteen auta kuin aika. plaah...
Eikä tätä ajan kulumista tietenkään helpota se, että oon ihan vaan kotona. En raskinut viedä vielä esikoista hoitoon. Viimeksi työt nopeutti ajan kulua hirveesti. Onko täällä muuten minkäalan ihmisiä? Muutama tuossa jo mainitsikin työpaikkansa.. Itse olen opettaja.
Hyvää alakanutta viikkoa kaikille!
Miranna- ja touko-papunen 5+0